Kinderaspirine rond de terugplaatsing

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door jessy1983, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Goedavond,

Ik vroeg me iets af. Zat een beetje rond te surfen voor dingen om de innesteling te bevorderen.
    En ik stuitte op kinderaspirine
    Heeft hier iemand ervaring mee? Helpt het de innesteling te bevorderen?

Ik hoor het graag.

Liefs

2. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Na bloedonderzoek raadde mijn arts me aan om elke dag de gehele maand 80mg aspirine te slikken (niet alleen voor zwanger worden overigens). Asprine werkt als bloedverdunner en als je een conditie hebt waardoor je bloed sneller klontert dan normaal kan het net even helpen (althans dat denken ze, onderzoeksresultaten zijn nog niet heel eenduidig). Bloedklontertjes kunnen een innesteling ook in de weg staan en daarom wordt het soms ook voorgeschreven om zwanger te worden, maar ik zou het denk ik toch eerst aan mn arts vragen. Ik weet namelijk niet of het goed is o het slechts af en toe te slikken, bovendien is het belangrijk dat je arts of HA weet dat je het slikt, omdat mocht je onverwachts onder het mes moeten of je ongeluk krijgen de extra bloedstroom voor complicaties kan leiden als hier geen rekening mee gehouden wordt.
    Veel succes!

3. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    De artsen in het EMC verwezen het bij ons naar het rijk der fabelen. Af en toe weet je toch niet wat goed is hoor.
    Ik zou het niet doen, maar dat heeft meer met mijn gedachtengang te maken.

4. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Elvira: Volgens mij is er uit gezamenlijk onderzoek van artsen van het EMC en AMC (waar ik zat) gebleken dat asprine geen enkel nut heeft als er niet eerst is vastgesteld dat er iets mis is met je bloedstolling. Dus vandaar denk ik de reactie van jouw artsen. :)

5. Mijn gyn vertelde dat ie afgelopen week bij een congres is geweest waar dit ook besproken is. Conclusie zou zijn dat t echt onzin is. Ik ga t niet nemen.
    Maar de meningen zijn wel verdeeld, er zijn ook gyn die denken dat t wel zou kunnen helpen.

6. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Hartstikke lief voor al jullie reactie's. Denk ook maar dt ik het niet doe.

7. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Aspirine mag je niet gebruiken als je een punctie krijgt. Omdat dat nog wel eens kan bloeden.
    Pas na de punctie/terugplaatsing mag je aspirine gaan slikken.

Ik slik het wel, maar pas na de terugplaatsing

Deel Deze Pagina