Wie ook in september 2013 Starten met ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door snippie23, 3 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denise8787

Denise8787 Niet meer actief

Hallo Dames,

Ook ik meld me! ben nu 2 weken aan het spuiten met decapeptyl en sinds vandaag Puregon erbij! Ben wel heel moe!

Eerste x IVF gehad 8 embryo's waarvan geen bevruchting, ze kunnen helaas geen verklaring vinden en gaan het nu proberen via ICSI! Heel spannend dus!!

2. moontje b

moontje b Actief lid

13 jun 2008
    287
    0
    0
    Hoi,
    Wij gaan ook aan het eind van de maand voor ICSI.

Succes allemaal

3. babycomp

babycomp Actief lid

10 aug 2010
    311
    0
    16
    NULL
    NULL
    welkom allemaal, en succes in de spannende tijden.
    hoe is het voor de rest hier,?
    snippie waar zit jij ik bedoel hoever ben je wanneer beginnen of gesprek?

mieke hoe is het voel je al verandering? NIET DAT DAT NODIG IS HOOR@!!

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    welkom dames.

Dinese ik hoop dat ICSI de uitkomst is meis!

5. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    BabyComp ik moet 15sep ongi worden en begin dan meteen met deca op cd 1.

Omdat wij voor brusje gaan hoefden we niet veel onderzoeken. Alleen bloed prikken.

doordat we nog op vakantie gingen hebben we het zlef een maand uit gesteld!
    Bij ons zijn er geen wachtlijsten wij kunnen zelf kiezen wanneer we starten en dus gekozen voor deze maand.

6. Denise8787

Ja dankjewel Snippie... is de laatste optie, ze proberen dat nu eenmalig, mocht er ook nu geen bevruchting plaats vinden na de punctie dan zijn we uitbehandeld...
    Ik hoop dus op een wonder! Positief proberen te blijven terwijl de hormonen en de stress door mn lijf gieren.. Ben wel heel moe nu..

Hoe voelt de rest zich?

Liefs Denise

7. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Pff spannend zeg:(!

8. Syl84

Syl84 Lid

22 okt 2012
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

ik wil me graag aansluiten! Wij lopen wel iets "achter" op jullie, maar dat maakt hopelijk niet uit. We moeten 26 september voor een intakegesprek, omdat mijn man ZEER weinig zwemmers heeft en ik PCOS.

Het is voor ons nog afwachten of we wel of niet in aanmerking komen voor ICSI. Dat horen we hopelijk de 26e. Hierover durfde de gynaecologe geen uitspraak te doen.

Hoop zooooooo dat het ons gegund is (en jullie ook allemaal natuurlijk!!!)

Liefs Syl

9. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik meld me ook hier! Gister de eerste deca gespoten, vandaag eerste puregon! Gister belde ik dat ik ongesteld was geworden en toen kreeg ik te horen dat ze voortaan bij ons verkort protocol doen, dus geen pil en meteen dag 1 deca en dag 2 stimuleren. erg fijn scheelt 3 weken waarvan ruim een week die rottige deca. Gelukkig had de apotheek alles snel besteld en zijn we gestart. Dit is de 2e icsi voor een brusje. Spannend weer!

10. Denise8787

Ohhh dat is wel boffen he Blondje!!

11. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Welkom meiden!!

syl wat spannend en natuurlijk mag je mee praten.

Blondje wat fijn ! Ik heb altijd korte protocol gehad.
    heerlijk al rui 5 jaar geen anticonceptie :)!

12. babycomp

babycomp Actief lid

10 aug 2010
    311
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi
    snippie, dat is fijn dat je zoveel zelf te zeggen hebt, in welk zh ben je dan als ik vragen mag? fijn geen onderzoeken, hebben wij ook. ook voor brusje.

syl84 welkom, spannend allemaal. ik geloof absoluut wel dat jullie in aanmerking komen op ivf,icsi mijn man heeft ook heel erg weinig zaad. en daarnaast heb jij nog pcos en wij doen ook icsi. maar kan inderdaad bij iedereen anders zijn maar als ik jullie was zou ik er toch maar van uit gaan. kun je jezelf alvast beetje voorbereiden. is er niks gezegd dan toen je doorgestuurd ben? naar welk zh moeten jullie,, als ik vragen mag>

Denise, welkom hoe is het nu met je? hebben jullie er zelf voor gekozen om te stoppen na deze ivf,icsi? omdat je zegt uitbehandeld. of heb ik nou verkeerd gelezen? Je hebt toch nog maar 1 ivf gehad? dus mag je er toch nog twee, tenminste die krijg je vergoed.
    maar zeker spannend allemaal hoop voor je dat deze mag lukken.

succes allemaal we zullen voor je duimen.

13. Denise8787

Hallo Babycomp,

Nee het zit zo.. bij IVF onverklaarbaar maar geen bevruchting na de punctie..
    Ik had 8 goede eicellen en daarvan dus geen een bevrucht, kan geen toeval zijn dat het dus al die tijd daar mis gaat..
    Nu gaan ze andere manier van bevruchting proberen middels ICSI en dat is het enige wat ze nog kunnen.
    Heb ik nu weer geen bevruchting middels ICSI dan kan t ziekenhuis ons niet meer verder helpen..

Liefs Denise

14. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Pittig en heftig zeg denise

Babycomp wij zitten in gouda en punctie en terug plaatsing op in medisch centrum kinderwens.

Het probleem ligt bij me man en hun zagen dan dus geen reden om alle onderzoeken weer opnieuw te doen. Want oorzaak is al bekend.
    Wij kunnen alleen via icsi zwanger worden. Hebben dan dus ook nooit andere behandelingen gehad.

15. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Wanneer ik begin hangt natuurlijk wel af wanneer me cyclus start dan kan ik starten kan natuurlijk niet nu op dag 18belsuiten vanavond de eerste spuit te zetten h aha.

16. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Hey meiden,
    Mag ik me ook aansluiten... vind het leuk dat hier zoveel 'nieuwe' meiden in 1 draadje starten..
    Ik start alleen niet met icsi, maar als het goed is wordt het ivf..
    Ben gisteravond ongesteld geworden en heb me vanmorgen aangemeld, moet morgenvroeg heen voor de echo...
    Is de eerste keer dat ik een behandeling doe... vind het heeeeeeel spannend!
    Ik ga naar het VU en jullie?
    Ze doen daar sowieso lang protocol...dus start denk ik van het weekend met de pil..? We gaan alleen 4-10 okt op vakantie dus moet waarsch de pil een weekje langer door slikken!

Groetjes Anne

17. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snippie; ja idd fijn zeg dat jij dat altijd al zo had. Nog 1,5 week en dan start jij ook toch? Hier dezelfde reden, ligt ook bij mijn man dus zelf geen uitgebreid onderzoek gehad.

Babycomp; heb je wel gelezen in het ander forum maat even kwijt, wanneer start jij ook al weer?

Anne; welkom hier! Ik moest bij lang protocool op dag van de menstruatie starten met de pil, maar dat kan natuurlijk overal anders zijn. Je bent iig ook weer van start, spannend!

Denise; wat heftig zeg! Hoop heel erg dat icsi voor jullie wel werkt!

18. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja, vandaag uitgangsecho gegad, zag er prima uit dis mag door en di voor de eerste fm komen.

19. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Dankje Blondje, moet ff inlezen hoe het bij iedereen zit en hoever iedereen is!
    Ja, bij het Vu is het zo dat je je op de eerst dag tussen half 11 en half 1 moet aanmelden en dat je dan na de echo start met de pil... dus misschien moet ik morgen wel beginnen dan.
    In het Vu doen ze alleen maar lang protocol... weet eigenlijk niet waarom... haha.. ben ongeduldig! Zou anders afgelopen juli bevallen zijn... of aankomende dec..

Bij ons ligt het probleem bij mij... na 2 buitenbaarmoederlijke zwangerschappen heb ik geen eileiders meer en kan dus niet meer natuurlijk zwanger worden..
    Heb gelukkig 2 dochters uit mijn vorige huwelijk maar hopen ook nog erg op een kindje van ons samen..

20. Uy82

Uy82 Actief lid

14 apr 2013
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

İk sluit me ook aan:) start vanaf volgende week met menogon. Spannend allemaal!!!

Succes voor iedereen xxx

Deel Deze Pagina