wie ook in mei/juni'11 ivf/icsi behandeling of cryo tp?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door welcomehome, 11 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Timon; we moeten wachten ivm de zomerstop in het ziekenhuis. Balen. Maar alle hoop is er op gericht.
    Moeilijk he kiezen tussen 1 of 2 terug laten plaatsen. Een tweeling is leuk maar een zwangerschap en een bevalling van een tweeling....lijkt me niet een makkie.

Lekker hoor dat je er even tussenuit was. Even relaxen,is goed voor je!

Groetjesss Minnie

2. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    timon: vakantieganger!!! :D welkom terug meid!!! hebben jullie genoten?!?!?! xxx

3. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Goed!
    Bekijk bijlage 162421

Dat jij je ei zo goed voelt meis!
    Fijn voor ons dat je weer terug van vakantie bent:)

4. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Mooie test

Timon fijn dat je vakantie goed was.

Ja ben druk aan het broeden hoop ik;)
    ik heb wel last van de bekende kwaaltjes maar ja dat kan ook door die bollen komen.

5. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    angelica,...nog ff volhouden skat!!! we zijn er bijna ;) hihi
    ook ik heb dat hor!!! ik wordt letterlijk gek van mn tepels!!! die dingen jeuken, doen zeer aan mn bh en ze zijn raar! whahahahhahahahah maar das ook enige vreemde deze keer! en denk dat t gewoon van de medicatie komt :-s
    ben gewoon zenuwachtig voor je!!!! heb je zelf vermoeden!??!

6. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @ spannende tijden: wat betekend:

pendels:juni'11, feb'12, aug'12, ??'?? all boy's

Groetjes,
    Minnie Mouse 1974

7. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    ik heb hier op het forum voor mij laten pendelen voor maand van bevruchting/positieve test en dat is dus
    juni 2011 jongen
    feb 2012 jongen
    aug 2012 jongen
    en mijn zus heeft regelmatig bij mij gependeld op geslacht : jongen maar geen datum dus vandaar de ?? ;)

8. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Thanxx meis

Oehh Spannend nog even dus.
    Ga je eerder testen?

Xxx

9. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    pendel kwam voor mij in juli uit.
    Ik voel ook van alles maar ik denk zelf door de medicatie
    Ik ga misschien vanavond testen.
    Ik moet ook fraxiparine spuiten voor herhaalde mk en ik wil geen mk meer

10. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @spannende tijden:

Ik had het opgezocht op google, het woord 'pendelen'.
    Ik had er nooit van gehoord, en ik heb het nog nooit gedaan, lijkt me best eng, of niet? Je weet dus nu eigenlijk al dat het een jongen word?

Groetjes,
    Minnie

11. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    @mini gelukkig zijn de meeste pendels onjuist.. (heb tot nu toe alleen maar valse pendels gehad dus..) maar soms komen ze wel uit. Het is gewoon voor de fun.. het zegt helemaal niets over het geslacht.. het kan dan net zo goed een meisje worden al is het voor de mensen die gependeld hebben wel leuk als ze het goed hadden. Er wordt verder niets gevraagd aan geesten maar meer aan het onderbewuste..

@ST; woon je aan de kust?? Welk gedeelte van NL?

12. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Minnie: als je naar de forum startpagina gaat, en je scrolt helemaal naar beneden kom je topic pendelen tegen! Daar wordt gependeld, heb je info enz enz
    Maar,….een pendel is NOOIT definitief!!! ;) van de vele (denk zeker wel 10) pendels die voor mij zijn gedaan, is er maar 1 juist geweest!! en ik geloof altijd in die van mn zus! Maar mn zus pendelt met ring boven mijn hand!!! En zij heeft nog NOOIT een fout gemaakt!!! Dus ben benieuwd! Als iemand anders al meisje pendelt geloof ik er niet in haha (hoezo bijgelovig haha) tis niet eng, tis juist iets leuks/grappigs/extra;s en zoals ik al zei: je moet er totaal geen waarde aan hechten! ;)

Muppet: woon idd aan de kust!! Vlak bij de Waddeneilanden ;)

13. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    :D hihi ik ook! :D

ik linkte het overigens aan het woord Skat in je post.. en zag toen dat je in "daar waar het altijd waait" woont.. dus toen heb ik het maar ff gevraagd! :)

14. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    hihi muppet, wat leuk!!!!!! loop je ook in gemini + amc?!?!?!
    nou ben ik benieuwd hahaahaha
    eindelijk eens iemand uit mijn omgeving!

15. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hey meiden,

Ben weer terug van ons weekendje limburg....het was heerlijk en we hebben even alles van ons afgezet.
    Ik heb er weinig vertrouwen in dat het lukt deze poging ivm de zeer matige emmy en we hebben wel al voorzichtig gesproken over of dit echt onze laatste poging moet zijn. We zijn er nog niet helemaal over uit, maar als we beslissen om nog een poging te gaan doen, dan niet meer in het UMC, maar in Belgie of Dusseldorf. Maaarrrr.....we weten het gewoon nog niet, het is een flinke kostenpost!! Genoeg om over na te denken dus.

Minniemouse; gezien wij deze poging dus zelf betalen, moet ik je uit je doorm helpen dat het 1000-2000 euro kost.
    Een ICSI behandeling kost idd 1580 euro (ziekenhuiskosten), Daarbij komen je medicijnen. Ca. 70 euro per 7 spuiten decapeptyl, dus 4 dozen is 280 euro. Dan de puregon/gonal....deze kosten zo'n 450 euro per ampul met 900 Eh. Afhankelijk van hoeveel EH je spuit, kan dit behoorlijk in de kosten lopen. Ik spuit 225 eh, 12dagen lang dus 3 ampullen is 1350euro. En dan nog de utrogestan, de pregnyl/ovitrelle, en evt. pijnstillers. al met al kom je dus zeker op 3000-4000 euro.:$:$

ST; ik duim echt zo megahard hier!! Jeukende tepels klinkt best goed;)

16. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    daffie: lekker he weertsebergen (was t toch?!) ff lekker ertussen uit! doe je goed hor! en ben blij dat t je goed heeft gedaan!!!!

kan me jullie gedachten gang goed voorstellen!!!! tis niet niets waar je overna moet denken!!!! ;)

en idd,...t kostenplaatje is gemiddeld 4000 euro!! ik heb toen 23dagen moeten spuiten!! das hoop prikkies dus hoop centen!

ik hoop dat je gelijk hebt,...donderdag zullen we het weten ;) iig bedankt voor het duimen!!!!! ;)

voor alle duimers: ;)

17. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

St; Weerterbergen idd. Erg leuk park, alleen wat gedateerde huisjes, maar dat mocht de pret totaal niet drukken;)

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Daffie, fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad.
    Jouw twijfel is zo logisch met zo'n matige emmy, maar toch blijf ik voor je duimen. Stel dat je naar Dusseldorf ga dan ben je waarschijnlijk wat meer kwijt dan nu. Onlangs van iemand vernomen.

19. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    ST: nee loop in het UMCG, denk dat jij dan aan de andere kant van de afsluitdijk woont! al met al.. we wonen wel bij de kust! :)

Daffie; jeetje het is idd wel iets om even goed over na te denken..

20. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    jep : andere kant!!! ;) wel heb ik aan die kant veel familie en aantal vrienden :D hihi

heb eigenlijk weinig te melden ladys! net lekker bbq aangehad!! had ik lekker sla en frikandel hihi mmmmmm en nu is manlief ff met vriend van hem weg maar ik was zooo moe dat ik lekker op de bank lig (met mn laptoppie op schoot!) ff lekker liggen en strakkies douche en naa rbed! moet openen morgen (WEER onverwachts) dus wekkertje gaat helaas vroeg :S

Deel Deze Pagina