wie ook in mei/juni'11 ivf/icsi behandeling of cryo tp?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by welcomehome, Apr 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

Feb 19, 2011
    3,447
    21
    38
    Female
    Noord-Brabant
    Ahhh Dankje Timon Dikke knuffff!

@ Chybou heel mooi en bijzonder hoop dat jullie wens snel vervuld word met een kindje voor jullie!

Houdt moed allemaal he!?!

Het is lekker weer dus geniet van jullie Koninginnedag!

2. maritu

maritu Actief lid

Jun 15, 2010
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow, koninginnedag vandaag! Daarom dat het zo rustig is op ZP.

Haha, dit belgje heeft niet zoveel met koninginnedag, maar wilde jullie toch even meegeven dat we hier ook een feestje bouwen!!

Net telefoon gekregen; 9 van m'n 10 eitjes waren rijp; 6 zijn er bevrucht door ICSI!!! maw we hebben 6 strijdlustige emmietjes die vechten voor een plaatsje in mijn buik!!!!!!!!!
    We zijn heel erg opgelucht na die domper van gisteren.
    Maandag om 14u TP. Hopelijk van 2 toppertjes...

3. maritu

maritu Actief lid

Jun 15, 2010
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chybou, wat een bijzondere manier om met je vrouw een kindje op deze wereld te zetten! Ik hoop dat deze 2de poging de goeie mag zijn. De eerste FM is altijd heel spannend. Ik duim alvast voor jullie!

Doortje25, net begonnen met de eerste ICSI!? Hopelijk loopt alles vlot voor je. Woensdag weten je alvast hoe je op de Puregon reageert. IVF of ICSI maakt idd misschien niet zoveel uit. Wat telt is het resultaat : een gezond kindje om te koesteren!

Angelica, dank voor je duimpjes! Uit je onderschrift leid ik af dat je al 5 sterretjes hebt; jeetje, ik bewonder je voor je doorzettingsvermogen. Juni opnieuw starten; een nieuwe kans op een mooi wondertje. Nog even geduld, maar juni zal er snel zijn;morgen zijn we al 1 mei!

Sonne, ik doe het vandaag nog een beetje rustig aan. Gelukkig hoef ik geen koninginnedag te vieren, haha. Belg!
    Ook ik ben altijd maar kort en weinig ongesteld (2dagen rood en 2 dagen bruin). Heb dit ook al een paar keer aangekaard, maar werd nooit ernstig genomen. Dik bloed, idem. Ik neem cardioaspirine (bloedverdunner) na de TP. Dit zou ev. de innestelling kunnen bevorderen. Niet bewezen, maar ook onschadelijk. Misschien een tip?

Char1983, ook ICSI! Tja, wij hebben ook gisteren deze domper te verwerken gekregen. Maar gelukkig dat ze met deze techniek 'ons probleem' kunnen omzeilen. Jammer van je vmk, ook meegemaakt. Pffff, dan ben je eindelijk zwanger en wordt je geluk zo snel van je afgenomen! Niet niks, hè. Op naar ICSI 2 nu! Alvast veel suc6, meid!

Icsipoging1, het is volledig ICSI geworden ipv IVF, maar hebben 6 bevruchtingen, dus we zijn toch opgelucht nu. Een beetje emo, meid?! Tsja, die spuiten maken van ons soms echte hormonsters. We moeten er door heen. Bekijk het stapje voor stapje, meissie; komt heus wel goed!!

Danielle81, ook ik ga er eigenlijk vanuit dat ik dit als alleenstaande doe. Heb momenteel een langeafstandsrealtie met Marituman. We zijn al wel ruim 7 jaar samen, maar wegens omstandigheden niet samenwonend. Het maakt me soms wel een beetje bang hoor, maar onze kinderwens is zo intens... daar kan ik niet omheen. Ben ook al bijna 38, dus geen tijd meer om de kat uit de boom te kijken.
    Hopelijk veel follikeltjes te tellen donderdag! Toitoitoi!!!

All, geniet van dit mooie weekend!
    Liefs,
    Maritu

4. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Gaat hard hier ... moet dringend bijlezen geloof ik :p

@ Chybou: welkom hier :)

@ Maritu: wat goed nieuws na de domper van van de week. 6 stuks, dat is heel mooi!!! Spannend maandag terugplaatsing ...

@ Icsipoging1: de ene persoon reageert er anders op dan de ander. En het kans zelfs schelen per poging. Nu had ik de 1e poging eigenlijk nauwelijks last van de hormonen, maar nu deze poging heb ik er meer last van eigenlijk. Ben snel geirriteerd (op het irritant af ;):D), op mijn werk, hier thuis en zelfs sommige topics hier op het forum, waar ik als ik ze lees, een onmiddelijke irritatie voel opkomen, dat mensen niet zo moeten zeuren enz. Ik klik dergelijke topics maar gelijk weg, voordat ik dingen ga typen waar ik later spijt van krijg.
    Misschien ligt het aan het feit dat de dosis Gonal-F in deze poging is opgehoogd van 225 naar 300 ... In ieder geval reageer ik er heftiger op.

@ Danielle81: ook welkom. :)

@ all: Koninginnedag heb ik lekker voor de buis gedaan. Het hele weekend was al koninklijk, heb gister heerlijk burgerlijk voor de buis naar Het Huwelijk gekeken ... te erg eigenlijk maar ik vind het gewoon leuk aapies kijken zeg maar :)

Hier voor de rest wel z'n gangetje, behalve dat ik dus heftiger op de hormonen reageer. Van de week was ik jarig, en werd 40 (slik), en ik heb er best moeite mee. Op mijn werk ben ik echt behoorlijk uit m'n slof geschoten. Ik heb sowieso niet veel met mijn verjaardag, het liefst ga ik de dag ervoor slapen en wordt ik de dag er na wakker ... Maar omdat onze assistente alle verjaardagen doorkrijgt, kon ik het niet "geheim" houden, "gelukkig" blerde ze over de afdeling "goh ... je bent morgen jarig he!"... ennnnnn bedankt :x
    Maar goed, gezien de leeftijd en het feit dat we nog altijd geen klein wonder mogen vasthouden, zat ik helemaal niet op die verjaardag te wachten. Ze wilde mijn werkplek versieren en daar heb ik echt een vreselijke hekel aan (en dat is een understatement).Na veel discussies had ze het eindelijk door en is het niet gebeurd, maar ik ben blij dat ik er weer voor iets minder dan een jaar weer af ben.

5. Danielle81

Jun 2, 2010
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maritu, kan me heel goed voorstellen dat het je soms bang maakt. Dat heb ik ook wel.. Het is niet zomaar iets. Maar als het gevoel van een kinderwens zo intens is, is het lastig om dat even aan de kant te schuiven.

Strijkkraal, dank je. Hoop voor jou dat deze poging gaat lukken. Het lijkt me heel moeilijk om toch een soort van tijdsdruk te voelen. Succes vrijdag met 1e FM.

6. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

Jul 25, 2010
    4,056
    884
    113
    Maritu, wauw 6 bevruchtingen!
    Wat een opluchting na de eerdere domper!
    Heel veel succes met de terugplaatsing vandaag!
    Hopelijk blijft de kleine emmy de komende 9 maanden heerlijk zitten waar hij zit!

Sonne, ze kunnen er wel niet in geloven, maar als een simpele bloedtest kan aantonen of uitsluiten dat de innesteling daardoor mislukt, kunnen ze hem op zijn minst bij je afnemen. Dus ik hoop dat je ze kan overtuigen, al is het maar voor je eigen geruststelling. Jammer dat sommige artsen daar soms zo weinig rekening mee houden…

Char, wat een verhaal zeg…
    En wat naar dat je zo weinig begrip van je leidinggevende krijgt, ongelooflijk!
    Mijn werkgever is echt een en al begrip tot nu toe, zo fijn!
    Maar dat het dus ook anders kan, lees ik regelmatig…
    Vind het zo naar, alsof je erom gevraagd hebt om in deze situatie te zitten!

Icsi, vervelend dat je zo’n last hebt van de hormonen.
    Vandaag is mijn 6e dag, waarvan de 4e met Puregon, maar ik heb kwa emoties echt nog nergens last van gelukkig. Voel me juist heel goed en heel positief, heerlijk! Wel heb ik een beurse buik, vol met kleine blauwe plekjes en na de Deca heb ik altijd even last van flinke hoofdpijn. Soms ben ik wat misselijk, maar als dat alles is dan vind ik het tot nu toe goed te doen. Ik ben alleen bang dat het emotionele aspect na de terugplaatsing wel zwaarder zal worden, zeker als het dan mislukt…

Danielle, ik kan me voorstellen dat het lastig is om het van je af te zetten als je er zolang zo intensief mee bezig bent geweest. Gelukkig kan je nu weer verder, wellicht met de steun van je nieuwe partner wat mij toch wel heel fijn lijkt in dit traject. Ik heb woensdag de 1e echo inderdaad, ik ben echt enorm benieuwd! Voel er eigenlijk nog bijna niets van, maar weet niet of dat wel zo’n goed teken is… Ik wacht het vol ongeduld af haha!

Suzy, kan me voorstellen dat je helemaal niet op al dat overdreven gedoe omtrent je verjaardag zat te wachten. Het lijkt me heel confronterend, zeker gezien het feit dat jullie na al die tijd nog steeds met lege handen staan en de tijd steeds meer lijkt te dringen. Hopelijk is het jullie dit keer toch echt gegund en kun je volgend jaar je verjaardag als kersverse moeder vieren!

Hier verder niets te melden, heb gisteren een gezellige dag met familie en vrienden gehad. Ben vandaag een beetje lui, maar ga zo toch echt even iets in huis doen! Fijne zondag allemaal!

7. Nikkela

Nikkela Lid

May 1, 2011
    9
    0
    0
    Hallo allemaal,

Mag ik met jullie meekletsen?
    Donderdag begin ik met de 1e Decapeptyl spuit, en het is nu best spannend aan het worden. Maar ik ben vooral opgelucht dat we na zo lang wachten eindelijk echt in de startbokken staan.
    Door Endometriose is het niet meer mogelijk om "gewoon" zwanger te worden, dus nu proberen we het via i.v.f.

Veel suc6 iedereen!!
    Groetjes,
    Nikkela

8. maritu

maritu Actief lid

Jun 15, 2010
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow Strijkkraal, wat leef ik met je mee, joh!!

Ik begrijp heel goed dat je deze verjaardag in stilte had willen laten passeren. Wat hebben al die mensen toch met verjaardagen, trouwens?!
    Dat voordurend luider tikkende klokje zou je soms in de verste hoek willen kijlen, toch?! Ik word in juli 38 en hoop ook dat ik die dag snel mag achter me laten.
    We zijn ook al 6 jaar aan 't hopen op een mini-'onsje' en verder dan een biochemische zwangerschap zijn we nooit geraakt.

Ik duim dat het deze keer raak mag zijn en raak mag blijven, meid!
    Ben alvast begonnen met duimen!!

Liefs,
    Maritu

9. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Doortje, ik heb ook eens op jouw link gekeken en dat klinkt best interessant. Maar eens navragen als ik mijn afspraak heb.

Danielle, wat een zeer vervelend jaar heb jij gehad. Dat je nu wel bezig bent met ICSI betekend dat je een partner heb gevonden?

Jessy, je mag alweer beginnen. Wat fijn!

Maritu, gefeliciteerd met je opbrengst! Hoeveel emmy's krijg je terug en is de rest goedgekeurd om ingevroren te worden? Jammer dat de zwemmers tegen zaten. Je man hoeft zich daar niet minder man door te voelen, al is het makkelijk geschreven.
    Toen manlief maar 0,3 miljoen had met IUI was hij ook even teleurgesteld. Maarja, wat kan je eraan doen? Nu hij zegt altijd: 'Ze hebben diploma A, maar kunnen niet duiken.' Met de laatste ICSI had hij tussen de 15 en 17 miljoen en heeft niets bijzonders gedaan.:$

Char, welkom bij deze club.;)

ICSI, ICSI is eigenlijk gewoon een verplicht huwelijk tussen zaad en ei.;)
    Hoe gaat het spuiten nu? Je kan last krijgen van de hormonen en jij bent aardig de pineut, zeg.

Als jouw arts het antwoord weet mag hij dit aan mijn man doorgeven. Die snapt er geen jota meer van.

Suze, nog gefeliciteerd met je verjaardag. Hoe subtiel kan iemand zijn? En dan nog wel als assistente... Niet slim. Begrijpelijk dat je niet op zoveel overdreven blijheid zat te wachten. Ben je de dag nog subtiel doorgekomen?

Nikkela, welkom bij de club. Ook jullie staan aan het begin van een spannend traject. Heel veel succes! In welk zh lopen jullie?

Maritu, ben jij een belgische leeuw?;)

Hebben jullie een leuk Koninginnedag gehad?
    Ik heb gisteren gestruind op een grote rommelmarkt en heel weinig gekocht. Natuurlijk kom je dan veel bekenden tegen met kindjes. Op een gegeven moment niet meer leuk, maarja... zij kunnen er niets aan doen.
    Vanmiddag gewerkt en er was zo niet druk. Hoe dan nou kan???? Dus heb ik al iets gedaan wat eigenlijk elders in de week op planning stond. Dat is wel weer prettig.

10. maritu

maritu Actief lid

Jun 15, 2010
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Timon, ik ben wel een Vlaamse leeuw, maar in de wereld van de horoscoop een gevoelig kreeftje dat met fluwele handschoentjes moet aangepakt worden! hihi, jullie zijn bij deze gewaarschuwd!

Als het goed is krijg ik morgen 2 emmies terug. Als er dan nog wat overblijft om in te vriezen weten we pas morgen of later. Bij IVF1 en 2 kwam er geen enkele emmie door de sellectie. Zo zijn we al snel aan poging 3 natuurlijk. Gelukkig krijgen we hier in Belgie 6 pogingen vergoed, dus dat scheelt gelukkig wel.

Bij de vorige pogingen waren mijn man z'n zwemmers wel talrijk genoeg en ook voldoende beweeglijk. Vandaar een onaangename verrassing ditmaal. Manlief is wel snipverkouden. Misschien heeft het daar mee te maken? Zijn ego heeft een deuk gekregen, maar hij relativeert gelukkig wel. Net zoals je man! Leuke vergelijking met dat zwem/duikdiploma!!

Nog 3 eskimo's voor jou. Daar moet minstens 1 goeie tussen zitten, toch?! Hopelijk mag je ze snel in ontvangst nemen in je buikje.

Groetjes!
    Maritu

11. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Maritu, dat hij toen snipverkouden is geweest zal zeker meegespeeld hebben. Ik heb het vaker gelezen. Maar ach, wat is eigenlijk een deuk in je ego? Hij blijft een (stoere) man en hij heeft die zwemmers straks weer in topconditie.;)
    Jij bent een (ahum) gevoelige kreeft... Ik ben een nederlandse leeuw, ook in horoscoop. Grauw!:D

Ik mag nu nog maar 1 emmy krijgen. Na mijn verjaardag kan ik voor 2 kiezen. Hopelijk is dat niet nodig.

12. Chybou

Chybou Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    2,211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @ Maritu: 6 bevrucht! Fantastisch zeg...
    @ Andere dames: Dank voor de lieve reacties. Ik weet dat mijn verhaal een beetje een anders is dan de 'normale' verhalen hier. Ik lees zo veel verdrietige dingen hier. Fijn dat ik welkom ben met mijn verhaal.

Ik hou het vandaag kort. Lieve en ik hebben besloten om even lekker samen weg te gaan. Ik werk in het onderwijs en de afgelopen vakanties zijn we ook niet weg gegaan omdat we steeds midden in de IVF molen zaten... Dus hebben we nu een fantastische oplossing bedacht (al zeg ik het zelf ;) ) We hebben een huisje vlak bij de kliniek geboekt. Dus de pillen, poeders en spuiten in de tas en op weg naar de mooie Brabantse bossen.

Ik zie, lees en schrijf jullie vrijdag weer...

13. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Timon, hoe gaat het nu met jou? Hoe ziet jouw poging eruit met prikken enzo? Heb jij een lange traject?
    Ik ben trouwens ook een gevoelige kreeft hahaha

Chybou, oh heerlijk samen weg, wel slim van je hahaha. Zit je in het basisonderwijs?
    Maritu, ik heb vorige week zondag mijn laatste IUI gehad, 6 mei kan ik testen. Ik helaas 2x bbz gehad en 3 mk. We vermoeden nog 2 andere miskramen vorige maand en vorig jaar, maar dat wilde ze in het zkh niet nakijken. Ik krijg IVF omdat de laaste 6 iui pogingen zijn mislukt. Terwijl de eerste 3 gelijk raak waren. Mijn eitjes zitten vaak links en daar heb ik geen eileider. De ander neemt het wel over, maar de kans is iets kleiner dan normaal. Ik ben voor second opinion naar Gent geweest en daar kwamen ze erachter dat ik anti spermalichamen heb. Mijn lichaam dood vreemde eiwitten. In Ned zeggen ze dat dit nog niet onderzocht is en niet een mk kan veroorzaken, maar in Belgie en andere landen wel. Ik heb waarschijnlijk een wondje in mijn baarmoeder gehad en er is sperma in mijn bloed gekomen en voila je krijgt dit. Ik gebruik nu prednison en ik krijg bloedtransfusie om mijn immuum te resetten. Dit is in Belgie.

Doortje spannende week voor jou. Ik hoop op een goede oogst

Zusyq, Het is ook heel moeilijk. Je wordt ouder en je wacht op een wonder. Ik hoop voor je dat het snel raak is.

Nikkela helaas welkom. Hoe zijn ze er bij jou achter gekomen?

Char, sterkte meid het is een moeilijk proces. Wanneer kun je je ongi verwachten?

Icsipoging1 het is ook een zwaar proces de mmm, je hele schema wordt anders. Rekening houden met priktijden. Die rothormonen helpen ook niet. Digi knuffel van mij en ik hoop dat je doorzettingsvermogen wordt beloond

14. MissQ

MissQ Fanatiek lid

Jun 3, 2006
    4,824
    1
    0
    Vrijdag mijn laatste pil geslikt. Nu wachten op mijn ongi, spannend!!!!

15. maritu

maritu Actief lid

Jun 15, 2010
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow ow, weer een crisis gehad.
    Net uit mijn sloffen geschoten tegen Marituman voor een dom accefietje. Arme marituman!
    Ik loop ook zo te stressen en ben bang alsnog een telefoontje te krijgen van het zh om me te melden dat geen enkele emmie het heeft gehaald en er dus vanmiddag geen TP kan doorgaan. Geen reden toe hoor, maar ben zo bang dat ik nooit het geluk in mijn handen ga krijgen. :(
    Vanmorgen telefoon uit Afrika gahad dat mijn schoonzusje bevallen is van een dochtertje. Ben heel blij voor haar, maar totaal verrast. Ik wist niet eens dat ze zwanger was!:$
    Ik ben niet jaloers, want gun het haar volledig nawat ze allemaal heeft moeten doorstaan. Ze heeft al 2 kinderen verloren. Een dochter na ziekte, 9 jaar en vorig jaar nog een zoontje van 6 na een dom ongeluk. Ze heeft nog een zoontje van 3 en nu dus een dochtertje.

Aaargh, het zullen nog 2 zenuwslopende weken worden!
    Straks meer!

Maritu

16. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

Jul 25, 2010
    4,056
    884
    113
    Timon, wat goed hoe nuchter jouw man redeneert! Die van mij gaat er nu eindelijk wat luchtiger mee om, maar in het begin voelde hij zich zo schuldig. Hij voelde zich niet eens echt minder man ofzo, maar naar mij toe vond hij het heel erg omdat bij mij alles goed is en ik juist hormonen moest gaan spuiten. Maar na veel praten denkt hij nu gelukkig niet meer zo!

Maritu, die verkoudheid kan zeker meespelen. Toen mijn vriend koorts had gehad, zwom er niets meer… Nu was het de laatste keer gelukkig weer voldoende, maar zodra hij maar een klein beetje verhoging heeft dan moet hij meteen zijn zaad laten testen. Tot nu toe geen verhoging of koorts gelukkig, maar met het warme weer kon hij zich er wel druk om maken. Ben blij als straks zijn aandeel achter de rug is en voldoende zal zijn, dan kan hij zich wat ontspannen. Heb je al wat gehoord over terugplaatsing?

Heftig wat je schrijft over je schoonzus en haar verloren kinderen. Ik kan het me goed voorstellen als de geboorte van haar dochter je wel wat zou doen, je wilt het immers zelf ook heel graag. Maar wel fijn voor haar dat ze nu weer een kleintje in haar armen mag sluiten na alle ellende en verdriet.

Oh Chybou, wat heerlijk zeg! Ik werk zelf ook in het (basis)onderwijs, maar helaas geen vakantie voor mij want mijn vriend moet gewoon werken. Al kan ik me thuis ook prima vermaken, ik vind het al heerlijk dat niets moet!

Jeetje Angelica, wat goed dat ze in België dat onderzoek wel hebben gedaan. Anders had je nu nog niets verder geweest… Wel heftig hoor, maar hopelijk mag een volgend beebje wel lekker blijven zitten nu ze er iets aan kunnen doen!

MissQ, spannend hoor!

Nog 2 dagen tot de follikelmeting, ik voel nog niets in mijn buik. Ja af en toe wat steekjes en een drukkend gevoel, maar dat zouden net zo goed mijn darmen kunnen zijn. Ben dus erg benieuwd of de Puregon goed zijn werk doet haha!

Fijne dag allemaal!

17. Danielle81

Jun 2, 2010
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Timon, heb inderdaad een nieuwe vriendin. Een goede vriend van mij is donor. Hij bleek toch niet zo goed zaad te hebben als wij gehoopt en gedacht hadden. Hij heeft zelf twee kinderen, en zijn vriendin is door de pil heen zwanger geworden. Maar dat zegt blijkbaar toch niet zoveel.

Maritu, wat ontzettend spannend zeg vanmiddag. En daarna twee weken wachten, dat lijkt me zooo lang duren.

Doortje, ik voel ook nog niks hoor. Behalve dat ik misselijk ben..

Angelica, wat een verhaal zeg. En wat fijn dat ze in Belgie dit onderzoek wel doen. Ik heb de indruk dat ze in Belgie een stuk verder zijn op het gebied van vruchtbaarheidsbehandelingen en problemen.

Met koninginnedag heb ik een glas wijn gedronken en vannacht werd ik ineens wakker met een heel erg rot gevoel erover. Al vertelde de arts dat het voor de terugplaatsing niet zoveel kwaad kon om een glas wijn te drinken. Heb er toch niet zo'n lekker gevoel bij.

18. VMiss

VMiss Bekend lid

Nov 24, 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo

Mag ik me bij jullie aansluiten?
    WIj beginnen normaal deze maand met een cryopoging. Ik verwacht mijn maandstonden elk moment. Dan mag ik bellen. Omdat ik een stipte cyclus heb, gaat de arts dit in mijn natuurlijke cyclus doen. Dit is mijn eerste cryopoging. Heb 7 cryotjes over. Hebben in maart 1e IVF poging gedaan, helaas had zeeeeeeeer lichte hcg waardes dus is al heeeel vroeg misgelopen, weet niet of ik echt van een miskraam mag spreken. Nu dus op naar die plakbeebjes!
    Succes allemaal. Weet niet waar ik moet beginnen lezen...

19. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Vmiss, welkom bij deze club. Vul jezelf in op de lijst en klets maar gezellig mee. We zijn altijd benieuwd in welk zh iemand loopt. Dusse...;) Je gaat voor een cryo, hoeveel heb je er?

Danielle, ook bij die goede vriend hoeft maar 1 goede zwemmer te zijn. Hij heeft het immers al bewezen.;) Fijn dat je een lieve vriendin heb gevonden.
    Je schuldig voelen om een glas wijn moet je niet doen. Het heeft namelijk geen zin en zoveel last zal de emmy er niet van hebben. Menig vrouw die niet weet dat ze zwanger is neemt een glas.

Doortje, al een beetje klamme handjes voor de fm? Altijd zo spannend hoeveel je al heb gekweekt.
    Natuurlijk moest mijn man het eerste nieuws (0,3 miljoen) ook verwerken, maar we waren er snel uit dat het geen zin had om een schuldige te hebben. Dus gaan we er luchtiger mee om en dat wil onze omgeving weleens verbazen.

Chybou, wat fijn om een weekje met vakantie te gaan. Zeker zoals jullie het doen, dichtbij het zh.

Maritu, heb je al iets gehoord van het zh?
    Wat een heftig verhaal van je schoonzus. Dan is het fijn om te horen dat ze nu weer is verblijd met een dochtertje.

MissQ, spannend! Ben je al aan de deca?

Angelica, ik heb geen idee hoe mijn cryo schema eruit zal zien. Dat zal ik volgende week wel horen.
    Vrijdag is het voor jou D-day. Spannend! Hoe voel jij je?

Ik heb mijn vrije dag en de was is helemaal weggewerkt. Intussen ook al 2 wassen opgehangen en nu aan de winterjassen begonnen. Straks alles lekker schoon. Heerlijk op zo'n winderige, maar zonnige dag.:)

Iedereen een knuffel!

20. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    de bekende kwaaltjes pijnlijke tepels en mijn darmen zijn aan het rommelen.
    Ik zit nu 11 dg na pregnyl en 9 dpo. Mijn man haalt de testen altijd en hij mag niet eerder halen dan woensdag. Wil donderdag testen 14 dg na pregnyl dan zit ik op dpo 12

Share This Page