Heleen, jammer dat het niet gelukt is! Succes met je cryotp! Er zijn hier veel positieve verhalen. Helaas ben ik daar geen voorbeeld van. Jille, gefeliciteerd!! Delia, succes nog even met wachten.... Daffie, ik duim met je mee. Hopelijk snel de punctie!! Ego, hier gaat het niet goed. De afgelopen dagen voelde ik helemaal niks. Geen krampjes, geen steekjes en kon ik weer gewoon op mijn buik slapen. Vannacht echter opeens enorme buikpijn en kon niet meer op mijn buik en zij slapen. Nu zo'n ongesteldheidsgevoel. Ik denk dat het over is, alweer. Ben er echt verdrietig van, ook al weet ik het nog niet zeker. Als het mis is verwacht ik donderdag ongesteld te worden. Baal nu heel erg, het voelt gewoon niet goed. Dit is mijn vierde terugplaatsing en ik heb gewoon nog nooit ook maar even positief getest.
Ps, en oh ja, wat ik stiekem wel hoop is dat de pijnen late overstimulatie klachten zijn, want dat zou dan wel een goed teken zijn.... Maar durf dat bijna niet hardop te zeggen...
spannend sonne.. ik kan helaas ook niets nuttigs zeggen... heb ook nog nooit posi getest dus we kunnen elkaar de hand schudden. De symptomen kan van alles zijn.. ik hoop voor je dat het positief uitpakt meid..
Hoi Sonne, wanneer heb je de terugplaatsing gehad en wanneer mag je testen? Ik hoop dat het deze ronde raak is voor jullie... Gisteren voelde ik van alles (steekjes, misselijk, moe) en vandaag weer helemaal niks. Dit maakt me zo vreselijk onzeker! sterkte nog even met wachten en ik duim dat de ongi wegblijft en je gewoon positief test!!
Muppet, irritant he om nooit positief te testen. Ik word daar zo onzeker van, denk echt dat het bij mij niet kan ofzo.... Delia, ik heb de 11e mijn terugplaatsing gehad, ik mag volgende week zondag testen, als ik dat haal. Vorige keer werd ik de donderdag daarvoor ongesteld. Ik heb net als jij, de ene dag voel ik van alles, de andere dag helemaal niks. Maar dit weeige gevoel heb ik alleen als ik ongesteld word. Bah, ik heb hier zo'n hekel aan. Wil echt zo graag zwanger zijn, wil niet weer opnieuw hoeven beginnen, begin echt mijn vertrouwen dat het kan kwijt te raken. Maar ik hoop dat we samen positief testen over een paar dagen!!
Kan je nagaan hoe verschillend het is he ik heb de 14e mijn terugplaatsing gehad en mag zaterdag al testen... En ik weet dat het kan, onze eerste poging was gelijk raak, daarna een mislukte cryo tp en een mislukte verse icsi... dus zo vanzelfsprekend is het allemaal niet en garanties krijg je al helemaal niet. probeer hoe dan ook positief te blijven, ik doe ook mijn best
Vandaag dus de 2e FM en de uitslag daarvan viel wel even tegen zeg.... Allereerst kwamen we daar om 8 uur en kwamen we erachter dat ze ons ineens op 8:50 hadden gezet. Ik had woensdag speciaal gevraagd om vroeg te mogen komen omdat ik moest werken. Nou, dat klopte dus niet volgens de fert.arts, maar we mochten wel meteen mee, omdat ik zei dat ik nog moest werken. Bij de meting rechts waren er nog steeds 3 te zien...deze waren nu 18-17 en 15 mm. Toen ze echter links ging kijken zag ze maar 1 kleinere van rond de 13 mm en verder niets Heb ik daar nu al die dagen voor gespoten dacht ik meteen. Op mijn vraag hoe dit dan kon, vertelde ze dat het iedere cyclus weer anders kan zijn. Maar ik heb helemaal geen cyclus nu, want die hebben ze stilgelegd. Ik zei ook dat ik toch echt flinke steken in mijn eierstokken voelde en toen zei ze heel bot....ja, maar ik zie het niet! Ze was echt een beetje kortaf en begon er meteen over dat we dan misschien de volgende keer maar 300 eh puregon moesten gaan spuiten (alsof je zo even 3500 euro uit je mouw schut voor weer een nieuwe poging!!). Hier hebben ze het al eerder over gehad, maar steeds moest ik weer gewoon 225 eh spuiten. Ik ben er niet echt meer op ingegaan, maar wilde gewoon weten hoe nu verder. Ze vond het toch de moeite waard om de punctie te plannen, omdat we altijd wel een paar embryo's hebben en ik al eens zwanger was geweest. Ik wil ook liever doorgaan, want anders hebben we al dat geld helemaal weggegooid voor niets. Dus de punctie staat nu gepland voor dinsdag 7:45 uur. Ik moet vanavond nog een spuit zetten om de eitjes uit te laten rijpen en verder niets meer. Ik hoop dus met heel mijn hard (en Stephan ook) dat er 4 eitjes uit de follikels zullen komen. Aangezien meestal de helft van de eitjes bevrucht raakt, hopen we dan op 1 of 2 embryo's van een goede kwaliteit, maar het is dus echt wel heel erg spannend of we nu embryo's krijgen. Voor mijn gevoel is het al een verloren poging en hebben we geen eerlijke kans nu. Dat we het allemaal zelf moeten betalen, speelt ook wel mee in het gevoel...het voelt nu eigenlijk al als weggegooid geld. We gaan enorm proberen positief te blijven, maar het voelt nu even niet zo en dat is moeilijk. Denk ook dat ik de dagen na de punctie heel veel stress zal hebben of er embryo's zijn ontstaan. Dat krijgen we denk ik vrijdagmorgen te horen. Ik stond echt heel positief in de poging en dacht nog helemaal niet verder. In principe zou dit onze laatste poging worden, maar nu ben ik alweer aan het twijfelen omdat het niet als een echte kans voelt. Zal ik met 300 eh wel meer eitjes aanmaken???wie zal het zeggen....we weten het niet en ik weet niet of ik me er bij kan neerleggen om dat niet te proberen.....waarom kan het dan ook niet via de gewone weg??? Ga vannacht proberen lekker te slapen en dan hopelijk morgen weer wat positiever in de hele poging.....
@Daffie; dat had ik de eerste keer ook, zo "weinig" folikkels. Uiteindelijk waren daar 3 eicellen en 1 emmy uit ontstaan. De 2e keer had ik met dezelfde hoeveelheden 15 folikels.. dus het kan dat het de ene maand anders is dan de andere. Is dit jullie laatste vergoedde poging? ik heb gelezen dat sommige verzekeraars een poging rekenen vanaf de punctie. Je zou dus nog kunnen kiezen om te cancellen en hopen dat de andere "laatste" poging wel voldoende oplevert. Echter ken ik een meisje hier die hier ook over twijfelde, maar later toch nog wat meer follikkels kreeg en nu zwanger is van een wondertje! Informeer maar eens.. zeker als het je laatste vergoedde kans is.
@alle wachtende dames, heel veel sterkte in de zware wachtweken! Ik ga een nieuw topic openen voor de mensen die in juli/aug een behandeling of tp hebben!
@ Daffie Cancellen en en volgende poging hopen op meer zou ik ook doen. Evt acapunctuur om te ondersteunen... Als je geen punctie hebt gehad, telt de poging niet!
Ik breek ook ff in hoor.... @daffie: de opbrengst is heel laag, maar goed met 1 topper zou het natturlijk kunnen lukken. Maar als ik kijk naar de grote vsn je eiblaasjes vind ik ze nog wel op hrt randje voor een pregnyl injectie...... Je hebt er maar 2 die eigenlijk redelijk goed zijn maar ik heb nog geen een keer pregnyl mogrn spuiten onder de 20mm...... Of zeg ik nu iets heel naars? Ik zou, als dit je laatste verzekerde poging zou zijn, niet door gaan. Sterkte xxxx
He meiden, Ik zit toch nog in onzekerheid. Wat zeggen ze tegen jullie over de kwaliteit van de eitjes. Geven ze ook een score van 1,2,3 & 4?. Ik moet een afspraak inplannen met onze ivf arts om verder te bespreken maar hij vertelde dat ik een goede kans maak. (volgens mij zeggen ze dat altijd) Wanneer gaan jullie trouwens zelf testen? As zondag is de pregnyl uit mijn lichaam. Ik heb afgelopen zaterdag de tp gehad en ik krijg 30 juni bloedtest
Meiden; we moeten deze poging al zelf betalen En in het UMCU puncteren ze altijd als er 1 of 2 van 18 bijzitten. Cancellen is dus geen optie meer. Kost teveel geld al.... We gaan het gewoon proberen en hopen dat er een embryo ontstaat en als het kan ookk nog een topper. We hadden afgesproken dat dit de laatste keer zou worden, maar ben daar nu niet meer zo zeker van
Ff een egoberichtje mijn eerste echo is een feit! Kleintje is 9 mm en hartje klopte! Ben helemaal verliefd!!!!!!!!!! ))
@Daffie.. oh dan is dat wel jammer.. sja dan zou ik doorgaan.. je weet het nooit. Bij ons doen ze pas een punctie wanneer de grootsten rond de 20 zijn en de kleineren rond de 18.. eerder echt niet.