Hallo, Daar ben ik weer. De punctie viel dit keer reuze mee. Vorige keer was het heel pijnlijk, maar de verdoving hebben ze veranderd. Nu moest ik een kwartier van te voren aanwezig zijn voor de verdoving. Na een kwartier kreeg ik de punctie, en dat ging echt een stuk beter. Vanmiddag wel op bed gelegen, was een beetje misselijk en had wat zeurderige napijn. Ze hebben er 4 emmy's uit kunnen halen. Hopelijk houden ze daar van 2 over voor de TP.De TP is vrijdag als het allemaal goed is. Spannend...... Groetjes, Minnie
Dag Dames, Ik wil me bij deze toevoegen aan de lijst. Om een lang verhaal kort te maken had ik februari dit jaar mijn 1ste IVF na 2 IUI's vorig jaar. We hadden een kleine pauze ingelast na de 1ste IVF. Daaruit kwamen 14 Eicellen waarvan 8 bevrucht waren.....onze Cryo's . Nu gaan we weer beginnen. Had een vraagje? Wordt er bij jullie ook heel moeilijk gedaan over het TP van 2 (Cryo's). Bij ons zeiden ze 1st dat de keuze aan ons was om vervolgens bijna dwingend te adviseren 1 terug te laten plaatsen :x omdat ze mij nog jong vinden en dat ze geen tweelingen willen. Ben 35 jaar oud das volgens mij niet zo jong meer . Ik zei dat de keuze al gemaakt is en het op 2 blijft. Ben mij bewust van al de risico's. En de arts heeft het ook erg beeldend en naar verwoord . Zijn er ook meerdere dames hier die 2 terug hebben laten plaatsen ? O'ja alles gebeurt nu in mijn natuurlijke cyclus. Groetjes
Hoi 1 en 1 is 7, ik ben 23 en zit in leiderdorp wou er ook 2 terug laten plaatsen maar bij ons doen ze dat pas als je 30 bent.
Hoi hoi Bij ons in het ziekenhuis doen ze niet moeilijk over 2. Maar je krijgt wel de negatieve verhalen te horen. Ze zitten namelijk niet te wachten op tweelingzwangerschappen en tweelingbevallingen.Dat hebben ze ook letterlijk gezegd. Groetjes Minnie
Meld me ook aan bij dit topic na de 1ste IVF in augustus met een mislukte TP, nu door voor een cryo TP eind oktober/begin november.
@minnie mouse fijn dat de punctie goed is gegaan vandaag. @mus lijkt me inderdaad geen makkelijke keuze waar jullie voor staan. Bij je ziekenhuis blijven of iets anders proberen, hoop dat jullie er snel uitkomen. @1 en1 Wij mogen ook zelf kiezen of we er 1 of 2 laten TP( ben 30 jaar) maar ze adviseren in eerste instantie wel maar 1.
@ Sammy & Adventure fijn om te horen dat er niet overal moeilijk wordt gedaan daarover . Ik lees namelijk best vaak dat ondanks vrouwen 2 terug hebben laten plaatsen er 1 is blijven plakken. Zie dat vaker staan dan dat er een tweeling uit ontstaat. Wij krijgen ook steeds verschillende artsen en degene die ik afgelopen keren gehad heb klikt het niet zo mee......Maarja @ Mus ja het is een lastige keuze die jullie moeten maken. Dat hebben wij ook gedaan. En moet zeggen dat wanneer je je erbij neer hebt gelegd knoop doorhakt de molen gewoon doorloopt . Alsof er niks veranderd was. Want de emoties ed omtrent de procedures blijven in elk ziekenhuis hetzelfde. Succes ermee @ Minnie fijn dat de Punctie minder pijnlijk was en as Vrijdag de TP spannend hoor. Wie weet ben je eind van de maand lekker zwanger Hoeveel laat jij TP? Fijne dag dames
Minniemouse fijn dat de punctie dit keer minder pijnlijk was! Welk z'huis ben jij onder behandeling als ik vragen mag? 1+1 hier werd ook niet moeilijk gedaan, ik was destijds 25/26 en wij hebben gekozen voor altijd 2 terugplaatsen. 1e poging was er maar 1 bevruchting dus geen keus, maar de 2e poging 2 topembryo's terug laten plaatsen. Daarvan is er dus 1 blijven plakken en dat is onze dochter geworden Deze poging gaan we er ongeacht kwaliteit ook weer 2 laten terugplaatsen. Ben inmiddels 28.
Even gauw de vragen beantwoorden. Wij laten er als we er 2 hebben 2 terugplaatsen. In Tilburg. Fijne avond allemaal!
@ 1 en 1 =7, bij ons (tilburg) waren ze niet zo blij met twee terug plaatsen, wij hebben er bij de tweede poging heel erg over na gedacht, uiteindelijk op advies van de arts niet gedaan, maar ja daar nu misschien toch wel spijt van. Omdat ik volgens de arts nog piepjong (28) ben en omdat wij al een kindje hebben werd het echt afgeraden, maar nu bij de derde poging worden het er in ieder geval wel twee (als we ze hebben natuurlijk!) Even een andere vraag, vanwaar jouw naam? Is vrij bijzonder, ben gewoon nieuwsgierig hoor! @Adventure, jij ook weer hier.... Vind het wel gezellig hoor, begrijp met niet verkeerd, maar eigenlijk moeten we natuurlijk niet op dit topic zitten! Veel succes weer! @all, vandaag gebeld naar Gent en we kunnen a.s. vrijdag al op intakegesprek komen!!! Daarna maar beslissen wat we nu willen! ppff, blijft lastig! En idd wat dat betreft maakt het niet uit waar je zit! Ben verder ook helemaal niet negatief over tilburg hoor, maar gewoon omdat ze in Gent weer andere technieken toepassen... nou ja, vrijdag maar eens luisteren!
wie, wat, waar Mus82: ICSI 3, Tilburg of Gent wanneer starten November of December echo/fm afspraken punctie tp testen zwanger niet zwanger mk of ma Zo, weer even een lijstje gemaakt, als iedereen hem even in wil vullen hebben we een mooi overzichtje!
wie, wat, waar Mus82: ICSI 3, Tilburg of Gent Adventure: IVF1, cryo TP Geertgen wanneer starten Mus82:November of December Adventure: eind oktober/begin november echo/fm afspraken punctie tp testen zwanger niet zwanger mk of ma
Mus handig zo'n lijstje!! En balen dat je je ook hier weer moet aansluiten! Was ook benieuwd naar de betekenis achter 1+1... wie, wat, waar Mus82: ICSI 3, Tilburg of Gent Adventure: IVF1, cryo TP Geertgen Sinja: ICSI 2, Nijmegen wanneer starten Mus82:November of December Adventure: eind oktober/begin november Sinja: start deca 19 oktober , 31-10 start Gonal F. (of Puregon) echo/fm afspraken (misschien handig op datum? voor het overzicht?) 10-11: Sinja 1e fm punctie tp testen zwanger niet zwanger mk of ma
wie, wat, waar Mus82: ICSI 3, Tilburg of Gent Adventure: IVF1, cryo TP Geertgen Sammy88: ICSI 2, cryo tp, Mck leiderdorp wanneer starten Mus82:November of December Adventure: eind oktober/begin november Sammy88: hopelijk eind oktober /begin novembr echo/fm afspraken punctie tp testen zwanger niet zwanger mk of ma__________________
wie, wat, waar Mus82: ICSI 3, Tilburg of Gent Adventure: IVF1, cryo TP Geertgen Sinja: ICSI 2, Nijmegen Dees79: ICSI 1, Tilburg wanneer starten Mus82:November of December Adventure: eind oktober/begin november Sinja: start deca 19 oktober , 31-10 start Gonal F. (of Puregon) Dees79: start begin november echo/fm afspraken (misschien handig op datum? voor het overzicht?) 10-11: Sinja 1e fm punctie tp testen zwanger niet zwanger mk of ma
wie, wat, waar Mus82: ICSI 3, Tilburg of Gent Adventure: IVF1, cryo TP Geertgen Sinja: ICSI 2, Nijmegen Dees79: ICSI 1, Tilburg Sammy88: ICSI 2, cryo tp, Mck leiderdorp wanneer starten Mus82:November of December Adventure: eind oktober/begin november Sinja: start deca 19 oktober , 31-10 start Gonal F. (of Puregon) Dees79: start begin november Sammy88: hopelijk eind oktober /begin novembr echo/fm afspraken 10-11: Sinja 1e fm punctie tp testen zwanger niet zwanger mk of ma Check!!
Ik sluit me hier ook weer aan. Ik had me zelf voorgenomen om op geen enkel forum meer te schrijven, het valt me allemaal zwaarder dan ik had verwacht, maar ik kan het toch niet laten dit wordt voor ons de "alles of niets meer" ronde... wie, wat, waar Mus82: ICSI 3, Tilburg of Gent Adventure: IVF1, cryo TP Geertgen Sinja: ICSI 2, Nijmegen Dees79: ICSI 1, Tilburg Sammy88: ICSI 2, cryo tp, Mck leiderdorp Delia: ICSI 3, cryo tp, EMC Rotterdam wanneer starten Mus82:November of December Adventure: eind oktober/begin november Sinja: start deca 19 oktober , 31-10 start Gonal F. (of Puregon) Dees79: start begin november Sammy88: hopelijk eind oktober /begin novembr Delia: 5 okt decapeptyl, nu maar wachten op menstruatie echo/fm afspraken 10-11: Sinja 1e fm punctie tp testen zwanger niet zwanger mk of ma Succes allemaal en dat het maar een vruchtbaar kwartaal mag zijn