Wie ook in oktober/november IUI/IVF/ICSI/cryo behandeling?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sinja, 29 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1 en 1 is 7

2 feb 2011
    23
    0
    0
    wie, wat, waar
    Mus82: ICSI 3, Tilburg of Gent
    Adventure: IVF1, cryo TP Geertgen
    Sinja: ICSI 2, Nijmegen
    Dees79: ICSI 1, Tilburg
    Sammy88: ICSI 2, cryo tp, Mck leiderdorp
    Delia: ICSI 3, cryo tp, EMC Rotterdam
    Minnie Mouse 1974: ICSI 2, Tilburg
    Matroosje: IVF 3, Bronovo Den Haag
    Djuuzie: IVF 1, Ede ism Nijmegen

wanneer starten
    Mus82:November of December
    Adventure: eind oktober/begin november
    Sinja: start deca 19 oktober , 31-10 start Gonal F. (of Puregon)
    Dees79: start begin november
    Sammy88: hopelijk eind oktober /begin novembr
    Delia: 5 okt decapeptyl, nu maar wachten op menstruatie
    Matroosje: 7 oktober (op mijn verjaardag :)) decapeptyl
    Djuuzie: 13 oktober, eerste spuit Elonva

echo/fm afspraken
    Matroosje: 20 oktober Uitgangsecho
    10-11: Sinja 1e fm

punctie
    Minnie Mouse 1974: 04-10-2011

tp
    Minnie Mouse 1974: 07-10-2011
    1+1=7 1976: 11-10-2011 (Cryo natuurlijke cyclus)

testen

zwanger

niet zwanger

mk of ma

Dag Minnie

Ik begrijp het helemaal dat je gek wordt. Zit zelf pas op dag 2 na terugplaatsing. Bij mij hebben ze uiteindelijk toch maar 1 terrugeplaatst :( 1 Had de nacht niet overleefd :(. Dus mijn naam gaat al niet meer op hahaaha 1+1=6 klinkt beter :D

Ik dacht ik zeg helemaal niks tegen niemand maar de spanning is gewoon te groot. Mijn partner voldoet nu ook niet aan mijn eisen :p.
    Echt ik hoop het met alles wat ik heb dat we zwanger zijn en blijven :D

Probeer zelf niet op tekens te letten want dan wordt ik echt tureluurs :( Want de tekenen van de ongi lijken er ook op. Ga pas blij zijn wanneer ik positief test en dat duurt nog even.....

Sterkte en knuffels.

2. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Hoi 1en1=6
    Ik word er ook gek van. Het is net of ik last heb van een eierstok. Nou jaaa dat gevoel heb ik nog nooit gehad...misschien nog van de punctie.
    Ik ben net een naar babydump gereden, niks gekocht, maar eens gekeken wat een goede tweelingwagen nu kost. Hmmm tweelingen zijn erg duur haha.
    Ik hoop zo dat ik nu zwanger ben. Ik kreeg net een brief van het ziekenhuis. Er zijn 0 cryo's ingevroren. Dat is niet veel he.:$

Ik deel het wel met wat mensen.Iedereen zegt dat ik moet rusten.
    Dat doen we dan maar zo veel mogelijk.

1en1=6:
    Heeeel veel sterkte! Hopelijk volgende week 2 positieve testen!!!

3. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Mus, ik vind het ook spannend! Ben wel weer redelijk opgeknapt. Maar heb nog steeds buikpijn en hoofdpijn maar ben bang dat dat ook nog wel even zo zal blijven.
    Morgen een half dagje werken en dan t/m woensdag vrij. Heb verder dan lekker de tijd aan mezelf.

3x is scheepsrecht mus!Ik zou je wenssen gewoon kenbaar maken in Tilburg. Doen ze vast niet moeijlijk over.

Delia, ik heb nog nooit eerder Elonva gebruikt. Is ook onze eerste vruchtbaarheidsbehandeling (ICSI). Het is idd een vrij nieuw middel. Wat mij aantrekt is dat er echt heel veel minder gespoten hoeft te worden. Nu krijg ik c.a 10 intecties waar bij andere behandeling er 25 zijn. En het is ook een korte procedure. Heb op dag 2 van mijn cyclus injectie gehad en heb als het goed is zo'n 10 dagen later de punctie.
    Jij gaat Assisted Hatching doen? Wat is dat?

Minnie, wachten duurt lang he! Nog even volhouden meis! Hoop dat je lijf de juiste signalen afgeeft en dat je zwanger bent!

1 en 1, wat een domper dat 1 de nacht niet overleeft heeft. Nu dus ook jij aan het wachten todat je kan testen. Killing lijkt me dat.

Zie dat ik weer van de lijst af ben.......ik zet mezelf er weer ff op!

4. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    wie, wat, waar
    Mus82: ICSI 3, Tilburg of Gent
    Adventure: IVF1, cryo TP Geertgen
    Sinja: ICSI 2, Nijmegen
    Dees79: ICSI 1, Tilburg
    Sammy88: ICSI 2, cryo tp, Mck leiderdorp
    Delia: ICSI 3, cryo tp, EMC Rotterdam
    Minnie Mouse 1974: ICSI 2, Tilburg
    Matroosje: IVF 3, Bronovo Den Haag
    Djuuzie: IVF 1, Ede ism Nijmegen

wanneer starten
    Mus82:November of December
    Adventure: eind oktober/begin november
    Sinja: start deca 19 oktober , 31-10 start Gonal F. (of Puregon)
    Dees79: start begin november
    Sammy88: hopelijk eind oktober /begin novembr
    Delia: 5 okt decapeptyl, nu maar wachten op menstruatie
    Matroosje: 7 oktober (op mijn verjaardag :)) decapeptyl
    Djuuzie: 13 oktober, eerste spuit Elonva

echo/fm afspraken
    Djuuzie: 18-10 eerste fm
    Matroosje: 20 oktober Uitgangsecho
    10-11: Sinja 1e fm

punctie
    Minnie Mouse 1974: 04-10-2011

tp
    Minnie Mouse 1974: 07-10-2011
    1+1=7 1976: 11-10-2011 (Cryo natuurlijke cyclus)

testen

zwanger

niet zwanger

mk of ma

5. 1 en 1 is 7

2 feb 2011
    23
    0
    0
    Ik hoop het zooooooo ;) En wat naar geen Cryo's......Ik heb tot nu toe 1 IVF gedaan had toen 15 eitjes waarvan 8 bevrucht. Volgens het ziekenhuis zijn het top embryo's

Maar in principe hebben we maar 1 nodig als we het goed doen ;)

Ben nu ook niet aan het werk en dat maakt het nog zwaarder....heb bijna geen afleiding. Wou gaan sporten maar weet niet of dat nu juist verstandig is of niet in de wachtweken :)

Iemand hier gedachtes over :)

@Djuuzie ja ik vond het ook niet fijn om te horen....vooral omdat ik 1st had gebeld met de receptie dat moet en die zeiden ja alles is goed gegaan. U kunt komen voor de tp om vervolgens wijdbeens te horen dat het maar om 1 ging.

Vroeg ook waarom er gezegd werdtdat alles goed was gegaan.....toen zeiden ze dat de receptie alleen ziet dat het doorgaat maar niet hoeveel het er overleefd hebben :x even een domper. Vond het ook raar.....maar ja.

Dag Dames.

6. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    1en1=6/7
    jeetje dat is ook wag dat je het pas op het laatste moment hoort.
    ik hoop dat deze goed aanslaat.

wat sporten betreft;
    ik heb me voorgenomen smorgens en savonds een half uurtje rustig te wandelen op de loopband. en 1 keer per week te gaan baantjes trekken. ik weet ook niet of het goed is maar het lijkt mij wel goed. met de kerst gaan wij altijd skieen maar dat ga ik absoluut niet doen, dat risico vind ik te groot.

groetjes Minnie

7. Mus82

Mus82 Actief lid

2 aug 2011
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    #87 Mus82, 13 okt 2011
    Laatst bewerkt: 13 okt 2011
    @ OW, dank je wel, ik denk niet dat ze daar zoveel meer kunnen. Het probleem is een eigenlijk een beetje dat we al een gezond kindje hebben, dat geeft aan dat het wel moet kunnen en het volgens alle artsen dus weinig zin heeft om verder iets te onderzoeken... ik zou ook niet weten wat. ''Op papier" doen we het gewoon erg goed...We hebben tot nu toe gewoon echt pech gehad! We blijven nu nog maar gewoon in Tilburg en dan maar heel hard hopen dat drie keer scheepsrecht is!
    @ minnie, wat verschrikkelijk he, die WW! Dat je test negatief was nu wil echt niks zeggen hoor, is nu gewoon nog veel te vroeg! blijven duimen..meer kun je niet doen, hoe verschrikkelijk dat ook is! De klachten die je nu hebt klinken wel positief...hoop het voor je!

8. Mus82

Mus82 Actief lid

2 aug 2011
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat was net te vroeg op enter, haha!
    @minnie, balen dat er geen cryo's zijn zeg, hoop maar gewoon dat je ze niet nodig zult hebben!! Veel sterkte met wachten nog!
    @ 1 en 1, dat is ook stom dat je dat pas hoort op dat moment! Wel fijn dat er in ieder geval een teruggeplaatst is! Nu duimen!! Sterkte met wachten meiden!
    @de rest, heel veel succes met al dat gewacht!

9. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Goedemorgen dames, veel spanning hier al zie ik.
    Mm. Ik had dezelfde klachten bij me laatste zwangerschap. Ook vaak steken rond me eierstok was toen ook zwanger.

@ wacht weken die duren idd veel te lang. Ik heb elke keer positief kunnen testen op dag 8 dus dat is wel vroeg. Ik denk dat het ook aan je normale cyclus ligt. Ik word normaal gesproken rond dag 26 ongesteld. Dus ook iets eerder

Nou ik zit hier op me menstruatie te wachten. Laat maar komen zou ik zo zeggen. Gisteren moeten worden maar nog steeds niet. Heb voor de zekerheid maar een test gedaan. Maar niets. Dus denk dat ik gewoon laat ben?

Mus. Ik heb tot nu wel alleen maar positieve verhalen over Tilburg. Ik vind het een erg fijn ziekenhuis.

10. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    goeiemorgen,
    Een kennisje is ook onder behandeling in Tilburg, en bij de allerlaatste poging was ze zwanger!!! Dus dat is toch weer goed nieuws!

Bij mij zou er ook niks lichamelijks aan de hand moeten zijn, ik heb al 3 kinderen.
    Maar door alle hormonen kan mijn lichaam wel een beetje van slag zijn.
    Maar goed ik heb me voorgenomen zondag nog even te testen dat is dag 9 na TP.
    Mijn cyclus is normaal gesproken 26 dagen.
    Vandaag ben ik niet misselijk. Ik ben wel moe.

groetjes Minnie

11. Dees79

Dees79 Actief lid

3 okt 2011
    343
    1
    18
    NULL
    Tilburg
    Hoi dames,

Sorry voor mijn weinige reacties de laatste tijd. Ik lees wel trouw mee en leef erg met jullie mee!
    Ik kan me voorstellen dat die wachtweken verschrikkelijk zijn, zoveel onzekerheid, maar ik hoop van harte dat het allemaal gelukt is bij iedereen!

Zelf loop ik ook in Tilburg en tot nu toe inderdaad alleen maar positief gevoel over.

Vraagje aan jullie: hoe doen jullie het op je werk met de controles/ punctie enzo? Krijg je daar vrij voor of moet je vrije dagen opnemen?

Groetjes!

12. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Dees
    Ik heb een eigen zaak dus ik hoef geen vrije dagen op te nemen, ik weet niet hoe het zit als je voor een baas werkt. Vanaf de dag van de punctie tot de TP werk ik niet dat weten ze, die dagen heb ik nodig om bij te komen.

groetjes Minnie

13. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    hallo
    Daar ben ik weer. Het is nu 7 dagen na TP.
    Ik heb een zeurderige pijn. afgelopen donderdag was ik misselijk maar nu heb ik krampen. Zou dit de innestelkng kunnen zijn??? Of zou ik ongi moeten worden, dan heb ik normaal gesproken geen krampen. heeft iemand ervaring met het innestelinggevoel??

groetjes Minnie

14. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Minie. Ik had ook bij de Laatste zwangerschap heel veel buikpijn. Ik dacht eigenlijk dat ik ongesteld werd maar dat was niet.
    Bij S had ik helemaal nergens last van. Dus het kan van alles betekenen. Het is gewoon afwachtn

O met werk de echo's doe ik als het nodig is gauw tussen door en de punctie word ik voor ziek gemeld. Ik moet me uren wel opnemen voor echo's en zo.

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Jessy jouw symptomen waren dus heel erg verschillend?

Ik had je trouwens een sms gestuurd maar volgens mij heb jij een ander nummer gekregen na je crash?

16. Mus82

Mus82 Actief lid

2 aug 2011
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn ook absoluut heel positief over Tilburg hoor, dat is ook niet de reden dat we in Gent gaan kijken zijn, dat was meer het verschil Nederland/België en mogelijkheden die daar misschien zouden zijn en in Nederland niet. Maar dat viel in ons geval een beetje tegen, dus we blijven voorlopig gewoon in Tilburg. (hopelijk de laatste keer!)
    @Dees, ik werk parttime en kan dus vaak dagen wisselen en als dat niet lukt krijg ik altijd vrij. Gelukkig doen ze daar bij mij niet moeilijk over. Maar daar is officieel toch wel iets over vastgelegd, ik weet niet wat voor werk je doet, maar staat zoiets niet in de CAO of zo?
    @Minnie, verschrikkelijk he, ik heb toen ik zwanger was een vrij heftige innestelingsbloeding gehad, dat was eigenlijk het enige wat ik ervan gemerkt heb, maar ja toen dacht ik nog dat het spontaan niet zou kunnen...dus was ik er eigenlijk helemaal niet mee bezig. Nu we met ICSI bezig zijn voelde ik van alles, maar was er helaas niets....ppfff, het blijft gewoon zo spannend, afwachten maar!

17. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Ow. Had je een sms terug gestuurd. Heb het net opnieuw geprobeerd. Laat je weten of je wat terug heb gehad. Maar hoe is t nu met je lieverd?

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ja ik had je gesmst hihi.
    Mmmmm had niks terug ik ga nog eens kijken dan lieverd hihihi.
    Het gaat wel goed hoor:)
    Mijn man helpt me onderhand heel erg goed en elke dag gaat het beter.
    Ben alleen onzeker waarom nu "al " 2 pogingen mislukt zijn terwijl ik eerst 2 keer direct zwanger raak.
    Vrouwen ook heh:p

19. 1 en 1 is 7

2 feb 2011
    23
    0
    0
    Hallootjes,

Vandaag heb ik het effe moeilijk ermee. Ja het wachten is echt lastig....op zijn zachts uitgedrukt. Ik voel vrij weinig. Merk dat mijn borsten wel wat zwaarder en voller aanvoelen. Ik heb best veel dorst en mijn buik voelt raar van binnen....kan het niet echt goed beschrijven....net geen krampen...

En ja ik moet zeggen dat ik merk dat ik heel erg gevoelig ben van benee hahahaaah heb erg veel zin om te klussen. :)
    Maarja veel symptonen kunnen ook te maken hebben met een ongi.

Zo nu ben ik het ook even kwijt en gaan we verder met wachten op onze babies :D

Nog even Minnie Kusjes

20. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Ow. Zo fijn te horen dat het goed met je gaat. Ik heb dat ook hoor met s de eerste tp gelijk raak. En nu al 2x (je weet wel)
    Ach ja 3 x is scheepsrecht zeggen we maar
    Maar eerst ongesteld worden. Het komt verdorrie maar niet. Nu moet het komen en zoals gewoonlijk laat het weer op zich wachten.

Deel Deze Pagina