Hier iets vreemd, allee tis te zeggen. Ik weet niet of de zwangeren onder jullie dit herkennen maar ik voel helemaal niets. Ben niet misselijk, geen buikpijn, niets. Voel helemaal niet dat ik zwanger ben. Terwijl ik vorige week de hele week mij misselijk voelde en buikpijn had. En maakte mij een beetje ongerust. Heb fert. gebeld en mocht dadelijk langsgaan voor bn, dus om half 2 de uitslag.
*Breek in* ST, wat goed! Dinsdag twee cryootjes ophalen! Ga enorm voor je duimen dat het deze keer goed gaat (en vooral blijft gaan)!! Je klinkt in ieder geval weer heel positief, hou dit vast ! *Breek uit*
Knal positief!!!!! Kon en kan het gewoon niet geloven ben ook zo bang! de eerste test had ik om 5 uur s ochtends gedaan en om half 10 nog eens en 2x een duidelijke 2e streepje... Ik zal de eerste test even laten zien,Hoop dat jullie dat niet erg vinden...
even ego: vanmorgen eerste fm gehad. Gisteren toevallig een rot deca naald gehad en 1x 150 gonal gespoten. Ik had vandaag 8 eitjes 2 van 15 mm en 6 van 8. Ik word vanmiddag gebeld.
* inbraak * Char, wat goed, gefeliciteerd!! Begrijp dat je door de vmk van vorige keer angstig blijft maar dit is stap 1 hè!! Sommige meiden komen niet eens zo ver!! Je test knalt werkelijk van het scherm zeg, errug mooi om te zien! Nogmaals gefeliciteerd!! Maria en Char, komen jullie ook naar het Verlengde Wachtbankje? Inmiddels al deel 3!! * Uitbraak *
Bedankt lieverds! Ik bijf het eng vinden maar de testen zijn zo veel donkerder dan de testen die ik toen voor de vmk had... Ik ben gewoon heel erg voorzichtig....
Wow, Char, wat goed!!! Gefeliciteerd!!! Wat veel positieve berichten in dit draadje zeg!! (en dan hoop ik dat ik mezelf snel bij die positieve berichten mag voegen....)
ben wel even benieuwd.. omdat een cryo ouder is kun je eerder testen..toch? Mijn Emmy was 2 cellig en Emma 4 cellig, (beide verse tp) dus zou alles bij mij nu ook iets eerder zijn dan.. of is dat verschil te klein?
Ik merk dat nu wel want de eerste tp was een verse en nu een cryo....Dus blijkt toch wel waar te zijn,
WOW char!!! wat is ie super duidelijk!!!!!! (en nu al!!!!) goed hor!!!!!! gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! lekker genieten skat!!!! dit is een blijver xxx
VMiss, je uitslag is vast goed meis, sommige zwangeren merken er in het begin echt niets van! Char, wat goed!!! Gefeliciteerd, al kan ik me wel voorstellen dat je nog voorzichtig bent hoor!