wie ook in mei/juni'11 ivf/icsi behandeling of cryo tp?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door welcomehome, 11 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Inderdaad, even voelen hoe 'ie er bijstaat/ligt/eh..., hahaha
    En ik heb zo iets van, hoe dieper hoe beter... Dáár moet het zijn, toch(A)

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hahah ja daar moet hij zitten:D

Muppet je ik woon in België word idd wat duur dan:p

3. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    :D denk dat wij van iedereen dan het verst van elkaar vandaan wonen! Ik woon in het bovenste gedeelte van Friesland!

4. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Jeetje echt zo dichtbij we hier zijn,zo ver de woon afstanden zijn...friesland,brabant,Belgie,Noord holland enz enz...

5. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Goed nieuws; normaal wachten ze een maand voor de volgende ICSI, maar ik mag meteen door, en dan lekker 6 weken zomervakantie....hopelijk deze keer zonder stress.:)

Maar eerst vandaag naar Tilburg voor de bloedtest.

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wat goed Minnie!

7. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ow wat een fijn nieuws Minnie!!!

8. sonne

sonne Actief lid

7 dec 2010
    236
    22
    18
    NULL
    NULL
    He dames,
    Jee, wat wordt er veel gekletst vandaag!! Ik geniet nog even van mijn laatste utro-vrije-middag vandaag, dan ga ik ook weer los. Vanmorgen punctie gehad Ging goed, weinig pijn gehad. Er zijn acht eicellen gevonden, dus een mooi aantal! Nu begint de verdoving uit te werken, dus de pijn neemt toe. Lekker rustig aan doen vandaag en hopen dat de pijn snel stopt en ik geen overstimulatie krijg. (Ben een risico patient. Vorige keer zelfs opgenomen geweest in het zh).
    Liefs

9. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @ Sonne Zo dat is een mooie score hoor! Fijn dat de punctie mee viel! Nu rustig aan doen! Ik duim voor je!

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Sonne netjes hoor!!

11. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Super minni!!!! Hopen dat het nu meezit voor jou :)

Char jij durft niet testen las ik, maar je tp was 30/5, bij ons testen ze standaard 9 dagen na tp (cryo's) dus dan moet het nu al positief zijn meid. Ik testte al 5 dagen na tp positief met kv 2voor 5. Succes meid

12. kaki

kaki Actief lid

20 mrt 2011
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MiniM, fijn meis dat je gelijk door mag! :D

@Sonne, mooie score meis, fijn dat de punctie meeviel!

@Vmiss, gaat dat bij cryo's sneller dan?

13. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja want ze zijn meestal al ouder he. Als ze uit de diepvries gehaald worden , wachten ze een dag of 2 om te kijken of ze verder dele. Snappie, soms zijn het al morula's of blasto's.

14. kaki

kaki Actief lid

20 mrt 2011
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja is ook zo inderdaad...

15. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant

Oke wist niet dat dat anders is dan bij een verse tp...Ik durf niet zo snel te testen omdat ik bij de eerst tp na 11 dagen een positieve test had en 2 dagen daarna een vroege miskraam kreeg...Dus ben gewoon bang geworden. Al kan ik echt niet wachten hoor! ;)

16. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Nou dat is dan weer een voordeel van een cryo; hoef je niet 14 dagen in onzekerheid te zitten. Wist ik niet.
    Ik blijf het bijzonder vinden, na het invriezen gaan ze gewoon verder met delen, echt ongelooflijk knap allemaal. Voor mij als het goed is ook dit keer het terug plaatsen van een cryo.

Heel fijn dat ik over twee weken een nieuwe TP krijg, dat heb ik weer wat om naar uit te kijken, en doet het toch minder zeer.:)
    Anders moest ik wachten tot na 8 augustus, want ze gaan dicht vanaf 15 juli.

Ik wilde nog even zeggen dat ik super blij ben voor diegene die zwanger zijn!!

17. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Lieve meiden die in de zenuwslopende wachtweken zitten, ik hoop zooo dat het jullie gegund is en jullie binnenkort allemaal een positieve test in je handen mogen houden. Dikke knuffel, ik denk aan jullie en duim voor jullie!

MinnieMouse, wat fijn dat je zo al zo snel een cryootje teruggeplaatst krijgt! Die horen trouwens nog bij je 1e ICSI-behandeling hè, dus hopelijk heb je helemaal geen 2e behandeling nodig! (In je onderschrift staat op naar de 2e ICSI-behandeling)

Sonne, super dat de punctie zo is meegevallen en je hebt een mooi resultaat!
    Ik wist niet dat je met 8 eicellen ook kans op overstimulatie hebt… Ik had er 7 en had na de punctie ontzettende last, had ook een aantal hele grote follikels gehad en het leek een beetje op overstimulatie, maar ik dacht dat dat dus niet kon! Na twee dagen rustig aan gedaan te hebben en veel water te hebben gedronken, merkte ik dat het al een stuk beter ging. Doe jij dus ook maar lekker rustig aan, hopelijk gaat het deze keer dan wel helemaal goed zonder zh-opname!

Vanochtend belde mijn huisarts; ik heb geen antistoffen tegen de 5e ziekte. Is zeldzaam, maar ik ben helaas de gelukkige, ongelooflijk! Mijn zomervakantie is dus al een beetje begonnen, maar ik ben er verre van gelukkig mee... :( Mag niet meer voor de klas de rest van het schooljaar (3 weken) en moet over 3 weken weer bloedprikken om te kijken of ik niet alsnog besmet ben. Echt zo gigantisch balen, had het niet verwacht... Maar mijn ha was er heel stellig in, met deze leeftijdsgroep is het risico echt te groot nu ik zwanger ben. Dan ga ik dus maar niet eigenwijs zijn en me aan zijn advies houden, ik doe alles voor dit kleintje om de kans te krijgen lekker door te groeien!

18. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Doortje25:
    Is dat zo???
    Vandaar dat ze er dan maar 2 invriezen misschien??
    Ik zag het echt als ICSI 2.
    Dus het derde cryotje hoort ook nog bij ICSI 1??
    Ik dacht al; die 3 pogingen zijn bij mij zo voorbij, en dan gaat het me geld kosten, want ik stop niet bij 3 pogingen hoor.

Goed dat je me dat laat weten, wist ik echt niet. Bedankt.:)

19. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Meiden sorry even ego...

Mijn HCG is......

Komt ie...

1200!!!!!!!!!!!!

Hadden we NOOIT verwacht....

Jeeminee!!!

20. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Ja, Minnie dat is echt zo! ;)
    De cryo's horen nog bij de poging waaruit ze zijn ontstaan, dus als deze uit je 1e behandeling ontstaan zijn, horen ze nog bij ICSI-1. Het is iets extra's eigenlijk, daarom zijn de meiden met cryo's ook altijd zo blij, het vergroot toch je kansen voor je gevoel.

Maria, wat SUPER!!!!
    En nu je snel onder de zwangeren zetten!!! :D
    Ik vind het wel jammer dat ze in mijn kliniek geen bloedtest doen, ben ook wel nieuwsgierig hoe hoog die van mij nu zou zijn!

Deel Deze Pagina