Meiden, wat laten ze jullie lang wachten zeg! Ik hoorde dat de dag na de terugplaatsing al. Dan weten zij het namelijk ook al. **zou ook 2 dagen erna kunnen zijn, dat weet ik niet meer...
Ik loop bij het Erasmus, ik begreep dat ze daar wel streng zijn met invriezen... en ja, ik vind het ook maar lang! Kreeg vorige week te horen dat ik binnen 3 (!) weken een brief zou krijgen erover! Terwijl ze na een dag al gaan kijken of ze de vriezer in kunnen... maar ja... hopelijk is dat alleen nieuws voor een brusje! In welke ziekenhuizen lopen jullie?
Jeetje, wij horen de dag na de tp hoeveel van de andere emmy's kunnen worden ingevroren.. dan zullen ze 8 cellig zijn vermoed ik. (ik loop in het umcg).. bedankt voor de link over celdeling.. ik zou nu ongeveer figuur 9 moeten hebben, die van 5 dagen oud.. ik hoop dat Emma mooi is verder gedeeld.. afwachten..afwachten..afwachten..
Nee ik niet, ik draag wel een maansteen (eigenlijk twee ) op zak, die schijnen de kans op zwangerschap te bevorderen.. Aangezien het bij ons toch wat ingewikkelder ligt dan een "gezond" stel had ik het gevoel er twee nodig te hebben.. Ik heb ze sinds 10 mei ofzo en heb er goede dingen over gelezen (er is hier ook ergens een forumonderdeel "maansteen" in de lounge geloof ik...ff zoeken... http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/274468-maansteen.html
maansteen heb ik ook, alleen nog niet op zak... ik heb hem gekregen nadat ik al begonnen was met de poging en durfde hem niet goed om te doen... doe ik voor de volgende keer wel! (mocht dat nodig zijn) Ik heb acupunctuur gedaan... hoop toch zo dat dat geholpen heeft! Merk wel verschil in de stress... dus daarvoor heeft het in ieder geval geholpen! Wat is jullie reden voor ICSI dan? Wij zijn ook geen "gezond stel" hoor... mijn beide eileiders zijn afgesloten...
Over maansteen heb ik ook weleens gelezen, Ik heb wel wat bijgeloofdingetjes hoor...ik heb gelukspoppetjes geluksboeda enz enz alles wat je maar denk te geluk kan brengen...mijn vriend gelooft daar niet in hoor... Laten we hopen dat het ons geluk brengt! Geldt voor jullie ook natuurlijk!
Heb er eentje gekregen paar maanden terug van een lief collegaatje van me. Moest met zijn gezichtje naar de deur staan en je moest hem over zijn bolletje aaien
Ik doe acapunctuur. ik ben de maansteen verloren vlak voor de TP. Idioot he... Ik gebruik ook Chinese kruiden van de acapuncturist. Oh wij lopen in 't VU. Xx
ik las in het maansteen topic dat dat wel eens een goed teken kan zijn dat je de steen kwijt raakt! en kijk naar jou nu ik heb ook chinese kruiden gebruikt!
Ik zit in het Elisabeth ziekenhuis in Tilburg. Daar vriezen ze zelden in. Aangezien ik 100% score had, alle 6 (van de zes) aan het werk gegaan en mooie emmies geworden, (gebeurd schijnbaar bijna nooit)hoop ik dat ze ingevroren zijn. Evt voor een brusje, of als het tegenzit.... Ik kreeg ook pas na 2/3 weken bericht of ze ingevroren werden. Ik ben benieuwd. @Kaki: Wij zijn 16 jaar getrouwd, 3 kinderen op de ''gewone'' manier gekregen zonder problemen. In 2005 heeft mijn man voor een sterilisatie gekozen. We vonden toen 3 kinderen genoeg. Vanaf 2008 weer kinderwens. Mijn man heeft 2 keer vasostomie ondergaan, zonder resultaat. Daarna pesa.Daar kwam gelukkig wel een goed resultaat uit. Bij mij werkt alles nog goed gelukkig...afwachten nu.
Wie/Wat/Waar Char1983, ICSI 1, St Elisabeth Tilburg MissQ, IVF 1, GZG 's-Hertogenbosch / St. Elisabeth Tilburg Strijkkraal, IVF 2, St. Elisabeth Tilburg Daffie76 ICSI 4, UMCU Timon, ICSI 2 cryo, UMCU Doortje25, ICSI 1, MCK Leiderdorp Danielle81: ICSI 1, MCK Leiderdorp Angelica IVF 1, LUMC Tat76: ICSI 1, HAGA / LUMC spannende tijden, IVF1, AMC Dreumes20, ICSI 1 (voor brusje), Maasstad ziekenhuis/ erasmus MC Sonne: ICSI 2, UMCG Maritu, IVF3, GHB Leuven (belgie) Chybou, IVF/ICSI 2, TP 2 Geertgen / ZOL Genk Vmiss: cryo 1, Limburg (B) cm89: ivf 2, umc nijmegen Muppet80; ICSI 2; UMCG Matroosje: IVF 1; TP2; Bronovo/LUMC Minnie Mouse1974:ICSI 1. St.Elisabeth ziekenhuis Tilburg MariaC: ICSI 1, TP 4, VU Amsterdam Wanneer Starten Dreumes20, 13 april (decapeptyl), 23 april (Gonal-F) Strijkkraal, 27 april start Gonal-F Daffie76, 27 april start pil, 25 mei start decapeptyl Danielle81: 27 april decapeptyl, 29 april Puregon MissQ: 4 mei start decapeptyl, 5 mei start puregon Timon: 9 mei tel consult ivm cryo poging Timon: 16 mei tel consult ivm meer willen weten over zuurgraad bms Sonne: 14 mei Deca; 26 mei Puregon ST, geschat: ongi rond 22mei Timon: 20 mei start pil, 30 mei cryo poging afgelast ivm lichaam te optimaliseren Char1983, ongi 13 mei dus mogen weer starten Angelica: Juni Minnie Mouse1974: April begonnen Chybou, 14 juni cryo TP Echo/FM cm89: 19 mei echo na vmk Char1983,23 mei echo (cryotp) Sonne: 26 mei startecho Daffie76, 15 juni 1ste FM Doortje, 24 juni 1e zw.echo Chybou, 14, juni FM cryo tp Punctie Maritu, 29 april Muppet80; 31 mei Dreumes20, 3 mei Strijkkraal, 11 mei MissQ: 14 mei Minnie Mouse1974: 24 mei Nikkela, 30 mei Terugplaatsing Maritu, wrs 2mei Dreumes20, 6 mei Matroosje 12 mei Strijkkraal, 14 mei MissQ: 17 mei Tat, 20 mei Vmiss, 23 mei Minniemouse1974: 27 mei MariaC: 27 mei Char1983, 30 mei cryo tp ST, geschat: begin juni (4 cryo's over) Muppet80; 2 juni topper! Daffie76; wrs 21 juni Nikkela, 1 juni Chybou, 17 juni? Testen Maritu, 14 mei Matoosje: 23 mei Dreumes20, 24 mei Strijkkraal, 30 mei MissQ: 31 mei MariaC: 9 juni Char1983:14 juni Minnie Mouse1974: 10 Juni Muppet80; 17 juni Zwanger Doortje, 06-02-2012 Vmiss: 07/02/2012 Niet Zwanger Matroosje: 21 mei Tat76 30 mei Miskraam Char1983, 1e tp (maart) geëindigd in vroege miskraam.(4wk 6d) ST, 3e tp (maart) geeindigd in vroege mk (4wk 3d) cm89: 3e tp (april) geeindigd in vmk (5wk) Strijkkraal, 1e (en enige) TP uit IVF poging 2, geeindigd in vmk (4w1d) Chybou, IVF/ICSI 2 1e TP vmk 4w,4d
Oehhh dat is gaaf! *weer een beetje meer hoop* Die Chinese kruiden en de acapunctuur hebben mijn cyclus weer helemaal goed gekregen. Door de behandeling was die helemaal van slag. Ik vertrouw er echt in hoor! Xxx
Met iets als een maansteen geloof ik dat ook wel. Maar de statistieken liegen er niet om waar het acapunctuur betreft. Ze hebben testen gedaan die 3 groepen: zonder acapunctuur, met acapunctuur en op de juiste plaats en een groep waar lukraak naalden werden gezet (en die dus alleen zouden denken dat het werkte). De resultaten zijn verbluffend. Ik heb het ook wel eens toegepast zien worden bij dieren en dat werkte meteen (extreem angstig/agressieve hond werd meteen handelbaar) dieren kennen geen placebo effect. Ik vond dat heel overtuigend. Normaal ben ik totaal geen voorstanden van statistieken maar als het zo gunstig uitvalt voor het dichter in bereik laten zijn van mn grootste wens, móet ik het wel doen, denk ik dan
Lieverds, ik geef jullie allemaal een dikke knuffel. De meiden die op het wachtbankje zitten wens ik veel succes. Mijn duimen draaien voor jullie. De meiden die binnenkort de tp hebben, niet te zenuwachtig zijn. De meiden die binnenkort de punctie hebben wens ik ook erg veel succes en hopelijk valt het enorm mee. Ik ben weinig online. Moet dus best wat bijlezen en dat zal de komende weken niet anders worden. Hier gaat het best lekker. Ik voel me goed en heb er totaal geen last van dat we deze poging hebben afgeblazen. Nu alleen nog de pil en verder rust. Omdat de fm eind deze maand is weggevallen hebben we een vakantie geboekt naar Turkije. Heerlijk all inclusive... genieten. Zo'n zin in!!!