Wie ook in september beginnen met 1e icsi?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mikky1982, 18 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Ja, ze komen heel erg vaak spelen en logeren! Erg leuk en gezellig! Vanmiddag nog met 2 wezen zwemmen, heerlijk joh!

Zou mooi zijn als de oorzaak aan de ontstekingen kan liggen! Dan gaat het vast lukken met de TESE! Misschien een domme vraag, maar bij jou lagen geen oorzaken toch? Vind dat altijd een beetje domme vraag.. Mensen vragen ons ook weleens, aan wie ligt het.. Alsof dat wat uitmaakt!! En het gaat hun geen bal aan!!

2. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey,
    erg gezellig ja voor je :) zo heb je kinderen van een ander ook een beetje toch?

ja ik hoop dat dat het kan zijn want toen met de punctie waren er ontstekingen te zien en dan zou het dus misschien wel kunnen lukken en wie weet dan wel weer zonder tese... allemaal erg ingewikkeld
    nou inprenciepe is bij mij alles in orde maar ik ben wel gewoon giga onregelmatig ongie dus tsja ze zeggen dat het niet aan mij ligt maar ik vind ook wel een beetje.
    maar maakt niks uit hoor dat je het vraagt maar ik snap je wel het boeit ook niet aan wie het ligt het lukt voor beide wel of niet gewoon toch

3. HenryKim1980

HenryKim1980 Actief lid

7 apr 2011
    137
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi Dames,
    even snel een berichtje! Ik ben 31 mei na 41 weken bevallen van een dochter, Suze. Ze ligt nog steeds op de couveuse afdeling, dus we moeten iedere dag een paar keer op en neer naar het ziekenhuis.
    Ik probeer snel uitgebreider te reageren.

4. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    henrykim--> wow!! wat super gefeliciteerd!!!! balen dat je meisje in de couveuse moet hoezo eigenlijk? ik hoop dat alles wel goed gaat met der en met jou ook alles goed? is het allemaal verder goed verlopen?

5. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ HenryKim; Allereerst gefeliciteerd met je dochter! Mooie naam! Klinkt lief! Wat vervelend dat ze nog op de couveuse afdeling ligt! Heftig hoor! Elke keer naar het zkhuis! Hoop dat jullie wel een beetje kunnen genieten! Sterkte met alles!

6. HenryKim1980

HenryKim1980 Actief lid

7 apr 2011
    137
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ze ligt nog steeds in het ziekenhuis. Gelukkig niet meer aan de bewaking op de couveuse afdeling, maar in een verwarmd bedje.
    De bevalling is heel zwaar geweest, voor zowel de kleine als voor mij. 24uur! De kleine is uiteindelijk met de vacuum en een knip gehaald en had de navelstreng heel strak om haar nekje en ze had in het vruchtwater gepoept. Dus een slechte start.
    Eenmaal op de couveuse afdeling bleek ze ook heel slecht te drinken en veel te spugen. Maar sinds gisteren denken ze eindelijk te weten wat het is. Ze heeft hoogstwaarschijnlijk naast een reflux ook een koemelkallergie. Ze krijgt nu dus speciale voeding, maar dat duurt even voordat ze weten hoe dik deze moet zijn ivm reflux en voordat het effect van deze voeding goed zichtbaar is. Maar gelukkig is ze aangekomen gisteren en vandaag.
    We zien nu ook wel, al zijn het maar hele kleine, stapjes vooruit. We moeten dus gewoon nog even geduld hebben. Maar als we in het ziekenhuis bij haar zijn, is het echt intens genieten.

@ ikkuh: ik zou het zeker vragen van die ontstekingen. Je weet maar nooit. Als dat een oorzaak kan zijn!
    @ beginneling: die kleintjes om je heen is zo leuk. En vooral als ze dan blijven slapen en je allerlei leuke dingen kunt ondernemen. Heb ik voordat we zwanger waren ook veel gedaan met de kindjes van mijn nichtje. Dat is echt genieten om de kindjes blij en vrolijk te zien.

7. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    henrykim--> hoe is het nu met je en met meisje? ik hoop dat ze al uit het ziekenhuis is nu! erg heftig allemaal wat je hebt moeten meemaken maar gelukkig waren jullie in het ziekenhuis en waren ze er snel bij.

8. rietje89

rietje89 Lid

9 aug 2011
    61
    0
    0
    op dit moment huisvrouw
    limburg
    hallo lieve dames...

ik heb lang niks meer van me laten horen, omdat ik totaal niet meer bezig was met de kinderwens... maar tot mijn eigen grote verbazing kan ik nu melden dat ik zwanger ben... en dat spontaan, heb inmiddels 3 testen gedaan en die zijn allemaal positief... de clearbleu digital gaf zelfs aan dat het 3+ was, nu vrijdag eerste echo... want wil wel zeker weten dat het goed zit.

liefs Rietje

@henrykim: gefeliciteerd!!! hoop dat je meisje inmiddels thuis is.

9. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Rietje89; wat een goed nieuws! En dan ook nog spontaan! hoop dat het vrijdag allemaal goed lijkt.. Laat het nog ff weten!

@ Ikkuh; Hoe is het met jou? bijna jullie gesprek voor tese! Ben heel erg benieuwd of jullie direct kunnen starten enzo!! ben je helemaal klaar voor je bruiloft.. Duurt nu echt niet meer lang! ben heel erg benieuwd hoe je eruit ziet!! geniet ervan!

@ all; Hier is het rustig.. Denk dat we na de zomer een 4e poging gaan ondernemen en dan in DD, maar op vakantie moeten we nog maar 'ns ff goed doorspreken hoe en wat!

10. rietje89

rietje89 Lid

9 aug 2011
    61
    0
    0
    op dit moment huisvrouw
    limburg
    hallo allemaal...

vrijdag 1e echo gehad, het zit op de plaats, en volgens de berekening van de vk ben ik ong. 5 wkn zwanger.

volgende week na de gyn voor 1e controle...

ben nu wel blij maar nog steeds erg onzeker. Ben nu ook echt de dagen/ wkn aan het aftellen... totdat ik het hartje kan horen kloppen en dan natuurlijk totdat de 12 wkn voorbij zijn...
    maar goed ik zal nu wel wat vaker actief wezen hiero... dus ik houd jullie op de hoogte!!

Liefs Rietje

11. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Fijn dat het allemaal goed lijkt! Probeer lekker te gaan genieten!!

12. rietje89

rietje89 Lid

9 aug 2011
    61
    0
    0
    op dit moment huisvrouw
    limburg
    hallo allemaal

hier even een korte up-date

gisteren voor de 1e controle bij de gyn geweest!!

hartje klopt!!! dus mijn dag kon niet meer stuk gisteren

groetjes Rietje

13. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Rietje; Heel fijn!! Super, nu geen zorgen meer maken, maar lekker gaan genieten!!

@ Ikkuh; hoe is het met jou? Jullie hebben toch inmiddels het gesprek over TESE gehad?? Nou, lijkt het wat!! Enne, nog een paar dagen en dan is jullie grote dag alweer!! Zijn jullie er al helemaal klaar voor??

14. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    rietje--> gefeliciteerd! helemaal super.

beginneling--> hoe is het met jou?

hier gaat alles rustig zijn gangetje... ik begin er nu een beetje doorheen te zitten we waren vrijdag naar het amc gegaan omdat het mck dus tese had geadviseerd en nu wil het amc nogmaals zoek-icsi gaan proberen en lukt dat niet dan zal het helaas einde verhaal zijn om samen een kindje te krijgen... het amc gaf aan dat ze geen tese mogen doen omdat ie een chromosoomafwijking heeft dus dat mag (nog) niet... ik vind het allemaal erg k*t en nergens op slaan heb veel last van kwaad zijn en gevoel van oneerlijkheid.
    maarja gaat vast vanzelf wel weer over.

15. rietje89

rietje89 Lid

9 aug 2011
    61
    0
    0
    op dit moment huisvrouw
    limburg
    @ ikkuh... bah wat vervelend, begrijp wel hoe je je voelt... alsof je van het kastje naar de muur wordt gestuurd... Maar wanneer is de grote dag???
    Geniet daar lekker van !!!

Liefs Rietje

16. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Ikkuh; gatsie! wat een rotnieuws.. Idd vna de kastje naar de muur gestuurd worden.. Wat houdt een zoek icsi in? I hoop dat hier nog iets goeds uit komt!! Wel proberen te genieten vrijdag he! Dikke knuffel..

17. HenryKim1980

HenryKim1980 Actief lid

7 apr 2011
    137
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ rietje: gefeliciteerd! Een kloppend hartje. Is toch weer een nieuwe fase. Nu o naar de 12 werken grens. Heb je last van kwaaltjes?
    @ ikkuh: Jeetje wat balen zeg. Kan me voorstellen dat je boos bent. Frustratie en ongeloof. Kunnen ze niet embryo selectie doen (pgd)? Dan kun je selecteren op de chromosoom afwijking.

Alweer een tijdje geleden dat ik hier was. Maar na 20 dagen ziekenhuis mocht ons meisje 20 juni eindelijk meer naar huis. Heerlijk 1 week lekker met z'n 3 tjes. Even wennen aan alles en elkaar. Ook fijn dat ik nog recht had op 20 uur couveuse nazorg. Thuis is het toch anders dan in het ziekenhuis.
    Vandaag bij de kinderarts gewest. Ze weegt nu 4100 gram en is 55 cm. Ook spuugt ze niet meer erm geen last meer van de darmpjes. Heerlijk dus.
    Sorry voor mijn ego bericht!

18. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey meiden!

zeker een gevoel van van het kastje naar de muur gestuurd worden, word er ook wel een beetje gek van maarja.

beginneling--> zoek-icsi is dat ze net zo lang naar zaad gaan zoeken totdat ze wat gevonden hebben of niets natuurlijk. dus we wachten maar weer eens af

henrykim-->gelukkig gaat alles nu wat beter met de kleine! wel fijn om der lekker thuis te hebben.
    ik zou niet weten wat een pgd is maar zowiezo hebben we geen embryo we moeten eerst zaad hebben :)

verder gaat hier alles zijn gangetje bruiloft was vrijdag geweest was echt een geweldige dag mooi weer gelukkig alleen de ochtend niet maarja we konden gewoon buiten trouwen onder een prieeltje dus dat was echt super.
    verder heerlijk ervan genoten en nu wachten op de foto`s en film :D
    beginneling ik moet alleen nog even bedenken hoe ik je tegen die tijd foto kan laten zien want dacht eerst je kan gewoon naar me facebook maar die is volgens mij beveiligd.... dus even denken

19. rietje89

rietje89 Lid

9 aug 2011
    61
    0
    0
    op dit moment huisvrouw
    limburg
    @henrykim... wat fijn dat je de kleine thuis hebt nu...

Kwaaltjes tja opzich valt het allemaal wel mee, ben alleen hartstikke moe, ben vrijwel iedere ochtend misselijk maar niet zo erg dat ik ervan moet braken dus dat valt wel mee... naja behalve vanochtend dan, want wij lagen erg vroeg in bed gisteren avond, dus mijn hondjes hadden binnen gedaan vanochtend, helaas kon mijn maag daar niet zo goed tegen vanochtend... whahaha...
    Heb trouwens afgelopen zaterdag de hele dag last van pijn in de onderrug gehad, maar mijn grote zus verzekerde me dat ik me geen zorgen hoefde te maken, want dat was banden pijn ofzoiets... Hoe dan ook mag ik niet klagen!!!

Heb trouwens wel een hele fijne gyn, die vertelde me toen die het hartje had horen kloppen dat de kans op een mk was gezakt van 15% naar 1%.

En ben sinds afgelopen zaterdag ook gestopt met roken!!

Liefs Rietje

20. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Ikkuh; Hmm, ja, ik zal ook eens ff nadenken hoe we dat kunnen doen! Fijn dat het een mooie dag is geweest! Trouwen onder een prieeltje klinkt wel erg romantisch! Nu lekker aan het genieten van de huwelijksreis! Hebben jullie wel verdiend!!

@ Henrykim; wat fijn dat de kleine meid lekker thuis is! Nu kan het genieten pas echt beginnen!!

@ Rietje; het gaat echt als snel, alweer 7 weken zwanger! Fijn dat je een goede gyn hebt.. Wel vervelend dat je wat last heb van kwaaltjes, maar goed, aan de andere kant; je bent gewoon spontaan zwanger geworden!! En super goed dat je niet meer rookt!!

@ all; Hier gaat het wel redelijk goed!! Ben alweer ongi geworden.. Kijk er niet echt meer van op! Nog 2,5 week werken en dan lekker 3 weken vakantie! We gaan direct weg, merk dat ik er ook wel aan toe ben! En het belangrijkste is dat we deze vakantie gaan beslissen of we nog een 4e poging gaan ondernemen... En zo ja, waar in Nederland of DD.. Dus al die dingen spoken al door mijn hoofd..!! Merk dat ik er toch weer meer mee bezig ben, dan goed voor mij is!! Ik heb natuurlijk al stiekem voor mezelf nagedacht.. Maar er zitten zo veel voor- en nadelen aan.. daardoor wordt het alleen maar moeilijker..!!

Deel Deze Pagina