Hoi Anne, het gaat voorlopig goed. Ik voel me eigenlijk niet specialer als anders. Het enige wat ik heb is: moe! Ik ben altijd maar moe! Ik zou elke moment van de dag kunnen slapen. De laatste week van september of de eerste van oktober moet ik opnieuw naar de gynecoloog om nog eens te laten kijken. Spannend. Groetjes, Mieke
Goede middag, Bijna weekend! Tijd kruipt voorbij voor mijn gevoel! Over 2 weken zit ik lekker in de zon! Kan niet wachten.. Kim en Blondje, hoe gaat het nu met jullie? Snippie, ik hoop echt dat ik dat ook heb... meer energie! Ben nu al heel moe van die pil... pfff... ik reageer nooit erg best op hormonen... Ook tijdens de eerste weken van de zwangerschap niet (ben inmiddels 8 keer zwanger geweest...blehh) Hope2bmama, bijna zondag!! Haha, ik herken het wel hoor... heb er ook soort van zin in... gewoon het idee dat je nu echt aan de slag gaat! Denise, hoe is het met jou na je terugplaatsing.... en nu maar wachten he? ppfff...succes daarme! Mieke, lekker aan die moeheid toegeven hoor... haha en nog even genieten dat je geen andere klachten hebt! Ik ben altijd nog voor dat ik overtijd ben kotsmisselijk... maar ach...alles voor het goed doel! Ja, wel fijn als je straks echt een kloppend hartje gezien hebt he?.. Hier weinig bijzonderheden... ga dit weekend met de kids naar de Efteling, is een familie dag van het werk. Zijn daar in mei ook geweest en toen durfte ik nergens in omdat ik zwanger was... Nu kan ik dus lekker met de kids in de achtbaan!
Hoi meiden, Ook ik ben definitief terug van weg geweest. Vandaag de tweede deca spuit gezet. Hoe zijn jullie ervaringen hiermee? Liefs en een goed weekend.
Goede morgen, Spannend Moon, ik begin 1 okt met de deca... hoe bevalt het jou tot nu toe? Heb je ergens last van?
Heey moontje en anne! Sorry ben paar dagen niet online geweest.. Ik had van de deca een beetje hoofdpijn en was erg moe... Alles op een laag pitje gezet (nog steeds trouwens) kwa sociale contacten enzo.. lekker vroeg de bank op gaan, waar mogelijk, en aan jezelf denken! ik zelf begin nu een beetje emotioneel te worden van alles.. woensdag tm zondag lekker paar daagjes naar de zee! verheug me er echt op! lekker uitwaaien.. heb t ff gehad met alles! Liefs
Ik heb geen last van bijwerkingen. van de deca, Wel last van de aventoe botte naald! Dikke knuffel Denise
boh ja zou je echt een klacht voor moeten indienen, vind het echt belachelijk dat die naalden zo dik en bot zijn van de decapeptyl!! Snap echt niet waar dat goed voor is :S Dankjewel snippie hoe is het met jou?? Liefs
Goedemiddag meiden, Ik heb vandaag voor de derde keer deca gespoten en ben wel wat moe. Vandaag heel lichte misselijkheid, maar verder niets. Inderdaad met jullie eens, gewoon rustig aan en goed aan jezelf denken. Liefs
Moontje dat kan nog wel komen. Ik spuit nu inmiddels 6dagen. Vandaag ging goed. Alleen nu vloeistof van de puregon uit me buik grr maar goed. Voel al aardig druk en vloei veel vocht netals normaal voor ei ben dus benieuwd Wat er donderdag op de echo te zien is.
Ohhh meiden...als ik jullie prikverhalen lees...brrr Vrijdag heb ik eindelijk de prikinstructie... zie het mezelf nog steeds niet doen....zeker niet met botte naalden Maargoed... komt vast in orde! Hoop vooral dat ik niet te heftig reageer op de hormonen... tijdens mijn zwangerschappen iig wel.. Nu slik ik alleen die pil en daar merk ik al van dat ik heel moe ben? Echt raar... kan bijna geen toeval zijn? Val bijna elke avond op de bank in slaap... Haha dat kan nog wat worden met die deca! Wel lekker dat ik volgende week een paar dagen op vakantie ga... lekker 6 dagen alleen maar luieren in de zon! Denise, wat een spannende tijd zeg! Heerlijk dat je er even tussenuit gaat! Laat dat ukkie maar lekker plakken daarbinnen!
Anne hoe is je eerste spijt geweest?! Hier vanavond laatste puregon zetten. Morgen 4de fm en zaterdag zeer waarschijnlijk de punctie
Hoi hoi, Ben vandaag naar de gynecoloog geweest. We kunnen het zelf nog niet geloven, maar we zagen een hartje kloppen. Nu is het nog een 2-tal maanden ons hart vasthouden. En dan kunnen we hopelijk opgelucht adem halen. Wij duimen voor iedereen heel hard mee! Dat het voor iedereen heel vlot mag verlopen!!!! Want het is met momenten toch wel heel zwaar!!!! Vele groetjes, Mieke
@ Mieke, GEFELICITEERD!!! @ Denise, Dikke Knuffel, echt #@^%& @Snippie, hoe is je punctie gegaan? Goed resultaat? Even een vraagje ladies....... Ik spuit nu decapeptyl en vanaf vanavond ook gonal, maar nu ben ik sinds dinsdag "ongesteld", maar het is alleen maar donkerrode prut (SORRY). Nu nog steeds geen verandering, hadden jullie wel rood bloed tijdens het spuiten van decapeptyl?