wie ook in mei/juni'11 ivf/icsi behandeling of cryo tp?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door welcomehome, 11 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Daffie wat spannend!
    Heel veel succes meid!

2. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Ik loop dus een paar daagjes voor met na 12 dagen 1200...
    Valt nog mee dus hoe vreselijk hoog toch?

Xx

3. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Baas boven baas! Hahahahaha
    Gefeliciteerd!
    Dat is supernieuws!

4. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    **** breekt weer ff in ****

@Maria: gefeliciteerd !!!

Ook alle andere met goed nieuws gefeliciteerd !
    En voor degene die het nodig hebben een dikke knuffel.

**** breekt weer uit ****

5. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Loontje is een lieverd:)

6. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    hahaha

7. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @ Maria en VMiss; Wat een mooie waardes! Top zeg!
    @ Angelica; Goed zeg! Op naar de volgende mooie FM.
    @ Daffie; Fijn dat de hoofdpijn minder is.
    @ Char: Wat een geweldige foto. Ik hoop de komende tijd nog heel veel foto's van streepjes van je te zien.

@ All; Ik wordt wat minder actief op ZP. Wij zouden volgende week horen of we verder kunnen met de cryo's maar we hebben besloten om de zwangerschapsplannen even (letterlijk, haha) in de ijskast te zetten. We gaan in juli drie weken rondtrekken door Indonesië. Een geweldige reis en dit is echt een grote droom van mij. Alleen reizen we door malaria gebied. Nu had ik rekening gehouden met de inentingen, maar niet met de malaria medicatie. Natuurlijk zul je zien dat daar een resistent malaria virus heerst. Dus ik moet aan de zware pillen en een prille zwangerschap is niet verenigbaar met de Malarone of Lariam. Wij willen geen enkel risico nemen dus gaan pas weer verder met de cryo's in augustus/september.
    Aan de ene kant vind ik dat balen. Na de vorige poging had ik het liefste zo snel mogelijk verder gewild. Aan de andere kant vind ik het ook wel lekker om even een tijdje rust te nemen en zorgeloos op reis te gaan.
    Ik blijf wel meelezen en af en toe meeschrijven. Vind ik gewoon te leuk om te doen. Maar omdat we nu even een pauze hebben zal het wel minder worden.
    Dus... ik hoop niemand van jullie over een tijdje in het augustus/september topic te zien.

8. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Lieve Chybou, Wij hadden ook een paar maandjes rust genomen en zie mijn banner!
    Héél veel plezier en GENIET!!!!!

9. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    He chybou,Wat lief van je! Lijkt me een moeilijk maar ook dapper besluit om tijdelijk even een pauze te nemen,maar ik denk dat het ook wel weer goed is vooral omdat jullie een mooie en bijzondere reis gaan maken...Even weg van alles is zeker niet verkeerd natuurlijk...En als je naar de malaria gebied gaat dan zou het idd niet goed zijn als je en cryootje in je hebt zitten...Alvast veel plezier ga er van genieten! En als je weer verder gaat dan zal jullie wondertje vast snel komen! Dikke knuffel!

@ Maria ik heb dan wel nog geen banner wil even op de bloedtest wachten,maar dan lopen wij niet veel van elkaar af met de zwangerschappen!

10. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Vmiss: wat goed!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!! En nu gaan genieten hor!!

Drika: welkom en heel veel succes

Doortje: t voelt niet fijn maar,…. T klinkt wel super goed hihi. Hoort erbij!!! ;)

Daffie: spannend weer!!!

Chybou: heel logisch meid!!! En geniet lekker van jullie reis!! (en als je terug bent wil ik alles weten want wij gaan in sept waarschijnlijk!!!) xxx knuf

All: dikke knuf allemaal!!!!

11. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    @Drika; ook van mij welkom! Ik wens je veel succes!!

@Chybou; Wow.. wat een mooie vakantie gaat dat worden! Enorm veel genieten en er na jullie vakantie weer uitgerust tegen aan!

@Char; met jou verder alles goed?

@All die ik vergeten ben... dikke knuffel en fijn weekend!

Ego: hier gaat alles goed geloof ik. Al 2 dagen geen ongi pijntjes al is het broekloeren nu wel begonnen.. Borsten zijn groot (moet mijn grootste bh aan en dan puilen ze er nog bijna uit) en nog steeds pijnlijk.. vorige keer had ik dit niet toen ging dat over toen de pregnyl uit mijn lijf was. Daar ben ik nu ruimschoots overheen. Begin nu wel een goed gevoel te krijgen.. al ben ik me toch ook weer aan het indekken en zeg ik tegen niemand (behalve manlief) dat ik er wel een goed gevoel over heb..

12. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @ Muppet lief dat je er naar vraagt,maar het gaat ondanks dat het eng blijft toch ook wel heel gek idee dat ik weer zwanger ben,voel me ook wel zwanger moet ik zeggen maar als ik dan even niets voel word ik weer onzeker...Wil heel blij zijn maar kan dat gewoon nog niet zo goed...

Voor jou ook spannend trouwens! erg he dat wachten...Ik heb dat trouwens ook hoor met mijn borsten kunnen soms echt pijn doen en zijn gevoelig ook ik heb het idee dat ze gegroeit zijn...Klinkt gek maar heb zelfs een buikje en dat tewijl ik dat normaal echt niet heb,heb maatje 34...Veel succes nog op het wachtbankje! Dikke knuffel!

13. sonne

sonne Actief lid

7 dec 2010
    236
    22
    18
    NULL
    NULL
    He dames,
    Ik kom op het wachtbankje zitten! Het was even spannend of ik wel een terugplaatsing zou krijgen, met het oog op risico op overstimulatie. Dat is eerst onderzocht en toen kreeg ik vandaag groen licht. Dus er zit een topper in mij! :) (hmm, klinkt wel een beetje bedenkelijk met 'de toppers'...). En ook nog twee eskimo's. Dus een mooie score lijkt mij.
    Heb nog wel wat last van de punctie en ben de hele tijd heeel moe, dus doe maar extra rustig aan. Dit worden weer twee lange, lange weken....
    Liefs

14. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Oh Sonne! De duimen draaien!
    Hopen op een plakkert!
    XXXXXXXXX

15. kaki

kaki Actief lid

20 mrt 2011
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    test is op dag 13 na TP nog steeds negatief...
    nog steeds te vroeg getest volgens jullie of...?

16. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    hmm.. geen bloed geeft moed kaki.. afwachten... wat voor testje heb je gebruikt?

hey sonne, succes op het wb! ik duim voor je!

ben net sinds 3 dgn voor het eerst naar de wc geweest.. zat verstopt ofzo.. nu doet het wel even wat pijn wat me onzeker maakt. aangezien mijn baarmoeder achterovergekanteld ligt kan het zijn dat het weer wat verschuift.. maar het was de afgelopenm dagen zo stil en rustig dat het me wel een goed gevoel gaf.. wat ik nu even voel maakt me wel onzeker.. beetje rare vraag maar hebben jullie ook wel wat last na het wc gebruik?

Kom later weer even kijken, moet nu weg..

liefs

17. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    #1177 Chybou, 12 jun 2011
    Laatst bewerkt: 12 jun 2011
    @ All; Lief jullie reacties op de Indonesië reis. Ik heb er inmiddels best wel vrede mee dat we in augustus/september verder gaan. Ergens vind ik het idee van op vakantie gaan en niet bezig zijn met zwanger worden heel erg fijn. Wij zijn ons lekker aan het voorbereiden. Ik hoop dat de korte pauze net als bij MariaC heel erg goed uit gaat pakken. ;)
    @ Muppet; Haha... Zo herkenbaar dat broekloeren. :D Nog even volhouden meis! Wat betreft pijntjes. Voor Lieve en mij herkenbaar. Lieve had nog een beetje last met het naar de wc gaan na de punctie. Ik had na de eerste twee TP last omdat ik ergens in mijn hoofd (onzinnig maar toch) bang was om naar het toilet te gaan.
    Ik gok op de eerste mogelijkheid want alles is toch wel een beetje gevoelig en als je een paar dagen niet bent geweest wordt het er niet beter op.
    @ Kaki; Ik weet niet of je te vroeg hebt getest. Ik testte op dag 13 overduidelijk positief (Toen ging het als nog mis, maar toch). De ene vrouw is de andere vrouw niet en elk lijf is anders. Ik zou pas definitief durven zeggen of je zwanger bent of niet op de testdatum. Ik raad je eigenlijk een beetje aan om niet meer te testen en af te wachten tot de testdatum van het ZH. Succes mies!

18. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Ik realiseerde me net te laat dat ik net zo'n dom persoon uit mn omgeving leek wat zegt: Misschien moeten jullie ff op vakantie, dan lukt het vast...

aarghh!!

Zo bedoelde ik het helemaal niet hoor.

Mijn lijf heeft bijvoorbeeld heel erg te lijden onder stress en dit was ontzettend goed voor me (even wat maandjes niets)

LIEFS!!!
    XXXXXXXX

19. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Hahaha... Ik dacht al, wat is dit voor dom persoon? :p Haha, nee hoor, zo heb ik het helemaal niet ervaren. Ik denk dat het gewoon heel erg waar is dat even rust goed kan zijn. Daarbij kan je zo'n advies beter van iemand hebben die hetzelfde meemaakt dan van mensen die geen idee hebben waar ze het over hebben.
    Ik vond het een lief en goed advies en ik hoop dat het voor ons net zo goed uitpakt als voor jou! ;)

Liefs!

20. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Gelukkig:)
    Ik hoop het ook voor je!!

@ all--> Meiden ik heb vanmorgen een digi gedaan: 3+
    Daar ben ik heel blij mee. Ik was heel bang dat ie van 2-3- terug was gegaan naar 1-2...
    En nu stop ik echt met testen.

Voorlopig....

Deel Deze Pagina