Minnie...wat een k*nieuws... Ik ben net gebeld door het zh, na mijn bloedtest van vanochtend. Zwangerschapshormoon is in kleine mate in mijn bloed gevonden, maar het feit dat ik sinds gisteren bloed, is niet goed  Dus nu moet ik vrijdag weer bloed laten prikken...Pffff! Ik durf echt nergens op te hopen. Ik hoop dat jullie allemaal meer geluk hebben meiden, zoals Maria! Geweldig zeg!!
MissQ, het lijkt me verschrikkelijk om mee te moeten maken Vind het al heel wat dat je gewoon weer aan het werk bent gegaan! Al geeft het denk ook wel afleiding of niet? Danielle, ik hoop dat de behandeling bij jou net zon super resultaat heeft als bij mij! Kaki, op de dag van de punctie moest ik 2x2 bollen inbrengen, vervolgens 14 dagen 3x2 bollen en op de 15e dag na de punctie 1x2 bollen. Daffie, fijn dat je met de Puregon kunt beginnen! Hopelijk wordt je hoofdpijn dan ook een stuk minder! Minimouse, wat ontzettend jammer dat je ongesteld bent geworden! Bij mijn kliniek moet je geloof ik 1 cyclus wachten en mag je de volgende maand al de cryo terug laten plaatsen, maar volgens mij verschilt dit wel per ziekenhuis. Sonne, heel veel succes morgen! Kan me voorstellen dat je de hoop even kwijt bent, maar het kan nog steeds he, sommige vrouwen worden hebben pas bij de 3e ICSI of nog wel later voor het eerst een innesteling. Houd moed! Heb je trouwens eigenlijk nog dat stollingsonderzoek laten doen? Maria, morgen dus een bloedonderzoek? Nou dat moet gewoon wel goed zijn aan je test te zien! Mar, wat ontzettend verdrietig zeg Dikke knuffel voor jou!
Zo meiden ben weer thuis van werken pfff ben gebroken zooo ontzettend moe mijn benen gingen er gewoon zeer van doen terwij ik toch maar 6 uurtjes gewerkt heb. Veel moeten plassen vandaag...en nu ik ff lekker zit gaat mijn buik weer lastig doen...zo'n gevoel alsof je heel lang je plas hebt opgehouden en mijn maag doet alsof hij heel erg honger heeft! en het zit allemaal lekker te borrelen in mijn buik...had vandaag ongesteld moeten worden...even afwachten tot nu toe nog niets... @ Maria morgen je bloedtest! komt vast goed! Aangezien je super mooie testen hebt! hoeveelste dag had jij ookal weer getest? @MissQ zorg je wel goed voor jezelf? afleiding is natuurlijk wel goed maar tijd en rust om het een plaatsje te geven is ook erg belangrijk! Dikke Knuffel! @Danielle jij ook veel succes! @ Mar...wat een rot bericht heb je te horen gekregen...Kan me goed voorstellen hoor dat je hoop steeds meer weg neemt,ik weet er alles van...
Bedankt voor jullie lieve reacties Ik wilde vanmiddag het ziekenhuis bellen, maar ik was 4 minuten te laat. Morgen opnieuw proberen. Ik hoop dat ik geen maand hoef te wachten....ik zal het hopelijk morgen horen.
MinniM, klote. Sonne, heel veel succes morgen! Hopelijk een erg mooi resultaat. Wensje, jij ook weer hier. Jij mag weer broeden. Succes! Verder alles goed met jou? Daffie, succes met de puregon! Hopelijk is de hoofdpijn snel weg. Verder zwaai ik naar iedereen. Verder Babyboom kijken.
@ MissQ; Wat ontzettend jammer en balen. Ik vind het heel verdrietig. Een dikke knuffel vanaf hier. @ MariaC; Wat een ontzettende mooie streepjes zie ik bij jou. En die streepjes komen van een cryo tp. Dat geeft de zuster moed Nu houden zo hé! @ MinnieMouse; Jammer dat je testjes negatief waren. Jij gaat ook op voor de cryo's? Bij mij plaatsen ze terug in mijn eigen cyclus. Ze doen dan een FM op dag 13 of 14. Als ik een eicel heb geven ze me 5000 Pregnyl en dan een paar dagen later heb ik een terugplaatsing. @ Sonne; Heel erg veel succes morgen bij de punctie. Ik duim voor je dat het een 'eitje' wordt en je er niet te veel last van hebt. @ Doortje; Wat een verhaal zeg dat van die 5e ziekte... Pff... Wij hebben een brief gekregen van het ziekenhuis. We hebben 6 goede eskimootjes... Whoehooeee!
Chybou wat goed. Geweldig nieuws. Hebben jullie nu een maand rust. mar knuffel het is niet leuk om te horen Timon, mijn man heeft babyboom gekeken en hij was daardoor een beetje van slag. Ik was niet thuis, dus ik heb het niet gezien. Al die spanning elke maand om te horen of het gelukt is of niet en of de eitjes wel in orde zijn werd hem te veel. Mijn man (net als de meeste) is geen prater.
Thanxxxxx! Vanmorgen was de digitale zwanger 2-3... had jij toen al geen 3? Jij had toch een hcg van dik 300? Xxx
Een week na terugplaatsing testte ik positief (ETOS eigen merk), die middag had ik posi. digi zwanger 1-2 Ik hoop zo op een plakkert... Pffft een VMK meegemaakt hebben maakt je niet bepaald geruster...
Ja Maria maar je zit mooi op schema denk ik! Heb zaterdag ook zo een test van cb gedaan ik kreeg 3+ maar denk omdat ik van het begin al hoge waardes af. Heb je vandaag bloedname dan?
Maria en Vmiss ben echt heel blij voor jullie! Ik zit nu op dag 10 maar omdat het bij mij de vorige keer dus ook is misgegaan durf ik nog niet te gaan testen al wil ik dat wel heeeel graag vooral omdat ik gister ongi had kunnen worden en ben dat tot nu toe niet! mag heel graag weg blijven hoor!
~@ Vmiss--> Vanmorgen bloedafname gehad. Word tussen half 2 en 3 gebeld.... Spannend hoor! ~@Char--> Vroeg testen is ook eigenlijk stom... Helemaal als je, net zoals wij, vaker een verkeerde afloop hebt gehad. Zolang je het kan afwachten, zou ik het doen hoor!
Ja wachten is erg moeilijk maar ga het proberen.... Owwww wow je krijgt straks je bloeduitslag te horen!
Ff inbreken: van harte met je positieve test!! Ik wil je ff laten weten dat ik op 4.3 week een bloedwaarde had van 196. Precies een week later (5.3) had ik een waarde van bijna 3000. Echter... Op de vrijdag daarvoor, dus met precies 5.0 week had ik een CB digitaal met 2-3. Ik werd daar ook onzeker van, had gehoopt op +3, terwijl 2-3 best netjes was. Wat ik wil zeggen: probeer je, hoe moeilijk ook je niet gek te laten maken. Probeer vertrouwen in je beebje te hebben en geniet van nu!! Succes!!! Ik weet hoe moeilijk en slankheid maar tegelijkertijd hoopvol die weken kunnen zijn!! X