Ik heb nu en bij de vorige tp een vreemd ongi gevoel gehad...Nu ook dus en dat maakt me erg onzeker...heb ook wel af en toe last van mijn (.)(.)
Minimouse jammer van je test! Predictor is wel niet zo gevoelig he! Miss Q sterkte hoor meid. Vind dit echt balen. Char Kaki ongigevoel had ik ook bij mijn vorige zwangerschap en deze keer ook. Zo licht zeurende buik en rugpijn. Maar geen krampen (gelijk bij een ongi) (gelukkig) maar wel het gevoel van elk moment ongesteld te worden. Heb ik vorige week ganse week gehad. Maakt je voor een stuk onzeker maar tegelijk is het echt wel een goed teken, dwz dat je baarmoeder zich aan het klaarmaken is. SUCCES
Meiden; ik wist bij mijn ICSI poging waarvan ik zwanger ben geraakt van mijn dochter 100% zeker dat ik ongi zou worden en voelde dus alleen ongikrampen en verder zeer weinig tot niets. En zie het resultaat....zwanger en nu een prachtige dochter. De één voelt van alles, de ander niets hoe frustrerend ook, het zegt allemaal niets
-Kaki: ik heb ook last van een ongi gevoel, maar dan zonder krampen. Weet niet meer van 5 jaar geleden hoe het toen precies voelde.. Ik ben niet echt in gewicht bijgekomen en 's morgens valt het mee, m'n buik lijkt wel een ballonnetje dat langzaam maar zeker wordt opgeblazen. - Muppet: ook de boobpijn is hier aanwezig! heb de neiging om ze vast te houden, zeker als ik de trap afloop. Ziet er natuurlijk een beetje vreemd uit. Maar is het een teken van zwangerschap of komt het door de bolletjes?!? Geen idee. - Minniemouse: sterkte.. kan het niet zo zijn dat de test te vroeg is gedaan? - Char: we lopen bijna gelijk op, jij mag 1 dag eerder testen! Suc6 met wachten.. Ben blij als deze week om is, dat wachten is maar nix! Jullie gevoel van onzekerheid is erg herkenbaar.
@muppet, ook hier verdwenen de gevoelige boobs naarmate de dagen na de pregnyl vorderde... en die last van de onderrug, die heb ik ook! nu valt het nog wel mee, vorige poging had ik er echt veel last van! maar vervelend he die onzekerheid... @miniM, aaaah shit meis... @Char, als je nu nog last van je boobs hebt is wel een positief teken toch? Hier voel ik niks meer... @VMiss, bedankt voor je peptalk! Hier ook geen krampen, gewoon een licht zeurderig gevoel vanmorgen... nu weer foetsie trouwens! @daffie, ook jij bedankt voor je peptalk! @Nikkela, wat had jij snel de TP na de punctie! Ik loop gelijk met Char, dus ook 1 dagje voor op jou!
Ook hier het gevoel dat ik ongesteld ga worden, en elke keer kijken als ik naar het toilet ga... Wat word een mens gek van die onzekerheid he? Verder een positief bericht: Ik heb net het ziekenhuis in Tilburg gebeld en gevraagd of er nog emmies ingevroren waren, want die brief duurt nog zo lang... Heeft ze nagekeken en toen zei ze; ''je weet toch wel dat we bijna nooit invriezen?'' ''Ja dat weet ik.'' ''We hebben er 2 ingevroren!'' Wat een geweldig nieuws he!! Twee eskimootjes Dat geeft me weer moed.
geweldig nieuws. meiden die aan het broeden zijn ik duim voor jullie hoor Die wachtweken zijn verschrikkelijk.
Muppet wat jij beschrijft heb ik regelmatig. Als ik te snel opsta lijkt het of er iets verkrampt in mijn buik en geeft dat een gemene felle steek. Ook heb ik last van mijn liezen en onderrug, dus herken wel wat je schrijft. Hopelijk is het voor jou net zo'n positief teken als het hier voor mij is! Minniemouse, wat naar zeg... Zou de test nog te vroeg kunnen zijn geweest? Wel heel fijn dat je nog 2 eskimootjes hebt! Hier is alles verder weer goed. Ben een stuk rustiger en minder onzeker... Het zit erin, dat zeggen alle testen en kwaaltjes, dus ga ik er vanaf nu proberen van te genieten. Probeer me niet te druk te maken om de 5e ziekte, de kans is groot dat ik die al gehad heb en zo niet, dan kan ik me er nog genoeg druk om gaan maken... Ook dat hele kleine beetje bruin in mijn inlegkruisje heb ik van me afgezet, dit komt zo vaak voor dat ik me anders wel om alles gek kan maken. Er is van alles aan het werk daarbinnen, ik ga er maar vanuit dat het goed is en lekker doorgroeit, door negatief te denken en voorzichtig te zijn, maak ik mezelf alleen maar verdrietig en onzeker.
Die wachtweken he zijn gewoon moordend! JE voelt vanalles maar het lijkt allemaal op elkaar. Helaas kun je hier niets aan veranderen. Jullie MOETEN erdoor, probeer niet te veel op alles te letten en geniet van wat je elke dag doet, dat heb ik ook gedaan. Doortje dat is gesproken nu meid. Ga uit van het positieve! Bruinverlies is niet slecht. En baseer je er verder niet meer op! No stress!!!
wat een actief forum! Leuk! Dank jullie wel voor jullie geruststellende en herkenbare woorden.. we wachtweken zijn idd killing.. pfff.. en ben nog niet eens op de helft! Vandaag het gevoel of er een bruistabletje zit van binnen.. zoiets voelt het.. alsof er allemaal belletjes opkomen, zoals bij cola ofzo.. maar dan in mijn buik.. hmmm.. we wachten af sjalalalalallala... Minimouse.. wat is je testdatum? schijnt dat predictor idd minder gevoelig is dan de kruidvat bijvoorbeeld..
He meiden,zit nu op mijn bb mee te lezen heb pauze,wat betreft mijn buik die is zo gevoelig! Last van mijn rug,darmen,blaas,en s ochtends dus vooral een soort van ongie gevoel,dan vaak ook een beetje duizelig.ow ja heb ook keelpijn! Zit nu op dag 8 en ongeveer op 14 dagen na de pregnyl....pfff ben zooo moe! Sorry hoor voor mijn ego bericht! @ minniemouse wat balen zeg van je test! Maare wat raar want ik loop ook in tilburg en toen zeiden dat ze bij goede kwaliteit vaak wel invriezen? Da was bij mij ook de reden dat ze er toen 5 konden invriezen. Dus best gek dat ze tegen jou iets anders zeggen.
@Char1983: Ik ben al blij met 2, geeft me weer even moed. Ik dacht ook net iets bruins te zien, ik word er gek van, last van mijn darmen, honger, moe.Wachten is niet mijn ding. Vrijdag is voor mij dag 14, zolang ik niet ongesteld ben hou ik hoop. Straks komen er 12 testen van sensitest binnen, kan al testen 4 dagen voor menstruatiedatum stond er bij, dus ik ben benieuwd.
Goeiemorgen... Hier vanmorgen wakker geworden met krampen in de onderbuik en helaas ook een temperatuurdaling... Shit!