Wie/Wat/Waar Char1983, ICSI 1, St Elisabeth Tilburg Doortje25, ICSI 1, MCK Leiderdorp MissQ, IVF 1, GZG 's-Hertogenbosch / St. Elisabeth Tilburg Chybou, IVF/ICSI 2, Geertgen / ZOL Genk Dreumes20, ICSI 1 (voor brusje), Maasstad ziekenhuis/ erasmus MC Strijkkraal, IVF 2, St. Elisabeth Tilburg spannende tijden, IVF1, AMC Timon, ICSI 2 cryo, UMCU Angelica IVF 1, LUMC Wanneer Starten/ Char1983, Hopelijk Mei Doortje25, rond 27 april MissQ, pil start 13 april, intakegesprek verpleegkundige 26 april Chybou, 28 april? Dreumes20, 13 april (decapeptyl), 23 april (Gonal-F) Strijkkraal, 27 april start Gonal-F ST, geschat: ongi rond 22mei Angelica Juni Echo/FM Strijkkraal, 6 mei 2011, 1e FM Punctie Terugplaatsing Char1983, Hopelijk mei nog 5 embryo's over dus cryo tp ST, geschat: begin juni (4 cryo's over) Testen Zwanger Niet Zwanger Miskraam Char1983, 1e tp (maart) geëindigd in vroege miskraam. ST, 3e tp (maart) geeindigd in vroege mk (4wk 3d)
Angelica, welkom! Jeetje wat een geschiedenis heb je al achter de rug zeg! Zie je erg op tegen de behandeling? En hoop je niet stiekem dat het na de laatste IUI-poging toch raak zal zijn? Ik hoop in ieder geval voor je dat je straks 'gewoon' zwanger mag blijven, kan het zijn dat ik ergens gelezen heb dat je daar iets voor moet gaan spuiten? Ik zal even mijn gegevens op het lijstje aanpassen: Wie/Wat/Waar Char1983, ICSI 1, St Elisabeth Tilburg Doortje25, ICSI 1, MCK Leiderdorp MissQ, IVF 1, GZG 's-Hertogenbosch / St. Elisabeth Tilburg Chybou, IVF/ICSI 2, Geertgen / ZOL Genk Dreumes20, ICSI 1 (voor brusje), Maasstad ziekenhuis/ erasmus MC Strijkkraal, IVF 2, St. Elisabeth Tilburg spannende tijden, IVF1, AMC Timon, ICSI 2 cryo, UMCU Angelica IVF 1, LUMC Wanneer Starten Char1983, Hopelijk Mei Doortje25, 26 april gestart met Deca, 28 april Puregon erbij MissQ, pil start 13 april, intakegesprek verpleegkundige 26 april Chybou, 28 april? Dreumes20, 13 april (decapeptyl), 23 april (Gonal-F) Strijkkraal, 27 april start Gonal-F ST, geschat: ongi rond 22mei Angelica Juni Echo/FM Strijkkraal, 6 mei 2011, 1e FM Doortje25, 4 mei 1e echo Punctie Terugplaatsing Char1983, Hopelijk mei nog 5 embryo's over dus cryo tp ST, geschat: begin juni (4 cryo's over) Testen Zwanger Niet Zwanger Miskraam Char1983, 1e tp (maart) geëindigd in vroege miskraam. ST, 3e tp (maart) geeindigd in vroege mk (4wk 3d)
Wie/Wat/Waar Char1983, ICSI 1, St Elisabeth Tilburg Doortje25, ICSI 1, MCK Leiderdorp MissQ, IVF 1, GZG 's-Hertogenbosch / St. Elisabeth Tilburg Chybou, IVF/ICSI 2, Geertgen / ZOL Genk Dreumes20, ICSI 1 (voor brusje), Maasstad ziekenhuis/ erasmus MC Strijkkraal, IVF 2, St. Elisabeth Tilburg spannende tijden, IVF1, AMC Timon, ICSI 2 cryo, UMCU Angelica IVF 1, LUMC Daffie76 ICSI 4, UMCU Wanneer Starten Char1983, Hopelijk Mei Doortje25, 26 april gestart met Deca, 28 april Puregon erbij MissQ, pil start 13 april, intakegesprek verpleegkundige 26 april Chybou, 28 april? Dreumes20, 13 april (decapeptyl), 23 april (Gonal-F) Strijkkraal, 27 april start Gonal-F ST, geschat: ongi rond 22mei Angelica Juni Daffie76, 27 april start pil, 25 mei start decapeptyl Echo/FM Strijkkraal, 6 mei 2011, 1e FM Doortje25, 4 mei 1e echo Daffie76, 15 juni 1ste FM Punctie Terugplaatsing Char1983, Hopelijk mei nog 5 embryo's over dus cryo tp ST, geschat: begin juni (4 cryo's over) Daffie76; wrs 21 juni Testen Zwanger Niet Zwanger Miskraam Char1983, 1e tp (maart) geëindigd in vroege miskraam. ST, 3e tp (maart) geeindigd in vroege mk (4wk 3d)
Zo, hier vandaag ongi geworden, dus geen wonderbaby hahaha. vanavond begin ik dus met de pil en over een kleine maand mag ik de deca gaan spuiten. We gaan dus weer rustig aan beginnen.
Daffie, jammer dat het wonder er niet was. Nu aan de pil en later aan de pil. Doortje, welkom terug. Het was ook zulk lekker weer. De 1e deca gezet. Erg prettig dat deze je erg is meegevallen. Iedereen een knuffel!
Ik wil iedereen even heel veel succes wensen, dat dit maar 2 hele goede maanden mogen worden ! Dikke knuffel. Liefs !
Zo, heb me er op de valreep nog bijgegooid! Ik hoop in dit topic een lang zwangerschapstreintje op gang te trekken!! TOI TOI TOI, meiden!
Doortje bedankt. Ja, ik moet fraxiparine gaan spuiten, daarnaast slik ik prednison, ascal en ik krijg IVIG bloedtransfusie om mijn immuum te resetten, dat is mijn probleem. Ik zie er een beetje tegenop, de punctie schijnt heel pijnlijk te zijn. Deca spuiten zijn een beetje bot hoorde ik van de IVF arts maar ja het is niet anders Loontje jij ook heel veel succes. Timon, wanneer moet jij gaan beginnen met spuiten?
Hai meiden, Heb jullie verhalen gelezen en zou graag met jullie meeschrijven. Vorig jaar juni ben ik gestart met een icsi behandeling, maar deze moest ik afbreken. Na 10 maanden rust, ben ik gisteren begonnen met decapeptyl en morgen met Puregon. Ik vind het best eng allemaal. Doortje, ik zie dat jij in hetzelfde ziekenhuis zit als ik. En dat we bijna tegelijk begonnen zijn.
PCOS staat voor Polycysteus-ovariumsyndroom - (kort gezegd: veel eiblaasjes, maar geen dominant ie dat springt. Gek genoeg de afgelopen paar keer daar weer geen last van gehad...?) Ik heb gelukkig veel emmies, maar het gaat er steeds meer en meer op lijken dat ik ze allemaal nodig ga hebben. Jij je 1e poging? Succes meid, je wordt snel genoeg expert op dit gebied rest van de dames: Ik sluit me maar meteen aan in dit topic Vanmorgen een negatieve test gehad en zojuist gebeld met het zkh. Als mn menstruatie doorzet, ga ik weer door voor een nieuwe cryo. Hebben besloten voor 2 te gaan dan dit keer. Ik ga mezelf geen valse hoop geven dat het misschien toch wel eens gelukt kon zijn, zoals ze me een beetje deed voorkomen. De moed begint me danig in de schoenen te zakken weer, bah! Ik zal het lijstje er even bij zoeken en me toevoegen.
Wie/Wat/Waar Char1983, ICSI 1, St Elisabeth Tilburg Doortje25, ICSI 1, MCK Leiderdorp MissQ, IVF 1, GZG 's-Hertogenbosch / St. Elisabeth Tilburg Chybou, IVF/ICSI 2, Geertgen / ZOL Genk Dreumes20, ICSI 1 (voor brusje), Maasstad ziekenhuis/ erasmus MC Strijkkraal, IVF 2, St. Elisabeth Tilburg spannende tijden, IVF1, AMC Timon, ICSI 2 cryo, UMCU Angelica IVF 1, LUMC Daffie76 ICSI 4, UMCU Maritu, IVF3, GHB Leuven (belgie) Tat76: ICSI 1, HAGA / LUMC Wanneer Starten Char1983, Hopelijk Mei Doortje25, 26 april gestart met Deca, 28 april Puregon erbij MissQ, pil start 13 april, intakegesprek verpleegkundige 26 april Chybou, 28 april? Dreumes20, 13 april (decapeptyl), 23 april (Gonal-F) Strijkkraal, 27 april start Gonal-F ST, geschat: ongi rond 22mei Angelica Juni Daffie76, 27 april start pil, 25 mei start decapeptyl Echo/FM Strijkkraal, 6 mei 2011, 1e FM Doortje25, 4 mei 1e echo Daffie76, 15 juni 1ste FM Punctie Maritu, 29 april Terugplaatsing Char1983, Hopelijk mei nog 5 embryo's over dus cryo tp Maritu, wrs 2mei ST, geschat: begin juni (4 cryo's over) Daffie76; wrs 21 juni Testen Maritu, 14 mei Zwanger Niet Zwanger Miskraam Char1983, 1e tp (maart) geëindigd in vroege miskraam. ST, 3e tp (maart) geeindigd in vroege mk (4wk 3d)[/QUOTE] Zo ik sta er op...met héle gemengde gevoelens... maar dat is nu en die accepteer ik maar gewoon. Maritu, ik heb je ook toegevoegd, ik kon jouw lijstje niet quoten. wil je controleren of ik het goed heb gedaan voor jou en niets ben vergeten over te nemen?
Hoi iedereen, Ik vind het fijn om af en toe te lezen en te schrijven op dit forum. Omdat jullie allemaal zoveel ervaring hebben. Ik begin hier net aan, vanavond mijn eerste spuit decapeptyl, en ik ben erg zenuwachtig merk ik. Tat76 ik hoop dat er een geweldige superemmy voor je bijzit en dat het gaat lukken!! Dat hoop ik voor iedereen hier, net begonnen of al jaren bezig. Het voelt een beetje alsof we in hetzelfde schuitje zitten, als snap ik dat het heel wat heftiger is als je al zolang aan het proberen bent en de teleurstellingen steeds moet verwerken. Liefs!
@ Icsipoging1: ik ben ook nog altijd zenuwachtig hoor Gister de eerste spuit met Gonal-F mogen zetten en dat is toch weer een soort van mijlpaal ... dan begint het echt (althans zo voelt het voor mij)... plus dat ik altijd een beetje peuneveus wordt van de hoeveelheid die in die spuit zit gelukkig heb ik een prikapparaat, waardoor ik zelf de vloeistof naar binnen hoef te spuiten, dat doet het apparaat voor me ... @ Tat76: Welkom. Ik begrijp je gevoelens helemaal hoor, knufff! @ Loontje85: wat lief, dank je wel @ alle nieuwe namen die ik zie: welkom!!
He dames, Mag ik me bij jullie voegen? Ik twijfel altijd een beetje of ik wel of niet op een forum mee ga schrijven, maar ga het deze poging toch maar weer eens proberen. Korte geschiedenis: Man heeft slecht zaad. November eerste icsi behandeling gehad. Dit resulteerde in overstimulatie, opname in het ziekenhuis en geen zwangerschap. Vijf cryo's over. Twee keer zijn er twee goed ontdooid en teruggeplaatst, alle twee de keren geen zwangerschap. Ik ben erg bezorgd dat er bij mij bij de innesteling iets helemaal fout gaat en ben inmiddels wat negatief geworden. We hebben nu afgesproken dat als deze poging niet lukt, we naar Duitsland gaan voor verder onderzoek. Hopelijk is dat niet nodig! Ik ben nu met de pil begonnen. In week 21 begin ik met Puregon, dus ik verwacht week 19/20 de Deca. Het schema krijg ik nog. Nou, succes allemaal!!! Groetjes, Sonne
Hoi Tat76, Dankje om me goed in het lijstje te plaatsen. Ben niet zo handig in die dingen. Ik las nog dat je vandaag teleurstellend nieuws kreeg over je laatste poging. Zo jammer; gelukkig kan je snel verder. Hopelijk wordt dit de goeie keer, meid! Morgen heb ik punctie. Gelukkig gebeurd dit bij een stevige roes en hoef ik er niet bang voor te zijn. Ik lees altijd dat veel meiden zo bang zijn voor die punctie omdat ze nauwelijks pijnbestrijding krijgen. Toch vreemd dat dat in elk ziekenhuis zo anders verloopt. Ik had woensdag 6 follikels die al helemaal klaar waren en nog 4 andere die hopelijk nog een groeispurtje hebben gemaakt. Toch altijd spannend, hoor. Morgen meer! Ik wil ook nog graag aan alle meiden hier veel succes wensen in welk stadium ook in de mmm. Stapje voor stapje komen we er wel, hoor! Groetjes! Maritu
punctie om 11u30. Moet nuchter zijn, dus zal ook zonder roes sterretjes zien zo tegen lunchtijd! haha
Maritu, welkom bij de club. jij bent de eerste die zal gaan testen. Morgen eerst de punctie. Erg spannend! Heel veel succes en laat je erna maar lekker verwennen. Lieve Loontje, ik hoop dat jij deze maanden ook op roze mag gaan. Angelica, de punctie hoeft niet pijnlijk te zijn. Je kan een pijnstiller vragen. Eerst de deca maar zetten. Wanneer ik moet gaan spuiten weet ik niet. Eerst 9 mei afwachten om meer te horen over de cryo poging. Waarschijnlijk dat ik in juni pas kan beginnen. Danielle, wat een lange tijd rust. Hebben jullie dat bewust gedaan? Waarom is de poging afgebroken? Lieve Tat, wat balen van je negatieve test. Laat je niet te diep in de dip zakken. Houd moed. (hmmm, zei je dat een tijdje terug niet tegen mij?) Knuffel!! ICSI, ervaring krijg je snel genoeg naarmate je verder in de mmm komt. Helaas moet ik zeggen.. Zo snel mogelijk hieruit komen, met dikke buik. Hoe is de deca gegaan? Sonne, jij ook welkom hier. Meid, het heeft jou ook niet meegezeten. Ik heb je elders in een topic gevolgd. Hou je het positieve wel vast? Gaan jullie nog leuke dingen doen met Koninginnedag? Wij gaan struinen over een grote rommelmarkt.