Wauw angelica wat goed. 10 eitjes nette opbrengst en 198 miljoen zaadcellen jeeeeeeeeeeeeetje Dat is heel erg goed
zaterdag tp, ik hoop dat de eitjes goed zijn hahahaha mijn man was zo trots op zijn score zo schattig
Ik hoop voor je mee meid voor mooie emmy's en straks mooie beebjes Hahah dat kan ik me voorstellen, ik dacht in mijn eigen: Hoeveel????
Wat geweldig dat je punctie meeviel! Bij mij was het zo'n horror. Heb je sowieso een hoge pijngrens? Mooie scores ook hoor! XXXX
Hallo Meiden, ik heb ook vandaag nergens last van. Ik ben eerlijk gezegd een watje. Het was een fijne arts en ik was ontspannen. vandaag horen we of er bevruchting heeft plaatsgevonden. zaterdag dan de tp
spannend meid!!! @all; hier alles ok, menstruatie nu bijna op zijn eind. Heb alleen een drukkend gevoel achter mijn schaambeen aan de linker kant.. zou dat een eierstok kunnen zijn? Tis inmiddels dik 2 wk geleden dat de punctie was en 2 wk na de tp. Had anders morgen mogen testen.. zucht.. als de pijn er na het weekend nog is ga ik bellen. Ik ben niet aangekomen dus het lijkt me geen overstimulatie.
Hahaha! Ik dacht ook al... * Grin * Vind jouw 10 eitjes beter hoor... Heb je meer moeite voor moeten doen Dus; Goed gedaan! Ik hoop zo dat er iets moois voor jullie bij zit. Wat ontzettend fijn dat de punctie is meegevallen!
Ik zou ook even bellen als het na het weekend niet over is. Beter een keer te veel op controle dan te weinig.
Hoi allemaal Had effe een vraagje... Had iemand ook steken in onderbuik na tp. Ik zit op dag 9 na tp heb sinds 3 dagen elke dag wel steken/krampjes . links onderin en rechts om en om. Niks in het midden.. ook geen menstruatie gevoel. Het is zo spannend allemaal.. Kan bijna niet meer wachten.. Hoop echt dat mijn 2 engeltjes blijven plakken. Ik mag maandag naar het ziekenhuis om bloed te prikken. Dat is dag 13 na tp van mijn 2 cryo's. Wanneer hadden jullie een thuis test gedaan. @ zwangeren gefeliciteerd en geniet ervan @ all in wachtweken veel succes en sterkte weet hoe moeilijk het is. En iedereen heel veel sterkte met alles Groetjes wensje
Wensje, dat kan een zwangerschap betekenen.... Maar ook niets.. Dat is het vervelende... Je hoort het veel bij vrouwen die zwanger zijn en ik heb het ook gehad. Maar ik heb het vorige keren ook wel gehad. En toen was ik niet zwanger...
idd spanend wensje.. ik kan helaas niets nuttigs zeggen.. Chybo, ongi leek bijna over maar net met afvegen weer een bubs rood.. bleh.. loop al 4 dagen te bloeden als een rund. (normaal 1 hooguit 2 dagen rood).. volgens manlief kan het komen omdat ik nu zoveel follikels had en die rommel er ook allemaal nog uit moet. Daarnaasr zal het best wel gevoelig zijn na de punctie van 15 eiblaasjes.. ik wacht nog even af en troost mezelf met 2 paracetamols. Tis ook weer niet zo dat ik krom lig van de pijn, enkel een drukkend gevoel.
Door alle hormonen kan het zijn dat je meer BMS hebt aangemaakt dan in je normale cyclus. Dan ben je ook heftiger ongesteld. Lieve was na 27 follikels ook mega ongesteld. Ik had ook een mega ongi na de laatste TP. Dus wat je zegt kan heel erg waar zijn. Maar houd het wel in de gaten. Als je buikpijn blijft houden (ook al is het niet heel erg) zou ik toch even overleggen met het ZH. You never know... Lieve bleek bv na de punctie een cyste te hebben. Had ook een drukkend gevoel. Lekker troost eten zijn die paracetamollen. Ook lekker is een kruikje.
snel ego bericht. Punctie was pijnloos, 10 eitjes waarvan 5 bevrucht zaterdag 9.20 tp tot snel en knuffel voor iedereen