Sinds gisteren de rode duivels weer op bezoek:x Hoop dat 2012 wel ons jaar mag worden. @ alle meiden die wel zwanger zijn gefeliciteerd, fijn dat jullie wel zwanger het jaar uit kunnen.
Dank je wel Dees. Welke medicijnen gebruikte jij? Ik ben nu nog bezig met de pil, vanaf zaterdag moet ik beginnen met lucrin. tis wat...zit hier bijna te huilen....het gevoel hebbend dat iedereen zwanger is behalve ik....het gevoel dat jullie allemaal wel kennen denk ik. Pff...ik hoop ook echt dat poging 3 wel lukt...ik word er zo verdrietig van, ik durf niet eens naar babyspullen te kijken, bang dat de teleurstelling straks weer zo groot is. Meiden geniet er van, heerlijk om zwanger te zijn! 2012 duurt nog even, dus met een beetje geluk haal ik het nog net. Liefs, Minnie
Mus, dees en moniue gefeliciteerd!!! en ik hoop dat jullie straks op de echo een mooi mensje zien groeien! of 2 minnie: hoop dat het in 2012 gaat lukken. zijn jou eerste 3 kindjes ook via vruchtbaarheidsbehandelingen? adventure: ach nee! wat ontzettend balen! wondertje: ik hoop voor je dat je gevoel het mis heeft en dat je toch zwanger bent! ik duim voor je
@Mari jij ook heel veel succes he!! We gaan ervoor! De eerste drie...ik was meteen zwanger, via de normale weg. Ik was zo vruchtbaar als een konijn zeiden ze altijd. Vandaar dat ik niet echt snap waarom het nu niet wil lukken, maar datzelfde gevoel heeft de arts ook.Alles ziet er prachtig uit. We gaan nu de hormonen verhogen en hopen op cryo's. Groetjes, Minnie
He minnie, eindelijk nog iemand gevonden die ook eerst kindjes via de natuurlijke weg heeft gehad en nu via de MMM. Ikzelf heb ook 2 meiden maar de derde laat al 2,5 jr op zich wachten. Ook bij ons is geen oorzaak te vinden. We gaan nu via de Ines studie IVF in eigen cyclus proberen. Vindt wel spannend allemaal. Ook in brabant zie ik, welk Zh zitten jullie als ik vragen mag? Wij zitten bij MMC in veldhvoen maar voor de bevruchting en evt TP moeten we naar catherina in E'hoven.
Hier ook 1 kindje via de normale weg! Verder niet zo'n goed gevoel hier, vandaag weer wat bloedverlies gehad, denk echt dat het niet goed gaat... Meiden die zwanger zijn, gefeliciteerd, geniet ervan! @de rest, 2012 wordt jullie jaar!!
@Mus: het zal toch niet ...doe rustig aan he, probeer zoveel mogelijk te relaxen. Dit zou echt vreselijk zijn als het niet goed gaat. Sterkte Mus, blijf positief denken, ik heb al vaak gelezen op het forum dat er in het begin wat bloedverlies was. Kan bij jou ook zo zijn he.Niet meteen het ergste denken. @ Spijkervrouwtje. De eerste drie zijn via de gewone weg gekomen. En toen vond mijn man het wel genoeg aangezien volgens mijn man en mijn moeder de bevalling zwaar ging. Hij heeft zich toen laten sterriliseren. Maar goed...na een tijdje begon het bij mij weer te kriebelen, en legde ik uit dat ik niet vond dat de bevalling zwaar was. Ik was immers thuis bevallen. En mocht ook gewoon thuis blijven. Ik werd alleen een beetje agressief tijdens de bevalling. Niet dat ik wat zei, maar ik was gewoon chagerijnig, en kon de grapjes van mijn man niet waarderen.Al met al denk ik vrij normaal als je pijn hebt. Ik geef toe bevallen is geen hobby van me. Dus toen heeft mijn man de sterrilisatie ongedaan laten maken. Maar dat is mislukt. Een jaar later heeft hij in een ander ziekenhuis weer de sterrilisatie ongedaan laten maken. Weer mislukt. Nu gaan we via pesa/icsi. Alles ziet er mooi uit, mooie embryo's, alles verloopt goed, alleen ze blijven niet zitten. Dus dit keer extra hormonen en kijken of er een mogelijkheid is voor evt cryo's.Aan mij ligt het eigenlijk niet volgens de arts, en alles ziet er goed uit. Maar vanaf de terugplaatsing gaat het toch op de een of andere manier mis. Groetjes Minnie
@ Adventure: super balen zeg, heel veel sterkte en ik duim dat 2012 jouw jaar gaat worden!! @Minnie: ik heb Lucrin gespoten vanaf de laatste 4 dagen van de pil, daarna 11 dagen 150 Gonal-f, toen 2 dagen 112,5 Gonal-f en toen al de pregnyl 36u voor de punctie. Helaas bij mij dus overstimulatie, maar al met al toch een goed resultaat en dus zwanger. @Mus: hoop echt dat bloedverlies stopt en wegblijft en dat je snel bevestiging krijgt. Ik duim heel hard voor je!
@minniemouse, dank je wel. Weet dat ik niet meteen het ergste moet denken, maar ben er gewoon zo bang voor, dan hebben we er al zoveel voor moeten doen en dan nog...maar goed, het is vandaag weer rustig, gisteren dacht ik echt dat het helemaal mis zat..nou ja we blijven maar duimen en afwachten, meer kan ik toch niet doen! @Dees, heb net even geantwoord op je pb hoor!
wie, wat, waar Mus82: ICSI 3, Tilburg Adventure: IVF1, cryo TP Geertgen Sinja: ICSI 2, Nijmegen Dees79: ICSI 1, Tilburg Sammy88: ICSI 2, cryo tp, Mck leiderdorp Delia: ICSI 3, cryo tp, EMC Rotterdam Minnie Mouse 1974: ICSI 2, Tilburg Matroosje: IVF 3, Bronovo Den Haag Djuuzie: IVF 1, Ede ism Nijmegen Mari: cryo mislukt, nu icsi in amc Yvonne: ICSI 5 cryo tp, Dusseldorf wanneer starten Mus82: Half november Adventure: eind oktober/begin november Sinja: start deca 19 oktober , 31-10 start Gonal F. (of Puregon) Dees79: start begin november Sammy88: hopelijk eind oktober /begin novembr Delia: 5 okt decapeptyl, nu maar wachten op menstruatie Matroosje: 7 oktober (op mijn verjaardag ) decapeptyl Djuuzie: 12 oktober, eerste spuit Elonva Mari: 7 nov. eerste decapeptyl spuiten echo/fm afspraken Matroosje: 20 oktober Uitgangsecho 10-11: Sinja 1e fm Mus82: 15 november FM 1 mari: 22 nov 1e FM mari: 25 nov 2e FM punctie Minnie Mouse 1974: 04-10-2011 Djuuzie: 21-10-2011 Matroosje: 31-10-2011 Mus82: 23-11-2011 tp Minnie Mouse 1974: 07-10-2011 1+1=7 1976: 11-10-2011 (Cryo natuurlijke cyclus) Djuuzie: 24-10-2011 om 14.15 uur Matroosje: 03-11-2011 Adventure: 11-11-2011 Delia: 20-11-2011 (cryo met assisted hatching) Mus82: 26-11-2011 Yvonne: 21-11-2011 (cryo natuurlijke cyclus + ass. hatching) testen Matroodje: 15-11-2011 Adventure: 25-11-2011 Delia: 01-12-2011 Mus82: 10-12-2011 Yvonne: 05-12-2011 zwanger niet zwanger Minnie Mouse 1974[/I] Djuuzie Matroosje Adventure mk of ma Mus82
Mus hele dikke knuffel voor jou! Weet even niet zo goed wat ik moet zeggen, ben helemaal ontdaan dat het niet goed gegaan is
Hey meiden, nee helaas is het misgegaan, volgens mij vandaag pas echt maar er was woensdag al niets meer te zien op de echo... Heel veel succes voor jullie meiden, op een vruchtbaar 2012!!
Jeetje balen Mus. Het had zo mooi geweest als het gelukt was. Wat erg zeg. De moed zal je nu ook wel in de schoenen zakken. Heel veel sterkte!! Ik moet vanaf deze week beginnen met Gonal F. Maar ik word er erg onzeker van. Hopelijk brengt 2012 meer geluk dan 2011.