QUOTE=Delia;11036417Ik sluit me hier ook weer aan. Ik had me zelf voorgenomen om op geen enkel forum meer te schrijven, het valt me allemaal zwaarder dan ik had verwacht, maar ik kan het toch niet laten dit wordt voor ons de "alles of niets meer" ronde... wie, wat, waar Mus82: ICSI 3, Tilburg of Gent Adventure: IVF1, cryo TP Geertgen Sinja: ICSI 2, Nijmegen Dees79: ICSI 1, Tilburg Sammy88: ICSI 2, cryo tp, Mck leiderdorp Delia: ICSI 3, cryo tp, EMC Rotterdam Minnie Mouse 1974: ICSI 2, Tilburg wanneer starten Mus82:November of December Adventure: eind oktober/begin november Sinja: start deca 19 oktober , 31-10 start Gonal F. (of Puregon) Dees79: start begin november Sammy88: hopelijk eind oktober /begin novembr Delia: 5 okt decapeptyl, nu maar wachten op menstruatie echo/fm afspraken 10-11: Sinja 1e fm punctie Minnie Mouse 1974: 04-10-2011 tp Minnie Mouse 1974: 07-10-2011 testen zwanger niet zwanger mk of ma Succes allemaal en dat het maar een vruchtbaar kwartaal mag zijn [/QUOTE]
Hallo Allemaal, Morgen is de TP. Maar vanaf vanavond zal ik niet meer op internet zijn. Ik heb een eigen bedrijf, en onbewust zit ik dan weer uren achter de laptop.Ik ben dus 2 weken niet op internet. Ook niet even via mijn telefoon. Zal erg afkicken zijn, maar ik wil elke vorm van spanning vermijden. Dus twee weken lezen, beetje poetsen enz. Ik wens jullie allemaal heel veel succes de komende tijd.Hopelijk hebben we de komende weken allemaal goed nieuws. Ik zal jullie erg missen, ik kan niet even bijkletsen. Maar misschien hou ik het niet vol, dat kan ook, en ben ik er weer eerder. Maar ik probeer het wel vol te houden. Groetjes en veel liefs, Minnie
@minnie heel veel succes morgen met de TP! En succes met het niet internetten( lukt mij soms heel goed om dagen niet te internetten, maar soms ook totaal niet) tot over 2 weekjes dus.
Dank je mus en Sammy Minnie, ontzettend veel succes morgen en tot over twee weken met hopelijk een vette positieve streep
Delia ook veel succes hier! Was het bij jullie zoontje direct gelukt? Pff spannend zeg! Hoop zo dat er voor jullie ook een brusje gaat komen! 1+1 wat leuk zeg! Hopelijk komt er nog een kleintje(s) bij! Zijn jullie andere kinderen nog jong of al wat ouder? En Minnie heeeeeeeeeel veel succes!!!!!!! Hopelijk zien we je de volgende keer met een positief resultaat! Zie dat er ergens iets mis is gegaan met kopieren, want dit wordt onze 1e icsi voor een 2e kindje: wie, wat, waar Mus82: ICSI 3, Tilburg of Gent Adventure: IVF1, cryo TP Geertgen Sinja: ICSI 1, Nijmegen Dees79: ICSI 1, Tilburg Sammy88: ICSI 2, cryo tp, Mck leiderdorp Delia: ICSI 3, cryo tp, EMC Rotterdam Minnie Mouse 1974: ICSI 2, Tilburg wanneer starten Mus82:November of December Adventure: eind oktober/begin november Sinja: start deca 19 oktober , 31-10 start Gonal F. (of Puregon) Dees79: start begin november Sammy88: hopelijk eind oktober /begin novembr Delia: 5 okt decapeptyl, nu maar wachten op menstruatie echo/fm afspraken 10-11: Sinja 1e fm punctie Minnie Mouse 1974: 04-10-2011 tp Minnie Mouse 1974: 07-10-2011 testen zwanger niet zwanger mk of ma
wie, wat, waar Mus82: ICSI 3, Tilburg of Gent Adventure: IVF1, cryo TP Geertgen Sinja: ICSI 1, Nijmegen Dees79: ICSI 1, Tilburg Sammy88: ICSI 2, cryo tp, Mck leiderdorp Delia: ICSI 3, cryo tp, EMC Rotterdam Minnie Mouse 1974: ICSI 2, Tilburg Djuuzie: ICSI 1, Ede ism Nijmegen wanneer starten Mus82:November of December Adventure: eind oktober/begin november Sinja: start deca 19 oktober , 31-10 start Gonal F. (of Puregon) Dees79: start begin november Sammy88: hopelijk eind oktober /begin novembr Delia: 5 okt decapeptyl, nu maar wachten op menstruatie Djuuzie: 7 okt intake echo/fm afspraken 10-11: Sinja 1e fm punctie Minnie Mouse 1974: 04-10-2011 tp Minnie Mouse 1974: 07-10-2011 testen zwanger niet zwanger mk of ma Ik heb mezelf er even bij gezet!
1+1=7, haha, ja nou snap ik het! Leuk zeg, hoop voor jullie dat je nu ook snel een kindje van jullie samen mag krijgen! Minnie, heel veel succes!! We duimen wel gewoon mee hoor en over twee weken kom je maar een foto van een positieve test plaatsen! Djuuzie, welkom ook! Morgen intake zie ik, en kun je dan de 13de al meteen beginnen? Spannend hoor, succes ook!
Hoi Dames, Ik heb mezelf net al op het lijstje gezet! Heb ook even bij gelezen en denk dat ik behoorlijk op de hoogte ben...... Ons wondertje, nog even geduld voor jullie dus! Geniet van de tijd met je zoontje! Even je gedachten op iets anders is nooit verkeerd. Sweetskilly, hoe is het met je folikkels? Willen ze al een beetje groeien? Ja het spuiten zie ik ook tegenop. Maar jij bent al super goed onderweg! Jezelf twee keer per dag prikken lijkt me niet niks! Jessie1983, is je menstrustie er al? Dan wordt het weer aftellen geblazen! Ddees70, dat is een heel verschil, nu al in week 42 de puntie! Beter zo snel dan extra lang moeten wachten. Dees79, geniet van je vakantie en er dan tegen aan! Mus82, morgen al intake! Ik hoop dat je zo een goed overwogen beslissing kan maken Sinja, beginnen? Minniemouse1974, wat fijn dat de punctie mee viel! Er is een legio aan pijnstillers en soms snap ik dan ook niet dat zo iets pijn moet doen. Succes met de terugplaatsing morgen! 1 en 1 is 7, wat raar dat er moeilijk gedaan wordt over het terug plaatsen van twee cryo's. Ik bedoel, piepjong ben je ook niet meer dus snap ook best dat je dat wil. Ik begin net dus heb er geen ervaring mee.............. Delia, kan me goed voorstellen dat het je allemaal zwaar valt! Het voordeel is dat als je geen zin hebt je ook niet op het forum hoeft te melden. Dus doe wat jij fijn vind! Sinja, jij dus ook in nijmegen! Wat is jou ervaring daar? Ik heb opzich alles in ede alleen de punctie en tp niet. Ik begin met een vrij nieuw middel. Het heet Elonva. Ik begin op cyclusdag 3 (hopelijk 13 oktober)met Elonva. Elonva een is net als puregon een folikkel stimulerend hormoon. Alleen het voordeel hiervan is, dat het een werking van 7 dagen heeft. Op dag 5 van de cyclus (of 5 dagen na de elonva, dat weet ik even niet meer) begin ik met orgalutran, deze voorkomt een vroege eisprong. Zeven dagen na de elonva krijg ik een echo om te kijken of de eicellen voldoende ontwikkeld zijn, zo niet moet ik nog een paar dagen door spuiten met puregon. En dan 36 uur voor de puctie moet ik pregnyl spuiten.
@mus veel succes morgen in Gent, hoop dat het gesprek jullie keuze makkelijker zal maken. Alle nieuwe meiden welkom in dit topic! @all vandaag begint een collega ineens een heel gesprek over dat de tijd zo snel gaat de afgelopen weken en dit hele jaar enz enz. Vind het dan soms toch wAt lastig om niet geïrriteerd te reageren, want zit al een heel jaar steeds maar weer op een volgende afspraak of zoals nu op een cryo TP te wachten.... en de tijd kan me niet snel genoeg gaan eigenlijk. Word er soms zo verdrietig van, want aan de andere kant tikt mijn biologische klok ook gewoon door. Sorry, moest het ff kwijt.
@all vandaag begint een collega ineens een heel gesprek over dat de tijd zo snel gaat de afgelopen weken en dit hele jaar enz enz. Vind het dan soms toch wAt lastig om niet geïrriteerd te reageren, want zit al een heel jaar steeds maar weer op een volgende afspraak of zoals nu op een cryo TP te wachten.... en de tijd kan me niet snel genoeg gaan eigenlijk. Word er soms zo verdrietig van, want aan de andere kant tikt mijn biologische klok ook gewoon door. Sorry, moest het ff kwijt.[/QUOTE] Goedemorgen Adventure, Missch mag ik het niet zo zeggen maar het is gewoon kut dat je zolang moet wachten terwijl het al moeilijk is. Het is een kunst om niet geirriteerd te reageren op mensen...want in principe heeft ze niks verkeerds gezegd. Maar inderdaad door hoe jij je voelt kan het in de verkeerde keel gat schieten. 1 troost.....er is niemand tegenwoordig die geen bagage heeft of niet door iets moeilijks is gegaan. Jou collega waarschijnlijk ook. En missch is het soms wel even lekker om over "domme dingen" te praten. Om even afgeleid te worden Maar al met al wens ik je heel veel sterkte.
Mus, hoe was je intake in Gent? Adventure, soms is het idd moeilijk om in sommige situaties niet geirriteerd te reageren. Is je collega op de hoogte van je situatie? Als iemand op de hoogte is van mijn situatie en ik voel het echt heel anders geef ik het ook aan dat ik er anders tegen aan kijk. Maar als je collega niet op de hoogte is kan ik me voorstellen dat je dan geen uitleg gaat geven. Geef je verdriet wel de ruimte, ook dat mag er zijn. Sterkte meis! Ik heb vandaag intake gehad en mag nu officieel beginnen met de Elonva! Als ik ongi ben moet ik bellen, en dan op cyclus dag 3 de eerste spuit! Ben zo blij!!!!! Als het goed is maandag ongi dus gaat super snel. Heb nog nooit zo gehoopt op mijn ongi haha. Fijn weekend allemaal!
He meiden, Vrijdag naar Gent geweest inderdaad. Is inderdaad echt zo'n oud DDR of oost-blok ziekenhuis, ziet er echt niet uit! Moesten heel lang wachten en hebben toen een intake gehad bij een arts-assistent. Zij heeft wat vragen gesteld en uitgelegd hoe het daar in zijn werk gaat. Dinsdag wordt ''ons geval'' besproken in de medische staf en dan bellen ze nog om te zeggen wat de artsen denken dat ze ons kunnen bieden...maar zo als we het tot nu toe hoorden kunnen ze eigenlijk niet veel meer bieden dan in Tilburg,ook zij gaven aan dat de vorige twee keer gewoon pure pech zijn geweest waarschijnlijk, een aantal onderzoeken zouden ze doen (bloedprikken op schildklier enz) maar dat kunnen ze in tilburg ook. Het enige was eigenlijk dat AH...maar goed, dat wordt al tien jaar wereldwijd gedaan en er zijn nog steeds geen bewijzen dat dat betere resultaten oplevert (bij oudere vrouwen wel gaf ze aan, maar ja ik ben 28) dus tot nu toe hebben we niet echt het gevoel dat ze ons daar meer kunnen bieden. We wachten dinsdag nog even af, maar ik denk dat we voor deze poging toch nog maar gewoon in Tilburg blijven! Ze waren verder wel heel vriendelijk enz hoor, maar dat zijn ze in Tilburg ook altijd. We hopen dat dat de laatste keer is, maar mocht dat niet zo zijn dan gaan we voor de vierde poging (en laatste!) alsnog naar Gent denk ik. Dus nu wachten op mijn ongi, dan beginnen met de pil en dan over een week of vier starten met spuiten! Dan kunnen we nog mooi voor de winterstop! haha, klinkt eigenlijk gek he! Hoe is het met jullie allemaal?
Hallo, ik meld me ook hier (als dat nog kan/ mag). Wij hebben nu 7 iui pogingen achter de rug en gaan nu voor IVF. Als mijn ongi op de geplande tijd komt, moet ik rond 16 nov. beginnen met spuiten van Puregon en dan heb ik op 26 nov. mijn punctie. Ik zie er heel erg tegenop omdat ik ontzettend bang ben voor trombose. Ik heb dit in het verleden als eens gehad en heb toen kantje boord gelegen. Vandaar ook het minimale gebruik van hormonen. Ik vind het fijn om ervaringen ed te lezen van mensen die in een soortgelijke situatie zitten, dus vandaar dat ik mij aansluit. Iedereen heel veel sterkte en succes!
wie, wat, waar Mus82: ICSI 3, Tilburg of Gent Adventure: IVF1, cryo TP Geertgen Sinja: ICSI 2, Nijmegen Dees79: ICSI 1, Tilburg Sammy88: ICSI 2, cryo tp, Mck leiderdorp Delia: ICSI 3, cryo tp, EMC Rotterdam Minnie Mouse 1974: ICSI 2, Tilburg Matroosje: IVF 3, Bronovo Den Haag wanneer starten Mus82:November of December Adventure: eind oktober/begin november Sinja: start deca 19 oktober , 31-10 start Gonal F. (of Puregon) Dees79: start begin november Sammy88: hopelijk eind oktober /begin novembr Delia: 5 okt decapeptyl, nu maar wachten op menstruatie Matroosje: 7 oktober (op mijn verjaardag ) decapeptyl echo/fm afspraken Matroosje: 20 oktober Uitgangsecho 10-11: Sinja 1e fm punctie Minnie Mouse 1974: 04-10-2011 tp Minnie Mouse 1974: 07-10-2011 testen zwanger niet zwanger mk of ma Succes allemaal en dat het maar een vruchtbaar kwartaal mag zijn
Hallo Dames, Ik meld me voor de 3e IVF ronde. Ik ben niet echt spraakzaam, maar volg graag op de zijlijn wat er allemaal wordt besproken. Ik wens iedereen veel succes de komende tijd.
Monique welkom! Wat spannend zeg, kan met voorstellen dat je daar angstig voor bent, wordt dat dan toch wel goed in de gaten gehouden? In hoeverre zijn de hormonen daar op van invloed? Succes in ieder geval! Matroosje, jij ook welkom! Ook toe aan de 3de poging zie ik? Spannend weer, drie keer scheepsrecht, zullen we daar maar op hopen?! Succes in ieder geval!
Hallo, bedankt voor de reactie. Het zijn niet direct de hormonen die het gevaar op trombose verhogen, maar de overstimulatie en die zijn natuurlijk weer het gevolg van het hormoongebruik. Beetje dubbel dus.. Ze houden het niet extra in de gaten omdat ze er eigenlijk niets tegen kunnen doen. Bloedverdunners kunnen niet ivm de punctie. Verder moet ik wel goed letten op de symptomen van overstimulatie. Ik vind het wel erg leuk (en spannend) om jullie vehalen mee te lezen! Groetjes, Monique
wie, wat, waar Mus82: ICSI 3, Tilburg of Gent Adventure: IVF1, cryo TP Geertgen Sinja: ICSI 2, Nijmegen Dees79: ICSI 1, Tilburg Sammy88: ICSI 2, cryo tp, Mck leiderdorp Delia: ICSI 3, cryo tp, EMC Rotterdam Minnie Mouse 1974: ICSI 2, Tilburg Matroosje: IVF 3, Bronovo Den Haag Monique: IVF 1, Rode Kruisziekenhuis Den Haag wanneer starten Mus82:November of December Adventure: eind oktober/begin november Sinja: start deca 19 oktober , 31-10 start Gonal F. (of Puregon) Dees79: start begin november Sammy88: hopelijk eind oktober /begin novembr Delia: 5 okt decapeptyl, nu maar wachten op menstruatie Matroosje: 7 oktober (op mijn verjaardag ) decapeptyl Monique: ws. eind oktober Lucrin Depot echo/fm afspraken Matroosje: 20 oktober Uitgangsecho 10-11: Sinja 1e fm punctie Minnie Mouse 1974: 04-10-2011 tp Minnie Mouse 1974: 07-10-2011 testen zwanger niet zwanger mk of ma