wie ook in mei/juni'11 ivf/icsi behandeling of cryo tp?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by welcomehome, Apr 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    ST; naja beter iets dan niets.. wanneer is je testdatum?
    Zei jij dat nou over die pendels? heb er ook eentje voor februari 2012... haha van G*m**a.. ik hoop toch niet dat ik daar op moet gaan wachten.. dan kan ik de cryo's beter in de vriezer laten tot januari! Word daar ook niet echt vrolijk van moet ik zeggen.. al zijn ze bij mij in al die jaren nog nooit uitgekomen. Pendelde vroeger zelf ook wel, heb dit jaar nog de geboorte datums voor mijn schoonzusjes gependeld. Beide waren goed en bij eentje klopte het geslacht. Voor ZP heb ik ook lang gependeld en 50/50 goed zeg maar.. krijg af en toe een PB'tje van iemand die dan laat weten dat ik iets goed had, dus dat is wel grappig.

2. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    muppet:
    idd beter iets dan niets!! maar,..mijn acupuncturist is zo;n geweldige vrouw!!! ze belde me rond 4e op dat ik om 5uur kon komen!! ze had plekje ertussen gekregen!! dus hup in de auto en ik ben zoooo heerlijk behandelt!!!! weer super ontspannen!!! ze heeft hoop punten voor vruchtje gepakt maar ook voor mijn rust en ontspanning en ik voel me SUPER!!!!!! ze heeft me zooo gerust gesteld!!!
    ik mag de 30ste bloedprikken!!!en ga niet eerder testen!
    ik zei dat idd over de pendels en had ook van haar feb 2012 maar ik moet zeggen,...ze had laatst april en dat kwam uit! dus wie weet! maar hopen dat ze ongelikj heeft ;)
    maar t was de enige van vele die gedaan zijn die klopte ;)

3. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    goede morgen allemaal!!!!
    hoest hier?!!??!!? wat is het stil!!!!!

xxx

4. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ja het is zeker rustig.

Ik vind het best een spannende tijd IVF. Ik heb sinds 4 dg ongi krampen vannacht ook wel dat ik er wakker van werd. Ik weet dat je 2 kanten op kan, maar het maakt me onzeker hahaha

5. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
  6. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    zeker weten meid!!!! heeel spannend allemaal!!!! en ook hier maken de krampjes me aant denken enzo maarja,...enige zekerheid is de uitslag van het bloed! ;)
    ff volhouden dus !! ;)
    en ik ga ff je link bekijken!!! :D

7. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    wat een goeie link!!! leuk!!!

8. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Leuk he en daar staan krampljes ook in hahahaha

9. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

May 14, 2011
    3,570
    55
    48
    #1349 Minniemouse1974, Jun 23, 2011
    Last edited: Jun 23, 2011
    Hallo allemaal,

Ik zou vanmiddag om kwart voor 3 een terugplaatsing krijgen van een cryo. Helaas...vanmorgen kreeg ik een telefoontje...ik had nog 2 cryo's maar de ontdooiing bij beide ging niet goed.
    Dit betekend dat ik bij ICSI 1 maar 1 keer een terugplaatsing heb gehad, en dat ik nu moet wachten tot augustus om te beginnen met ICSI 2....weer beginnen waarschijnlijk met de pil en de gonalF, de punctie enz enz.
    Wat een teleurstelling zeg...ben er echt verdrietig van, ik had me zo verheugd op de terugplaatsing....:(
    En zo ben je dan opeens weer een paar maanden later aan de beurt, en mag je hopen dat het dan wel lukt....Echt ik voel me zooo rot.

Excuses voor mijn egoberichtje

10. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    jeetje wat een rot nieuws. vreselijk. Mega knuffel

11. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    jeetje minimouse: wat een rot nieuws meid!!! kan me heeeeel erg goed je teleurstelling voorstellen!!!!! hele hele dikke kuffel!!!!!

12. Minniemouse1974

May 14, 2011
    3,570
    55
    48
    Dank jullie wel.:)

Ik zit nu zeker op het wachtbankje??

Ik probeer maar wat afleiding te zoeken, straks even naar de boekenwinkel voor een goed boek, kan ik mezelf even afleiden.

Bij ISCI 2 ga ik vragen om 2 terugplaatsingen, want bij ICSI 1, heb ik maar 1 terugplaatsing gehad, de cryo's ontdooiden niet goed, dus maar meteen 2 embryo's terug laten plaatsen, een tweeling zwangerschap lijkt me ook niet ideaal, maar alles beter dan deze teleurstellingen. En als een tweeling er eenmaal is is het natuurlijk fantastisch.

Het hakt er behoorlijk in, maar ik kan niet meer doen dan wachten...
    Ik heb nog even gedacht om naar een ander ziekenhuis over te stappen, maar volgens mij zit er weinig verschil in de kwaliteit van de ziekenhuizen.
    Of heeft iemand daar een andere mening over?

Eerst dit maar verwerken....

13. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Minnie; allereerst een hele dikke knuffel voor je! Meid, ik heb in 6 behandelingen nog nooit cryo's gehad en heb toch echt een prachtige dochter uit de 2e ICSI!!! Natuurlijk is het Kl^&^dat je cryo's het niet gered hebben, maar bij een volgende poging zullen ze je misschien wat meer stimuleren en heb je dus meer kans op extra bevruchtingen. Het is idd niet leuk om weer de hele mikmak te moeten doormaken, maar het is de moeite waard! Ik hoop voor je dat de volgende poging wel raak is, ga er in ieder geval hard voor duimen.

Hier begint de spanning een beetje toe te nemen voor morgen. Krijgen tussen 10-11 te horen of we een TP hebben in de middag. Aangezien de allereerste IVF zonder bevruchting was en ik dat over de telefoon te horen kreeg, durf ik sindsdien de telefoon niet meer op te nemen en laat ik dat door mijn man doen;) Hoop echt heel hard dat er 1 of 2 goede embryo's zijn om terug te plaatsen....

14. Minniemouse1974

May 14, 2011
    3,570
    55
    48
    Dank je daffie.
    Er is nog hoop dus...ik ben zo iemand die denkt: in juni de tp, dan word het kindje in maart geboren...zo moet ik ook niet denken...ik loop eigenlijk te hard van stapel merk ik nu.
    Maar als jij ook nooit cryo's gehad hebt, en bij de 2e ICSI al raak, dat is eigenlijk een prachtige score! Ik hoop daar ook maar op, maar ik moet nu wachten tot augustus, erg moeilijk, ik ga maar grote schoonmaak houden thuis, dan heb ik wat afleiding, en ik heb net een nieuw boek gekocht, tja je moet wat he...?

Jij heel veel sterkte morgen!!

15. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    daffie ik duim voor je!!!
    (ik laat altijd mn man gebeld worden voor de uitslag of er hcg is of niet! ik durf dat ook niet meer ;) )

minnie: ik heb "helaas" niet jou ervaring meid maar bij mn eerste ontdooiing was er 1tje niet goed ontdooit en toen dacht ik meteen nou ,..dan zal de rest ook wel niet goed gaan! had toen wel 2 andere goed ontdooide terug gekregen maar had t idee dat er bij de volgende ontdooiing wel weer minimaal 1 het niet zou redden en misschien wel meer niet! maar ,...ik heb daarna 3x een perfecte ontdooiing gehad! dus het verschilt gewoon meid! je kan er niets van zeggen helaas! misschien heb je de volgende keer wel super sterke cryo's!!! ;) ik ga dan iig hard voor je duimen schat! komt allemaal goed!

16. Minniemouse1974

May 14, 2011
    3,570
    55
    48
    #1356 Minniemouse1974, Jun 23, 2011
    Last edited: Jun 23, 2011
    @spannenndetijden:Het rare is dat ik 6 eitjes had, en die zijn alle 6 goed aan de slag gegaan. Dat was een score van 100%, dat maakten ze zelden mee.
    Er is op dat moment een toppertje teruggeplaatst, maar helaas is die niet blijven zitten. Maar als alle 6 de eitjes goed aan de slag gaan, zou je zeggen; kan niet beter, toch?

Zijn er meerdere op het forum die er 2 hebben terug laten plaatsen??
    De arts belt mij over 2 weken, en ik zit het nu serieus te overwegen.
    De jongste is tegen die tijd ook alweer 8, dus dan is het leuk als ze elkaar hebben, want anders wilde ik er een jaar tussen, maar ik merk nu wel dat ik dat niet kan plannen helaas. Ik mag al blij zijn als het 1 keer lukt via ICSI, en dan ook nog een tweede voor mijn 40? Word misschien wel krap.....
    Aan de andere kant...ben ik niet te oud om een tweelingzwangerschap mee te maken??:(

Zucht, zo zit ik heel de dag te piekeren, en baal ik dat ik moet wachten tot augustus....

Ik heb nog even een vraagje...hebben jullie ook zo'n last van haaruitval?
    Ik was laatst bij mijn moeder,en ze zei;wat word je kaal! Nou...ik was echt zwaar beledigd! Maar echt,ik verlies hele plukken,met kammen met wassen eigenlijk ook tussendoor,overal vind ik haren. Nu zag ik op een ander forum dat het komt van de hormonen. Maar als je lang bezig met ICSI,wat dan? Het zou toch wel weer aangroeien? Mijn bekende dikke haardos word namelijk aardig dun...

17. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    Minni wat erg! bah bah bah.. kan me zo goed voorstellen hoe een teleurstelling dat is.. is ook mijn angst voor over een maand.. pffff... ik denk dat je qua leeftijd wel in aanmerking komt voor een tp van 2.. volgens mij doen ze dat vanaf 35/36..

Mijn haar groeit overigens giga hard, maar ook wel veel losse haren (heb lang haar).. weet niet waar dat aan ligt..

Hoe is het verder met iedereen?

18. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    minnie: ik krijg ook altijd 2 terug! en ik (voor muppet) ben nog maar 26!!! heb gewoon mazzel denk ik!
    de dokter ging uit van mindere kwaliteit en we spraken toen af 2 terug maar de kwaliteit is SUPER goed hele mooie sterke cryo's maar dok zegt: afspraak is afspraak ;) de geluksvogel die ik ben :D
    en ook ik verlies meer haren met/tijdens de hormonen dan normaal hor! maar maak je geen zorgen lieverd,...t vult weer op! en net als bij muppet, groeit de rest idd bij mij als kool!!! (nooi overna gedacht dat t misschien wel door de hormonen kwam)
    (ik moet overigens wel bekennen dat ik mezelf wel ook vaker moet scheren,..miss ook hormonen?!?!)

muppet: hier gaat het goed hor!!!!! ga zo lekker boven op bed nog ff half uurtje tv kijken en dan lekker slapen en voro de laatste dag werken ! en dan weekend!!!!!! met mn kleine nichtje!!! maandag di werken woe vrij donderdag bloedprikken en lange slopende dag tegemoed!!!!! ;)
    enuh,..heb nogsteeds goede hoop ;)

19. Minniemouse1974

May 14, 2011
    3,570
    55
    48
    Jij hebt dan wel een fijne dokter zeg! Ik ben 36. En ik denk dat wij ook maar voor 2 gaan. Is de kans net wat groter.Moet alleen niet aan de bevalling denken van een tweeling...maar goed zal wel goed komen.
    Ach het zal inderdaad wel weer goed komen met die haar uitval.
    Ik ben ondertussen in een nieuw boek begonnen,even wat afleiding,maar ik geloof niet dat het helpt.

20. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    ik ga naar de acupuncturist,...en ben nog nooit zo ontspannen geweest in mn wachtweken ;) heeeerlijk!!!!

en ik probeer voor mezelf een limit in te stellen met het forum! zoals niet savonds als mijn man thuis is (die werkt 1dag wel 3 niet) en 1x maximaal in het weekend! en niet na half 11 savonds! dan kan ik me er beetje vanaf zetten en me op andere dingen richtingen want eerlijk is eerlijk t forum houd je bezig ;) hihi

Share This Page