Hoi hoi, Als ik ongesteld word (wat waarschijnlijk morgen zal doorbreken) beginnen we officieel met icsi. Nu heb ik vandaag alle medicatie gehad, maar dus geen prikschema. Ook niet vanuit het ziekenhuis???!! Is er iemand die al moest gaan prikken vanaf dag 1 of 2? Ik moet in ieder geval aan de pil op dag 3. In het ziekenhuis kan ik nu niemand meer bereiken want er is niemand meer aanwezig. (lekker handig!) Ik kan ze dus pas maandag weer bereiken, maar voor hetzelfde geld mis ik een injectie... Groetjes, jipje
Als je eerst met de pil start dan heb je het lange protocol en dan hoef je pas op dag 21 met decapeptyl of lucrin te beginnen. Wat raar dat je niemand kan bereiken en ook geen schema hebt. Heel veel succes!
Hallo Ik moest prikken op dag 2 Gonal-f en cetrotide Ik hoefde alleen niet aan de pil, zoals jij zeg.... Indd niet handigvan het ziekenhuis.....
niet handig he! ik zie door de bomen het bos niet meer.. zoveel medicatie!! de halve koelkast ligt vol en dan ook nog een aantal doosjes die ik op kamertemp. moest bewaren. Ook handig heb ik maar 2 alocholdoekjes gekregen.. gelukkig werkt mijn moeder bij de trombosedienst dus die komt dat nog brengen + een naaldenbeker want die zijn ze ook vergeten! Maar ik zal wel gewoon eerst aan de pil moeten dan. ik ga niets spuiten als ik het niet zeker weet en bel maandag gewoon voor dat schema dan. ik heb namelijk 3 soorten injecties gekregen.
Ik zou inderdaad ook gewoon bellen.. heb ik laatst ook gedaan er is altijd wel iemand aanwezig. Bij iedereen is het anders ik moest met de pil beginnen op dag 4.
Als je eerst aan de pil moet, hoef je de komende dagen zeer waarschijnlijk niet met de injecties te beginnen. Ik denk pas over 2-3 weken. Heb je dan geen schema en uitleg gekregen toen je de recepten voor de medicatie kreeg? Als iets niet duidelijk is, vraag het dan aan de gyn of assistente. Want anders zit je in het weekend met een hoop onduidelijkheid. En het komt allemaal wel precies qua timing. Succes!
Als je met de pil start, ga je pas spuiten rond dag 21 en volg je het lange schema. Heb je een prikinstructie gekregen, want daar krijg je het schema mee hoe en hoeveel je moet spuiten? Succes met de poging!
Ik heb wel de prikcursus gehad, maar geen prikschema. Ik weet dat ik van die gonal-f pen 150 moet spuiten.. Ongi is nog steeds niet doorgebroken, ook al zoiets vreemds. vanaf woensdag al oud bloed verloren. Naja ik bel maandag zowiezo wel eventjes. Ik had nog gebeld, maar er was echt niemand aanwezig?! zolang mijn ongi niet is doorgebroken is er geen probleem haha
Jipje je moet gewoon het ziekenhuis bellen en dan gewoon naar afdeling verloskunde. daar is altijd een gyn aanwezig die dienst heeft. Vaak kan die je dan wel vertellen wat je zou moeten doen. Heb je ook geen mailadres gekregen waar je naar toe kunt mailen met vragen?
nope ook geen emailadres.. maar goed ik bel maandag gewoon eventjes en dan komt het vast wel goed, kunnen ze me het spuitschema gewoon even opsturen.
nee nog steeds niet ongesteld..! pff, wel constant die krampen, maja roep nu al bijna een week het zal morgen wel doorzetten! als ik woensdag nog niet ongi ben dan bel ik!
Maar je kunt nu beter vast bellen voor het schema wat je moet gaan volgen. Misschien ben je anders te laat. Ik hoop dat je ongi snel doorbreekt.
Inderdaad nu al wel bellen voor het schema! Als je wacht totdat je ongesteld geworden bent, kom je qua timing weer in de knoei. Dan moet het misschien eerst uitgezocht en opgestuurd worden en zit je weer met het weekend. Stel dat je vrijdag ongesteld wordt, dan heb je dus een probleem als je nog steeds niet weet wat nou de bedoeling is.