hallo dames... gisteren afspraak gehad in maastricht... en we hebben groen licht!! mag gaan beginnen met de pil op mijn nod, en laat ik die nu gisteren hebben haha... binnen 6 wkn krijg ik nu de oproep om naar de ivf info bijeenkomst te gaan, en dan gaan we starten, volgens de gyn heb ik ong. 60% kans dat ik nog voor de kerstmis de 1e tp heb... dus dat geeft toch wel hoop!! wat betreft mijn praktijk examen wil ik zeggen dat, dat nog wel eventjes duurt, heb n.l pas 19 lessen gehad... maar ook daarvoor geld dat als ik zo blijf rijden als nu, ik ook mijn papiertje voor de kerst heb... dus dat zou natuurlijk dubbel goed nieuws zijn... @ all, hoe is het met iedereen?? @ beginneling, men ik vind het echt goed van jullie, dat jullie zo'n beslissing kunnen nemen... weet niet zo goed wat ik zou doen... @ sammy, gefeliciteerd!! @ liev & henrykim, hoe gaat het met jullie, last van kwaaltjes of gewoon volop aan het genieten?? Liefs Rietje
@ Rietje: helemaal super dat jullie groen licht hebben gekregen voor de behandeling. O dat is wel een super vooruitzicht dat je de TP hebt voor de kerst. Spannend. Hopelijk kunnen jullie snel terrecht voor de info avond. En je praktijk komt ook helemaal goed. Als je de theorie eenmaal binnen hebt is dat ook zo binnen. Succes alvast. @ Beginneling: fijn dat jullie zo genoten hebben van het weekendje weg. Kan ook bijna niet anders met het mooie weer van de afgelopen dagen. En fijn dat jullie goed bijgekomen zijn. @ Ikkuh: heel goed dat jullie de beslissing hebben genomen om even een paar maandjes rustig aan te doen. Even tijd voor elkaar en alles op een rijtje zetten samen en dan in maart/april voor een nieuwe poging en hopelijk een mooi wondertje voor jullie. @ All: had tot gisteren alleen last van vermoeidheid. Maar sinds ik gisteren morgen ben opgestaan. Alleen maar misselijk, niet normaal. Kan amper eten. Ik doe het wel, kleine beetjes met veel moeite. Heb gisteren de hele dag in bed gelegen. Als ik opstond voelde ik me meteen weer misselijk en duizelig. Maar ja hoort erbij zullen we zeggen, het is voor een goed doel. Morgen eindelijk de echo. Vind het zo spannend. Wil gewoon de bevestiging dat er een hartje klopt. Dan kunnen we toch weer wat meer genieten. En natuurlijk willen we weten of het er 1 of 2 zijn. Spannend.
hoi meiden, ik ben weer terug van mijn vakantie. We zijn een weekje naar Amerika geweest. Wat was dat geweldig. Op dag 2 ongesteld dus naar het ziekenhuis gebed en ik mag beginnen met prikken op 13 oktober!!!!!!!!!!! Mijn vakantie kon niet meer stuk. Ga nu ff mijn telefoonrekening bekijken want dat was vast een duur telefoontje. Heb ik veel gemist??
Nou dames vandaag de echo gehad. Van de 2 teruggeplaatste emmy`s is er eentje blijven zitten. Een mooi frummeltje van 9.6mm met een kloppend hartje in het vruchtzakje. Zo onwerkelijk om te zien. Vandaag precies 7 weken zwanger! Over 3 weken weer terug voor een echo en controle bij de gynaecoloog. Spannend. @ mikky: lekker zeg een weekje Amerika. Zal wel geweldig geweest zijn ja. En fijn dat je 13 oktober kunt beginnen met spuiten. Veel succes en op naar een mooi resultaat.
Mikky & rietje bedankt voor jullie felicitaties maar hèt is hier helaas mis gegaan dus nou ja op naar de volgende poging!
sammy--> ahh balen meid wat rot zeg echt heel jammer... henrykim--> wat super zeg toch nog 1tje die is blijven plakken van de 2 rietje--> wauw wat super eindelijk dan bijna beginnen komt allemaal goed met je en je praktijk... dat komt vast ook helemaal goed je theorie is niet in 1 keer gelukt dus je praktijk dan wel mikky--> super dan mag jij ook eindelijk beginnen
@ Sammy; Wat een vervelend berichtje meid! Sterkte met deze klap! @ HenryKim; Super meid! Een beetje gerust gesteld, nu lekker genieten van dit grote wonder! @ Mikky; Heerlijk meid, dat je mag beginnen! Komen weer spannende tijden aan!
@ Sammy: jeetje meid wat een klote bericht om te lezen dat het is mis gegaan. Veel sterkte komende tijd.
@ sammy, jeetje meis wat erg, heel veel sterkte de komende tijd. @ all, ik had vrijdag 'n brief binnen van het zkh, 27 okt. hebben we van half 10 tot half 12 de info bijeenkomst en aansluitend hebben we dan het gesprek met de ivf arts... en dan word het behandelplan opgezet... komt nu toch wel erg dicht in de buurt, word nu wel erg spannend. Liefs Rietje
@ Rietje; Nu gaat het idd echt beginnen!! Mooi dat je zo snel overal terecht kunt..! Heel veel succes!!
@ Rietje: super zeg. Weer een stap in de richting van jullie droom. Hier was het vanmorgen lichte paniek. Had vanmorgen helderrood bloedverlies toen ik naar het toilet ging. Ik moest om 12uur werken, daar aangekomen meteen de gyn gebeld en ik mocht om 13.20uur komen voor een echo! Nou ik kan zeggen, dan gaat de tijd langzaam voorbij. Maar gelukkig alles goed met de kleine. Alweer 13.4mm. Waarschijnlijk zat er een bloeduitstorting, maar kon geen kwaad. Mocht er weer wat zijn ik kan altijd bellen. Wel fijn dat ik weer gerustgesteld ben. 25 oktober weer naar mijn behandelend ziekenhuis en dan op naar de 12weken grens. Het lijkt of de tijd voorbij kruipt. Hoe is het met de rest van de dames? Alles goed met het prikken en wachten??
henrykim--> jeetje dat was wel even schrikken voor je maar gelukkig gaat alles goed rietje--> spannend allemaal hoor komt nu echt steeds dichter bij dan voor je he hoe is het verder met iedereen? alweer iemand verder in de ronde? of goede nieuwtjes? hier bij mij gaat alles rustig ze gangetje we worden steeds rustiger en zien weer steeds meer uit naar maart we hebben nu ook echt weer zoiets van ja tegen die tijd kunnen we het weer allemaal aan ook zijn dan weer opgeladen, nu gewoon lekker druk met andere dingen... met de bruiloft heel druk bezig met alles regelen... en gisteren lekker naar de bios geweest naar footloose echt een leuke chickflick heel gezellig dus echt een aanrader
@ikkuh, wat goed van jullie dat je met positieve dingen bezig bent zoals de bruilofd!! Al die voorpret is tof. Geniet er maar lekker van hopen dat het snel maart is. Ik heb gisteren mijn 1e prik gezet, makkie vond ik. Ook weer een stapje dichterbij voor ons. Vandaag jarig dus ga nu taart eten mmmmm
@ Ikkuh; Leuk he! Alles regelen voor je eigen bruiloft! Bij ons is het alweer ff geleden.. Maar laatst trouwde mijn zusje, dat is ook erg bijzonder! Geniet er lekker van! @ Mikky; Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Lekker verwend door je mannetje?? Fijne dag nog! Enne, de 1e spuit! Dus het gaat echt beginnen!! Succes! @ All; Hier is het nog lekker rustig! Als ik mijn gewone cyclus moet nagaan, zou ik dit weekend ongi moeten worden, maar ik weet dus niet of dat gaat gebeuren vanwege de cyste! Vorige week vrijdag erge krampen.. af en toe voel ik mijn eisprong, dus misschien dat ik toen wel een eisprong heb gehad.. Ik heb gehoord dat je ondanks dat je een cyste hebt, wel gewoon een eisprong kunt hebben, omdat je 2 eierstokken hebt..!! We WACHTEN rustig af.. Door die cyste ben ik toch wel weer wat onzeker geworden.. En ik ben elke keer het wachten zat..!!
mikky--> nog gefeliciteerd met je verjaardag hoop dat je het gezellig hebt gehad en lekker taart heb gegeten gelukkig maar dat het meeviel de eerste prik beginneling--> leuk hoor dat je zusje getrouwd is laatst zal een heel gedoe met regelen zijn geweest ook voor jullie toen de tijd... af en toe weet ik het gewoon ff niet meer en zet ik het op een laag pitje. ben benieuwd of je ongie zich gemeld heeft wel balen met een cyste want daardoor kan het uitgesteld worden... zodra je weer ongie bent mag je weer beginnen met prikken toch? kan me voorstellen dat je het wachten echt zat bent had ik ook heel erg alles gaat tegen zitten ook al je wacht (voor mijn gevoel)
@ Ikkuh; Ongi heeft zich nog niet gemeld.. Je hebt gelijk, ik heb ook het gevoel dat ons alles tegenzit. Maar goed, er zijn mensen die helemaal geen kinderen krijgen, die uitbehandeld zijn! Van al dat wachten wordt mijn humeur ook niet erg beter van! Manlief moet het vaak ontgelden, wat ook niet eerlijk is! Maar als ik bloedverlies heb, moet ik naar het zkhuis, dan gaan ze kijken of we kunnen beginnen! Hoop echt niet dat het nog heel erg lang gaat duren, anders ga ik ze gewoon bellen en zeggen dat ik erg onzeker etc ben.. Dan mag ik vast wel langskomen voor een fm.. Slecht he! Maar goed, je moet gewoon voor jezelf opkomen..!!
hey meiden, wat een stilte hier zeg... hoe is het met iedereen? beginneling--> heeft je ongie zich ondertussen al gemeld? ik hoop het zo voor je dat het niet te lang duurt en dat je cyste weg is dan kan je lekker beginnen
@ Ikkuh; Nee, nog niet, voel wel vanalles.. Maar goed, mijn lichaam heeft wel vaker me voor de gek gehouden. Ik kijk het nog een weekje of 2 aan, dan wil ik graag wel weer een fm.. Ben heel erg benieuwd of de cyste groeit, of dat deze is geslonken..