Wie ook in september beginnen met 1e icsi?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mikky1982, 18 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Rietje; Gatsie meid! Wat een teleurstelling! Neem de tijd die jullie nodig hebben! Dikke knuffel!

2. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    ahh rietje wat balen zeg! wat een naar moment zeg... weet niet zo goed wat ik moet zeggen...
    doe rustig aan! en neem je tijd...
    dikke knuffel!

3. HenryKim1980

HenryKim1980 Actief lid

7 apr 2011
    137
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Rietje: jeetje wat heftig zeg. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Rustig aan en neem de tijd samen. Big Hug!!

4. rietje89

rietje89 Lid

9 aug 2011
    61
    0
    0
    op dit moment huisvrouw
    limburg
    @ All... thanx voor jullie lieve reacties!!!

5. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey meiden!
    hoe is het hier met iedereen?

rietje--> gaat het al iets beter met je?

beginneling--> hoe is het bij jou? ben je alweer begonnen?

bij mij gaat alles weer zijn gangetje vandaag weer ongie geworden :) dus ben weer helemaal blij want ga nu dagen aftellen... bij de volgende ongie gaan we weer verder :D ben der helemaal klaar voor!

6. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Ikkuh; Spannend joh, ik kan me voorstellen dat je de dagen aftelt..!! heb je er weer zin in? Heeft manlief alweer wat ingeleverd of niet??

@ all; Ben gisteren weer ongi geworden, vandaag fm gehad. Zoals ze nu konden zien, zaten er 3 grote eitjes en 3 kleine eitjes.. Voor mijn doen dus veel! Nu maar hopen dat ze allemaal goed meegroeien.. Bij ons in Zwolle wordt bijna niet ingevroren, dus ze moeten allemaal goede kwaliteit worden!! haha!! Vanavond ook al de 1e spuit erin gezet, was wel weer ff wennen, na een paar maand! maar goed, het is deze poging alles of niets!!

7. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    beginneling--> oeh spannend! voor je ik hoop dat ze allemaal goed zullen groeien ga voor je duimen!!

me vriend moet vrijdag zaad inleveren en dan dus weer even afwachten wel heel spannend nu ben best bang dat het weer allemaal niet door gaat en dat ze dan misschien wel zeggen dat ze niks meer voor ons kunnen doen... maarja ik denk dan weer te ver door in de toekomst he...

8. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Ikkuh; Dat kan ik me heel goed voorstellen..! Maare als ze goede zaadjes vinden, gaan ze die dan invriezen.. Of wat moet ik me erbij voorstellen?? Jullie gaan ook weer een superspannende tijd tegemoet!! Dikke knuffel!!

9. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Beginneling--> heel eerlijk gezegd weet ik het niet meer zo goed haha maar me vriend zei dat ik had gezegd datze als hij wat heeft dat ze het zouden proberen om het te bevruchten maar dat kan ik me iet meer herinnern

Wanneer moet jij weer voor een fm? Ben heel benieuwd

10. HenryKim1980

HenryKim1980 Actief lid

7 apr 2011
    137
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Ikkuh: kan me goed voorstellen dat je de dagen aan het aftelen bent. Hard duimen voor een goede uitslag van het zaadonderzoek van aanstaande vrijdag. Spannend hoor, maar kan me voorstellen dat je toch al verder door denkt. Ik duim voor jullie!
    @ Beginneling: weer begonnen met spuiten. Ja dat zal inderdaad wel wennen zijn na de maandjes rust. Hopelijk gaan al de eitjes die ze gezien hebben bij de FM mooi doorgroeien.

Nou ik zal eens vertellen hoe het hier gaat. Moet zeggen nu weer beter, maar ben vorige week maandag `s nachts opgenomen in het ziekenhuis met helse buikpijn. Ze wisten niet wat het was. Bijna 4uur in het ziekenhuis geweest, eerst huisartsenpost, daarna verloskamers en daarna nog naar de SEH. Toen toch maar besloten om op te nemen en dinsdagmorgen meteen een echo gemaakt. Wat bleek mijn hele galblaas vol met galstenen! En `s nachts had er waarschijnlijk 1 klem gezeten wat de pijn veroorzaakte.
    Dus ik moest blijven en ze zouden proberen met medicijnen de pijn de onderdrukken en dan kijken hoe het zou gaan. Nou dat ging dus niet, ik heb iedere dag (tot donderdagmorgen) om extra pijnstilling moeten vragen en zelfs dan zeurde de pijn er doorheen. Dus iedere dag bloed geprikt. Mijn ontstekingswaarden in het bloed bleven oplopen. Mijn HB bleek in 1 dag gezakt van 6.6 naar 6.2. Dus niet goed allemaal. Uiteindelijk donderdagmorgen weer een echo, lichte onsteking van de galblaas zichtbaar. Dus de enige optie was opereren!!
    Nou dat wil je niet horen als je 25 weken zwanger bent.
    Dus chirurg en gynaecoloog aan mijn bed. Ze zeiden als het moet dan nu opereren en niet langer wachten. Nu is er het minste risico voor de baby.
    Ben uiteindelijk donderdag aan het einde van de middag geopereerd, achteraf maar goed want het was ernstiger dan op de echo gezien was. Meteen naar de operatie is op de uitslaapkamer een echo gemaakt van de kleine..... gelukkig alles goed. Maar jeetje dat was echt spannend.
    Afgelopen zaterdag mocht ik naar huis en nu dus rustig aan, alles een plekje geven en aansterken thuis.
    Mijn vriend was van alle stress en spanning in 5 dagen tijd 5 kilo afgevallen.

11. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Kim; Getsiederrie, wat een naar verhaal! Hoe gaat het nu met je? Kun je het allemaal een beetje verwerken! En heel erg fijn dat alles met de kleine oke is! Lekker rustig aandoen hoor!!

12. HenryKim1980

HenryKim1980 Actief lid

7 apr 2011
    137
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ beginneling: ja ik kan het nu langzaam aan allemaal een plekje geven. Maar de laatste 2 dagen spookt wel door mijn hoofd dat het ook heel anders had af kunnen lopen. Dus ben zo blij dat ik de kleine meid zo goed voel. Al doet dat nu wel ontzettend pijn aan mijn wondjes, maar dat maakt niet uit.
    Lekker rustig aan nu en genieten van de laatste weken.

Wanneer is trouwens je volgende FM? Spannend, hopelijk zijn al je eitjes goed doorgegroeid!

13. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    henrykim--> jeetje zeg! heftig!! doe zeker maar rustig aan nu... voor je mannetje ook echt een stressmoment erg naar allemaal.
    hoop dat jullie snel het kunnen verwerken en dan nog even genieten van je zwangerschap!

14. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ HenryKim; morgen vroeg heb ik weer een fm..!! Spannend! Jullie horen morgen wel weer!!

15. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Goedenmorgen dames,

Vanmo een fm gehad en het zag er goed uit. Alle 6 eitjes doen nog steeds mee! (Jippie). Er waren 2 grote eitjes, 2 wat kleinere en 2 die meneer niet kon meten, omdat er een grote voor lag. Donderdag moeten we weer komen, dus dan ben ik natuurlijk weer razend benieuwd!

16. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Beginneling-->spannend hoor deze ronde word het voor je hoor!!

17. HenryKim1980

HenryKim1980 Actief lid

7 apr 2011
    137
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ beginneling: helemaal super zeg dat alle 6 de eitjes nog mee doen. Op naar de FM morgen! Spannend allemaal.
    Ik ga heel hard duimen dat het deze ronde goed verloopt!!
    @ ikkuh: bijna de zaadtest voor jullie! Hopen op en hele goede uitslag.

Hier gaat het echt stukken beter, gelukkig maar! Vriendlief vandaag weer gaan werken. Die had van z`n baas nog een paar dagen zorgverlof gekregen. Super lief.
    De pijn aan de wondjes is al stukken minder. Erg leuk om nu te zien is als ik op mijn rug lig en zachtjes tegen mijn buik aan duw je de kleine daarop ziet reageren. Je ziet mijn buik gewoon op en neer gaan. Dat verzacht heel veel de pijn en ellende van de afgelopen week.
    Dus op naar vrijdag dan krijg ik een extra groeiecho om te kijken hoe de kleine het vorige week allemaal doorstaan heeft.

18. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Hoi dames,

Ikkuh; ja, ik hoop dat het idd deze ronde voor ons is! 3x is scheepsrecht! Ja, het is best spannend, maar ik heb meer rust dan de vorige keren! Manlief vind het juist nu spannend, maar goed. Hoop dat de eitjes morgen weer goed zijn gegroeid!!
    Nog 2 daagjes en dan gaan jullie ook weer voorzichtig beginnen! Krijgen jullie meteen de uitslag van de zaadtest?? Ik hoop zo dat het positief is!!

@ Kim; Ja, wel goed dat ze ff een extra echo doen.. Ben je zelf ook wat meer gerustgesteld! Super dat ze reageerd op je.. Voel je haar ook veel en vaak bewegen! Lekker genieten meid, en voorlopig rustig aandoen he!!

Jullie horen morgen weer van mij!!

19. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Hoi meiden,

Even een snel berichtje! Vanmo weer fm gehad.. Er zaten nog 5 eitjes die meedoen, 2 wat groter, 3 wat kleiner. Arts vond lastig om te beslissen wat we gingen doen, dus toch maar ff bloed prikken. vanmi gebeld met de uitslag van het bloed. Waarden waren nog mooi laag, dus we gaan nog 2 dagen door met spuiten, zodat die 3 kleintjes ook nog ff kunnen doorgroeien.. Zaterdag weer een fm, en dan ws as maandag de punctie!! Super! Ik ben altijd eerst negatief, maar ik ben heel erg rustig (is ook bijzonder, manlief zei het ook al) en ik heb er een goed gevoel bij..! Maar goed, we zijn er nog! Maar we zijn weer op de goede weg!!

20. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Henrykim--> hoe was de echo vandaag verlopen? Gelukkig gaat het weer beter met je.

Beginneling--> spannend!!! Ik hoop dat ze nog even goed groeien het liefst nog even wat meer erbij

Vandaag moest me vriend een zaadtest doen en nu krijgen we de 28ste de uitslag best spannend weer

Deel Deze Pagina