beginneling--> super!!! 2 boontjes en nu vooral blijven plakken!! mikky--> ik hoop dat het weer beter groeit en je snel de punctie zal krijgen word spannend nu voor je ja he had echt moeten schoppen haha maarja dan zet ik meteen de zaak in slecht daglicht haha maarja ik hoef die vent niet te helpen meer in ieder geval en we hebben gisteren dus onze ringen gekocht we zijn zo blij nu weer echt het gevoel dat het gaat gebeuren... we kunnen ze waarschijnlijk ong. over 4 weken ophalen
@ Ikkuh; Super! Dat kun je weer van je lijstje afstrepen!! Leuk hoor! Lekker bezig zijn met leuke dingen! @ Mikky; Weet je al wanneer je de punctie hebt? Ben heel erg benieuwd! @ all; HIer gaat alles goed! Tijd gaat nog wel redelijk snel, daar ben ik ook erg blij om! Gisteravond ineens gigantisch zere borst (1tje maar). Het leek wel of ze in de brand stonden, was niet echt een heel erg fijn gevoel.. Manlief had koude handen, hihi! Was blij dat hij eindelijk weer 'ns wat mocht voelen!! hihi!!
@ beginneling, hoeveel dagen moet je nu nog wachten voor de test???? @ ikkuh, lwuk de ringen! Wat heb je voor ringen gekocht? Foto foto foto... Wanneer ging je nou ook alweer trouwen? hier: woensdag 10:30 de punctie!!! Wow zo spannend allemaal. Vanavond 22:30 de pregnylspuit zetten.
mikky--> oehh spannend woensdag!!! het zal vast allemaal meevallen de ringen zijn zilver gecombineerd met goud mijn vriend houd van zilver en ik van goud dus vandaar de combinatie hoeven we geen ruzie te maken haha de ringen zijn nu besteld dus die hebben we nog niet en de foto`s die we hebben zijn nogal vaag. we trouwen 6 juli 2012 dus erg spannend maar hebben nog alle tijd beginneling--> haha je mannetje ook weer blij die zal zich waarschijnlijk aankomende tijd even in moeten houden haha
@ Mikky; Oei, spannend! Dus je kunt nog wel morgen op sollicitatiegesprek! Dus mooi zo! Hoop voor je dat je heel erg veel eicellen hebt! Mijn duimen draaien! nog 11 dagen.. hihi!! maare ik denk dat we wel iets eerder gaan testen.. We kunnen toch niet wachten! Ach, ik weet echt niet hoe we er voor staan. Wou dat ik een winterslaap kon houden tot volgende week vrijdag!! hihi!! Maar goed, we hebben van de week nogal druk dus dan gaat de tijd lekker snel! @ Ikkuh; ben ook heel erg benieuwd naar je ringen! Wij hebben ringen van titanium, manlief mag voor het werk geen ringen om te hebben. Ook bij de brandweer is dat niet heel erg handig, dus hij heeft zijn ringen alleen met zon- en feestdagen om! hihi!! De tijd gaat altijd erg snel, voor je het weet is het zover..!! Hopen op supermooi weer. Ik ben begin mei (2008) getrouwd en toen was het 29 graden. Niemand had er rekening mee gehouden, ik ook niet! Maar we hebben wel super mooie, zonnige foto's en iedereen was gtp!
Vanaag punctie gehad, pijn viel erg mee! Helaas maar 6 eicellen gevonden en daar zijn er maar 3 van geinjecteerd omdat er maar 3 zaadcellen gevonden zijn na het ontdooien. Hij heeft nog een acute pesa gehad maar 0 zaad. Baal er erg van zo weinig. Vrijdag horen we meer.. Nu met buikpijn in mijn bedje.
@ Mikky; Och sjonge, jonge, wat vervelend om te lezen! Was manlief's zaad ingevroren of niet.. Het is me even ontschoten! Zijn de zaadcellen van goede kwaliteit of weten jullie dat niet! Ik ga heel erg voor jullie duimen dat ze alle 3 bevrucht zijn! Wat balen dat het onverwacht nog een pesa is geworden! Meid, vanavond lekker rustig aandoen en we gaan met z'n allen duimen!! Dikke knuffel!!
beginneling--> wat super dat jullie toen zulk mooi weer hadden ik hoop ook dat het ons gegund word haha. wel balen dat je man zijn ring bijna niet om kan maarja het heeft zijn risico`s dus, dus dan accepteer je dat makkelijk. mikky-->ahh shit man wat balen dat het dan toch zo tegen valt... het is je zo gegund ik ga echt voor je duimen dat je een bevruchting heb... wanneer krijg je nu meer te horen? zijn nu ook je andere 3 eitjes ingevroren? dit word gewoon je rond meid!! ik zal positief voor je blijven en vooral duimen en een kaarsje branden
@ Mikky; Heel erg veel succes met wachten op het telefoontje van 't zkhuis! Hoop op veel bevruchtingen!! Duimen draaien heel erg hard voor jou!! Knuffel
goed nieuws!! Belt gisteren de man van het lab, hebben ze nog 3 zaadjes gevonden. Dus alles zes de eitjes waren opeens geinjecteerd. Vandaag kregen we te horen dat er 4 x becruchting is! Dus morgen om 12:00 uur de terugplaatsing!! Ik heb er zin in. En dan vol vertrouwen de komeden 2 weken in en hopelijk de mooiste december maand van mijn leven. Ik ben nu al aan het dromen!
@ Mikky; Wat een super goed nieuws!! Super dat ze nog meer zaad hebben gevonden!! Hoeveel zijn er terug geplaatst?? Kan me voorstellen dat je al aan het dromen bent, hier nog zo'n eentje!! Meid, ik ben echt heel erg blij voor jullie!! Dikke knuffel!!
mikky--> wauw!!!! wat super zeg altijd leuk als ze dan nog eens een extra goed nieuwtje dan brengen he... hoe is de terugplaatsing gegaan? dat word spannend aankomende 2 weken maar zal vast helemaal goed komen
Hier ben ik weer, ze hebben 2 embryo`s teruggeplaatst van b kwaliteit. Heg goede hoop. Mag 4 dec testen. Ik kan nergens nou een duidelijk beeld vinden over de kans die ik nu heb. Weten jullie waar ik dit kan vinden? - hoeveel kans heb je op een zwangerschap met 2 embryo`s B, ik ben 29 jaar. En hoeveel kans heb je op een 1-ling of juist op een op een 2-ling? @ beginneling, nog een klein weekje voor jou. Ben je al zenuwachtig? @ ikkuh, zou toch leuk zijn dat we hier alleen maar leuke dingen aan elkaar kunnen melden of het nou over baby`s of trouwen gaat. Zijn toch heel bijzondere dingen om mee te maken.
@ Mikky; Dus je hebt ook 2 boontjes aan boord! Spannend he! Ik kon ook niet echt info vinden, dus ik heb gewoon gegoogled op 6 cellig embryo.. Daar vond ik best veel succes verhalen.. Misschien dat je zo iets kunt vinden! Haha, Jip en Janneke, das ook wel een goeie!! Ja, ik mag as vrijdag testen, maar ik denk dat we woensdag er al een testje tegenaan gooien! We hebben nog geen enkel gevoel wat het zal gaan worden! We zijn nog lekker rustig, anders wordt ik altijd behoorlijk gestresst. Het kan dus een goed voorteken zijn Ik lees ook wel dat er meiden 2 weken na de punctie mogen testen, omdat je de punctie als je eisprong kunt rekenen, maar goed, dat weet ik ook niet zo goed..!! @ Ikkuh; Jah, het is leuk als we over allerlei dingen kunnen kletsen! Is ook weleens leuk. We zitten toch in dezelfde leeftijd..!! Nog leuke plannen van het weekend! Wij gaan zo ff wedstrijd van fc Twente kijken en dan verjaardag van mams..!!
mikky--> spannend!!! 2 embryo`s dat lijkt me ook echt wel leuk hoor een 2ling net als bij beginneling toch geweldig als je er 2 krijgt liever 2 dan geen he wat houd b-kwaliteit in? wat is het beste kwaliteit? daar heb ik allemaal nog nooit wat van gehoord beginneling--> spannend hoor ik ben zo benieuwd naar je uitslag ook jullie kunnen mij alvast de goede hoop geven tot nu toe op deze forum waar ik mee praat zijn alle icsi`s volgens mij meteen in 1 keer gelukt ja vind ik ook leuk hoor praten over leuke dingen houd het allemaal wat gezelliger he. ik heb het weekend allemaal verjaardagen heb er nu 4 in 3 dagen tijd dus krijgen het lekker druk deze week dus woensdag en vrijdag avondje voor mezelf dus kan ik woensdag en vrijdag wel kijken naar de positest van beginneling gaan jullie verder nog wat leuks doen?
@ haha!! Wat fijn dat je positief bent! Ik hoop ook zo dat het positief is! Ik vind het zo lastig in te schatten! Ik voel helemaal niets, ben ook niet anders dan normaal! Hoeft natuurlijk ook niet! Als 't raak is, is het nog maar zo pril, kun je volgens mij ook niets van merken!! Ik zou het ook heel erg leuk vinden om een tweeling te krijgen! Maar goed, eentje is ook goed!! hihi!! Nou je hebt lekkere drukte dus van het weekend! Ach verjaardagen vind ik altijd wel gezellig! Even alle zorgen van je af zetten!! Ik heb deze week nog een paar dagen vakantie. Zuslief belde nog of ik met nichtje op school wou pepernoten bakken, erg leuk, maar precies die dag moet ik weer beginnen met werken, dus jammer!! @ Mikky; Hoe gaat ie meid? Heb je nog last van de tp?? Ben heel erg benieuwd.. B kwaliteit maakt helemaal niets uit, kan het nog goed om gaan! Spannende tijden!!
Voel me heel blij, het idee dat er twee kleintjes in mijn buik zitten. Ik kan nergens anders aan denken. Fijne avonds nog!! Xx
beginneling--> spannend hoor ga je nu dan morgen testen? hou je er wel rekening mee dat een test positief kan aangeven door de spuiten? zoiets heb ik tenminste begrepen weet niet hoe lang dat invloed kan hebben verder hoor. maar het moet gewoon raak zijn hoor kan niet missen mikky--> kan me voorstellen dat je zo happy bent dat mag ook zeker