Wie ook in september beginnen met 1e icsi?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mikky1982, 18 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ HenryKim; Jaaah!! Ik ben heel erg benieuwd?? Zag het er allemaal goed uit?? Hoop het!!

@ Ikkuh; Mooi dat jullie weer zijn begonnen!! Spannende tijd hoor, waarom moeten jullie tot de 28e wachten.. Als er levenden zijn gevonden, worden die dan ook ingevroren..?? Zou wel mooi zijn! Duim en denk aan jullie!!

@ all; Morgen weer een fm! Ben benieuwd hoe het ervoor staat! Heb gewoon zin in de punctie enzo! En ik heb ook nog niet echt heel last van spanning!! Dat moet ik natuurlijk zo houden!!

2. HenryKim1980

HenryKim1980 Actief lid

7 apr 2011
    137
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi Hoi,
    nou de echo gisteren was helemaal goed. De kleine ligt goed op schema. 2 dagen voor. Dus helemaal super. Ook heeft de gyn mijn baarmoeder gevoeld, vond namelijk zelf dat die al best ver boven mijn navel uitkomt. Zegt ze de grote van de baarmoeder past bij een zwangerschap van 28weken. Maar dat geeft niet. Is meer een teken dat je niet helemaal en alleen naar voren draagt.

En eindelijk na bijna 26 weken is de kleine meid gedraaid!! Hahaha, ze heeft al de tijd met haar billetjes in mijn bekken gelegen en nu ineens met het hoofdje naar beneden. De gyn geloofde het niet en heeft ook nog een echo gemaakt. Dus we konden 2x naar ons kleintje kijken. Eerst de groeiecho en daarna bij de gyn.
    Ze zei wel dat er een grote kans is dat ze terugdraait, omdat ze al zoveel weken in dezelfde houding heeft gelegen. We zullen zien, ze mag van mij nog lekker draaien en bewegen. Ik hoop wel dat ze met 36 weken met haar hoofdje naar beneden ligt. Spannend.
    Ik dacht al dat er iets was gebeurd, want had dinsdagmiddag ineens heel veel last van de kleine in mijn buik. Mijn moeder was bij mij en ik zei moet je eens kijken naar mijn buik. Nou dat ging alle kanten op...... nu weet ik wel waarom ;)!

Over 2 weken terug voor een nieuwe echo en controle afspraak!

@beginneling: vandaag weer FM. Ben benieuwd. Hopelijk zijn de 3 kleintjes ook mooi doorgegroeid en doen deze ook mee.
    @ikkuh: hopen dat de uitslag van de zaadtest helemaal goed is bij jullie. Zijn spannende dagen tot de 28e. Worden de levende wel ingevroren of weet je dat niet??

3. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ HenryKim; Super! Fijn dat alles goed is! Nu weer lekker gaan genieten he!!

@ all; Hier wat minder nieuws.. We hebben maandag wel de punctie, maar er was er maar eentje doorgegroeid, dus we hebben dan een punctie met 3 eicellen. Niet het resultaat wat we gehoopt hadden, maar goed, ik ben er mee bekend! De kleinste was nog wel aan de kleine kant, maar die wouden ze gewoon aanprikken. De andere 2 waren 21 mm en 24 mm.. Dus die zijn mooi groot. Manlief zei al; we hoeven er maar eentje te hebben.. Jeps, dat weet ik wel, maar goed het is toch een kleine teleurstelling!

4. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    henrykim--> super hoor! wel een fijn idee dat ze gedraaid is nu maar hopen dat ze in ieder geval zo ligt als ze geen ruimte meer heeft om te draaien :)

beginneling--> shit he wel balen... had zo gehoopt dater 5 mee zouden doen... adviseerde hun ook om de punctie door te laten gaan? dat word wel spannend ik hoop dat ze lekker alle 3 bevrucht zullen worden :) en je ook nog iets kan laten invriezen.

ik zou niet weten of ze ingevroren zullen worden als er levenden zijn... had eigenlijk wel een idee geweest om te vragen... maarja.
    vind het zelf best lang duren de uitslag dan pas heb zoiets van dat weten ze toch ook al dezelfde dag... ik hoop in ieder geval dat er weer een aantal levenden zijn hij is in ieder geval niet ziek geweest afgelopen half jaar :D

5. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Ikkuh; Ze hebben niet gezegd dat ze het niet door wouden laten gaan.. Maar goed, we hebben zelf ook zoiets van heel veel meer eicellen zal ik toch niet gaan produceren! Enne, je hebt er maar eentje nodig! Merk dat ik vandaag toch wel gaan beseffen dat dit echt voorlopig de laatste keer is! Was daarom niet heel erg vrolijk! Maar goed, we proberen positief te blijven. Hoop zo dat er iig een bevruchting optreedt! Jullie horen morgen meer!!

6. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    beginneling--> ik ga voor je duimen ze blijven draaien!! succes morgen!

7. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Ikkuh; Dank je! Maar ik had helemaal niet gereageerd op jouw berichtje! Sorry daarvoor! Beetje ego van me!
    Ja, ik vind het ook raar dat je niet meteen de uitslag krijgt. Maar fijn dat hij het afgelopen jaar niet ziek is geweest, wist wel dat het een beetje invloed heeft, maar niet dat het zoveel invloed heeft! Mijn duimen draaien ook voor jullie! Wij mogen ook weleens positief nieuws!!

8. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Hoi meiden,

ff een berichtje van mij! Vandaag is goed verlopen. Ze hebben 3 eitjes weg gehaald en ze waren alle 3 goed. Zaad van manlief was ook goed, dus nu maar weer ff afwachten of er bevruchtingen zijn opgetreden. Dat horen we morgen! Dus wel weer ff spannend! Verder weinig last van mijn buik. Wel van de infuusnaalden, deze wilden niet zo goed.. Dus ze hebben een aantal keer moeten prikken om het er daarna weer uit te halen.. heel irritant..!! Maar goed..!!

9. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    beginneling--> super hoor!! hopen dat ze alle 3 zullen ontwikkelen tot embryo`s ben nog aan het duimen!!!

ja blijkbaar heeft een griep wel invloed maar misschien niet zo erg bij iemand die gewoon goed zaad enzo heeft hoor want bij me vriend is dat toch wel weer een apart verhaal.

10. HenryKim1980

HenryKim1980 Actief lid

7 apr 2011
    137
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ beginneling: helemaal super. Ben heel hard aan het duimen dat jullie morgen het nieuws krijgen dat ze alle 3 bevrucht zijn. Hoor je morgeno ook wanneer je de TP hebt?
    @ ikkuh: het lijkt ook of je heel lang moet wachten voor de uitslag. Meer dan een week. Ik zou ook zeggen dat weten ze toch dezelfde dag of in ieder geval een dag later. Ja een griepje of zo kan best veel invloed hebben, was bij mijn vriend ook. Dus wel fijn dat je vriend het afgelopen half jaar niet ziek is geweest.

Hier gaat het heel goed zelfs. Wondjes genezen gelukkig allemaal goed. Alleen het wondje bij mijn navel is nog gevoelig. Komt ook omdat het precies op een plek zit waar de kleine meid telkens tegen aan komt als ze erg bewegelijk is.
    Gisteren de proefdruk van het geboortekaartje besteld. Ben beniewd, verwacht het morgen of woensdag met de post. Altijd spannend of het wordt wat je er van verwacht. We zullen zien.

11. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Hoi dames,

Hier een heel kort berichtje van mij. We hebben vanmi slecht nieuws te horen gekregen.. 1 eitje was niet rijp, de andere 2 zijn niet bevrucht. Dus voor ons is het nu einde verhaal (voorlopig). We zijn er echt kapot en verdrietig van..!! Het is nu definitief! Ik kom morgen nog wel weer ff online, uitgebreider verhaal doen!

Liefs

12. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Even snel
    Shit zeg echt k*t baal zo enorm voor je ik had het zo gehoopt weet niet zo goed wat ik moet zeggen... doe in ieder geval rustig aan en steun elkaar goed.
    Een hele dikke knuffel!
    neem vooral je tijd...

13. HenryKim1980

HenryKim1980 Actief lid

7 apr 2011
    137
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ beginneling: jeetje meid wat een k*t nieuws. Had het zo gehoopt voor jullie. Weet ook niet zo goed wat ik nu moet zeggen.
    Doe rustig aan en zoek lekker steun bij elkaar, dat heb je nu nodig. Neem alle tijd je nodig hebt om dit te verwerken.
    Dikke knuffel.

14. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Bedankt voor jullie lieve woorden! Ik zal morgen ff uitgebreid reageren..!!

Liefs!!

15. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Hey meiden,

Weer een berichtje van mij! Hier gaat het wel redelijk goed! Veel aanloop van familie en vrienden! We hebben de familie en vrienden een mailtje gestuurd. Dat doet ons goed, maar we zijn deze week wel een beetje geleefd.. Constant zijn er mensen.. Vandaag ben ik lekker alleen thuis, manlief is aan het werk! Is ook wel even lekker..!! We moeten nu een weg gaan vinden in het verwerken.. Voorlopig gaan we niets doen qua behandelingen, miss dat we over een een poos anders over denken! Maar zoals we nu erover denken, willen we niet meer de molen in.. Nu het (voorlopig) definitief is merk je pas wat het van je gevergd heeft.. In 13 maand hebben we 9 behandelingen gehad, waarvan er 2 niet zo door gegaan, een cyste en een zomer en winterstop gehad..!! Achteraf snap ik niet, dat ik het heb kunnen volhouden! maar goed, je gaat dan gewoon door! Manlief en ik hebben elkaar nog weinig hierover gesproken doordat we elke keer mensen over de vloer komen..!! Maar goed, ik kom hier van het weekend nog wel ff checken..!!

Liefs mij

16. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    beginneling--> moeilijk allemaal... wel lief dat iedereen zo voor jullie klaar staat alleen ook wel weer moeilijk dat jullie zelf niet even echt erover hebben kunnen praten.
    ik hoop dat jullie het allemaal snel een plekje kunnen geven...
    hoop ook dat we nog wle af en toe ( als je die behoefte hebt) van je horen hoe het met jullie gaat... maar alleen als je dat zelf wilt hoor want je bent niks verplicht.

17. HenryKim1980

HenryKim1980 Actief lid

7 apr 2011
    137
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ beginneling: fijn dat iedereen voor jullie klaar staat. Doet je toch goed. Maar wat je zegt je wordt dan wel geleefd. Misschien een idee om lekker samen er nog even tussen uit te gaan. Hopen dat jullie het samen een plekje kunnen geven.
    Kan me voorstellen dat het veel van je gevergd heeft, maar het is zoals je zegt: hoe heb ik dat vol kunnen houden. Jeetje zeg in 13maanden 9 behandelingen.... is niet niks!

@ ikkuh: bijna de uitslag van het zaadonderzoek toch? Ik duim voor goed nieuws voor jullie!

18. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ henryKim; Ja, nu achteraf denk ik ook wel.. sjonge jonge!! maar goed, ja miss dat we nog wel ff weg gaan. Manlief is niet echt van de vakanties, maar goed! We zien nog wel ff!

@ Ikkuh; spannend meid! Kun je het nog een beetje volhouden.. Zin om weer te beginnen zeker!! Kan me dat goed voorstellen. Je hebt alweer zo'n poos gewacht! Tuurlijk, blijf ik lekker met jullie meekletsen.. Ben veel te benieuwd hoe het met jullie blijft gaan! Ik kom vast niet elke dag checken.. I'll be wachting you!!! haha!!

Ben vandaag weer aan het werk gegaan! Had er ook weer veel zin aan.. Weer een beetje regelmaat! Enne, even andere dingen aan mijn hoofd! Dus allemaal positief! Enne, manlief en ik denken dat we eigenlijk niet echt een hele grote dip gaan krijgen! Iedereen zegt; jullie krijgen jullie dip nog wel.. Tuurlijk, als er in de directe omgeving kindjes worden geboren, wordt je weer even met je eigen verdriet geconfronteerd, maar goed, dat is niet anders!! En we mogen dan ook wel verdrietig zijn!!

19. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    beginneling--> jullie zullen zeker een dip hebben op momenten wanneer er iemand is die verteld dat ze zwanger is of als er een babytje geboren word dat zullen altijd moeilijke momenten blijven...
    en dat mag je ook gewoon hebben hoor.

ja meiden morgen krijgen we weer een uitslag... ben heel benieuwd en vind het ook heel eng/spannend.
    kan ook niet wachten tot ik weer mag beginnen maar merk nu alweer dat me cyclus prut gaat worden en lang op zich laat wachten...

had zaterdag te horen gekregen dat een hele goede vriendin (die ik iedere week zie) zwanger is... kreeg dat als ping op me telefoon te horen (gelukkig) ik had het gevoel alsof ik door de grond zakte... maar heb dus met volle moed de 9 maandenbeurs zondag over geraced om een speentje te kopen haha. vandaag dus het speentje gegeven toen ze bij me was.

20. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Ikkuh; Ik hoop dat je goed nieuws hebt gekregen..?!

Deel Deze Pagina