wie ook in mei/juni'11 ivf/icsi behandeling of cryo tp?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by welcomehome, Apr 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. VMiss

VMiss Bekend lid

Nov 24, 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bloeduitslag zal dik in orde zijn ;)

2. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    dat denk ik ook! Het is idd rustig..
    we gaan voor een cryo tp in juli trouwens.. met de eerst volgende ongi kunnen we beginnen! Hebben we een maandje "rust" en kunnen dit weer een plekje geven. Straks nog even informeren hoeveel cryo;s ze in 1 rietje hebben zitten en hoeveel rietjes zaad er nog zijn. Ook even checken of wij ons zorgen moeten maken of dat het zo gek niet is dat het 2 x is mislukt. Heb zelf een raar gevoel over die bm van mij.. die achterover is gekanteld.. vraag me af of dat er iets mee te maken kan hebben..

3. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    je kan een hysteroscopie aanvragen, heb ik ook gehad in Gent. en alles bleek in orde te zijn.

4. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

Feb 19, 2011
    3,447
    21
    38
    Female
    Noord-Brabant
    Bloedtest was goed!

hcg waarde is 580....

Even een vraagje tussendoor je moet rekenen van de eerste dag van je menstruatie toch?

5. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    @angelica; een watte..? :D

@Char: wow wat goed meid!!! Nu een banner aanmaken!

6. VMiss

VMiss Bekend lid

Nov 24, 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Muppet kan je idd doen. Is een kijkoperatie wat angelica bedoelt. Heeft mijn gynaecoloog ook gedaan bij mij.

CHAR EEN OFFICIELE PROFICIAT MEID, en maak die banner maar snel ;)
    als ik mij niet vergis moet je rekenen vanaf de tp. Wanneer was die?

7. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

Feb 19, 2011
    3,447
    21
    38
    Female
    Noord-Brabant
    De tp was 30 mei...Lukt me trouwens niet om een banner te maken.

8. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Vmiss: zal allemaal goed komen meid!!! Denk idd gewoon lekker groeipijntjes ;) maar toch succes morgen! Kan me voorstellen dat je wel beetje zenuwen hebt! X

Char: told you so ;)!!! Gefeliciteerd lieverd!!!!!!!!! En nu maar lekker op je wolk gaan zitten!!!!!!! :D
    En je moet rekenen dat je punctie je eisprong was!!!! En als je geen punctie hebt gehad pak je je tp min 3dagen! (ik had namelijk tp op cd 25 en zou dan, als je eerste dag van je menstruatie rekent, verder zijn! ) maar je hoort strakkies bij je eerste echo wanneer je mag bevallen ;) heb je al gepland wanneer je moet?!?!?

All/ego:
    Vandaag de dag vroeg begonnen! Ff ontbijtje en toen op naar de acupunctuur!!! Daar aangekomen ontmoete ik een hele aardige lieve vrouw die me goed uitlegde wat de bedoeling allemaal was! Ik beetje zenuwachtig (wist totaal niet wat ik kon verwachten en hoe ik me zou voelen) opt bed gekropen en de vrouw haar gang laten gaan! Ik kreeg op diverse plekken naaldjes voor mn rust en bloeddoorstroming (en volgens mij ook voor het ontspannen van mn baarmoeder(spieren) ) daarna ben ik beste tijd blijven liggen en gingen de naaldjes er weer uit! Voelde me super goed en viel 100procent mee!!!! Daarna op naar t AMC! Daar aangekomen konden we meteen omkleden en naar de ivf kamer! Hoefde niet eens te blijven wachten opt bed!! De mijne stond al klaar in de behandelruimte!!! We kregen te horen dat we 2 hele hele mooie sterke cryo’s hadden maar dat ze de andere 2 ook hadden moeten ontdooien L helaas waren er dus 2 van de 4 gesneuveld! Dus als deze ronde niet slaagt,…moeten we weer opnieuw te prikken enzo :-s waar ik eerlijk gezegd best tegenop zie! Maar daar wil ik me nu nog niet druk om maken want als dat moet gebeuren zal t pas oktober ofzo zijn! En wil me nu op deze poging richten!!!! De tp ging best goed! Beetje gevoelig toen t slangetje in mn bm zat maar was met wat ademoefeningen best te doen! De 2 kanjers hebben mooi plekje gekregen en ik mocht weer met bedje en al naar de uitslaapkamer! 15min later omkleden en weer richting de acupunctuur!!! Nu kreeg ik meer naaldjes! Maar was ik helemaal “zen” hihi ik ben tijdens de behandeling lekker in slaap gevallen en als mn frumels (of kippetjes zoals mijn man ze noemt) nu geen ontspannen mama hebben weet ik het ook niet meer!! ;) deze (2de) behandeling was gericht op de innesteling en ik voelde me super relaxt!!!!o en aansluitend kreeg ik nog een korte ontspannende massage aan mn nek en rug mmmmmm :D Na een uur was ik klaar en konden we eindelijk weer richting huis!! Manlief heeft nog ff de honden gedaan voor me en ik lig lekker languit voor de buis!!! En voel me redelijk ontspannen!!! Heb wel wat lichte krampjes onder in mn buik maar das niet verrassend! ;) op naar 30juni!!! Dan mag ik bloedprikken!!!

9. Nikkela

Nikkela Lid

May 1, 2011
    9
    0
    0
    Char: eindelijk goed nieuws, gefeliciteerd!!
    Spannende tijden: suc6!

Vanmorgen naar het ziekenhuis gebeld dat het niet goed is gegaan, krijg ik ook nog te horen dat er geen cryo's zijn.. was wel even slikken. Morgen moet ik terugbellen om het vervolg af te spreken. We zijn er nog niet over uit of we een pauze inlassen i.v.m. de zomervakantie. Ergens wil ik nu meteen "doorstomen", maar het kan ook geen kwaad om ff op adem te komen.
    Zie er tegen op om morgen te werken, een collega komt haar tweeling laten zien (per ongeluk zwanger geraakt). Ik gun het haar van harte, maar het ligt nu net ff gevoelig.. Maar goed, ook daar komen we wel weer doorheen.

10. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    dikke knuf nikkela!!! wat en rotnieuws!!! denk aan je meid!

11. sonne

sonne Actief lid

Dec 7, 2010
    236
    22
    18
    NULL
    NULL
    Char, jeee! Wat een goed nieuws. Gefeliciteerd!!

ST, jij ook gefeliciteerd met je frummels. Hopelijk blijven ze lekker zitten.

Nikkela, oei, dat is wel een extra domper. Sterkte en succes morgen.

Ego, hier gaat het goed. Voor het eerst sinds de tp weer aan het werk. Voel de hele dag door steekjes en krampjes in mijn onderbuik, meer dan de afgelopen dagen. Ervaringen? (Het liefst ook positief eindigend..?). Iig word ik daar wel weer onzeker van. Pff, en ik zit nog maar in het begin van mijn wachtweken! Wel fijn is dat de overstimulatie is uitgebleven. Vanaf het weekend mag dat van mij dan best wel komen, dan zou het een goed teken zijn....

12. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Morgen om 8 uur de 1ste FM. Zal mij benieuwen wat er groeit van binnen.

13. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Wat lees ik nu???? Gefeliciteerd! Zo gaaf!!!!!!

14. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Ook lees ik dat enkele meiden geen goed nieuws hadden. Lieverds, voor jullie een knuffel.

Ik hoop dat er meer mooie testresultaten bij komen.

Verder zwaai ik naar jullie. Misschien kom ik deze week nog langs en anders pas na onze vakantie.

15. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Zoooo, weer terug van de 1ste FM. Er groeide nog niet veel door. Rechts waren er 3 van 13-11 en 10 en wat kleintjes en links was het allemaal nog onder de 10. BMS was wel 10 mm, dus al mooi dik.
    Zondag weer terugkomen en dan wrs dinsdag de punctie.

16. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    daffie: spannend!!!!!!!!!!!!!!!! ik ga voor een prachtige fm zondag duimen ;)

ego: ik heb eigenlijk weinig te melden skatten! mn mannetje is gelukkig weer thuis van zn werk en heeft deze ochtend al lekker voor me gezorgt! lekker ontbijtje, bakkie, boekie heeeeerlijk!
    en de glaszetter zou komen dus die heeft ie meteen voor me opgevangen ;) en ik lig te niksen op de bank met lappie op schoot hihi (voel me dan altijd wel schuldig naar hem toe, maar hij staat erop!) vanmiddag lekker met mn ouders shoppen voor het weekendje weg! (paps is voor het tillen ;) ) en,....moet t ff kwijt,...mn kleine broertje krijgt te horen of ie is geslaagd!!! :D ben gewoon zenuwachtig voro hem!! (hij is nakomertje en wij zijn echt 2 handen op 1buik en met elkaar verbonden!)
    en verder wou ik nog ff kwijt dat ik zooooo'n goeie nachtrust heb gehad!!!! heeeeerlijk!!! of t door de acupunctuur komt, weet ik natuurlijk niet! maar zou wel heeeeel toevallig zijn als het niet zo was! voel me zoooo goed :D

17. VMiss

VMiss Bekend lid

Nov 24, 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier snel een korte update

Had vanmorgen echo, en 1 mooi vruchtzakje van 1,8 cm MET vruchtje van 3 mm en lichte hartactiviteit te zien :p ben helemaal verliefd. Toch zag ze een tweede vruchtzak was iets kleiner en wist niet goed hoe het daarmee ging, was niet zo goed afgetekend en ze dacht dat het een beginnende zwangerschap is geweest maar niet heeft verder gezet vandaar mijn hoge bloedwaardes van in het begin al. Hoe dan ook ben al dolgelukkig met mijn ene mooie wonder. Een volgende echo volgt maandag.

Spannende tijden wat positieve evoluties meid, hoop zo dat je een plakbeebje krijgt!!! RUsten maar meid.

Nikkela hopelijk is de volgende poging JOUW poging.

18. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

Feb 19, 2011
    3,447
    21
    38
    Female
    Noord-Brabant
    He meiden...ook even een update van mij...
    Heb gister nog te horen gekregen dat ik 17 feb. ben uitgerekend en 7 juli afspraak met de gyn. en dan ook een echo!
    Jeetje kan het nog steeds niet geloven en ben echt nog heel erg angstig....Hoop zo dat ons kleintje bij ons blijft!

Voor alle meiden een hele dikke knuffel!!!!

19. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    @Nikkela; jeetje wat balen.. maar even goed nadenken over hoe nu verder.. ik snap dat je aan de ene kant een pauze wilt inlassen maar ook dat je ergens meteen door wilt. Uit ervaring weet ik dat een maand rust precies genoeg is om weer verder te gaan.. ik wens je veel sterkte meis.

ST: wow wat klinkt dat heerlijk acupunctuur! Heb er al eens eerder over nagedacht.. ga eens kijken of het in mij pakket zit. :) lijkt me heerlijk om me zo te voelen! Veel succes met Jip en Janneke! ;)

VMiss; wow.. ben lichtelijk jaloers! Van harte meid!

@Char; een echte Waterman! Zijn heel leuke mensen! ;)

@All; dikke knuffel voor jullie allemaal!

20. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
    Char! Ik kwam even kijken hoe je bloedonderzoek was gegaan....
    Mooie waarde meis, schitterend!

Share This Page