wie ook in mei/juni'11 ivf/icsi behandeling of cryo tp?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by welcomehome, Apr 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

May 14, 2011
    3,570
    55
    48
    Char: Zo'n test willen we allemaal wel.;)

Hartelijk gefeliciteerd!!

2. VMiss

VMiss Bekend lid

Nov 24, 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je Doortje! Vond het gewoon raar dat ik vorige week WEL misselijk was en dan ineens niet meer :( Hoop dat het ok is straks.:)

3. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    Hey Char en Maria en Vmiss en alle anderen die hierbij horen;

gaan jullie nog wel ff jullie symptoompjes spammen? :D
    Ben natuurlijk als potentieel zwangere wel heel benieuwd! :D

4. VMiss

VMiss Bekend lid

Nov 24, 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Muppet ik heb weinig of geen symptomen gelijk ik eerder al postte.
    Af en toe lichte buikpijn, met steekjes maar dat komt en gaat. Ik duim voor je meid.

5. kaki

kaki Actief lid

Mar 20, 2011
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    *zucht* wat duurt dat wachten toch lang... vandaag is de punctie alweer 2 weken geleden! we zitten op dag 11 na de TP... ik heb besloten de bolletjes toch 2 dagen langer in te nemen, was een gevoelskwestie, na de pijnlijke steken in mijn rechterzij van woensdag... dus vanaf morgen bolletjes loos!

Als we kijken naar de vorige poging, zou ik aan de hand van het aantal dagen vandaag spotting moeten krijgen. Als we kijken naar de bolletjes wordt zondag een spannende dag...

Het wachten gaat nu echt te lang duren hoor, wordt zenuwachtig...

6. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Kaki steken in je liezen of je zij?
    In de liezen is ook wel een bekend symptoom:)

7. kaki

kaki Actief lid

Mar 20, 2011
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    de steken waren in de zij... achteraf gezien waren dat volgens mij m'n darmen...

8. eternity79

eternity79 Niet meer actief

*breekt in*

CHAR! Wat geweldig!!!!!!
    Gefeliciteerd meid!!!!!

*breekt weer uit*

9. VMiss

VMiss Bekend lid

Nov 24, 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb dus net gebeld en de bloedwaardes zitten heeeel goed : 8000! *BLIJ*

10. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Wat goed meid proficiat!

11. kaki

kaki Actief lid

Mar 20, 2011
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey goed nieuws meis!! :)

12. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    Wat goed VMiss!!! :D

Kaki; spannend he meid.. ik zit ook steeds te kijken naar de vorige keer.. ik hoop zo op goed nieuws.. hoe voel jij je verder?
    Ik voel op het moment eigenlijk niet zo veel.. geen eens ongi-achtige pijntjes. Alleen toen ik opstond vanmorgen eventjes.. net of alles even weer anders ging "hangen".. Voel me eigenlijk wel goed.

13. kaki

kaki Actief lid

Mar 20, 2011
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik voel me ook prima Muppet, ik voel ook echt helemaal niks...;)

14. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

Feb 19, 2011
    3,447
    21
    38
    Female
    Noord-Brabant
    Wat zijn jullie toch lief allemaal!
    Wow Vmiss wat goed zeg! Super!

15. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

Feb 19, 2011
    3,447
    21
    38
    Female
    Noord-Brabant
    Ow betreft de kwaaltjes,af en toe last van mijn borsten,last van mijn rug,veel plassen en last van darmen,af en toe een beetje benauwdend gevoel,duizelig,raar onderbuik gevoel,moe...

16. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

Jul 25, 2010
    4,056
    884
    113
    Wat fijn VMiss, echt super!
    Geniet ervan!

Ik ben sinds vandaag misselijk, echt flink misselijk!
    Heb vanochtend bijna overgegeven, moest snel een broodje naar binnen werken en daarna was het minder gelukkig.
    Ook komen alle geuren extreem binnen, ging bijna over mijn nek van mijn favoriete luchtje.
    Mijn borsten doen behoorlijk pijn, ik voel ze gewoon zitten haha!
    Verder heb ik nu Roosvicee Lacto omdat ik behoorlijk last heb van obstipatie en steeds die buikpijn maakt me onzeker en is ook gewoon niet prettig.

Maar... alle kwaaltjes zijn welkom!!!
    Ik ben allang blij dat ik zwanger ben en ook merk dat ik zwanger ben, zou anders ook best onzeker zijn zoals VMiss...
    Dus je hoort mij absoluut niet klagen, ben er maar al te blij mee hihi!

17. Drika977

Drika977 Nieuw lid

Jun 10, 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,
    ik wil me ook graag aanmelden voor tp mei/juni.
    Heb vandaag 10 juni mijn cryo tp gehad.
    Spannnnnnend.
    1 geluk we hebben al een prachtig wondertje, maar een 2e zou super zijn.
    Het enige wat ik wel heb, ik weet niet of meer dames dat hebben na de 1e behandeling die geslaagd is, dat je zo ondankbaar bent, omdat je graag een 2e kindje zou willen.
    Ik hoop dat ik niet de enige ben.
    Groet drika

18. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

Jul 25, 2010
    4,056
    884
    113
    Drika, welkom!
    Ook al heb ik nog geen kindje (wel 1 in de buik nu! ;)), maar ik kan me goed voorstellen dat je graag nog een 2e wilt. Ondankbaar vind ik het zeker niet, je bent je er toch juist van bewust wat een geluk je al hebt met jullie kindje? Dan is er toch niets ondankbaars aan als je nog eens wilt proberen? Je hoeft je nergens schuldig over te voelen hoor, dat doen mensen bij wie het op de natuurlijke manier gaat tenslotte ook niet!
    Ik hoop dan ook van harte dat een 2e wonder jullie gegund is en jullie cryo tot een mooi beebje zal gaan uitgroeien!

19. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

Feb 19, 2011
    3,447
    21
    38
    Female
    Noord-Brabant
    @ Drika welkom hier! Jij mag vanaf vandaag weer lekker gaan broeden en op het wachtbankje zitten heel veel succes daarmee! En het is idd weer een enorm spannend! Maar ik vind niet dat je je ondankbaar hoeft te voelen hoor is toch niet gek dat je een 2de kindje wilt ookal hebben jullie al een wondertje een 2de wondertje is toch juist net zo welkom!,Hoop juist voor je dat je snel weer zwanger bent! Ik heb nog geen kindje dus kan je gevoel dus ook niet voorstellen maar nu ik een positieve test heb en dus hoop zwanger te blijven begrijp ik je toch weer wel....

20. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Char; van harte meid, test ziet er prima uit;)

Drika; ook hier een prachtig meisje van bijna 2,5 die geboren is uit onze 1ste ICSI poging. Ondertussen alweer 3 pogingen verder voor een brusje. De wens voor een 2e is bij ons ook zeer aanwezig, zouden heel graag een broertje of zusje willen voor ons meisje. Dit is niet ondankbaar, maar heel normaal. Mensen die makkelijk zwanger worden willen toch ook graag een brusje, waarom zouden wij dat dan niet mogen wensen.....:(
    Heel veel succes op de wachtbank.

Hier gaat het wel beter als afgelopen week. De hoofdpijn is al bijna verdwenen en ik heb er alweer 3 spuiten puregon inzitten (denk ik meteen dat ik morgen al 450 euro aan puregon heb gespoten:$:$) Ben benieuwd wanneer we de rekening van de hormonen krijgen, want ik hoefde nog niet af te rekenen bij de apotheek. Nog 5 dagen en dan hebben we de 1ste FM alweer....blijf het toch elke keer weer spannend vinden.

Share This Page