Na bijna een uur wakker te hebben gelegen net een testje van sensitest gedaan, hartstikke negatief... Ik kan wel janken, lig met tranen in de ogen dit te typen in bed...
Kaki, ben je nou niet gewoon te vroeg met testen? Ik bedoel, je testdatum is over een week. Misschien wel een innestelling? Die gaan doorgaans ook gepaard met een temperatuurdaling.
Hallo hier, Ik ben bezig met mijn 1e ICSI-behandeling en ben nieuw op dit forum, maar ben nu al heel blij met jullie als lotgenoten! Ik zit op dit moment in de trein op weg naar het LUMC. Ik moet bloed laten prikken en vanmiddag hoor ik of ik zwanger ben of niet... Gisterenochtend een clearblue test gedaan; deze was positief! Maar vervolgens zit ik nu hartstikke ongesteld (iew, sorry) in de trein. Ik hou het niet meer van de zenuwen...en naast me zit ook nog een man met een onwijze alcoholwalm..boe! Wat een ellende..
@Strijkkraal, ik zit nu op 12 dagen na punctie, de krampen zijn nu uitgebreid naar scherpe steken aan mijn rechter flank, vanuit de rug... Ik herken dit van de vorige keer helaas... Toen werd ik 14 dagen na punctie ongesteld. Maar goed, zolang we geen bloed zien... *zucht*
Ik leef met je mee hoor, ik weet precies hoe je je voelt. Ik zag dat je deze week vrij had genomen, is het misschien een idee dat je gaat werken, dat je even je gedachten op iets anders kan focussen? Als je de hele dag thuis bent, maak je jezelf volgens mij helemaal gek (ik althans wel). Ik ga doorgaans de dag na de punctie en na de TP werken ... anders wordt ik knetter Ik reken nooit na punctie, altijd na terugplaatsing, en volgens die rekening ben je nu 9 dagen na TP toch?
Wat jammer Kaki, toch duim ik zolang er geen bloed is! Mar82 welkom en hopelijk goed nieuws vandaag. Wanneer was de terugplaatsing bij jou? Hier niet veel nieuws te melden. het is raar ik had enkel de eerste dagen een misselijk gevoel nu niet meer (of nog heel af en toe) en buikpijn ook niet meer echt. Is raar ik voel helemaal niet dat ik zwanger ben. Boobies zijn een beetje gespannen maar dat komt en gaat.
Ja ik zit nu 9 dagen na terugplaatsing inderdaad. Ik ben nu uit bed, als ik loop heb ik nergens last van en bij het zitten voel ik echt alleen steken rechts, geen krampen. Het zijn wel steken waarbij ik gewoon even stop met ademen, zo gemeen als ze zijn! Vandaag laatste bolletjes, daarna wordt het afwachten... Ik hou stiekem nog een beetje hoop!
Zo. Bloed is getapt! Hele lieve mensen bij het LUMC, maar bij mij kon er geen glimlachje vanaf.  Terugplaatsing was 27 mei.. Vanmiddag tussen 14.00 en 17.30 word ik gebeld...Ik heb tot 15.00 oudergesprekken, ik hoop dat ze daarna bellen, zodat ik hysterisch kan brullen in de auto op weg naar huis! Ik verbaas me er echt over hoeveel mensen in een zelfde soort schuitje zitten. Echt bizar. Ik duim voor jullie allemaal!
@ Kaki: je moet altijd hoop houden!! Doe ik ook! Je hoort altijd van mensen die maandenlang menstrueerden terwijl ze zwanger bleken te zijn, innestelingstoestanden, etc.. Je weet het pas zeker als je in het zh bent getest..even afwachten dus. Maarja, dat is het allermoeilijkst he? Ik duim voor je!
Ik teste vorig jaar 4 dg voor nod negatief 2 dg na nod positief het kan nog he. Mar, ik loop ook in het lumc bij dr D, aardige vrouw Ik duim voor jullie meiden PS de decaprikken vallen tot nu toe mee, ik denk wat dankzij jullie tips. schuine kant naar boven
Kaki; probeer afleiding te zoeken meid!!! De wachtweken zijn killing, maar helemaal als je er continu mee bezig bent. Ga lekker uitwaaien of iets anders waardoor je je gedachten even kan verzetten. Nu testen is ook extreem vroeg en niet echt betrouwbaar hoor....niet verkeerd begrijpen, want bedoel het goed.... Vmiss; de echte zwangerschapsverschijnselen (als je ze al krijgt) komen meestal pas na 5-6 weken. Ik voelde 3 jaar terug ook niets, was een heel klein beetje weeig bij het opstaan en dat was het....rond de 6 weken werd ik hondsmoe en was ik de hele dag weeig en soms misselijk. Dat geeft natuurlijk zekerheid, maar lekker is anders hahaha. Dus geniet er maar even van dat je nog niet al te veel voelt
Ik baalde dus van die sensisticks, want die vond ik zo licht in vergelijking met die van zaterdag.... vandaar dat ik de afgelopen 3 dagen ook de KV testen had gedaan (zie vorige post). Maarrrrr Vanmorgen knalde de sensistick ook: Bekijk bijlage 157626 Ik vind het zo spannend. Hoop zo dat het zo mag zijn. Zo mag blijven... Ben doodsbang weer een VMK te krijgen... Dus ik kan nog niet vreselijk genieten. Ik ben heel benieuwd naar mn hcg gehalte morgen....
Mar, welkom! Wat spannend zeg! Hopelijk krijg je, ondanks je ongesteldheid, vanmiddag een goede positieve uitslag te horen! Angelica, wat fijn dat het prikken je meevalt! Wanneer heb je de 1e fm? Kaki, je hebt wel heel vroeg getest hè, probeer positief te blijven. Het kan echt zo zijn dat je nu gewoon nog niet genoeg HCG aanmaakt en dat al de dingen die je voelt door de innesteling komen. Houd moed meis! Mariaaaa, wat zien de testen er goed uit!!! Die van vandaag knalt gewoon!!! Ik heb ook niet echt last van kwaaltjes hoor, alleen een beetje gevoelige borsten en last van mijn darmen. En als ik net wakker ben, ben ik een beetje misselijk, maar is niet noemenswaardig te noemen hoor. Hopelijk heb je morgen een mooie HCG-waarde en blijf je dit keer gewoon lekker zwanger!
Heb een beetje te hard gesproken denk ik, ben kotsmisselijk. Heb het gevoel de hele tijd iets te moeten eten Maria een voorzichtige proficiat. Test ziet er veelbelovend uit!