Wie ook in september beginnen met 1e icsi?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mikky1982, 18 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    beginneling--> hoe is het gegaan heb je getest? ben heel benieuwd

2. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Hoi dames,

Ja, ik heb getest. Dinsdag al! We konden ons niet langer bedwingen. We vonden het heel erg spannend en helaas was deze negatief.. We wisten ook wel dat we wel erg vroeg waren, maar goed, je weet maar nooit! Nu hoor ik van alle kanten, dat 3 dagen ook wel erg vroeg is! Manlief heeft nog een beetje hoop dat we morgen toch nog positief gaan testen. Ik daarin tegen heb niet zoveel hoop meer! Maar goed, mijn zussen zeiden beiden, joh, wij hadden op de nod maar een heel licht streepje. Dus miss krijg ik toch nog weer een beetje hoop. Zat er dinsdag dan ook helemaal doorheen. Alles ging mis die dag, stoot me overal tegen aan (krijg meteen blauwe plekken, dus ben mooi gevlekt) en het eten verbrand. Echt het gevoel dat mijn lichaam weer 'ns faalt. Kan ik wel zwanger worden?? Stom lichaam!! Nu is het allemaal wel weer goed hoor! Maar ik zal jullie morgenvroeg weer op de hoogte houden..!!

@ Mikky; hoe is het met Jip & Janneke.. Hoop zo dat je deze ronde zwanger bent! Het moet gewoon lukken!! Hadden jullie ook nog cryo's??

@ Ikkuh; Nog vervelende klanten in de kapsalon gehad??

Liefs mij

3. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    Nog een beetje hoop houden he beginnenling! Ik was hier al een paar keer komen gluren of je al had gepost maar het bleef angtsvallig stil. Dus was al een beetje bang dat je negatief had getest. Maar wie weet morgen he!! Ik blijf voor je duimen hoor meid. Het zou toch helemaal te gek zijn als het als er alsnog een dikke vette steep komt te staan!!
    En nee geen cryo`s voor ons. En jullie?

En ikkuh nog voorbereidingen voor je trouwen gedaan? Wat heb je nu allemaal al geregeld eigenlijk? Misschien had je dit sl verteld maar dan ben ik dat vergeten :)

Hier is de angs toegeslagen. De eerste 3 dagen na de terugplaatsing was ik alleen maar blij blij blij. En nu...pppfffff ben zo bang dat mijn ongi doorkomt. Terwijl ik aan de andere kant een positief gevoel heb. Maar ja of dat nou komt omdat ik mezelf voor de gek wil houden of dat het echt zo is. Geen idee. Gisteren en vandaag vreselijke rugpijn kan bijna niet op of neer. Maar dat heeft hier denk ik niets mee te maken. Vast een verkeerde beweging gemaakt. Heb vrij snel last van mijn rug.

4. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Mikky; Ja, dat wordt ik morgen helemaal gek, maar dat zal wel niet! Nee, we hadden maar 2 eitjes die bevrucht zijn..!! In Zwolle is ook een heel erg streng beleid, dus die van ons zouden dan sowieso niet redden om ingevroren te worden..
    Meid, ik herken het! De 1e dagen ben je heel vrolijk en denk je alleen maar aan je "kindjes", ben je echt aan het dromen, dan komt de realiteit.. hoe dichter je de bij de testdata komt, hoe minder opgewekt ik was. Voor de buitenwereld wel, maar voor manlief niet.. Ook niet echt aardig van mij..
    Vervelend dat je een zwakke rug hebt.. Ik ken het gelukkig niet..!! Meid, ik ga heel erg hard voor je duimen!! Dit is gewoon jouw ronde!! Ik zag dat J&J B kwaliteit zijn, hoeveel cellig waren ze.. Of hebben ze dat niet gezegd.. was ik ff benieuwd naar!

5. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    Ze hebben niet gezegt hoeveel cellig. We hadden geen A dus ook voor ons geen cryo`s. Bij ons zijn ze ook heel streng en vriezen ze geen b of c in. Weten jullie al wat jullie gaan doen mocht het niet lukken deze ronde? Welk ziekenhuis lopen jullie?

6. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    beginneling--> jeetje meid toch nog te vroeg getest... ik hoop dat het alsnog positief zal worden het zal gewoon moeten hoor!!
    gelukkig verder geen vervelende klanten :) heb veel vaste klanten dus ben meestal wel met iemand bezig :)

mikky--> positief blijven meid!! komt allemaal goed!!
    op dit moment niet zo veel bezig met de bruiloft we gaan de bedankjes bestellen van de week.
    wat we allemaal al hebben phoe eigenlijk bijna alles we moeten alleen nog pak voor me vriend regelen en dan de bedankjes nog en dan versiering verder hebben we alles voor zover ik weet...

meiden wel positief blijven hoor!! ik hou de hoop erin voor jullie :D

7. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Mikky; We lopen in Almelo icm Zwolle. Almelo hebben we de fm's en de punctie. Manlief moet dan met mijn eitjes naar Zwolle en daar zijn potje vullen. Tp hadden we ook in Zwolle. Wat we na deze ronde gaan weten we nog niet. Eerst morgen nog ff afwachten ;).. haha!! Ik wil graag in januari verder, zodat we dan ook weten waar we aan toe zijn. Ook omdat de voorraad natuurlijk alleen maar verder gaat slinken. Manlief weet ni zo goed wat hij wil.. Dus daar moeten we van 't weekend nog ff over hebben.. Moet morgen of maandag bellen hoe de uitslag is, dus dan is het ook wel makkelijk als wij weten wat we willen!
    Maar goed, dat wordt dan ook meteen onze laatste vergoede poging.. We weten echt niet of we zelf nog een aantal pogingen willen betalen.. Aan de ene kant denk ik, waar is dan het einde, maar aan de andere kant, stel je voor dat het dan wel wil!
    Mijn zus heeft ook te kennen gegeven dat zij openstaat voor eiceldonatie. Dus als wij dit ook zouden willen, staat zij open voor een gesprek met het zkhuis en meer info te verzamelen. Nav een eventueel gesprek zal zij dan die keuze maken. Ik vind het natuurlijk heel erg tof van haar.. Je gaat ook niet zomaar iemand vragen en mijn zus.. Ja dan heb je het idee dat er toch nog wat van jezelf inzit, dan van iemand waar je geen bloedband mee hebt...
    Sjonge jonge, wat een lang verhaal!!

@ Ikkuh; Ik hoop ook zo dat we morgen positief nieuws hebben, maar we gaan er totaal niet vanuit! Toch zal ik morgen toch wel een beetje zenuwachtig zijn.. Je weet maar nooit! hihi!!

8. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Hoi dames,

Hier helaas geen positief nieuws! Vanmo weer negatief getest.. Dus we gaan voor onze 3e en laatste poging.. Ik denk dat we weer in januari beginnen!! Het valt ook wel mee met de teleurstelling.. Hoorde alleen dat er een ander stel bij ons uit de straat een kleine verwacht.. Tis een leuk stel en ik gun het ze ook heel erg, maar had het alleen niet vandaag willen horen! Maar goed!! Ik moet de aankomende tijd lekker veel werken, dus dan kan ik even mijn gedachten verzetten!!

@ Mikky en Ikkuh; hoe is het met jullie?? Gaat alles goed?? NOg leuke plannen voor het weekend?? Ik moet werken (lang leve de zorg), maar voor de rest moeten we sinterklaasgedichten maken, voetbal kijken, en ik ga vanavond een borreltje nemen!

9. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    O wat zit ik te balen voor je!! Ik vind het zo erg!! Wel goed dat jullie in jan weer gelijk verder gaan. Mocht het bij ons ook niet raak zijn dan gaan we ook in jan weer verder. Maar ik heb. Nog steeds hoop hoor. Het ene moment meer dan het andere. En dat je dan ook op deze dag hoort van die anderen dat ze een kleine krijgen dat zou ik echt niet trekken! Nou sterkte en wat heb jij trouwens een toffe zus!! Xx

10. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Mikky; hoe is het met je?? Hoop dat je nog een goed gevoel erbij hebt!

@ all; we gaan met de kerst lekker 5 dagen naar Duitsland, dus hoop dat we nog een poging kunnen doen om te gaan skieeen! Heerlijk, een leuk vooruitzicht!!

11. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    beginneling--> shit!!!! k*t k*t k*t ik had het zooooo voor je gehoopt vind het zo naar allemaal.... weet niet zo goed wat ik moet zeggen... ben je nu wel ongi geworden? of niet? want dan heb je misschien toch nog een klein beetje hoop???
    lief dat je zus dat wilt doen... en wat je zegt dat is je zus dus toch nog eigen he.

leuk dat je zo`n leuk vooruitzicht heb!! toch nog even eruit en iets leuks :D

mikky--> spannend heb je al een gevoel? nog even volhouden meid!!

heeeerlijk weekend gehad :) was zaterdag vanuit het werk met me basin en der dochter en me beste vriendin naar dusseldorf gegaan voor kerstmarkt shoppen.. zaterdagavond gingen we al even erheen maar jeetje wat is dat druk zeg!! leek wel de dam met koninginnendag... en het was geen ruk aan vond ik maarja het was ook donker dus we dachten nah zondag gaan we weer even dus zondag vroeg opstaan naja was ook vroeg wakker 8 uur! opnieuw naar de kerstmarkt maar helaas was toch echt niks aan dus toen zijn we naar venlo gegaan en daar gaan shoppen was veel leuker haha :D

dus dat was mijn weekend heerlijk even weg geweest en was gezellig :) jullie verder nog wat leuks gedaan?

12. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Ikkuh; Ik had al vanaf vrijdag wat bruinverlies.. Maar vandaag is het echt doorgebroken. Had verwacht dat het de 1e dag meteen heel heftig zou zijn, maar dat was niet zo! Kan nog wel komen, maar de 1e dag is altijd heel erg heftig. Maar goed.. Vandaag zkhuis gebeld, ze moesten ff overleggen wat ze wouden doen. Wel aangegeven dat we zo snel mogelijk door willen gaan. Ik denk dat we in dec als ik weer ongi ben, een maandje aan de pil moet, dan half januari weer beginnen. Dat vinden we wel een goed idee! Hoorde ook dat ze gingen verhuizen, moet nu altijd naar Almelo, dan naar Hengelo, is weer verder rijden, maar goed tis niet anders..

13. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    beginneling--> balen hoor dat het echt is doorgebroken had het je zo gegund...
    ik hoop dat je volgende poging dan het echte lucky shot word...
    kunnen ze nu ook eventueel nagaan wat er mis gegaan zou zijn?
    vind het echt k*t voor je...
    dikke knuffel

14. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Ikkuh; nee, het lichaam moet het gewoon accepteren en de kwaliteit was ook niet heel erg goed! maar nu gaan we eerst van een drukke december maand genieten. Mannetje is volgende week ook nog jarig, sinterklaas, uit eten, weekend weg, dus allemaal leuke dingen in het vooruitzicht!

Ikkuh; jij bent kapster toch.. Ik heb een vraagje voor jou! Ik heb halflang (iets langer dan mijn schouders haar) nu wil ik graag wat langer haar, maar extensions lijkt me niet wat. Nu zag ik op internet clipin extensions, dat zijn soort matjes die je zo in je haar kunt klippen.. Weet jij of dat wat is. Op deze website heb ik het gezien www.doubleyourhair.nl. Ik heb van mijzelf geen dik haar, dus ik doen er altijd van alles in om er een beetje volume in het krijgen. OOk heb ik het vaak opgestoken.. Maar is dat wat of zie je goed het verschil omdat ik niet zulk dik haar heb..!! Ben heel erg benieuwd naar jouw mening..!!

@ Mikky; hoe gaat het met jou..?? gaat de tijd nog een beetje snel?? Nog minder dan een week en dan weet je het! Duimen draaien nog steeds voor jou!!

15. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    @ ikkuh, fijn dat je zo`n leuk weekeind hebt gehad. Wat heb je allemaal gekocht in Venlo? Kleding of ander dingen? o ja en lees graag mee met de vraag van beginneling mee, want ik heb echt heel fijn haar waar ik helemaal niets mee kan. Maar volgens mij is het zelfs zo fijn dat je die klipjes van de matjes er gewoon door heen zou zien zitten. Tips zijn altijd welkom. :D

@ beginneling, hoe is eht nu met je??? Ik vind het zo goed van je dat je al weer bezig bent met leuke dingen. Echt knap. Ja ik weet het je hebt geen keus maar toch. Ik kan me ookm voorstellen dat ik nog ff twee weken geen zin heb in mensen en gezellige dingen.

met mij gaat het wel geloof ik, het is natuurlijk wel heel spannend! Had vorige week het gevoel dat het raak was maar dat gevoel is weg. het gevoel van angst wint op het moment. Heb wel af en toe een steekje in mijn buik en als ik zit het idee dat ik moet plassen. Maar dat is ook niet zo raar denk ik. Er gebeurt natuurlijk vanalles in mijn lijf. Blijf enorm hopen. Vind dat het na 3 jaar wel eens raak mag zijn. Maar ja zo zijn er zovelen met mij natuurlijk. Mag zondag testen maar weet niet precies wanneer ik dat moet doen. Moet namelijk zondag werken en wil me niet de hele dag klote voelen als het neg is. En `s avonds en huis vol familie i.v.m. st nicolaas. Zit nog een beetje te dubben wanneer ik nou ga testen mocht ik voor zondag nog niet ongi zijn.

16. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Ikkuh; idd heb je leuke dingen gekocht??

@ Mikky; Ik ken het gevoel! Hoe dicht de testdata komt, hoe minder hoop je hebt! Maar meid, je moet gewoon hoop houden!! Hoop zo dat het raak is! Wij mogen nu ook weleens zwanger worden/zijn..!!

Ja, we gaan gewoon door. Is ook het beste voor mij/ons. Zaterdag vieren wij sinterklaas. We hadden het plan, als het positief was om het as zaterdag te vertellen. Helaas, kan dat dus niet. Hoop niet dat ze in onze gedichten iets over het zkhuis gebeuren zullen zeggen. Ik kan soms zo ineens heel emo worden.. Het kan dan wel lief en goed bedoeld zijn, maar vooral als ik het dan voor moet lezen, vind ik dat heel erg lastig en komen de tranen gauw..
    Moet nu erg veel werken, maar dat is wel lekker hoor. Als ik thuis ben, ga ik toch piekeren en 's avonds manlief het weer ontgelden, soms ben ik echt een kreng! Morgen heb ik een dagje vrij, miss dat mijn zieke nichtje nog komt. Haar moeder werkt op kdv en zieke kids mogen niet komen, ze gaan het wel proberen en anders komt ze lekker bij mij uitzieken. Kan ik haar lekker verwennen!!

@

17. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    beginneling--> ik hoop voor je dat ze zaterdag niets zullen zeggen kwa sint als ze een beetje nadenken lijkt het me zowiezo niet zo verstandig om zoiets erin te zetten ze weten nooit hoe ver je erin bent en wat eventuele nieuwtjes zijn... in ieder geval voor ik het vergeet heel veel plezier :)

mikky--> spannend hoor nog eventjes wachten :) en dan weet je de uitslag...

extensions--> zowiezo voor de clipin moet je heel handig zijn met je haar, want je moet ze heel mooi weg werken zodat niemand het ziet, en je moet ze iedere dag opnieuw weer erin doen. je moet ook op de plekken waar je ze erin doet je eigen haar tegenkammen om ze vast te kunnen klikken anders blijven ze niet hangen.
    je kan ook de clips eraf knippen en ze dan gebruiken als matten die kunnen dan vast gemaakt worden met bondjes van extensions zodat de matten gewoon erin kunnen blijven zitten en je er gewoon alles mee kan doen, zonder dat ze er uit kunnen vallen/glijden.
    mijn collega heeft ook heel fijn haar en die laat ze er dus inzetten met bondjes van extensions en dan iedere 3 maanden ong. weer opnieuw.
    voordeel van deze matten zijn dat je ze dus meerdere keren kan gebruiken en niet zoals extensions 1malig.
    zelf heb ik een keer extensions gehad omdat het me makkelijker leek met borstelen enz. en ik vond dat wel fijn maar weet niet of ik die matten ook fijn zou vinden, dus heb er zelf niet veel ervaring mee.

ik heb in venlo alleen laarzen gekocht :) verder helemaal niets haha en in duitsland heb ik kristalkaarsen gekocht voor een paar mensen die branden dan op en dan blijft de buitenste rand gewoon staan en lijkt dan op een kristal.

18. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Ikkuh; wat een aparte kaarsen, had ik nog nooit van gehoord! En schoenen zijn altijd handig!! haha!! Ff over die extensions, opzich ben ik wel handig met mijn haar en die van anderen.. Als ik de knipjes eraf haal, dan kunnen ze dat bij de kapper gewoon in mijn haar verwerken??

19. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    je kan die clips er ook op laten zitten en het even bij je kapper vragen want ik weet niet of elke kapper het doet... maar dan zou je ermee naar de kapper kunnen gaan en het vragen of eerst informatie van te voren vragen of ze dat doen, voordat je ze gekocht heb en ze doen het niet.
    en dan kunnen ze het dus vast maken met bondjes ( als het goed is zitten die ook bij zo`n pakketje weet alleen niet zeker bij die op de website), de bondjes is hetzelfde als waarmee extensions vast gemaakt worden alleen heb je dan met ong. 5 bondjes je hele mat vast in je haar dus dat is zo gebeurd.

20. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    haha die matten dat word niets voor mij, ben veel te onhandig met mijn haar!

Hier blijft het spannend hoor!! ppppfffffffffff.......

Deel Deze Pagina