wie ook in mei/juni'11 ivf/icsi behandeling of cryo tp?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by welcomehome, Apr 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

Jul 25, 2010
    4,056
    884
    113
    Daffie en Muppet, Babyboom was zeker pittig. Heb het op uitzending gemist teruggekeken en heb alleen maar zitten huilen... Wat ben ik dan intens dankbaar dat het bij mij allemaal zo voorspoedig mag gaan op dit moment, maar toch huil ik om al het verdriet en de spanning van de afgelopen maanden en om al die meiden bij wie het nog niet gelukt is en die ik het ook zo gun...

2. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Doortje; ja, we zijn met velen in het MMM-traject. Het is wel eens goed dat dat ook via de media wordt duidelijk gemaakt....maar confronterend is het wel!

ST; weet je het al??

3. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    hoi lieverds,..
    hier even snel berichtje van mij!
    helaas ook hier geen posittief baby news! :(
    had minder dan 2 HCG in mijn bloed! (wel gelukkig niet weer een vmk)
    nu 3a4mnd rust en lekker storten op onze vakantie!!!!
    bedankt voor jullie steun vandaag (en altijd)!!!
    ik kom morgen misschien wel weer even gluren en antwoorden maar ga nu ff lekker met mijn man samen zijn!

xxx

4. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

OOK hier nog even een megadikke knuffel meid!!!

5. sonne

sonne Actief lid

Dec 7, 2010
    236
    22
    18
    NULL
    NULL
    ST, Oh nee, wat erg!! Je was zo positief. Gadver zeg, heel veel sterkte!! Ik hoop dat je een goede vakantie hebt en je zinnen wat kan verzetten. Maar eerst je eerste verdriet; boosheid; wanhoop; angst etc. eruit gooien. Bah.

Angelica, ook voor jou heel veel sterkte! Ik heb nog niet in je topic gelezen, maar begrijp dat het bij jou toch ook mis is. Jee, dit draadje begon zo goed en loopt nu zo slecht!
    Daffie, ben jij nu nog de laatste? Ik hoop dat jij het draadje dan positief eindigt.

Muppet, zo herkenbaar je angst! Ik heb ook nog twee cryo's voordat we naar ICSI 3 gaan en heb er helemaal geen vertrouwen meer in (na 4 mislukte terugplaatsingen). De angst dat het nooit lukt is enorm en ik probeer nu eerst mijn leven een beetje terug te krijgen voordat we verder gaan. Ik wil eerst een paar maanden niks en vakantie. Maar de angst.... oh, het vreet aan me! Kan ook heel emotioneel zijn af en toe. Ach, ik denk dat die angst voor elk MMM-meisje herkenbaar is.

6. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

Jul 25, 2010
    4,056
    884
    113
    ST, wat ontzettend balen zeg, zo klote!
    Had het zo voor je gehoopt!
    Sterkte meis, dikke knuff!

Sonne, kan me je angst zo goed indenken...
    Op een gegeven moment vraag je je denk ik af waarom het nu wel ineens zou lukken. Bij mij waren alle omstandigheden perfect en ik had ook zoiets van; 'Als het nu niet lukt wanneer dan wel?' Bij mij is het gelukkig wel gelukt, maar de angst om nooit een kindje te mogen krijgen heeft me echt verlamd... Nog ben ik soms bang dat het misgaat, maar naarmate de weken vorderen krijg ik er steeds meer vertrouwen in. Die angst is dus niet zomaar weg als je zwanger bent, ik denk dat het moet slijten en misschien pas wel verdwijnt als je eindelijk het door jou zo lang gewenste kindje in je armen mag houden.

7. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
    ST... Wat klote.... De juiste woorden bestaan nu niet...
    Heel veel sterkte lieverd!

8. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    ST, hier wil ik je ook een enorm dikke knuffel geven. Kl...zooi!!

9. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    ST: Oh nee.. dit was niet het bericht waar ik op had gehoopt.. :( Dikke knuf voor jou en je mannetje!

10. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Ego; helaas is het hier over:(:(. Vanmorgen een test gedaan en die was witter dan wit. Weet dat het te vroeg is, maar ik wordt altijd 14 dagen na de punctie ongesteld en dus zou het ook te zien moeten zijn als het wel gelukt was. Stop ook meteen met de utrogestan, dan zal ik vanavond of vannacht wel ongi worden....Ondanks dat ik het al wist, mijn lichaam ken ik zo ondertussen wel, valt het toch weer rauw op mijn dak. Het is gewoon echt k$%$%^Moet het hier dan echt stoppen?? We hadden ons voorafgaande aan deze poging natuurlijk voorgenomen dat dit de laatste zou worden. Maar ik zit al vanaf de echo's met het gevoel, dat dit niet een reeële poging is met zo weinig follikels en maar 1 embryo! Waarom mag het toch niet zo zijn, het is al eens gelukt dus mijn lichaam moet het kunnen! ik snap er niets van en
    wordt er erg verdrietig van als dit het eind zou moeten zijn.
    Mijn dochtertje heeft geen neefjes of nichtjes (zal ze wrs ook niet krijgen) en mijn vriendinnetjes hebben allemaal al wat oudere kindjes of zijn nog vrijgezel....Ik zou het voor haar ook zooooooo graag willen. En ik besef dat het voor de meiden die nog geen kindje hebben, moet klinken alsof ik niet tevreden ben. Maar de wens is nog zooo groot.

Eerst dit maar eens verwerken en dan weer in gesprek met manlief. Heb gisterenavond al op de website van dusseldorf gekeken en als we doorgaan, gaat het wat mij betreft daar worden....Maar nu mijn man nog overtuigen en weet niet of dat gaat lukken??!!

11. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    shit Daffie.. :(
    Klote positie zit je dan steeds weer in he.. pffff.. maar even alles een plekje proberen te geven en dan maar even opnieuw met je man erover praten.. neem er wel even de tijd voor meis..

dikke knuffel!

12. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Hoi hoi meiden daar ben ik weer even !!
    Vond t wel ff nodig om na ruim een wk mn gezicht ff te laten zien!
    Wou al eerder komen neuzen maar had t erg druk met cursus ergens int land en hoop drukte thuis maar kom nu ff gluren ;)

Daffie: bedankt voor je dikke knuffel meid!!! Hoest met jou?!?!

Sonne: jij ook bedankt voor je lieve reactie!! Heb alle vragen, angst en verdriet nu wel verwerkt! En kijk vol plezier uit naar mn vakantie! Hebben vrijdag de tickets gekocht!!! :D ff lekker rust en er daarna weer met goede moed tegenaan!!

Doortje, Maria, Timon, kate : allemaal heeeel erg bedankt voor jullie reacties!!!! Doet een mens altijd goed!! ;) xxx

Oooh daffie: ik lees net je berichtje. Wat K**e voor jullie meid!!!!! Ben er gewoon sprakeloos van! Kan me goed voorstellen dat het ondanks je voorgevoel toch koud op je dak komt!!!!
    Hoest nu met jullie?!?! Je manlief al kunnen overtuigen!?!? Ik zou ook wel stap dusseldorf willen nemen hor! Nou succes liefie en een hele hele dikke knuffel van mij!!!

All/ego:
    Zo ff kleine ego van mij erachter aan!!! ;)
    Dat het wederom niet gelukt was en dit onze laatste cryos waren was best ff slikken! Ben er best verdrietig van geweest maar gelukkig had ik veel afleiding van mn werk en cursus! Dat kon ik wel gebruiken! Er ging uiteraard van alles door mn hoofd van waarom niet, wat doe ik verkeerd, wat heb ik verkeerd gedaan, wat is er mis met mij/ons enz enz maar zoals mn liefie dan altijd zegt: het is de natuur schat, daar doe je niets aan! En daar heeft ie gelijk in! Onze tijd komt vanzelf!!
    We hebben er goed over gesproken samen! En hebben dus bewust gekozen om mijn lichaam en geest wat ontspanning/rust te geven!! Zoals we allemaal weten is dit traject zowel lichaamlijk als geestelijk erg zwaar! En we willen voor we nieuwe priktraject ingaan, weer een gezond lichaam en stevig in de schoenen staan! Want dat zal ik nodig hebben!!!
    3 aug hebben we een evaluatie/vervolg gesprek bij de gyn! Hierin gaan we het afgelopen jaar bespreken en de nieuwe ronde! Onze wens is duidelijk: vanaf het moment dat we terug komen van vakantie (in oktober) willen we meteen weer starten met prikken!!! En hopelijk krijgen we dat voor elkaar! (helaas ben ik beetje kwijt hoe t toen begon! Maar als het goed is wordt ik de dag na thuiskomst ongesteld! En hoop dat meteen te kunnen beginnen)
    Verder geniet ik lekker van onze vakantie plannen, nou ja plannen?!,…we hebben eergister onze tickets gekocht en moeten nu dus onze vakantie gaan plannen en voorbereiden waar ik dus erg van geniet!! En verder hebben we nog meer leuke dingen in het vooruitzicht want: ik mag straks na de vakantie elke woensdag op ons nichtje passen!!!! (krijg een vaste oppasdag) wat ik erg leuk vind! EN als klap op de vuurpijl,…we hebben gister te horen gekregen dat het kleine nichtje grote zus wordt!!!!! :D dus worden we opnieuw oom en tante :D alleen tis nog heeeel pril! Gister had ze voor de 3e dag een positieve test (waar ik bij was!!!) en het is vandaag dag 2 NOD dus nog heel pril en spannend! Maar ziet er naar mijn idee goed uit ! ;) dus erg leuk vooruitzicht!!!!
    Nou liefies,…dat was t wel voor nu ;)
    Xxx dikke knuffel en vergeet nooit,…dat de wonderen de wereld niet verlaten ;)

13. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    goede morgen meiden!!!!

wat is het stil!!??! alles goed hier?!

dikke knuf en hele fijne dag vandaag!!!

14. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    denk dat iedereen is doorgeschoven naar juli/aug of naar een zwangeren forum!

Share This Page