hallo wie zit er ook in ronde 8. ik ben in maart 2006 gestopt met de pil. en het lijkt wel of iedereen om me heen zwanger is. en ook dat iedereen gelijk zwanger is. ik heb 2 vriendinnen die waren allebei in de 2e cyclus zwanger. echt zo vernederend. en ook veel huilbuien komen er aan te pas. hier lees ik dat er veel meiden met me zijn die al een poosje bezig zijn. en zelfs nog veel langer. ik vind het wel heel moeilijk om steeds maar aardig te doen als je hoort als er weer iemand zwanger is hoor. wie vind dit ook zo moeilijk. en hoe lang zijn jullie al bezig.
Hallo Lisa, ik zit ook in ronde 8. Als je bij de NOD topic of een andere topic komt, zie je vaak de 'rondes' bij de banner staan of bij de naam van de persoon... Zo leer je ze met de tijd allemaal (of een heleboel) kennen en weet je van elkaar in welke ronde ze ongeveer zitten. Heel veel plezier hier!
Hoi Lisa, ik zit ook in ronde 8! Ben ook jaloers op anderen die zwanger zijn, ook ik heb 2 vriendinnen die nu zwanger zijn. Maar ja, we doen er niks aan he? Alleen vrolijk doorklussen en positief blijven denken. Ik ben in april gestopt, maar voor het eggie gegaan in mei. Heb een korte cyclus, heel regelmatig, dus vandaar 'al' in ronde 8. Merk wel dat ik per maand steeds meer teleurgesteld ben als ik toch weer ongie ben geworden na b.v. 1 dag of 2 dgn overtijd. Ben er deze maand te veel mee bezig vind ikzelf, dus neem me voor de volgende keer niet meer te doen. 8) Maar hopelijk is dat niet nodig. Succes! en groetjes Jessica
ik sluit me ook hier aan!Zit in ronde acht en begin nu echt ongeduldig te worden!hopen dat 2007 voor iedereen een vruchtbaar jaar is he haha. liefs
ja laten we hopen dat we allemaal zwanger het nieuwe jaar in gaan. hihi.dat zou echt geweldig. xxx lisa.
tja wij zijn het al aan het proberen sinds januari dit jaar dus nu langer dan 8 rondes. alleen deze maand had ik een cyclus van 50 dagen. tja en als je die ertussen hebt zitten dan duurt het wel nog langer. misschien een beetje egoistisch maar zou leuk zijn geweest als ik voor de zomer nog zou kunnen bevallen...maarja dan moest ik alleen zwanger zijn...tja dromen dromen dromen. ik ben god nu al dankbaar als ik ooit nog zwanger kan worden en of het nou in de zomer of winter is.... dat maakt mij nu niet meer uit net als eerst. ik dacht er gewoon veelste makkelijk over om zwanger te raken nu dat we al 2 kinderen hebben. maar mijn lichaam geef mij volgens mij signalen aan dat het wat langer kan duren of zelfs helemaal niet. tijd zal het leren, heel veel knutselen en geduld hebben we nodig. ik zal het op mijn verlanglijst schrijven voor sinterklaas en de kerstman nr. 1...Zwangerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr zijn!
Hai ik zit nu ook in ronde 8 het duurt me allemaal wat te lang maar ja we zullen toch echt moeten afwachten....komt allemaal wel goed denk ik dan maar! komende week vast oefenen.... liefs mowtom