wie, wat, waar Mus82: ICSI 3, Tilburg of Gent Adventure: IVF1, cryo TP Geertgen Sinja: ICSI 2, Nijmegen Dees79: ICSI 1, Tilburg Sammy88: ICSI 2, cryo tp, Mck leiderdorp Delia: ICSI 3, cryo tp, EMC Rotterdam Minnie Mouse 1974: ICSI 2, Tilburg Matroosje: IVF 3, Bronovo Den Haag Djuuzie: IVF 1, Ede ism Nijmegen wanneer starten Mus82:November of December Adventure: eind oktober/begin november Sinja: start deca 19 oktober , 31-10 start Gonal F. (of Puregon) Dees79: start begin november Sammy88: hopelijk eind oktober /begin novembr Delia: 5 okt decapeptyl, nu maar wachten op menstruatie Matroosje: 7 oktober (op mijn verjaardag ) decapeptyl Djuuzie: 12 oktober, eerste spuit Elonva echo/fm afspraken Matroosje: 20 oktober Uitgangsecho 10-11: Sinja 1e fm punctie Minnie Mouse 1974: 04-10-2011 Djuuzie: 21-10-2011 tp Minnie Mouse 1974: 07-10-2011 1+1=7 1976: 11-10-2011 (Cryo natuurlijke cyclus) testen zwanger niet zwanger mk of ma Ik ben vanmorgen weer in het ziekenhuis geweest en mijn folikkels zijn super gegroeid! Wordt aangemeld in Nijmegen voor de punctie. Deze is vrijdag al! Ben helemaal hyper de pieper, al vind ik het ook wel eng worden nu.....
Djuuzie heel veel sterkte tijdens de punctie! En daarna goed uitrusten en tijd voor jezelf nemen. Succes!!!
@Mus &Minnie Dag Dames, Tja helaas verloopt het bij mij ongeveer zoals bij Minnie. Ik moest pas de 25ste testen maar zag 2 dagen geleden al wat rose Maar moest ook rond die tijd ongi worden dus dacht al dat het niet goed was. En vandaag is het echt doorgebroken. Dus helaas was deze Blasto het niet . Ben nu niet meer aan het treuren. Laat het allemaal even over me heen komen. Sterkte en een knuffel Minnie. We gaan gewoon verder Kusjes
Thanx Minnie! 1 en 1, meid wat verschrikkelijk. Dikke knuffel van hier! Punctie is om half 12. Vanavond om half 12 de pregnyl.....
@1&1=7 jee wat een teleurstelling voor je. Ik hoopte dat jij beter nieuws zou hebben... Hetzelfde als bij mij. Ik had de eerste dag rose bloed en ik hoopte nog dat het innestelingsbloed was. Maar daar geloof ik nu niet meer in. Ik was zondag erg boos/verdrietig/depri. Maar ik ben sinds zondag keihard gaan sporten en dat zorgt ervoor dat ik me op iets anders moet concentreren maar het doet me wel pijn. maandag bloed laten prikken en afspraak maken met de arts. ik vraag me af of er nog een andere mogelijkheid is als het gewone, want volgens mij is mijn lichaam door de hormonen te veel van slag. Maar goed dat hoor ik dan wel tijdens dat gesprek. Door dat het bijna weer kerst is moet ik denk ik een maand wachten. Tot die tijd wil ik veel sporten an wat afvallen. Miischien dat overgewicht een rol gespeeld heeft. maar goed. het is en blijft een teleurstelling dat het niet gelukt is. Ik wens je heel veel sterkte toe!! Dan zullen we elkaar nog vaker tegen komen op dit forum denk ik. Liefs Minnie
hallo allemaal, ik kom me hier ook melden. zat eerst in het juli/augustus topic en heb een cryo tp gehad. die was helaas mislukt. toen werd ons medegedeeld dat we een jaar moesten wachten voor een nieuwe icsi ( wachtlijst). nu werden we opeens gebeld dat er een plekje was vrij gekomen en dat ik dinsdag mag komen voor een startgesprek voor een nieuwe icsi! zijn zo blij! ik zal vd week even wat gaan lezen hier. als er vragen zijn dan hoor ik het wel
@Djuuzie, hoe was het vandaag? (euhm gisteren inmiddels ) @ 1 en 1, jeetje wat balen zeg! Sterkte meid! @ Mari, ook weer hier helaas! Maar wat super fijn dat jullie nu al door mogen en dat je niet zo lang hoeft te wachten! Succes weer! Hier zijn we er inmiddels aan uit, we blijven in Tilburg en gaan nu gewoon verder voor poging drie. Afgelopen woensdag nog wel een gesprek gehad met de arts. In Gent hadden ze namelijk een hysteroschopie geadviseerd, dus wilden we dat eigenlijk hier ook, maar ze zien daar geen aanleiding voor dus dat wordt het niet. Weet niet zo goed wat ik daar van moet vinden, misschien boden ze dat in Gent ook alleen maar aan om ons 'binnen te krijgen', aan de andere kant, waarom zouden ze het in Tilburg niet willen doen, zo'n grote ingreep is het toch ook niet... Nou ja, we gaan nu toch maar verder, half november mag ik starten met spuiten! Zal het lijstje weer even aanpassen!
Hoi meiden, Ik heb even met jullie forum meegelezen en zou hier graag meepraten. Mijn ivf is 25 sept gestart, 9 okt deca en vanaf vandaag gonal en deca. Heb 29 okt echo. Ben benieuwd. Is mijn eerste ivf. Ik loop bij vu a'dam, ben ik de enige uit dit forum daar? Wanneer begint bij jullie bij de behandeling de spanning op te lopen? Vanaf de echos of pas vanaf de punctie? Gr. Wolfje
wie, wat, waar Mus82: ICSI 3, Tilburg Adventure: IVF1, cryo TP Geertgen Sinja: ICSI 2, Nijmegen Dees79: ICSI 1, Tilburg Sammy88: ICSI 2, cryo tp, Mck leiderdorp Delia: ICSI 3, cryo tp, EMC Rotterdam Minnie Mouse 1974: ICSI 2, Tilburg Matroosje: IVF 3, Bronovo Den Haag Djuuzie: IVF 1, Ede ism Nijmegen wanneer starten Mus82: Half november Adventure: eind oktober/begin november Sinja: start deca 19 oktober , 31-10 start Gonal F. (of Puregon) Dees79: start begin november Sammy88: hopelijk eind oktober /begin novembr Delia: 5 okt decapeptyl, nu maar wachten op menstruatie Matroosje: 7 oktober (op mijn verjaardag ) decapeptyl Djuuzie: 12 oktober, eerste spuit Elonva echo/fm afspraken Matroosje: 20 oktober Uitgangsecho 10-11: Sinja 1e fm punctie Minnie Mouse 1974: 04-10-2011 Djuuzie: 21-10-2011 tp Minnie Mouse 1974: 07-10-2011 1+1=7 1976: 11-10-2011 (Cryo natuurlijke cyclus) Djuuzie: 24-10-2011 testen zwanger niet zwanger mk of ma Heb mijn terugplaastsing er bij gezet!
Dag Dames, Ben nu inmiddels helemaal bij gekomen. Wil jullie bedanken voor de lieve woorden. Had het ziekenhuis ook maar gebeld en vooralsnog zit November helemaal vol. We staan op de wachtlijst. Ze hebben me wel alvast op de Decemberlijst geplaatst. Ik heb er vrede mee. Mijn partner vind het ook echt heel jammer maar we hebben nog best wat Cryo's over dus hopelijk zit tenminste 1 gezond kindje daarin voor ons. En wie weet krijgen we een kerstkado..... Succes Djuuzie en sterkte Minnie op naar de volgende ronde. Dikke kus 1+1=7
Hey meiden! Hier een berichtje van mij. Het is gisteren allemaal goed gegaan. Het liep allemaal heel vlot. Een volle wachtkamer en toch kon in netjes om half 12 naar binnen. Een half uurtje na de punctie kwam iemand van het lab vertellen dat er 14 eitjes gevonden zijn en dat dat een hoge score is. Ook het zaad van manlief was geschikt voor ICSI. De arts is nog even langs geweest en als ik me goed voelde mochten we gaan. Morgen tussen 11 en 3 worden we gebeld en horen we hoeveel er bevrucht zijn en hoe laat we maandag voor de terugplaatsing moeten komen. Maandag horen we dan de kwaliteit en of er ingevroren kan worden. Vandaag en morgen nog lekker relaxen en niet te veel doen. Als het lekker weer is misschien een klein rondje met de honden in het bos lopen. @Mus, t is zoals je kan lezen meegevallen. Allemaal goed te doen. Ok, t is geen pretje maar als het moet doe ik het zo weer. Jullie blijven gewoon in tilburg zie ik. Als ze in Gent niet meer kunnen bieden waarom zou je dan ook gaan. Zie dat je geen hyteroscopie krijgt? Ik heb hem wel gehad. Er was verder bij mij ook geen aanleiding dat er iets mis zou zijn maar ze wilde alles uitsluiten en een ideale situatie kunnen creeeren voor de ICSI. @mari, welkom hier! Wat fijn dat je er nog tussen kon met de ICSi enniet eenjaar hoeft te wachten. Op naar dinsdag! @Wolfje, ook jij welkom hier! Spannend he zo'n behandeling. Ik vind het vanaf het begin af aan spannend. Steeds uitslagen en horen of alles goed gaat of niet. Ik merk dat ik steeds naar de volgense stap toe werkte en het ook allemaal erg spannend vind. Voor mij is het nu weer wachten op de uitslag hoeveel bevruchtingen er zijn. En dan horen wanneer de terugplaatsing is. Al met al vind ik het een bonk met spanningen.....Succes met spuiten meid!
@ Wolfje, welkom hier! Spannend hoor, eerste ivf! Maar al wel lang bezig zie ik! Veel succes hoor, moet ook zeggen dat ik eigenlijk het hele traject superspannend vind, maar met name de wachtweken zijn altijd wel het ergste . @ 1 en 1, balen dat je weer op de wachtlijst moet, maar misschien ook wel lekker dat je even rust hebt. Hoop voor je dat de kerstman iets moois brengt! @Djuuzie, gelukkig dat het meegevallen is, en ja een pretje zal het nooit zijn nee! Maar 14 is echt mooi, hopen dat er veel bevrucht zijn! Spannend weer! Nee geen hysteroscopie, maar daar heb ik nog steeds een beetje een vervelend gevoel bij. Ze zeggen steeds maar, het bewijs dat het kan loopt rond (onze zoon!) dus we hoeven verder niets te onderzoeken, maar ja wie weet wat er in de afgelopen twee jaar met mijn lijf is gebeurd eigenlijk zou ik toch het liefste hebben dat ze dat wel nog doen! Maar ga volgende week in ieder geval even langs de HA om bloed te laten prikken voor mijn schildklier, dus ik ga toch nog eens vragen hoe hij er over denkt!
wie, wat, waar Mus82: ICSI 3, Tilburg Adventure: IVF1, cryo TP Geertgen Sinja: ICSI 2, Nijmegen Dees79: ICSI 1, Tilburg Sammy88: ICSI 2, cryo tp, Mck leiderdorp Delia: ICSI 3, cryo tp, EMC Rotterdam Minnie Mouse 1974: ICSI 2, Tilburg Matroosje: IVF 3, Bronovo Den Haag Djuuzie: IVF 1, Ede ism Nijmegen wanneer starten Mus82: Half november Adventure: eind oktober/begin november Sinja: start deca 19 oktober , 31-10 start Gonal F. (of Puregon) Dees79: start begin november Sammy88: hopelijk eind oktober /begin novembr Delia: 5 okt decapeptyl, nu maar wachten op menstruatie Matroosje: 7 oktober (op mijn verjaardag ) decapeptyl Djuuzie: 12 oktober, eerste spuit Elonva echo/fm afspraken Matroosje: 20 oktober Uitgangsecho 10-11: Sinja 1e fm punctie Minnie Mouse 1974: 04-10-2011 Djuuzie: 21-10-2011 tp Minnie Mouse 1974: 07-10-2011 1+1=7 1976: 11-10-2011 (Cryo natuurlijke cyclus) Djuuzie: 24-10-2011 om 14.15 uur testen Djuuzie: 8-11-2011 zwanger niet zwanger mk of ma Ben net gebeld door het ziekenhuis en er zijn 5 eitjes bevrucht! Morgen om 14.15 uur terugplaatsing.....spannend......!!!!!!!!
Zo ik ben weer terug! We ginnen met z'n tweetjes naar binnen en kwamen er met z'n vieren weer uit Er zijn twee embryo's terug geplaatst. Allebei van B kwaliteit. Helaas zat er geen A bij dus niets in kunnen laten vriezen. Ben daar best wat teleurgesteld over. Van 17 folikkels naar 14 eitjes. Van 14 eitjes naar 5 begvruchtingen en van 5 bevruchtingen naar 2 terug geplaatst en de rest is weg. Nu vertelde ze in het ziekenhuis wel dat maar 1 op de 6 paren een A kwaliteit hebben. Het is dus meer uitzondering dan regel. Maar het kwam behorlijk rauw op ins dak. Had gehoopt nog een poging te hebben hierna zonder het hele circus. Maarja, niet dus........ Ik ben heel blij dat er 2 lekker warm in mijn baarmoeder zitten hoor maar heb toch niet een heel blij gevoel. 8 november pas testen......pffffff duurt nog erg lang.....
Wat fijn dat het goed gegaan is en inderdaad jammer dat er niets meer over gebleven is... ken dat helaas! Maar je moet er voorlopig nog maar van uit gaan dat je die helemaal niet nodig hebt toch! Zijn er twee teruggeplaatst omdat ze dan van lagere kwaliteit waren, of had je er sowieso twee terug laten plaatsen (als je ze hebt dan he!) Nu wachten....verschrikkelijk is dat!! Maar ja je kunt niet anders he, lekker rustig aan doen en je vooral goed laten verwennen de komende weken! Succes!!
Hey Mus, ik zie in je onderschrift dat je ook geen cryo's hebt. Balen is dat he! We hebben voor twee terugplaatsen gekozon omdat we dan meer kans hebben op een zwangerschap. Hadden we A kwaliteit gehad dan hadden we voor 1 gekozen. Het is voor ons dus een combi van kwaliteit en de kansen vergroten. En dan nu wachten...................
wie, wat, waar Mus82: ICSI 3, Tilburg Adventure: IVF1, cryo TP Geertgen Sinja: ICSI 2, Nijmegen Dees79: ICSI 1, Tilburg Sammy88: ICSI 2, cryo tp, Mck leiderdorp Delia: ICSI 3, cryo tp, EMC Rotterdam Minnie Mouse 1974: ICSI 2, Tilburg Matroosje: IVF 3, Bronovo Den Haag Djuuzie: IVF 1, Ede ism Nijmegen wanneer starten Mus82: Half november Adventure: eind oktober/begin november Sinja: start deca 19 oktober , 31-10 start Gonal F. (of Puregon) Dees79: start begin november Sammy88: hopelijk eind oktober /begin novembr Delia: 5 okt decapeptyl, nu maar wachten op menstruatie Matroosje: 7 oktober (op mijn verjaardag ) decapeptyl Djuuzie: 12 oktober, eerste spuit Elonva echo/fm afspraken Matroosje: 20 oktober Uitgangsecho; 28 okt 1e FM 10-11: Sinja 1e fm punctie Minnie Mouse 1974: 04-10-2011 Djuuzie: 21-10-2011 tp Minnie Mouse 1974: 07-10-2011 1+1=7 1976: 11-10-2011 (Cryo natuurlijke cyclus) Djuuzie: 24-10-2011 om 14.15 uur testen Djuuzie: 8-11-2011 zwanger niet zwanger mk of ma Ik ben nu sinds donderdag menopur aan het spuiten. Ik heb medelijden met mijn vriend aangezien ik op een of andere manier elk gevoel van diplomatie kwijt ben. Verder gaat het prima met mij. vrijdag de eerste FM. Aan de ene kant hoop ik dat dit allemaal een beetje snel achter de rug is allemaal, aan de andere kant kan het me niet lang genoeg duren, omdat dit onze laatste poging is, en ik als de dood ben dat het niet gaat lukken. En het definitief geen kinderen krijgen stel ik graag nog even uit