joehoeeeee beginneling wat super!!!! ben echt super blij voor je ik hoop zo dat dit je lucky egg word!!! het word nu echt tijd he ennuh het geld echt nog steeds er hoeft er maar 1 de winnaar te zijn maar wat super dat alles verder wel goed is!!
Whaaaa beginneling, spannend!!!! Ik ben voor je aan het duimen hoor!! Ik zi nu voolp aan de gonal f, moet zeggen heb meer last van de bijwerkingen dan ik dacht. Ben steeds zo duizelig en zag dat het zowel een bijwerkig is van de decapeptyl als van gonal f. En ben vrij emotioneel maar dat is niet zo gek met al die hormonen in mijn lijf. Donderdag fol meting!! Hopelijk gaat hat goed eb heb ik de week erna de punctie.
@ Mikky; Ja, spannend he! Hoop zo dat ze er toch nog 3 eitjes uit kunnen halen.. En dan ook nog bevruchten, daar hebben we ons de vorige x erg op verkeken. Toen hadden we zoiets, ach 5 eitjes, toch wel 1 bevruchting, en toen helemaal niet! Dus daar houden we goed rekening mee. Toen hadden we ivf, nu een icsi.. maar goed de tijd zal het leren! Wat vervelend dat je last van de bijwerkingen hebt.. Heb alleen maar last van moeheid als ik aan het spuiten ben.. Hopen dat het donderdag allemaal goed lijkt! Enne, dat je volgende weekend de punctie hebt.. Lopen we mooi gelijk op..! Zou leuk zijn! Maar goed, niet op de zaken vooruit lopen! Jullie horen morgen hoe het is geweest! Wij gaan nog ff lekker bij de houtkachel zitten en op tijd onder de wol!
Hoi dames, Nou, we hebben onze punctie gehad. Ging niet zo vlekkeloos als de vorige keer, maar dat nemen we voor lief! Vannacht echt heel erg slecht geslapen, iets van 3 uurtjes! Was dan ook knetter zenuwachtig. Infuus wou niet, dus na een aantal prikken (en blauwe plekken verder), zat tie erin. Werd daarna lekker dronken.. Dat was wel ff lekker relax. Aanprikken ging ook niet zoals de vorige keer. Deze keer deed het elke keer behoorlijk pijn. Manlief zag het aan mijn gezicht en die vond het echt niet leuk.. maar goed, ze hebben toch 3 follikels eruit gehaald! Daar was ik erg blij om. En alle 3 de eitje waren oke! Dat was een hele opluchting. Manlief heeft alles naar Zwolle gebracht en is daar aan de gang gegaan. De vorige keer had hij ong 1 miljoen goede zaadjes, dit keer had hij 10 miljoen goede zaadjes! Ben dus ook heel erg trots op hem! Hij heeft sinds kort boxers aan, die iets losser zitten, misschien heeft het daar mee te maken.. Morgen tussen 12.00-14.00 horen we of er een bevruchting heeft plaats gevonden, dus weer een zenuwachtig nachtje/ochtendje! En als we een tp krijgen, zal dit op vrijdag 11-11-11 gebeuren. Leuke datum dacht ik zo! Het zkhuis was erg tevreden, omdat ze van 1 eitje uit gingen, dus toch nog 3 eitjes! ze zeiden dat 95% van de gevallen bevrucht worden, maar omdat we 3 eitjes hebben, kan dit bij ons iets lager uitvallen.. Zoals het nu lijkt worden er 2 embryo's terug geplaatst (als er 2 zijn bevrucht). Ze vroegen of wij dat wilden, heb meteen ja gezegd, anders heb je kans dat ze worden weg gegooid. Zwolle heeft een heel erg streng beleid, er wordt daar bijna niet ingevroren! Meiden, we hebben er zo'n goed gevoel over.. Moet wel mijn hoofd erbij houden, want de vorige keer kwam het zo rauw op ons dak dat er geen bevruchtingen bij waren, dat was ook met ivf. We hebben nu icsi. Tot zover mijn ego berichtje!!
beginneling--> wauw wat spannend zeg!!! ik ga heel hard duimen en hoop dat je je terugplaatsing zal krijgen op 11-11-11 dat moet toch geluk geven neem ik aan maar dit zal zeker goed komen houd dat goede gevoel erin hoor!!
Goed nieuws hier! Van de 3 eitjes waren er 2 rijp, dus deze zijn geinjecteerd en ze zijn beide bevrucht en hebben zich gedeeld! Dus as vrijdag 11-11-11 hebben we een tp! Of we 1 of 2 terug geplaatst krijgen, weten we nog niet. Ze willen nog ff kijken hoe ze zich gaan ontwikkelen! Jullie weten niet hoe blij we zijn. Eindelijk een stapje verder! Het wordt vanaf vrijdag natuurlijk weer erg spannend, want dan hebben we weer de beruchte wachtweken! Maar goed, dat zien we dan wel weer. Vanmi mannetje ff gebeld, is al vertrokken naar een beurs, dus we hebben elkaar helemaal geen dikke knuffel kunnen geven. Dat vond ik wel ff vervelend, donderdagavond is hij erweer, dan ga ik hem helemaal plat knuffelen!!
beginneling--> wauw!!!!! wat geweldig!!!! echt super goed man. het is je zo gegunt word echt tijd voor je!! ik zou zeggen knuffel je mannetje maar helemaal plat morgenavond eindelijk kunnen jullie een stapje verder
@ beginneling whaaaaaaaaaaa goede meid!! Ik hoop zo voor je dat het allemaal gaat lukken nu!!! Ik moet morgen naar het ziekenhuis, zooooo spannend!!!! Eerste echo na het prikken van gonal f. Nu maar hopen dat er eitjes zitten. Duimen jullie voor me?
@ Mikky; Tuurlijk duim ik voor je!! Ben heel erg benieuwd hoeveel er zitten..!! Laat je 't morgen ff weten! @ all; Heb echt zin om morgen mijn mannetje weer te zien! Ik hoop ook zo dat het deze x gaat lukken! Mag idd ook weleens, maar bij jullie ook. Kunnen we samen naar een ander forum! Hou echt wel in mijn achterhoofd dat het ook kan wezen dat het niet gaat innestelen enzo..!! maar goed, eerst vrijdag maar ff afwachten!
beginneling--> zeker goed om het in je achterhoofd te houden maarja de teleurstelling blijft denk ik net zo groot maar je hoeft het niet in je achterhoofd te houden hoor want het gaat je gewoon lukken!!! mikky--> echt heel veel succes morgen ik ben benieuwd ik hoop dat er genoeg zitten voor je
@ Ikkuh; Wat lief van je!! Vind je het niet lastig om onze verhalen te lezen, terwijl je zelf nog ff moet wachten..?? Hoe staat het met het regelen van je bruiloft.. Alles al een beetje geregeld??
Vanmorgen dus naar het ziekenhuis geweest. Vandaag dag 9 gonal f en wat denk je? Wel 8 tot 9 blaasjes die er bijna uit mogen. En dan zitten er nog 8 tot 9 kleinere. Ze hopen ze alle 18 eruit te kunnen halen. Hoe meer hoe beter zei ze. Goed nieuws toch? Ik moet zaterdag terug om te kijken of ze dan weer wat groter zijn. De grootste twee waren 16mm. Hopelijk maandag of woe de punctie. Maar dat horen we zaterdag. Ik hoop niet dinsdag want dan heb ik een intern sollicitatie gesprek,dan zou ik dat af moeten zeggen en dat staat dan weer zo raar. De reden dat ik zoveel blaasjes heb is dat ik pcos heb. Het is maar goed dat we met een lage dosis van 112,5 zijn begonnen anders waren het er waarschijnlijk veel te veel geweest. Nu mijn man nog. Geen tot heel weinig zaad. Onze grootste angst is dat er geen zaad wordt gevonden maar ja nu maar even niet aan denken. Volgende week dus heel spannend week! Sollicitatie en die functie wil ik echt!! En waarscijnlijk punctie en als het mee zit ook nog een terugplaatsing. poeeeeeee ik word er helemaal zenuwachtig van.
@ Mikky; sjow!! Dat zijn een boel eitjes.. Mooi dat je met een lage dosis bent begonnen, zodat het allemaal goed verloopt! Ik hoop dat je gewoon je sollicitatie kunt hebben en de punctie! Spannende tijden weer! Jullie horen morgen hoe het met ons is vergaan! Fijne avond allemaal!
beginneling--> echt heel veel succes morgen!! en dan 2 spannende weken vind het niet zo erg hoor om de verhalen te horen vind het zelf wel leuk om te weten hoe het met jullie allemaal verder gaat ookal moeten wij wachten maar daar hebben we zelf voor gekozen he en jullie allemaal wachten er ook al zo lang op dat ik het jullie ook gun... had laatst wel moeilijke momenten op me werk had ik een klant die de wel 3 keer aan toe zei ik kan niks hoor ik kan alleen 2 dingen 1 ervan is een sport die hij doet en het 2de wat ie kon was een kind maken....:x dat heeft ie wel 3 keer gezegd heb hem snel verder geholpen en snel weggewerkt als ie het nog vaker had gezegd weet ik niet wat ik gedaan had, ik had al de neiging om te zeggen als je nou niet je mond houd dan zal ik er even voor zorgen dat je geen kinderen meer kan maken er gingen allerlei ideeen door me hoofd haha wou em zo een schop tussen ze benen geven... maarja heb daarna ook op me werk aangegeven dat ik hem nooit meer wil doen met de bruiloft gaat goed alle voorbereidingen we gaan morgen waarschijnlijk de ringen kopen als ze in het echt ook zo mooi zijn als op i-net mikky--> wauw!!! dat zijn dan een hoop eitjes hoor gelukkig zijn ze rustig aan begonnen... ik hoop heel erg voor je dat je mannetje dus genoeg zaadjes heeft ervoor moet goed komen toch heel spannend word het dan.
@ Mikky; Bedankt!! Enne, succes morgen! Heb je toch nog een echo? Weet je dan ook wanneer je de punctie krijgt, denk het wel of ni..! @ Ikkuh, wat een irritante vervelende klant! Idd, een schop tussen de benen, dat heeft hij ook niet meer het hoogste woord!! @ all; Nou, ik ben 2 boontjes rijker! Nu maar hopen dat het gaat lekker warm in m'n baarmoeder blijft zitten. Tp stelt niets voor, t was zo gedaan! Maar de beide embryo's waren 6 cellig, dus liep iets achter op de ontwikkeling! Het enthousiasme van manlief en mij is dus meteen een stuk minder.. Hoop nog heel erg dat het allemaal blijft plakken, maar door dit nieuws ben ik toch wat voorzichtiger geworden met blij zijn!
@ ikkuh, schppen die vent! Dan piept die wel ander sukkel! Lekker he die voorbereidingen voor je bruiloft. Beetje wegdromen naar de mooiste dag van je leven. @ beginneling, o als ze maar blijven plakken, op z`n minst eentje! Hoe veel cellig is het beste dan? Ik ben hier morgen weer en hopelijk kan ik jullie vertellen wanneer ik de punctie heb. IK WIL MAANDAG!!
@ mikky; 8-10 cellig. Maar ik lees op internet ook veel goede verhalen met minder cellen (gelukkig) Dus we wachten maar ff af! Manlief is wel heel erg bezorgd, mag me niet te druk maken enzo.. Is wel lief, maar kan niet zo goed stilzitten! Nu nog maar hopen dat de dagen snel voorbij gaan, nog 13 te gaan!! hihi Hoe was het in 't zkhuis, krijg je maandag de punctie?? Zou wel mooi zijn! Spannend!!
nou we zijn weer geweest vandaag, de blaasjes waren niet heel erg meer gegroei dus maandag geen punctie. Het wordt dinsdag of woensdag. Morgen moeten we nog 1 x terug voor een echo. Ik hoop nu op woensdag. Als dat reizen jeetje 222 km per keer!!
Huh, doe je in het buitenland ivf/icsi dan?? Das idd een heel erg eind reizen! Hopen dat morgen duidelijk wordt wanneer de punctie gaat plaatsvinden!