Wie ook in september beginnen met 1e icsi?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mikky1982, 18 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Ikkuh; ik zal er nog eens over nadenken.. Anders maar gewoon wachten totdat mijn haar lekker lang is.. Kan me er nu ook wel goed mee redden, maar een keertje wat anders vind ik wel leuk!

@ Mikky; pppfff ik vind het ook super spannend!! Hoe is je gevoel..? Wil helemaal niets zeggen, maar ben er gewoon benieuwd naar. Wacht je ook tot zondag met testen..?? Hoop zo dat het raak is!! Duimduim!! Dikke knuffel!

2. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    beginneling--> zeker een aanrader om er in ieder geval goed over na te denken want het is ook vrij kostbaar om het te laten zetten en als het je niet bevalt is het best zonde :)

mikky--> spannend hoor nog eventjes en dan weet je het :D

3. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    ja ik wacht tot zondag, netjes he :D. Of misschien wel laf want ik durf gewoon niet te testen. Ik moet zeggen dat ik wel een positief gevoel heb maar dat is maar een gevoel. Ik heb pijnlijke borsten. Slaap graag op mijn buik maar dat gaat niet! Heb vannacht gedroomd dat ik een test in mijn handen had met twee dikke vette roze strepen :D:D:D. Het was net echt, wat een geweldig gevoel. Nu maar hopen dat die droom werkelijkheid wordt!! Blijven jullie nog maar ff duimen want het is nog geen zondag.

4. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16

zwanger !!
    Ik werd wakker en wilde testen, wist zeker dat ik zwanger was. En zie het resultaat! Niet te geloven. Het kan toch niet meer van de medicatie zijn?????? Volgens mij moet dat nu toch wel uit mijn lijf zijn. Oooo ik kan het niet geloven, na al die jaren ziekenhuisbezoeken, na al dat verdriet. Jeetje ik ga nog een paar testen halen voor de zekerheid.

5. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Whieehiiiieeee!! Wat een super nieuws!! Echt zwanger, duidelijke strepen! Wat een mooi sinterklaaskado! Nu lekker gaan genieten!
    Dikke knuffel!!

6. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    Dank je!! En sorry voor jou gelijk. Het is niet makkelijk te horen dat een ander zwanger is. Ik hoo dat jullie snel volgen!!

7. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    mikky--> wow!!!! GEFELICITEERD!!!! eindelijk is het dan zover he :D het is je gegund hoor!
    echt zeker een hele duidelijke test super!!

8. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Mikky; Joh, je hoeft geen sorry te zeggen! Tuurlijk is het even slikken als je leest als iemand anders zwanger is! Maar ik gun het je zo! Hoop ook dat we je snel zullen volgen!
    Tis wel zo dat echt iedereen om ons heen zwanger is! Gisteravond hoorde ik alweer 4 nieuwe "gevallen".. Tis altijd leuk die kleintjes.. Dus voel je absoluut niet schuldig! Ben blij voor je dat je niet verder hoeft in de mmm!! Lekker gaan genieten he!!
    Dikke knuffel!!

Oh ja, gisteravond sint gevierd, had er niet zoveel zin in, maar het was erg gezellig! Ben verwend met een mooi groot windlicht en een rieten hart met lichtjes erin, dat past goed in ons huis!! Enne ze waren me goed gezind en hadden leuk gedicht!!

9. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey meiden!!
    hoe is het hier? rustig hier hoor...
    allemaal al de kerstboom opgezet?
    mikky--> hoe voel je je? merk je al iets?
    beginneling--> gelukkig dat het toch leuk was met sint en dat et je allemaal meeviel is altijd best vervelend als je er zo tegenop ziet he..

10. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Ikkuh; Ja, gelukkig wel! Maar goed, anders had ik het vast ook wel overleefd! Hier gaat alles goed! Vind het eigenlijk heel erg lekker dat we ff geen zkhuis hebben! Enne, over 2 weken zijn we al lekker op vakantie! Heb daar echt heel erg veel zin in!! Nog ff2 weken veel werken, maar dan!!

Hoe is het bij jullie??

@ Mikky; Idd hoe is het met jou.. Voel je al iets.. Wanneer heb je een echo?? Zou leuk zijn als je dat nog voor de kerstdagen hebt..!!

11. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    beginneling--> lekker eigenlijk wel he en heerlijk op vakantie dus dat is helemaal lekker :)
    bij mij gaat ook alles goed ben wel heel erg bezig met de maanden tellen haha tot we weer verder mogen vind het ook wel even lekker even niet ermee bezig zijn maar ben wel weer blij als het zover is.
    zaterdag alleen wel te horen gekregen dat me neefje zijn vriendin 2 dgn. na de bruiloft is uitgerekend dus zit beetje met het dilemma van hou ik rekening met hun of niet... wat vinden jullie?
    want wij willen dus iedereen laten eten van de familie en dus met het feest wat zouden jullie doen hiermee? ik zit er zowiezo aan te denken om het hun ook te vragen wat ze willen want als de baby eerder komt zullen ze denk ik niet komen... maarja misschien ook weer wel ik weet het niet dat ga ik ze zowiezo vragen.

12. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Ikkuh; Ja, ik kan me voorstellen dat je de maanden aan het aftellen bent..!! Ik zou ze gewoon vragen.. Stel je voor dat ze 2 weken overtijd loopt..!! Als je de rest van de familie wel vraagt, lijkt het miss een beetje raar.. Houden jullie een grote bruiloft of doen jullie het klein..!! Wij hadden een erg grote bruiloft. Voor de hele dag hadden wij ong. 60 mensen. We hebben allebei 5 broers en zussen en aanhangen, vrienden. Gemeentehuis, daarna kerk, en toen een receptie. Het avondfeest hadden we ong 320 mensen. We doen altijd de hele familie, dus ooms en tantes, neven, nichten. Manlief zit ook bij de brandweer, dus dat was ook ong 50 man.. Ik vond het super ook zo'n grote bruiloft te hebben.. We hebben er echt van genoten. Ook een superband gehad!! Ben benieuwd hoe jullie dat gaan doen..!!

13. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    hoi meiden,

Ik kom me hier ook weer eens melden. Dacht misscien voor jullie een beetje vervelend als ik hier met mijn zwangerverhalen kom aanzetten. Ik weet heel goed hoe dat voelt. Het in een paar topicks meegekletst en was elke keer de enige die niet zwanger over bleef. Vandaar dat ik een beetje voorzichtig naar jullie ben.

@ beginnenling, lekker een vakantie in het vooruitzcicht. Hoe lang ga je weg en waar gaan jullie naar toe?

@ ikkuh, lekker dromen van je bruilofd. het klint misschien ego maar vooral alleen rekening houden met jullie zelf. Het is jullie dag!!!! Doen wat goed voelt en waar je zelf rustig onder bent. Ik ben getrouwd op Curacao in het bijzijn van 16 mensen. Tuurlijk waren er mensen boos dat ze niet mochten komen enz enz. Jammer dan. Ik heb de dag van mijn leven gehad. Getrouwd op mijn blote voetjes op een hagelwit strand. Daarna een diner op het strand, muziek tijdens het diner van een antiliaans bandje omring met palmbladeren kokosnoten en fakkels en als afsluiting een brass band. Dus vooral doen waar jij het minste stres van krijgt. Dat is heel belangrijk!

14. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    beginneling--> zowiezo willen we de hele fam. dus hun ook we willen/wouden (ook nog iets om goed over na te denken) het dochtertje van me neefje vragen of zij onze ringen mag brengen want we zijn helemaal gek van haar en zij ook van ons :D dus zowiezo willen we dat hun ook bij het eten en alles zijn mocht dat lukken.

mikky--> ik zelf heb er niet zo heel veel problemen mee hoor als je erover praat vind het wel leuk om wat positiviteit erin te brengen :)
    wat gaaf dat je zo`n huwelijk bent aangegaan ljkt me ook echt geweldig hoor, hoewel ik zelf echt heel erg een familiemens ben en dus echt iedereen erbij wil hebben haha als ik dat voor iedereen moet betalen om zo`n huwelijk te hebben dan mag ik wel de staatloterij winnen haha :D

bedankt voor jullie advies ga er zowiezo wat mee doen.

ben eigenlijk benieuwd hoe het met de andere meiden hier gaat verder praat niemand meer...

15. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Ikkuh; Wat een mooi idee om dat meisje te vragen..!! Dus jullie zijn ook familiemensen..!! Ook al is het idee van Mikky ook niet gek.. Je hebt niet zoveel stress en je hebt het mooi klein.. Lijkt me wel lastig om mensen te "selecteren"..
    Ja ik ben ook wel benieuwd waar alle anderen zijn gebleven?? En hoe het met hun gaat??

@ Mikky; Ik vind het ook geen probleem als je om je buikie hebt..!! Vind ik alleen maar leuk.. We delen leed met elkaar, maar ook leuke dingen en laat zou zijn dat zwanger zijn leuk is!! Ik hoop dat ikkuh en ik je snel zullen volgen..!! Hoe gaat het verder met de kwaaltjes..?? Of heb je er nog niet echt last van..

16. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Mikky; we gaan 23 dec weg en komen 27 dec weer. We gaan naar Duitsland toe. Hoop dat er nog een beetje sneeuw komt te liggen.. We gaan samen met m'n zus, man en 2 kids (meisje 4 jaar, jongen 2 jaar). M'n nichtje had er heel erg veel zin in, had al vanalles klaar gelegd wat we samen moesten gaan doen..!! hihi!!

17. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ all;
    Ik moet ff mijn ei kwijt..!! Nou ja, ik wil natuurlijk mijn ei niet kwijt haha!! Maar hebben jullie niet het idee/gevoel dat je altijd als enigste in een forum over blijft..!! Het ging de laatste weken zo goed met mij en manlief. Maar nu de kerst om de hoek komt kijken. Krijg ik toch weer een beetje wroeging..!! Vorig jaar zeiden we tegen elkaar dat we dan een kindje zouden hebben of dat we zwanger zouden zijn. Niet dus! En ook heel erge twijfel, krijgen we wel een kindje of zijn we de rest van ons leven met z'n tweetjes.. Gatver, ik wil positief denken, maar dat lukt op dit moment niet..!!
    Sorry voor mijn ego berichtje!

18. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    lieve beginneling... snap precies hoe je je voelt om alsmaar als enige over te blijven dat is heel naar... kan me voorstellen dat je zo negatief gaat kijken naar alles daar heb ik zelf ook last van zeg dat ook elke keer tegen me vriend hoewel ik nog niet mag zeuren omdat we nog nooit een echte poging gehad hebben maar je gaat het je wel afvragen ja of het wel zal lukken...

ik weet niet of het jou troost maar klinkt misschien heel ego ik ga altijd dan allemaal andere punten naar voren halen dan noem ik voor me zelf een ritueeltje op van...
    als ik om me heen kijk naar de wereld is dit het leven waarin ik een kindje wil opvoeden... eigenlijk heel ego en denk ik (zo voel ik het dan) alleen aan mezelf en niet aan zo`n kindje want als we dan gaan kijken naar die oorlogen en alles tsja daar word ik ook niet vrolijk van...
    en ik denk alsmaar er zitten ook een heleboel kindjes te wachten op een papa en mama die wel voor hun kunnen zorgen en het kunnen betalen en verder alles goed voor elkaar hebben... ok het is niet van jezelf maar kan je niet net zo veel van zo`n kindje houden?? je weet zowiezo niet beter als het echt niet lukt...
    dus met dat soort gedachten breng ik me eventjes op andere gedachten voor korte duur hoor maar is wel eventjes...
    en zo bedenk ik allerlei manier om weer voor eventjes blij te zijn met wat we allemaal wel hebben...

een hele dikke knuffel!! en je mag altijd je ei kwijt hoor..

19. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    @ beginneling.Ten eerste een dikke knuffel van mij!!!! Ik begrijp je gevoel zo goed. Ik ben ook twee keer zo het jaar uitgegaan. met verdriet en met het gevoel dat ik blij was dat je dat rotjaar af kon sluiten. Leef zo met je mee. Het is helemaal niet raar dat je af en toe niet positief kan denken. Soms is het leven eventjes niet zo leuk. Gelukkig is dat niet altijd zo en weet ik zeker dat er weer een moment komt dat jullie er samen weer helemaal voor gaan. En hoop houden he meid. Want hoop doet leven. Verdrietig zijn kan altijd nog. Ik weet het ik heb makkelijk praten nu maar begrijp jou gevoel als geen ander.

Wat mij wel altijd hielp was dat ik er zeker van ben/ was dat mochten we geen eigen kindje krijgen ik wel heel graag pleegouder wilde worden. Om iemand anders op deze wereld een beter leven te geven. Maar dat is natuurlijk niet hetzelfde en dat is ook heel persoonlijk.

sterkte meis!!

20. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ ikkuh, mikky; bedankt voor jullie berichtjes! Had gewoon ff een gigantische dip! maar die is inmiddels over.. Ben druk met vanalles, morgen nog ff werken en dan vrijdag lekker weg! Denk niet dat ik voor de vakantie nog online ben, dus bij deze wil ik jullie alvast heel fijne en gezellige kerstdagen wensen!!
    Liefs

Deel Deze Pagina