Doortje, moet inderdaad minder Puregon spuiten, 75 eenheden. Ben benieuwd hoe ik daarop reageer... Ben ook wel blij hoor dat het bijna zover is. Wat fijn zeg, dat het bij jou zo goed is gegaan. Hoop binnenkort hetzelfde te kunnen zeggen. MissQ, wat ontzettend k*t dat het fout gegaan is! Sterkte! Wensje, wat zal jij een moeilijke tijd hebben gehad. Vreselijk dat je dat twee keer hebt mee moeten maken. En dan nu weer de spannende wachtweken!
Kaki; ik heb ze alle 5 pogingen vanaf de dag van de punctie tot 12 dagen daarna moeten gebruiken 3 x 2 per dag. Ieder ziekenhuis heeft hierin zijn eigen beleid. Ze volgen bij ons dit beleid (UMCU) omdat je, als je zwanger bent, zelf het baarmoederslijmvlies opbouwt en de bollen dan dus niet meer nodig zou hebben. Als het innestelt, is dat 12 dagen na de punctie allang gebeurt en zit het vast, daar kunnen die bollen dan niets meer aan doen. Ik ben er zwanger mee geraakt 3 jaar terug, dus zou me er niet al te druk over maken.....
Ik vind jullie zo lief met de felicitaties... maar ik wacht nog even morgen af. voor ik de lijst aanpas en mezelf als 'zwanger' noteer...
Helaas...ongesteld. Ik heb nog 2 cryo's in de vriezer. Weet iemand of je dan bij je eisprong een cryo mag terug laten plaatsen? Of houden ze een wachttijd aan?? Ik hoor het graag....
Omdat het zo verschilt met de rest van het forum even bellen? Of zelf doorgaan? Heb je genoeg in huis?
Oh Minnie, wat jammer! Sterkte, dit moet je toch ook weer even een plekje geven. Ego, ik heb morgen mijn punctie! Ik ben niet zo heel actief meer hier, wissel een beetje tussen wel en niet behoefte hebben om hier te schrijven. Maar nu ik toch een berichtje voor Minnie achterlaat kan ik gelijk wel even noemen dat hij er weer aankomt. Moet eerlijk zeggen dat ik niet heel positief meer in de MMM sta, heb weinig hoop nu ik nog nooit een innesteling heb gehad. Maar goed, hopelijk komt de positiviteit snel weer terug als ik een terugplaatsing heb gehad, en anders moeten anderen voor mij maar even positief zijn.... Liefs
Hey Sonne.. heel veel toi toi toi voor morgen.. ik begrijp wel dat je je zo voelt na zoveel teleurstellingen.. het is ook niet niks natuurlijk.. dikke hug!
het verschilt met jullie jah, maar Daffie had dus hetzelfde schema als ik! En een andere meid die ik ken hoefde ook maar 12 dagen... Dus is stomme toevalligheid denk ik dat ik hier nu alleen ben met dit schema!
Mini baleeeeeeeeeeeeen! *KNUF* Bij ons moet je er een cyclus tussenlaten, maar dat hangt van ziekenhuis tot ziekenhuis af. Suc6 meid Maria heb je morgen bn? Zal dik in orde zijn? Hoeveel had jij er laten terugplaatsen?
Ik heb er 1 teruglaten plaatsen. Ik mocht geen 2. (ben 30, mag pas vanaf 36...) morgen bloedonderzoek idd
Whaaaaahoeeee!!!!!!! Wat een prachtige testen Als je morgen geen goede bloeduitslag krijgt dan ben ik ook niet zwanger hoor Ik ga heel erg hard voor je duimen dat je een prachtige plakbeeb in je buik krijgt die blasto's doen het over het algemeen heel erg goed........die van mij heeft inmiddels een hele dikke buik