Wie ook in september beginnen met 1e icsi?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mikky1982, 18 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    ja het is hier zeker rustig, geeft niet hoor kan ik het tenminste bijhouden.

Ben aan he t wachten op mijn ongi, hoop dat het morgen zo ver is want dan mag ik volgende week beginnen met gonal f!
    Het prikken gaat prima, ik vind het makkelijk. Gelukkig maar.

2. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ all; Heb vanavond naar het zkhuis gemaild met de vraag of we ook een fm mogen krijgen, omdat we toch wel een beetje onzeker worden hoe het met de cyste gaat. Manlief begon er vandaag over.. Dat is niet voor hem.. Hij laat het altijd een beetje op z'n beloop.. Dus ik verwacht morgen een mailtje of een belletje terug. Verwacht dat ze zeggen dat we nog een paar weekjes moeten afwachten.. Maar goed, we zullen zien!

3. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    beginneling--> jeetje balen hoor is je ongie er dus nog steeds niet? bah altijd op zulke momenten

4. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    hoi meiden,

Dacht ik dat het zo goed ging met het prikken. Maar helaas hebben we weer eens een tegenvaller. Moest ongesteld worden voordat ik met gonal f mocht beginnen en dat is niet gebeurt. Dus terug naar de gyn en wat blijkt, kleine kystes en een te dik baarmoederslijmvlies. Dat houd in dat mijn ongi niet vanzelf gaat komen en ik zit nu dus aan de provera om het op te wekken. Naar verwachting over twee tot drie weken ongi en dan beginnen met gonal f. Schiet dus weer lekker op pfffffff.......

Hoe is het verder met iedereen hier????

5. rietje89

rietje89 Lid

9 aug 2011
    61
    0
    0
    op dit moment huisvrouw
    limburg
    ey ey...

sorry dat ik lang nix van me heb laten horen schaam schaam

heb het erg drukjes de laatste tijd... ben nu officieel aan de deeltijdbehandeling begonnen, dus ben nu 4 dgn in de week in therapie... is heel intens, confronterend en vermoeiend... maar het is voor het goede doel zullen we maar zeggen...

afgelopen donderdag in het zkh geweest... heel veel info gekregen en behandelplan opgezet... maar helaas kunnen wij in jan. 2012 pas starten, want vorige week heeft het zkh budget vergadering gehad en daaruit bleek dat de afdeling aan het aantal behandeling zat die ze per jaar mogen doen... maar ach... die 4 wkn extra kan ik ook nog wel wachten... mag op 29 dec. starten met spuiten. en dan heb ik 10 jan. de eerste echo.

verder wil ik nog eventjes melden dat ik a.s woensdag mijn t.t.t heb. en als ik die goed afleg kan ik ong. 3 wkn later op examen... dus voor de winter heb ik met 'n btj geluk mijn rijbewijs :)

hoe is het verder met iedereen???

henry&kim, groeit het allemaal naar wens??

liefs X x x

6. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Mikky; sjonge jonge, 't zit jullie idd echt niet mee. Je mag nu dus pillen slikken en dan wordt je automatisch ongi.. Want ik heb ook een cyste, maar ik moet gewoon wachten totdat ik ongi ga worden..!!

@ Rietje; Mooi dat het goed gaat met je behandeling, wel vervelend dat het intensief is. Maar zoals je zelf ook al zegt, tis voor een goed doel..!! Spannend dat je voor je ttt mag, hoop dat dit goed gaat, zodat je idd binnenkort mag afrijden.. Heb je dat in ieder geval binnen! Kun je daar geen zorgen meer over maken!
    Apart dat het zkhuis niet meer dan een aantal behandelingen per jaar mag doen.. Maar wat je zegt, die paar weken kunnen er ook nog bij.. We moeten toch al zo lang en vaak wachten!

@ all; Donderdag met het zkhuis gemaild, dat ik me toch wel een beetje zorgen maak over die cyste. Omdat ik nog ni ongi ben, maar toch (bijna) constant krampen heb. Ze snapten dat en ik mag maandag even komen voor een echo. Daar zijn we heel erg blij mee, kunnen we ff checken hoe het ermee gaat! Hoop dat die is geslonken of weg is, maar daar ga ik niet vanuit!

Iedereen een goed weekend!!

7. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    @ beginneling, goed dat je gemaild hebt! Hopelijk kan jij ook provera krijgen, ik zou het gewoon vragen! Je weet maar nooit!

8. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ mikky; Laat ik nou vanmo ongesteld zijn geworden.. Komt mooi uit, omdat ik voor morgen een afspraak heb staan. Ik moest sowieso op dag 2 of dag 3 komen voor een echo. Maar nu gaat mijn man volgende week een paar dagen voor het werk weg, dus moeten we maar ff kijken of we meteen kunnen beginnen of dat we nog een maandje moeten wachten.. Hoop dat ik wat later mag beginnen met spuiten, zodat we deze maand nog wel een poging kunnen ondernemen.. En anders wachten we nog wel een paar weekjes die kunnen er ook nog wel bij!

9. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    mikky--> ahh meid dat is echt balen zeg... denk je eindelijk op de goede weg te zitten krijg je een tegenvallen...

rietje--> jeetje ook best weer een tegevaller dat je pas in januari mag beginnen... ga snel hopen dat dit jaar snel voorbij vliegt :D
    spannend woensdag... ik heb ook een t.t.t gehad en vond dat wel erg prettig :) dus zal allemaal vast goed komen en dan voordat de echte winter komt heb jij lekker je rijbewijs:D

beginneling--> succes morgen met de echo ik hoop echt heel erg dat die cyste weg is kan je niet anders ook van die pillen krijgen om je ongi op te wekken?

hier gaat alles lekker zijn gangetje, me vriend krijgt nu overdosis met vitamines hahaha hopen dat ie niet ziek word deze winter en dan kunnen we over een paar maanden vol goede moed weer verder.

10. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    oh beginneling eindelijk dus je ongi heeft lang geduurd he...
    spannend ben benieuwd hoe het nu verder moet hoop niet dat je weer moet wachten maarja wat je zegt die paar weekjes kunnen er ook wel bij, wat dat betreft vliegt de tijd echt voorbij

11. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Ikkuh; Ben ook heel erg benieuwd hoe en wat.. En vooral of de cyste helemaal weg is! Maar ik laat het morgen ff weten!

12. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    ben benieuwd ik hoop dat ie weg is scheelt een hoop gedoe he succes morgen en ik hou het in de gaten ben benieuwd

13. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ all; Ben vanmo in het zkhuis geweest en de cyste is weg!!! Ik ben hier heeeeel erg blij mee.. Alles zag er goed uit. Er lagen sowieso 3 eitjes die kunnen gaan groeien! Gezegd dat manlief volgende week een paar dagen is weg. Zij vond het een nieuwe uitdaging en die wilde ze graag aangaan! Dus ik ga vanavond weer beginnen met de menopur en dan vanaf woensdag de orgalutran erbij! Donderdag gaan we kijken hoe het allemaal gaat! Yes, heb er echt weer zin in!!

14. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    @ beginnenling dat is goed nieuws!! Wat is menopur en orgalutran??

15. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Menopur is een stimulator en orgalutran is een remmer..!! Menopur moet je nog mengen en de orgalutran is een kant en klare spuit!

Moet zeggen dat we echt weer vol goede moed aan de poging gaan beginnen! Dus hopen dat we deze keer een bevruchting gaan krijgen!

16. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    beginneling--> wat een super nieuws!!! gelukkig dat de cyste weg is:D op naar de volgende ronde en zeker met vol goede moed.

17. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ all; Vanmo weer een fm gehad. Er zaten 4 eitjes, 2 van ong. 8 mm, dus die doen niet mee. Dat zat er nog eentje van ong 12 mm, dus bij die is het nog de vraag. En er zat er eentje van 16 bij 18 mm. Die was al erg groot, voor het feit dat ik zondag mijn 1e dag is. Moest ook ff bloed prikken, wordt straks gebeld voor de uitslag. Ben zo bang dat de progesteron weer te hoog is, dus dat die weer wordt afgebroken. Als we een punctie krijgen, zal deze, zaterdag, zondag of maandag plaatsvinden. Ik hoop zo laat mogelijk, zodat die andere eitjes nog een beetje kunnen groeien. We laten de punctie gewoon doorgaan ook als is het voor 1 eitje. De kans dat ze andere cyclussen er meer gaan uithalen is klein!

18. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ aal; Ben net gebeld en mijn bloed zag er goed uit! Wat een opluchting. Morgenvroeg moet ik weer komen, en dan weer een fm en bloed prikken. Ze hopen dat het eitje van 12 mm ook nog een beetje gaat groeien, zodat we 2 eitjes kunnen weghalen.. Dat hoop ik ook! Maar goed, we zullen wel weer, voor eerst maar weer ff gerust gesteld.. Nu morgen maar weer verder kijken!

19. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ all; hehe, alweer een berichtje van mij. Vanmo weer voor een fm geweest. Zag er allemaal weer goed uit. De eitjes groeien gestaag, is ook goed, want het gaat allemaal ook erg snel. Ze hebben nog een 3e eitje gespot. Ook nog wat klein, maar het kan nog wel wat groeien natuurlijk. Net bloed geprikt en ik wordt vanmi gebeld over hoe we het verder gaan doen.. De verwachting is zondag of maandag de punctie. Spannende tijden weer!

20. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Joehoe!! Maandag hebben we de punctie! Ze hebben nog gebeld..! Omdat het bloed er goed uit zag, willen ze dat ik nog 1 dag ga stimuleren, om te proberen de andere 2 eitjes ook te laten groeien! Anders gaan ze voor 1. Tis heel erg weinig, maar vanwege mijn amh-waarde, zal een andere maand ws niet veel meer opleveren! En de vorige keer gingen ze van 3 eitjes uit, en konden ze uiteindelijk nog 5 eitjes eruit halen.. Dus het wordt spannend en een zaak van 50-50! Maar goed, we hebben er maar eentje nodig! Dus fingers crossed!!

Deel Deze Pagina