Zo nu eindelijk een reactie van mij! Anne wie weet komen er nog een paar bij meis! Hier afgelopen zondag positief getest. dubbel hoor om dat zo hier neer te zetten. Net afspraak echo gemaakt. 8 nov al eerste echo!
Snippie wat goed!!! Gefeliciteerd! Nu lekker blijven zitten kleintje! Ja, ze zagen vandaag nog wel 2 kleinere, maar betwijfel of die nog hard genoeg groeien voor de punctie... We wachten het nu maar af... heb me er maar bij neergelegd...
Ik moet vrijdag terug voor de derde FM , ze verwachten zondag of maandag maar dat hoor ik dus vrijdag!
hey dames, het is weer even geleden maar we zijn even lekker op vakantie geweest. moest eerst ff bijlezen Snippe gefeliciteerd meis!! en anne heel veel succes morgen! iedereen trouwens! wij hebben te horen gekregen dat bij het laatste zaadonderzoek het zaad niet zo slecht was als er eerst gezegd was. we gaan nu half ivf en half icsi doen. ik moet tot zondag de pil nog slikken en ik ben vandaag begonnen met deca spuiten. ik moet dus nog even geduld hebben.. iedereen weer succes en sterkte en dat ik er maar snel meer mag feliciteren!
Snippie, proficiat!!!! Wij duimen voor jou dat alles goed mag blijven gaan! Wij gaan volgende woensdag opnieuw op controle. Hopelijk is ons prutske er nog. :-/ Veel succes aan iedereen!!!! Wij duimen hoor!!!! Groetjes, Mieke
Chrissije welkom terug meis. Spannend zeg allemaal!? Anne hoe was je FM? Dank je Mieke. Hoe gaat het met jouw en hoe voel jij je?
Chrissije, spannend! Succes met de deca! Hier vandaag een goede echo, 7 follikels waarvan 1 wel al 27 mm... Moet vanavond de pregnyl zetten en disndag de punctie... Ben heel benieuwd!
ja spannend allemaal! vrijdag begonnen met gonal-f en maandag 11 nov de eerste echo hoe is het bij jullie dames?
Crissiej, hoe voel je je? Last van bijwerkingen? Hoe gaat het met de zwangere dames? Hier bijna in de laatste wachtweek... begin wel last te krijgen van allemaal kwaaltjes maar weet niet goed of dat nou komt van de utro of niet... Wel gek dat ik de eerste dagen utro nergens last van had? Normaal test ik wel dag 11/12 dpo ofzo.. maar dan zit mijn man nog in het buitenland... heel onhandig...