Wie ook in oktober/november IUI/IVF/ICSI/cryo behandeling?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sinja, 29 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    En weer een topic voor de volgende ronde :)

Wie start er ook in oktober/november?

Ik ben sinds vorige week aan de pil, begin op 19 oktober met de decapeptyl, 31 oktober met Gonal F. (maar dit wordt misschien toch Puregon) en heb de eerste fm op 10 november! (gaan ICSI doen)

Wie nog meer? Kunnen we samen aftellen en meeleven en hopelijk met veel positieve resultaten!

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Sinja alvast heeeeeeeeeel veel succes!
    Waarschijnlijk starten wij pas weer in December.
    Maar ik ga je bijhouden:D

3. Mus82

Mus82 Actief lid

2 aug 2011
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij waarschijnlijk ook in oktober/november de derde poging, dus kom me hier ook maar even aansluiten!

4. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Wij waarschijnlijk in november weer dus sluit me ook hier aan x

5. sweetskilly

sweetskilly Actief lid

12 mei 2011
    196
    0
    0
    utrecht
    ik ben al begonnen met ivf behandeling 1 maar sluit mij erg graag aan bij een nieuw topic
    heb vandaag mijn echo en bloedprikken om te kijken hoever mijn follikels zijn :D als alles goed is krijg ik snel mijn eerste punctie waar ik erg tegen op zie :( maar goed ff doorzetten nog ;) heb al meerdere angsten overwonnen door dit traject ik was altijd panisch voor spuiten en viel zelfs flauw na injecties :$ en moet je nu eens zien ik prik mezelf nu 2 keer elke dag;)

6. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Ik mag ook na me volgende menstruatie. Zodra ik ongesteld ben mogen we voor een cryo tp. Zit nu rond me eisprong. Dus denk rond eind oktober de tp

Spannend weer

Ow. Waarom pas weer december??

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lieverd er waren thuis behoorlijk wat spanningen maar gelukkig zie ik nu wel eindelijk vooruitgang.
    Maar ik word er ook zo onzeker van en het beheerst zo mijn leven en daardoor krijgt S ook een minder leuke mama dat wil ik niet:)

8. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Had gisteren een info middag en moest gisteren avond meteen met de decapeptyl beginnen. Fijn dat we gaan starten, maar het komt wel plotseling ze hadden telefonisch gezegd week 42 beginnen, maar dan willen ze al een punctie doen . Maandag al meteen de begin echo. En dan horen we verder.

9. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Ow. Wat klote meid. Ik hoop dat het gauw beter gaat. Je bent zo'n lieverd. Gun jullie het allerbeste

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lieverd ik duim ook heeeeeeeeeeeeel hard voor jullie voor een blijvend brusje:D
    Maar ik volg jullie wel lieve meiden:D

11. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Gelukkig!! Ow ben je nummer kwijt. Me Foon is een tijd geleden gecrasht en wou je een smsje sturen van de week maar kwam er toen achter dat ik je nummer niet meer had. 

Mus. Misschien komen we elkaar nog wel tegen in Tilburg. Wij moeten natuurlijk voor de tp naar Tilburg. Dus wie weet.

Sinja spannend zeg weer overnieuw starten. Ben blij dat ik nu niet gelijk voor een punctie moet heb hem natuurlijk in april al gehad.

12. Dees79

Dees79 Actief lid

3 okt 2011
    343
    1
    18
    NULL
    Tilburg
    Hoi allemaal,

Ben nieuw hier (en was per ongeluk ook al een zelfde onderwerp gestart...), maarre, wij hebben half augustus gehoord dat een spontane zwangerschap er niet in zit. In oktober begin ik met de pil (vanwege vakantie eind oktober wachten we een maandje) en dan begint het hele verhaal. Spannend allemaal, ben erg benieuwd naar alle ervaringen van iedereen.

Groetjes,
    Desiree

13. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Hallo allemaal,

Volgens mij hoor ik ook dit topic thuis.
    Morgen is de punctie, en vrijdag hopelijk de TP.
    Ik ben onder behandeling in Tilburg.

Groetjes,
    Minnie Mouse 1974

14. Dees79

Dees79 Actief lid

3 okt 2011
    343
    1
    18
    NULL
    Tilburg
    @ Minnie Mouse 1974: ik ben ook onder behandeling in het EZ in Tilburg. Wij hebben echter 18-10 pas de spuitinstructie. Ben erg benieuwd. Valt het je tot nu toe mee of tegen?

15. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Me too ik heb de terugplaatsibg in Tilburg. Dus ik zal daar waarschijnlijk ook zitten Binnen kort. Mijn menstruatie afwachten en dan mag ik ook naar t ez

Ik vind ze wel heel erg aardig in het ez

16. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Hoi Dees en Jessy,
    Wat leuk dat jullie ook in Tilburg gaan.

Valt het mee of valt het tegen??
    Tja, ze zijn erg aardig!! Je word ook erg goed geholpen en op je gemak gesteld. En de koffie bij DE is ook erg goed...we drinken er ook altijd even koffie.
    Maar de 1e ICSI is niet gelukt. Nu is alle hoop gevestigd op ICSI 2.
    Morgenochtend de punctie. Ik hoop dat die meevalt. Ik had vorige keer 14 eitjes, en nu 7. Dus ik ben erg benieuwd....Vrijdag is de TP. We gaan nu kijken of we er 2 kunnen laten terugplaatsen.
    Maar eerst de punctie...:$

17. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Minniemouse succes morgen met de punctie! Spannend!

OW thnx lieverd! Jij dus ee maandje rust!

Jessy jij een cryo! Fijn inderdaad dat je nog cryo's over hebt! Ook spannend weer! Misschien ook met een dubbel gevoel nu...

Ddees hoe gaat het spuiten? En was de echo vandaag goed?

Wij beginnen over 2 weekjes! Spannend weer!

18. Dees79

Dees79 Actief lid

3 okt 2011
    343
    1
    18
    NULL
    Tilburg
    Hoi Minniemouse en Jessy,

Inderdaad grappig dat jullie ook in het EZ zitten. Ik vind ze daar ook echt super aardig, ze stellen je meteen op je gemak.
    Voor mij is het nog allemaal erg nieuw, nog niet begonnen met spuiten, dus ben super benieuwd naar de ervaringen van iedereen.

Heel veel succes met de punctie vandaag, Minniemouse!

19. Mus82

Mus82 Actief lid

2 aug 2011
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had me al gemeld hier, maar nog even niet verder gereageerd. We weten namelijk nog niet precies wat we gaan doen!
    Wij zijn ook onder behandeling in Tilburg (toevallig!!) en wij hebben twee pogingen achter de rug, bij beide pogingen geen zwangerschap en ook geen cryo's. Op zich zijn wij wel tevreden over EZ, maar ja, het is nu al twee keer niet gelukt en ook allebei de keren geen cryo's dus we zijn nu heel erg aan het twijfelen of we niet over moeten stappen naar Gent. We hebben in principe de afspraak dat we in oktober/november weer starten, dan kan het nog mooi voor de winterstop, maar nu kunnen we misschien ook begin oktober nog terecht in Gent voor een intakegesprek...daar moeten we vandaag nog even voor bellen, als dat zo is doen we dat eerst en beslissen we dan waar we verder gaan...
    Dus voorlopig weet ik niet of ik hier wel thuishoor ;) maar ik lees gewoon gezellig mee!
    Misschien een idee om weer zo'n mooi overzichtslijstje te maken, van wie/wat/wanneer enz.?

20. Mus82

Mus82 Actief lid

2 aug 2011
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mm1974, hoe was de punctie?

Deel Deze Pagina