Wie ook in september beginnen met 1e icsi?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mikky1982, 18 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    jij ook fijne dagen en geniet van jullie vakantie!!!

2. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    beginneling--> hele fijne feestdagen en alvast een fijne jaarwisseling!!

mikky--> spannend meid morgen je eerste echo!! jaja dan kan je het eindelijk zien he :D

3. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Mikky; Ja idd morgen je 1e echo! Laat je ff weten hoe het is gegaan..?? Hoop dat alles goed lijkt!

4. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    joehoeeee het is er 1 en het hartje klopt :D:D

5. HenryKim1980

HenryKim1980 Actief lid

7 apr 2011
    137
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi Dames,
    sorry ben echt al een hele tijd niet meer geweest schaam schaam. Maar moet ook zeggen ben nog steeds erg ziek en heel moe. Het is voor een goed doel.
    En aan de andere kant weet ik niet of jullie wel zitten te wachten op een meepratende zwangere. O ik gun het iedereen zo.

Ga proberen alles een beetje bij te lezen, maar zie in ieder geval dat Mikky zwanger is. Helemaal super meid, gefeliciteerd geniet ervan.
    En hoe is het met de voorbereidingen voor de grote dag ikkuh? Alles al geregeld, of nog wat kleine dingetjes.
    Beginneling, ik duim echt dat het voor jullie gaat lukken in januari.

Iedereen alvast hele fijne kerstdagen en een goed en vruchtbaar 2012!!

Liefs

6. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    mikky--> wat super!! 1 klein babytje :D ben helemaal blij voor je!

henrykim--> je mag gewoon meepraten hoor :) altijd leuk positiviteit alleen wel vervelend dat je nog zo ziek ervan bent maar wat je zegt voor een goed doel :D wat gaat het hard zeg je bent alweer bijna op de helft!

hier gaat alles goed hoor alle voorbereidingen gaan helemaal super ik kan donderdag me ring weer ophalen :)

verder bij jou ook alles goed? ondanks het ziek zijn?

7. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ HenryKim; Wow de tijd gaat idd erg snel! Vervelend dat je ziek bent, maar ik vind het gezellig als je lekker meekletst!

@ Ikkuh; Super dat je de ring kunt ophalen.. wordt het weer een beetje meer echt van!

@ All; vandaag weer gekomen van onze mini vakantie. Het was erg gezellig, alle ochtenden gewekt door 2 wekkertjes van 2,5 en 4 jaar..!! Veel ondernomen en gisteren nog een berg beklommen.. Lees; hijgend opgelopen!! haha!! Maar we hebben een lekker relax weekend gehad en we zijn echt weer opgeladen.. Nu nog 1 dagje vrij en dan mag ik weer aan de bak!

Jullie ook allemaal leuke kerstdagen gehad??

8. HenryKim1980

HenryKim1980 Actief lid

7 apr 2011
    137
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ ikkuh: leuk dat je morgen je ring kunt ophalen. Dan wordt het nog echter. Het komt steeds dichterbij zo.
    @ beginneling: fijn dat je weer lekker opgeladen bent van je weekendje weg. Geniet van je laatste vrije dag zou ik zeggen.

Hier de kerstdagen ook weer goed doorgekomen. Was wel erg vermoeiende. Gisteren bijna de hele dag op bed gelegen, maar het was erg leuk en gezellig. En dat is toch het belangrijkste.

Ja dat ziek zijn, het hoort erbij en het is voor een goed doel zeg ik maar gewoon. Maar jeetje wat wordt ik er soms moedeloos van. Het is begonnen bij 8 weken en het duurt nog steeds voort. En mijn gynaecoloog maar zeggen, bij de meeste vrouwen is het met 12 of 16 weken echt over. Dus ik bleef maar hoop houden. Nou niet dus, hahaha. Maar ach heb me er nu wel bij neergelegd en ga er maar gewoon vanuit dat het tot het einde duurt. En tja het is vooral in de ochtend, dus dan doe ik gewoon wat rustiger aan.

Echt zo raar, ben al bijna op de helft. En ik weet nog als de dag van gisteren dat we hoorden dat ICSI de enige optie was. Zo onwerkelijk.

9. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ HenriKim; Ja, de tijd gaat echt heel erg snel bij jou! Wel vervelend hoor, dat je ziek bent.. Maar goed het is allemaal voor een goed doel! Sterkte ermee!

@ all; We hebben gisteravond besloten dat we nog niet in januari beginnen, of het februari zal worden, moeten we dan maar ff bekijken..!! De reden dat we ff wachten is dat het tussen ons met heel erge ups en downs gaat.. We willen graag eerst dat dit weer een beetje stabiel is! Niet dat onze relatie bijna te onder gaat.. Maar omdat dit de laatste poging voorlopig is en als het niets wordt, krijgen we nog een heftige tijd! We willen dan graag veel aan elkaar hebben! Ook moeten we zeggen dat we het zkhuis helemaal niet missen! Haha, jullie kunnen het zkhuis ws ook missen als kiespijn!

10. HenryKim1980

HenryKim1980 Actief lid

7 apr 2011
    137
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ beginneling: kan het wel begrijpen dat je wilt wachten met jullie allerlaatste poging tot het met de ups en downs over is. Het ziekenhuis wacht nog wel even. Eerst weer eens nader tot elkaar komen.

11. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    beginneling--> lekker hoor even er tussenuit zijn geweest :) zal vast en zeker goed gedaan hebben... ondanks de 2 wekkers :D

zal vast een moeilijke beslissing zijn geweest maar zal jullie vast goed doen, je moet er weer aan beginnen zodra je allebij echt zoiets hebt van "ja we kunnen het weer echt aan" tenminste met de break die wij nu hebben merk ik wel dat het echt even fijn is na al die negatieve berichten om er dus even echt niet mee bezig te zijn, wij hebben nu ook echt zoiets van kan niet wachten tot we weer mogen beginnen dus dat is wel een fijn gevoel, ik hoop dat jullie dat gevoel ook snel zullen bereiken maar neem wel de tijd voor jullie zelf :) je relatie is zowiezo momenteel het belangrijkst... maar dat zal zeker verder wel goed zitten maar zijn wel zware tijden.

12. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ all; Daarom, ik heb nu echt zoiets... heerlijk ff geen zkhuis! Nog niet echt veel zin in morgenavond.. We gaan bij mijn schoonouders uit zitten, de rest van de familie zit elders.. Manlief wilde dit graag, oke na wat overleg! Maar ik weet bijna zeker dat ze elke keer gaat zeggen; oh ik hoop zo dat 2012 jullie jaar wordt! Tis wel lief, maar de laatste tijd erger ik me groen en geel aan mijn schoonma..!! Manlief is echt een mama's kindje, dus heb ik niet zoveel begrip van hem. Hij heeft echt zoiets van, ze is er altijd voor je.. Hoef je niet zo lullig te doen.. Kom er de laatste tijd ook weinig, manlief vind dat ik haar dus ook een beetje verwaarloos! Sjonge jonge wat een verhaal alweer!!
    Maar verder zit het tussen ons goed hoor! Wat ikkuh zegt; de zkhuis gebeuren doet echt wel wat met je.. Uiteindelijk komen we dichter bij elkaar, maar goed hoe het gaat is een beetje jammer. We hadden al lang en breed pa en ma kunnen zijn..!! Maar goed, dat gevoel kennen jullie!! Meiden, als ik hier niet meer kom, wil ik jullie een super leuke oudejaarsavond wensen! Ik hoop dat onze allergrootste wens in 2012 voor ons allemaal gaat uitkomen! En natuurlijk veel liefde, gezondheid en geluk!

Liefs beginneling

13. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    Hoi lieve meiden.
    Ik hoop dat jullie een fijne jaarwisseling hebben gehad ( beginneling ik hoop dat het meeviel bij je schoonouders ;) ).

En natuurlijk de allerbeste wensen voor het komende jaar.

14. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey meiden!

ook ik wil jullie een heeeeeel gelukkig nieuwjaar wensen! en vooral veel gezondheid want ook dat is belangrijk :)

beginneling--> ik hoop dat je een leuke avond bij je schoonouders heb gehad en je niet te erg heb ge-ergerd? ik snap je schoonmoeder ook dat ze zo meeleeft alleen elke keer opnieuw herhalen daar word je wel een beetje moe van ja...

hebben de anderen ook een leuke jaarwisseling gehad?

ik wel had uiteindelijk 19 mensen thuis waaronder me basin met der gezin was erg gezellig en toen het nieuwjaar was begonnen ze helemaal te roepen dat dit mijn jaar gaat worden :) dus ben helemaal blij het jaar is eindelijk in gegaan.
    ook hoop ik dat ik dus nu heel veel geluk ga krijgen haha want scherven brengen geluk zeggen ze...
    vanacht om tussen half 1 en 1 uur wou ik me salontafel goed op zijn plek zetten dus wou hem schuiven wat niet lukte en toen brak zo me onder glasplaat van de tafel! dus oeps haha ging toen heel lief naar me vriend toe om te vragen of scherven echt geluk brengen hahaha.
    en vanmorgen toen ik echt net me bed uitkwam dacht ik, ik zal even meteen de vaatwasser doen tsja en toen viel er dus een glas op de grond ook gebroken dus nah als het zo is dan moet ik wel heel veel geluk hebben :D

15. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Ikkuh; Wat een gezelligheid! Hoop voor je dat de scherven echt geluk gaan brengen! Weten jullie, 2012 wordt ons jaar! Mikky wordt mama, en wij worden dit jaar gewoon zwanger en bevallen dan ook, of begin 2013! Deal?!

@ all; Ja hoor, het viel reuze mee!! Dus het was wel gezellig. Manlief is na 00.00 de hele nacht met de brandweer op pad geweest, dus die heb ik weinig gezien.. Ikzelf had behoorlijk weinig slaap gehad, ik ben tegen 03.15 naar bed gegaan en ik moest er om 06.15 weer uit! Moest werken, heb dus behoorlijk slaaptekort, ik ga zo ook lekker slapen!!

16. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    beginneling--> jeetje zeker een korte nacht kan me voorstellen dat je dan kapot bent uiteindelijk.
    dit word zeker HET jaar voor ons allemaal hoor!! ik zal al mijn geluks scherven delen met je! heb er genoeg haha :D
    weet je trouwens al wanneer jullie echt weer verder willen gaan?

17. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Ja, ik was behoorlijk kapot en als ik slaaptekort heb, wordt ik ook niet echt vrolijker, dus manlief was de l*l. Maandag moest ik ook weer vroeg uit bed maar ik heb dinsdag heerlijk uitgeslapen tot 11.30.. Hoef nu pas zaterdag weer te werken, dus ff lekker relax weekje!
    Vandaag contact gehad met het zkhuis, ze zijn van Almelo naar Hengelo verhuisd. Ze hebben nu een speciale kliniek buiten het zkhuis. Dus groter en had iemand aan de lijn die net nieuw was, dus ik wordt morgen door iemand van Almelo gebeld. Zoals het nu lijkt gaan we in februari beginnen. Tis maar een maandje uitstel. Maar goed, vanaf half november hebben we niets meer gedaan, dus ik wil ook wel weer! Morgen hoor ik hoe en wat. Ik denk dat ik ff moet bellen zodra ik nu ongi wordt. Dat zal ong half jan zijn volgens mijn berekening, dan half feb ofzo beginnen.. Normaal gesproken zijn er geen wachtlijsten.. Maar goed morgen horen we meer!!

Nog ff en jullie gaan ook weer beginnen. Voor je het weet is het april, spannend! Nog druk met de voorbereidingen van je bruiloft? Of heb je alles al bijna geregeld..

18. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Oh haha, ik lees net dat je 16 jan een telefonische afspraak hebt. Wil je eerder beginnen of gewoon ff alles doorspreken..??

19. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    beginneling--> ben je nog gebeld? en hoe is het gesprek verlopen? oop niet dat er wachtlijsten zijn.

hier met de bruiloft verloopt alles goed ik moet nog de laatste dingetjes regelen zoals taart en bedankjes en corsages en me vriend alleen nog zijn pak dan is het klaar en wachten op de dag :D

ja 16 jan. een telefonisch gesprek we hadden toen met na de punctie een paar vragen en die moest ze even navragen...
    ik vroeg me af ook dat als we weer een punctie moeten doen en ik dus heb gespoten weer enzo of ze dan niet voor dat ze de punctie echt doen eerst me vriend zijn zaad willen doen i.p.v na afloop en als het bijv. weer niets heeft dat dan de punctie niet meer gedaan hoeft te worden want dat scheelt ook weer een poging dan hoeven ze ook niet me eitjes weer in te vriezen waardoor de kwaliteit ook minder word... dus ben benieuwd vooral op deze vraag.

nah en me vriend moest volgens mij nog 2 keer voor die tijd een zaadtest laten doen en dan willen we zodra ik in maart ongie ben geweest verder gaan want vanaf me ongie duurt het toch weer 2 weken minimaal voor een eisprong

20. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Ikkuh; nee, ben nog niet gebeld.. stelletje &%^%. Ze zijn net verhuisd en hebben nog niet alles op orde. Ze hebben nu een speciale kliniek voor iedereen in Twente. Maar goed, ik ga er maandag wel weer achteraan. Normaal gesproken moet ik volgens mij bellen als ik nu ongi wordt, dat ik de volgende cyclus wil beginnen..!! Lijkt me goed als ze eerst zaad van vriendlief checken voordat ze met de punctie beginnen, want dan ben je idd geen poging kwijt. Je vriend had toch weinig zaad of niet. Heeft hij het de afgelopen maanden nog moeten checken??
    Zou wel super zijn als je een frummeltje in je buik hebt als je gaat trouwen!!

Deel Deze Pagina