wie ook in mei/juni'11 ivf/icsi behandeling of cryo tp?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by welcomehome, Apr 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    Super Maria!!!!! Top!

ST; en... hoe is het nu met je?

2. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

Feb 14, 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Lieve meiden,

Mag ik me aansluiten bij jullie forum?
    Ik ben 01 maart met onze eerste Icsi begonnen. Ik had ongeveer 50 eicelblaasjes, waarvan er 32 aangeprikt zijn met de punctie. Hieruit zijn 18 eicellen gekomen en 12 bevruchtingen. Van die 12 bevuchtigingen waren er 4 cryo's op dag 3 ingevroren en 3 op dag 6. In totaal hebben we nog 7 lieve eskimo'tje in de vriezer.. Ik heb door de enorme hoeveelheid eicellen een onzettende overstimulatie gehad. Ik heb een week in het ziekenhuis gelegen en echt op het randje. Ik was letterlijk doodziek, het was zo vreselijk. Hierdoor kon ik ook geen tp van een embryo krijgen. Ik ben na de overstimulatie 1 keer ongi geworden en daarna begonnen met neusspray voor een tp in een gestimuleerde cyclus. Ook hier mocht ik geen geluk bij hebben, want door de neusspray kwam mijn cyclus niet stil te liggen (zoals de bedoeling was) maar werd juist gestimuleerd. Ik had 4 follikels. Later werden dit cystes..Poging weer afgebroken. Ik heb daarna 2,5 maand gewacht op mijn ongi, deze kwam maar niet.. dus weer naar het ziekenhuis en medicatie gekregen om ongi op te wekken. Nu ben ik eindelijk afgelopen donderdag ongi geworden en vrijdag echo + bloedcontrole in het ziekenhuis. Meiden, het zag er eindelijk rustig uit..pfff... en dat na 4 maanden.. Maandag weer echo + bloed, dat is dan dag 12 van mijn cyclus om te kijken of alles nog goed volgens schema verloopt en waar ik nu zit in mijn cyclus..Ik ga voor een tp in mijn natuurlijke cyclus.. En ik hoop zo dat we deze maand eindelijk 2 van onze prachtige emmy's terug kunnen krijgen.. Zal ik dan eindelijk ook kans hebben op een zwangerschap..

3. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Even een felicitatie voor MariaC!!!

En ST, ik duim nog steeds voor je hoor!

4. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
    thanxx zeehondje!

5. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Maria, wat gaaf om het hartje te zien kloppen. *zucht*'

Kimmie, ik zie dat je hier aan wilt haken. Is het misschien slim om in de nieuwe topic (juli/augustus) aan te haken? Ik kom je daar zeker weer tegen, net als in de andere gezamelijke topics.;)

6. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    oooh maria wat fijn!!!!!!!!

angelica: knuf schat,..heb in andere topic al gereageerd maar kom je hier ff knuffel geven ;)

kimmie welkom

all/ego: hier gaat t goed! nog steeds 50/50 kans (gevoel zegt meer % positief) en net bloed geprikt!!! (en tegen die man gezegt dat ie t positief moet instralen hihi) nu maar wachten!!! wordt na 4e pas gebeld!!!! :s pffff maar gelukkig zo naar mn werk en daar is het druk!
    heb int zh ook ff kaarsjes gebrand voor opa oma broer en sterretje EN alle meiden opt forum!!!! (5kaarsjes)
    ben benieuwd!!!!!
    xxxx

7. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    st oh spannend ik duim voor je

Maria geniet ervan

8. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
    ST--> jeetje wat laten ze je lang in spanning! Nou ik zou dus echt wel naar KV racen. Als je nu posittief bent, moet daar een streepje opkomen hoor. Daar zou ik heel graag 5 euro voor overhebben...!!!

Hoe hou je t vol!

9. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    ik test niet thuis!!!
    had vorige keer ook 2 dikke strepen maar HCG van 82 dus vandaar niet meer thuis testen!!!! wacht dus de uitslag af, en daarna pas thuis test ;)
    maar wachten duurt wel lang!!!!

10. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    Oeh meid.. lief van dat kaarsje.. *knuf*
    Na vieren hoor je het vandaag? Spannend! Ben helaas op mijn werk dus kan niet kijken.. dus lees het dan pas morgen..
    Maar ik vind het al mooi dat je geen ongi hebt gehad en dat je er zelf ook wel een goed gevoel bij hebt! Wat voel/ervaar je lichamelijk dan?

11. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    hey muppet:
    inderdaad pas laat de uitslag, doen ze hier altijd na 4e en vorige keer was t 10voor7 dat ik mn uitslag pas kreeg (ze waren me vergeten :S )
    heb idd nog geen tekenen van ongi maar gebruik dan ook utrogestan!!! dus vandaar dat ie uitblijft volgens mij!
    maar mn gevoel is idd goed!
    mn lichaam "ervaart" weinig, maar ik heb gewoon zo'n gevoel van,...krijg straks bevestiging van een beebje in mn buik! :$ (hopen dat ik gelijk heb natuurlijk!!!)
    maar aan de andere kant, buiten mn opgezette buik en constipatie (sorry) heb ik nergens last van! o ja ben heel moe!!! maar verder,...geen rare boobs geen misselijkheid wel weer die dizzyflagen maar qua lichamelijke tekenen is er dus niets te merken!
    maar t moet toch wel een keer goed gaan!?!? en ik vind gewoon dat dit mijn moment is!!! (uh lees ons! ;) )
    en die kaarsjes,...vind gewoon dat de dames dat hier verdienen ;)

12. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

May 14, 2011
    3,570
    55
    48
    @Kimmie, wat naar voor je dat je zo ziek geweest bent.
    Pff, en dan alles bij elkaar duurt het nog lang zo.
    Ik hoop dat je dit keer geluk hebt, want jeetje wat heb jij geleden hieronder zeg. Heel veel succes!!

Minnie Mouse

13. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

ST; misselijkheid komt bij de meeste vrouwen pas na 5-6 weken zwangerschap, dus dat hoef je zeker nog niet te voelen;) Al willen we natuurlijk met zijn allen megamisselijk zijn :D
    Ik duim me duimen grijs voor je, ik vindt wel dat je heel hard moet wachten op de uitslag hoor. Zou hier toch een keer wat van zeggen....die spanning is toch onmenselijk. De uitslag hebben ze al veel eerder binnen!

Angelica; dikke knuffel meid, weet nooit zo goed wat ik moet zeggen. Heb verdriet, verwerk het op je eigen manier en dan vol goed moed op naar de volgende poging.

Hebben jullie trouwens ook zo zitten janken bij babyboom gisteren of kijken jullie dat niet?

Hier weinig te melden, nu 6 dagen na TP en voel me goed. Ik ga er geheel vanuit dat ik niet zwanger ben, wrs om mezelf alvast in te dekken;) Heb wel positieve verhalen gelezen van meiden die zwanger zijn geworden van een matig embryo, maar heb er nog steeds erg weinig vertrouwen in. Zondag officieel al de laatste utro, maar denk dat ik nog even doorga, heb ik er in ieder geval alles aan gedaan hihi. Ga niet wachten tot vrijdag met testen, want het weekend moet ik werken en dan wil ik het graag al weten. Alhoewel ik denk dat ik dinsdag of woensdag gewoon ongi ga worden. Is dan precies 2 weken na de punctie en zo werkt het meestal bij mij:(

14. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    @Daffie.. ja dat kijk ik ook iedere week.. ik heb ook flink wat afgejankt.. mede doordat ik eigenlijk de hele avond heb lopn janken.. zag het allemaal niet meer zitten, had een dipje, wil de handdoek in de ring gooien.. wat nu als de cryo's het ook niet goed doen (ontdooien) dan zijn we al aan de laatste poging toe. Snikken met veel tranen, bijna hyperventilatie.. ik kon er niet me ophouden.. ik en manlief hebben soms het gevoel (angst?) dat het nooit wat wordt en dat we altijd alleen zouden blijven. Manlief zegt daar wel tegen te kunnen maar ik niet.. ik ben geboren om moeder te worden. Als dat niet kan sta ik niet voor mijzelf in. Zo'n gevoel van; dan heeft mijn leven geen zin en geen nut, en kan me voorstellen dat anderen dan wel begrijpen dat ik dan geen zin meer heb om door te gaan. klinkt allemaal alsof ik meteen opgenomen zou kunnen worden in een psychiatrische instelling, maar zo voelde ik mij gister ook even.. had er echt geen vertrouwen meer in. Ben dan zo bang dat het een voorgevoel is, al weet ik dat je daar niet op kunt vertrouwen. Baal van mijn lichaam. Waarom houd hij de emmy's niet vast? Waarom wij. Mijn man voelt zich dan mega schuldig omdat het "door hem komt". Maar dat wil ik ook niet veroorzaken. Zo frustrerend allemaal die angsten en gevoelens.
    Babyboom was gister pittig.. pfff..

St; spannend hoor meid!!!! :) Ik duim me (nog steeds) suf!

15. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Lieve Muppet; allereerst megadikke knuffel voor jou. Ik weet natuurlijk niet of het voor jullie weggelegd is, maar hoop met heel mijn hart van wel. Hebben jullie er al eens ove gedacht over de grens te gaan?
    Het is ook gewoon zo oneerlijk dat "we" maar 3 pogingen vergoedt krijgen en velen het zich daardoor niet kunnen veroorloven meerdere pogingen te doen.
    Het is heel logisch dat je af en toe van die depressieve gevoelens hebt, denk echter wel dat het belangrijk is hier vroegtijdig wat mee te doen (en dan heb ik het niet over een opname:D). Je hebt bijv.therapeuten die speciaal gericht zijn op vruchtbaarheidsproblematiek en misschien nog niet eens zo'n gek idee om je daarin te verdiepen.

ST; kan bijna niet wachten van de spanning hier!! Hoop dat je misschien al eerder de uitslag hebt;)

16. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    daffie ken er nog 1!!!!! zweet staat in mn handen en elke keer als ik een app. of sms of tel krijg slaat mn hart over!!! hahahahahahah ben zoooooooooo benieuwd!! maar heb nog ff te gaan :S pffffffffffffffffffffffffffffffffffff

ik kom later beter reageren op jullie hor!!!! maar ben zooooo zenuwachtig!!!!!! kan me ff niet concentreren :(

17. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ik kijk elke 5 min op zp

18. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Ik heb goede hoop!!

19. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    how sweet!!!!!! jullie zijn allemaal zooooooo lief!!!!!!!!!!!!!!! en leven zoooo mee!!!!!
    geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

maar,...we moeten nog ff geduld hebben,..zie net bij online afspraak maken dat het "consult" om 16.50staat gepland dus we hebben nog ff!! dok kennende wordt het dus echt pas 5uur kwart over 5 dat ie belt! en dan zit ik net op de fiets naar huis door hoor t pas als ik thuis ben!!! pffffff wel fijn eigenlijk want dan ben ik meteen met mn man samen!

pfff heb t bloed heet!!!! (en mn temp was al 37.3 vanmorgen haha)

20. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

Jul 25, 2010
    4,056
    884
    113
    St, ik duim voor je!
    Hopelijk krijg je op dit moment goed nieuws!

Share This Page