Wie heeft er ervaring met 5 dagen 3x daags slikken van primolut om de cyclus af te breken.. Omdat ik vorige maand een afgebroken poging van iui had en de eierstokken nog onrustig waren moet ik deze maand verplicht overslaan.. Nu heb ik soms lwnge cyclussen en dus mag ik om dit tegen te gaan op cd 23 starten met primolut om de cyclus af te breken... Wat is jullie ervaring? Hoeveel dagen later werdt je ongesteld
Het duurt een aantal dagen voordat je ongesteld wordt, als je gestopt bent met de kuur. Hier meestal rond dag 4-5 na het stoppen met de Primolut, maar het kan ook korter of langer duren. Maar weet je dan zeker dat je geen eisprong gehad hebt voor cyclusdag 23? Stel dat er iets gaande is, dan zou je dat afbreken met de Primolut. Hier dus altijd eerst controle gehad voordat ik ermee mocht beginnen.
Ivm afgebroken iui stimulatie deze maand verplicht pauze..Om lijf tot rust te brengen en om lange cyclus te voorkomen mag ik dus deze afbreken middels een 5 daags kuur Gek genoeg lees ik erg veel over langere kuren maar weet niet waarom dit zo is
Ik heb kuren gehad van 5 dagen, een week en 10 dagen. Soms één pil per dag, soms twee of drie. Het werkte allemaal even snel en op dezelfde manier. Het maakt dus niet echt veel uit.
Toevallig net geslikt... althans september 5 dagen 3x.. werd 4 dagen daarna ofzo ongesteld, maar ook gelijk 2 weken dus ik hoop voor je dat het bij jou mee gaat vallen! Succes met wachten! Geloof als het een week duurt je even aan de bel moet trekken bij het ziekenhuis.
Dankje!! Ik start ermee op cyclusdag 22 zodat ik niet een lange cyclus krijg.. En verder kan met iui en hormonen kan gaan spuiten.. Ben Ben benieuwd
Ik ben vandaag begonnen aan de Primolut. En ik heb een andere dosering dan vorige keer gehad. Nu 2x per dag 10 dagen. En vorige keer had ik 3per dag 7 dagen. Iemand enig idee waarom de dosis de ene keer anders is dan de andere keer?