hoj hoi nog steeds niet ongi geworden!!Maar wel vreselijk onzeker, elke keer naar de wc om te kijken haha heel herkenbaar zeker?? Gisteren en vandaag veel krampen gehad. Ik kan niet iets onder de kast vandaag halen want als ik buk krijg ik commetaar van...misschien mn baarmoeder?? Ik doe dus maar erg rustig aan. Ik ben wel heel moe. Nou hopen maar op een positieve test!! Bedankt voor jullie reacties!! 1&1; sterkte met wachten..waarschijnlijk ervaar je nu hetzelfde als ik elke keer blij dat je nog niet ongi ben en heel geconcentreerd op je lichaam...zoooo ontzettend spannend he??
Wanneer mag je testen Minnie? (had ik vast al eens gevraagd hoor) Hier net weer twee dagen plat gelegen van de pijn, wat is dat toch klote zeg! Nu begonnen met de pil, dus nog een weekje of drie en dan kunnen we weer echt beginnen! Woensdag nog een telefonische afspraak met de arts omdat ik graag nog wat onderzoeken wil laten doen, ben benieuwd! Hoe is het met de rest?
Hoi Mus Hoe kom je aan die pijn dan? Dat kan ik zo snel niet vinden namelijk in je berichtje. Ik mag zaterdag testen maar volgens mij ben ik al ongesteld.. Kan een innestelingsbloeding zijn maar dat denk ik niet. Dan moeten we weeeer helemaal opnieuw..voor ICSI 4 in Tilburg. Misschien eens een gesprek aanvragen in Gent. Groetjes Minnie
@ minnie, door de endometriose... Wat balen zeg! Heb je zo maar even wat bloed verloren of is het al een tijdje aan de gang? Hoop voor je dat het meevalt! Maar icsi 4 zeg je, in je handtekening staat toch nummer 2?
@Mus Ja je hebt gelijk..foutje..ICSI 3 in Tilburg. Maar zal een tijdje duren want de kerst valt ertussen. Waarschijnlijk pas in dec of januari starten dan met de pil. Ik ben bang dat het echt ongi is. Gisteren rose doorzichtig bloed heel de dag. Vandaag rood heel de dag maar niet veel. Morgen zal het wel doorzetten..ben ik bang. Pff dacht echt zwanger te zijn. Heel veel sterkte!! Hopelijk ben je snel opgeknapt!! Liefs Minnie
Dees, ik zit momenteel in de ziektewet omdat ik me erg beroerd voel. Vorige week in gegaan omdat ik al flink verkouden was en door de hormonen me nog beroerder voelde. Ben in overleg gegaan met mijn leidinggevende en hij gaat uitzoeken wat bij onze organisatie de regel is. Ik ben wel erg benieuwd wat het gaat worden. Maar heb besloten mezelf niet druk te maken want kan ik er niet bij hebben. Heb tot nu toe het "geluk" dat alle afspaken buiten mijn werk om zijn geweest. Onswondertje, ik snap je onzekerheid. Waarom eerste wel en nu niet! Jessie, is je ongi er al? Toen ik zat te wachten er op was ik ook een dag te laat terwijl ik er normaal de klok op gelijk kan zetten. Zal toch spanning ofzo zijn. Mus, wat naar dat je zo'n pijn hebt!Gelukkig is het beginin zicht! He minnie, ik hoop voor je dat het toch de innesteling is. Anders duurt het wel even voor je weer kan beginnen! Ik duim voor je! Sinds gisteren heb ik er orgalutran bij om te spuiten. Spuitjes zijn niet pijnlijk maar ben erna zo beroerd. Heb al een week lang heftige hoofdpijn, voel me of ik de griep heb maar dan zonder koorts. Hoop dat het snel over gaat. Morgen eerste FM. Ben erg benieuwd hoe groot ze zijn er hoe veel er zitten...............
Nou even gauw. Wou gaan slapen. Maar kon het niet laten om nog even te lezen. Minie wat onzettend klote meid!! Een digiknuf vanuit hier. En wat niet is kan nog komen. Even ego sorry Vanmorgen toch maar een test gedaan. Ik weet het tegen beter weten in!! Had hem gedaan voor het douchen. Zodat ik niet een minuut lang zit te kijken op het schermpje En ik kwam uit de douche. En een heel licht streepje. Ik weet gewoon niet wat ik moet denken. Ik durf niet te juichen. Want ik ben doodsbang. Ik heb buikpijn alsof ik elk moment ongesteld moet worden en ben nu al 4 dagen overtijd. Ons is verteld dat we nooit op de natuurlijke manier zwanger konden raken. Dus tja wat moet ik denken En we hebben natuurlijk net een ma achter de rug. Ik weet het niet meer!!
Djuuzie. Ik word altijd ziek van die hormonen. En ik jank hele dagen om niets! Hoop dat je je gauw beter voelt!!
@Djuuzie, ik hoop dat je snel opknapt. Het is wat met die hormonen he.. Ik dacht dat ik er weinig last van had maar volgens man en kids was ik soms niet te genieten..hmmm niks van gemerkt eigenlijk. jessy: Vanaf welke dag kan je testen? Zou wel geweldig zijn he als het zo is? Ik hoop het zoooo voor je !! Zat jij nou ook in Tilburg??? groetjes Minnie
Ja ik zat ook in Tilburg. Geen idee wanneer ik mocht testen weet wel dat ik het idee had dat me eisprong later was. Dus misschien toch iets later... Geen idee. Ik ga gewoon als een maloot de aankomende dagen testen. En duimen. Heb je trouwens veel rood verlies. En is het als een normale menstruatie?
ben altijd blij met positief nieuws uit Tilburg..geeft mij weer wat moed..ik had gedacht al zwanger te zijn. maar helaas. ze zijn ook zo aardig in tilburg..maar ja je wil toch echt een keer die zwangerschap he. tot nu toe heb ik niet veel bloedverlies.morgen misschien.. en door de hormonen is alles van slag..ik weet ook even niet wat ik ervan moet denken.
Minie heb trouwens nu geen tp gehad hoor!! Maar me eerste kindje is er wel een die ook in Tilburg is gemaakt En ons sterretje ook. Dus het is mogelijk hoor. Ik zit nu eigenlijk te wachten op me nod. Maar die kwam maar niet....
oooow maar dat zou helemaal fantastisch zijn!!!! Ja dat verwacht je niet natuurlijk..dat zou echt tof zijn!Als ik jou was zou ik morgen een andere test kopen want als je vier dagen over tijd bent moet het streepje wel duidelijk te zien zijn toch?? Dat zou mooi zijn. Ik duim voor jullie!! Liefs Minnie
@ ow, ik snap goed dat je je nu zo onzeker voelt, wij waren bij de eerste zelfs spontaan zwanger en nu wil het met icsi gewoon niet lukken . Zo gek! Hoop voor jullie dat het snel wel gaat lukken! Gaan we voor 3x scheepsrecht?!! @ 1 en 1, hoe is het? @Jessy, oooh, wat spannend! Dat zou toch echt even gaaf zijn! Morgen gewoon weer even testen met een andere test (die van kruidvat schijnen goed te zijn!) en anders gewoon even naar je huisarts toe zou ik zeggen! Succes!! (En trouwens dat is ons ook vertelt .een maand daarna was is spontaan zwanger!!) @ Minnie, ja klopt, dat is wel vervelend he met die winterstop, aan de andere kant ik zou er zelf ook niet op zitten te wachten om de punctie net met kerst te hebben of zo! Wij kunnen als het goed is nog mooi voor de winterstop! En de pijn ja ik zou bijna zeggen alles went, maar dit echt niet ppfff hoop zo dat het voorlopig de een na laatste keer is geweest, anders trek ik dit niet meer hoor! @Djuuzie, vervelend zeg dat je je zo beroerd voelt van de hormonen! Hoop dat er morgen al wat moois te zien is, dan is het in ieder geval niet voor niets! Succes!
Volgens mij ben ik ook niet te genieten vanavond. Mijn humeur is echt gedaald tot aan het nul-punt. Ik merk het gewoon zelf. Bahbah...... Minnie, een beetje bloed verlies kan idd ook innesteling zijn. Tegen mij is ook gezegd dat ik hoe dan ook moet testen op de testdatum, ook al heb ik bloed verloren. Het kan ook iets anders zijn en veel vrouwen verliezen de eerste weken wat bloed zonder dat er iets aan de hand is. Jessie, wat heb je voor testjes gebruikt? Misschien eens een ander merk proberen?
ik was ook altijd meteen spontaan zwanger. met icsi niet. snap er niks van. maar ik geef de moed niet op. we zijn met de kerst in oostenrijk dus dan kan ik geen punctie doen. nou ja tis niet anders.maandag bloedtest doen.nu probeer ik me storten op het sporten om afleiding te hebben. kijken of ik nog wat kan afvallen voor de volgende icsi. maar goed er is nog hoop zolang de bloedtest niet negatief is.
Even ego, Ben weer terug van de FM! En het ziet er hoopvol uit. In totaal 17 eiblaasjes aan het groeien. En ook al behoorlijk groot! Ook al een mooi dik baarmoederslijmvlies. Waarschijnlijk morgen weer een echo, maar dat hoor ik vanmiddag nav de uitslag van mijn bloedonderzoek. Vind t rete spannend worden nu.......
Jessy OMG! Het zou toch wat zijn als je gewoon zwanger bent! Ben nieuwsgierig of je al een andere test heb gedaan? Djuuzie wat mooi zeg! Spannend!
wie, wat, waar Mus82: ICSI 3, Tilburg of Gent Adventure: IVF1, cryo TP Geertgen Sinja: ICSI 2, Nijmegen Dees79: ICSI 1, Tilburg Sammy88: ICSI 2, cryo tp, Mck leiderdorp Delia: ICSI 3, cryo tp, EMC Rotterdam Minnie Mouse 1974: ICSI 2, Tilburg Matroosje: IVF 3, Bronovo Den Haag Djuuzie: IVF 1, Ede ism Nijmegen wanneer starten Mus82:November of December Adventure: eind oktober/begin november Sinja: start deca 19 oktober , 31-10 start Gonal F. (of Puregon) Dees79: start begin november Sammy88: hopelijk eind oktober /begin novembr Delia: 5 okt decapeptyl, nu maar wachten op menstruatie Matroosje: 7 oktober (op mijn verjaardag ) decapeptyl Djuuzie: 13 oktober, eerste spuit Elonva echo/fm afspraken Djuuzie: 19-10 tweede fm Matroosje: 20 oktober Uitgangsecho 10-11: Sinja 1e fm punctie Minnie Mouse 1974: 04-10-2011 tp Minnie Mouse 1974: 07-10-2011 1+1=7 1976: 11-10-2011 (Cryo natuurlijke cyclus) testen zwanger niet zwanger mk of ma Morgen weer FM! Alles groeit goed en het hormoon in mijn bloed was ook mooi gestegen!