wie ook in mei/juni'11 ivf/icsi behandeling of cryo tp?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door welcomehome, 11 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ja je hebt gelijk. Ik heb mijn telefoon met internet op mn nachtkastje liggen. Dus automatisch kijk ik steeds. Ik focus me nu op andere
    dingen.
    Je zoekt toch een beetje steun hier.

2. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    das helemaal waar meid!!!! maar daar zijn we toch ook voor?!?!!? doen we allemaal ;)

goeie morgen allemaal!!!!! hoest hier?!!?!!?

3. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Heb stress of er embryo's zijn....aarrrggghhhh

4. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Net telefoontje gehad....er is maar 1 embryo ontstaan en de kwaliteit houdt niet over. Ligt al achter op schema, maar omdat het toch een kleine kans is, plaatsen ze hem wel terug. Embryo is nu 4-cellig en voor een 3e dag dus niet goed. Is wel even een flinke domper, want voelt nu alweer als een verloren kans:(:(:(. Vanmiddag om 15 uur is de TP....

5. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    ooh daffie lieverd,....hele hele hele dikke knuffel meid!!!!!!!!!!!!!! je had al zulke spanning!!!!! he bah!
    maar liefie,....ook met 4cellige zijn er goede zwangerschappen ontstaan hor!!!! misschien blijft je kanjertje lekker meteen plakken en deelt ie bij mama goed en super mooi verder ;)
    xxx

succes met de tp strakkies!!!!!

6. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Oh jeetje ik snap je onzekerheid. mijn team genoot is van een vierdelig zwanger geraakt eerste poging

Ik denk aan je

7. sonne

sonne Actief lid

7 dec 2010
    236
    22
    18
    NULL
    NULL
    Oh Daffie, wat een naar bericht! En dat ook nog eens bij je laatste poging. Ik duim heel hard dat hij toch gewoon goed door deelt!

Hier is de poging definitief mislukt. Wist het eigenlijk zondag al zeker. Maar vandaag heeft de menstruatie het bewijs geleverd. Helaas. Nu eerst even een paar maanden helemaal niks. Heerlijk!

Succes voor iedereen die nog bezig is!

8. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    @Daffie... wat jammer.. maargoed.. er is er eentje.. tis natuurlijk niet onmogelijk!! Blijf positief meid! Dikke knuffel.

@Sonne.. :( shit meid.. pfff... tis altijd een dikke teleurstelling! Bah!

9. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hey meiden,

bedankt voor jullie lieve reacties. Ondertussen heb ik de embryo bij me en ik ga heel hard hopen dat hij warm bij mij blijft;) Hij lag 3 kwart dag achter volgens de mevrouw van het lab, maar we gaan het maar positief benaderen!
    We hebben zeer last minute een weekendje weg geboekt en gaan zo op pad naar de weerterbergen in limburg. Even ontspannen en genieten.

10. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Daffie; de moed niet laten zakken hoor! Er is zeker nog hoop.
    Geniet van je weekend! Probeer te ontspannen.

@Sonne; jeetje wat een teleurstelling! Heel veel sterkte!

11. Delia

Delia Actief lid

20 jun 2010
    140
    0
    0
    NULL
    zuid holland zuid
    @daffie, hoop doet leven, ook 4 cellige kunnen zich positief ontwikkelen.

Hier is het over, ik heb vanmorgen negatief getest.
    Volgens protocol van het ziekenhuis maandag nog een keer testen, mocht deze ook negatief zijn (wat ik wel verwacht) is deze poging over en gaan we beginnen aan onze laatste poging

12. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Even een vraagje..
    Ik zie bij meerdere staan dat ze gaan voor de laatste poging.
    Is dat om dat ICSI 1 en 2 al geweest zijn, en dit ICSI 3 is?
    Maar je kan daarna toch nog door gaan?
    Ik heb zelf zo iets van; zolang ik nog geen 40 ben kan ik doorgaan, ik weet dat ik het dan wel zelf moet betalen.
    Maar stoppen jullie omdat jullie het genoeg vinden zo, of heeft het een andere reden?
    Zijn er meer die doorgaan na ICSI 3?
    Ik heb zelf weinig ervaring er mee, maar het lijkt me als je perse een babytje wilt dat je doorgaat tot het niet anders kan....
    Of raad het ziekenhuis dit dan af?
    Het lijkt me vreselijk om te moeten stoppen.
    Ik moet nu wachten tot augustus, en dat vind ik al erg lang duren.
    Ik kan me ook wel voorstellen als je al een paar jaar bezig bent dat het dan op een gegeven moment genoeg is.

Groetjes Minnie Mouse 1974

13. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Het is rustig van het weekend

14. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    miniemouse: als wij straks zouden stoppen , is t echt om het financiele plaatje! tis behoorlijke kosten dan en dat moet je maar op kunnen brengen! maar zou zolang doorgaan als mogelijk is hor!!!

ps: tis idd stil!!

15. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    #1375 Minniemouse1974, 25 jun 2011
    Laatst bewerkt: 25 jun 2011
    Mijn man heeft ook zoiets van;na ICSI 3 stoppen we....haha,nou dat denk ik toch niet....volgens mijn kost 1 ICSI 1000 euro, dan moeten we kijken of we ergens anders op kunnen bezuinigen.....het lijkt me zo moeilijk om te stoppen. Raar eigenlijk dat er maar 3 ICSI's vergoed worden he.

Ik heb het even opgezocht; een ICSI behandeling kost 1580 euro excl medicatie. Dus dat is minimaal 2000 euro! Dat is meer dan ik dacht.
    Pfff. Erg duur zeg.

16. Delia

Delia Actief lid

20 jun 2010
    140
    0
    0
    NULL
    zuid holland zuid
    Bij ons meerdere redenen Minniemouse1974 ;)

a= Ik heb voor mezelf de grens gelegd bij 37 (en dat word ik in sept)
    b= wij hebben al een wonder mogen krijgen, onze allereerste ICSI poging was gelijk raak, dus het is niet dat ik met lege handen sta, ik gun mijn zoon alleen heeeel erg graag een brusje.
    c= Ik vind het dan een erg duur grapje worden.

Tuurlijk moet je doorgaan als je daar de middelen voor hebt en de wens is groot.
    Maar ook net wat je zegt, ergens houdt het een keer op en voor ons is dat dus om bovenstaande redenen en het feit dat we al 5 jaar meelopen in de mmm

Groetjes Delia

17. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @ Delia Dat zijn goede redenen, dat begrijp ik.
    Ik word in december 37, maar volgens de arts was dat nog jong genoeg. Ik ben ook nog maar net begonnen natuurlijk met ICSI.
    Ik heb nog 2 keer een ICSI te gaan, hopelijk komt daar een baby uit, want tja, de eerste drie zijn bij mij zo gekomen, maar via ICSI is het een heel ander verhaal. Je blijft steeds hoop houden, en het is ook zo'n teleurstelling als het mis gaat. Ik heb echt respect voor de mensen die het zo lang vol kunnen houden, want het is echt zwaar hoor, elke keer naar het ziekenhuis, de hormonen, de echo's, de punctie, de terugplaatsing.
    En dan het wachten, pff, slopend gewoon.
    Ik heb drie kinderen, en er zijn mensen die zeggen; je hebt er al 3, wees tevreden, maar het lijkt me geweldig om nog 1 keer de zwangerschap mee te mogen maken, en zo'n kleintje weer zien opgroeien....
    Sinds 2008 heb ik die wens heel sterk, en dan duurt het wachten lang.
    Ik ben blij dat er dit soort forums zijn, voel je je niet zo alleen staan in het proces, want je kan er niet altijd met iedereen over praten.
    Maar volgens mij moet ik ondertussen naar een ander forum, want in mei/juni 2011 heb ik geen terugplaatsing meer, ja 27 mei, maar ICSI 2 word pas gestart in augustus.

18. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Minniemouse, mijn vriend en ik hadden afgesproken dat we niet na 3 behandelingen zouden stoppen als het dan nog niet gelukt was. Nu ik zwanger ben en hopelijk ook mag blijven, denk ik wel dat we het voor een 2e wel bij 3 behandelingen houden, als dat dan wel nodig zou zijn.

Ik ben ontzettend dankbaar dat het ons gegund is en dat ik moeder mag worden van een kindje van mij en mijn vriend. Hoewel ik hoop dat het voor een 2e ook mag lukken, denk ik wel dat we er ons dan iets gemakkelijker bij zouden kunnen neerleggen omdat je al iets hebt om ontzettend dankbaar voor te zijn.

Maar dat zeg ik nu, nu ik zo ontzettend gelukkig ben dat mijn grootste wens zoals het er nu uitziet in vervulling zal gaan en ik me nergens meer druk om kan maken, alleen maar om dat kleine boontje in mijn buik!

19. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Doortje,
    Ik zie dat jij bij de 1e ICSI al meteen zwanger was. Wat een geluk!
    Ik denk ook niet dat het van te voren echt af te spreken is, stel dat mijn man zegt; we stoppen na 3 pogingen, zal het bij mij blijven kriebelen. ik zal me daar niet bij neer kunnen leggen.
    Aan de andere kant, als je het emotioneel niet trekt, is het misschien juist verstandiger om eerder te stoppen.
    Hopelijk heb ik ook niet alle 3 de ICSI's nodig, ik denk dat wij bij de volgende poging voor 2 terugplaatsen gaan, (aangezien bij ICSI 1 maar 1 terugplaatsing geweest is), om de kans te vergroten...

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hallo, daar ben ik weer! Bijgekleurd en wel uit Turkije. Het was er erg warm (39 graden in de schaduw)! We hebben een leuke week gehad. Veel aan het zwembed, lekker lui. Vanmorgen erg vroeg weer thuis gekomen.

Wensje, ik zie dat je zwanger bent. Gefeliciteerd!!

Maria, hoe was MvM?

Angelica, hoe is het met jou? Ik las van je tp. Nog een week te gaan...

Heleen, welkom! Wanneer ga je voor de cryo tp? Er zijn meiden die van hun cryo zwanger zijn geraakt. Ik helaas (nog) niet.

Daffie, ik lees jouw frustratie met de fm. Wat een ellende allemaal! Wel top om 5 eicellen te hebben van onverwachts 7 follikels.
    Wha, je heb maar 1 emmy van erg matige kwaliteit. Dat is zwaar balen, maar toch ontvangen die kleine. Een enorm dikke knuffel!!!
    Lekker genoten van het weekendje weg?

Ik dacht dat je van het roesje alleen minder pijn bij de punctie zou voelen, maar Daffie is echt onder zeil geweest. Mocht het nodig zijn dan wil ik wel weten wat ze bij jou gebruikt hebben. Ik mag toch niet meer zonder verdoving een punctie aangaan.

VMiss, gefeliciteerd met je ukkie en het kloppend hartje.

Wensje, ook hier nog gefeliciteerd!!

Minnie, wat naar om zo'n telefoontje te krijgen. En dan wachten tot het augustus is. Waarom moet je zolang wachten? Dikke knuffel!

Over een maand word ik 36 en mag ik 2 cryo's laten terugplaatsen. Of ik dat zal laten doen weet ik nog niet.
    Ik merk niets van verschil met mijn haren ivm de hormonen.

Sonne, jij ongi geworden. Balen! Knuffel!!

Delia, welkom. Ik lees ook bij jou een negatief resultaat. Erg balen. Knuffel!

Wij hebben nog 3 eskimo's uit ICSI 2. Mochten we 3 x ICSI hebben gehad en nog geen kindje dan zullen we moeten stoppen ivm het financiële plaatje.

Doortje, het gaat lekker met jouw ukkie. Voel je je goed?

Oef, net mijn ei gevoeld. Echt niet fijn!

Deel Deze Pagina