Wie ook in september beginnen met 1e icsi?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mikky1982, 18 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    rietje--> super hoor dat je nu weet dat de kans op een mk 1% is dat is altijd wel fijn dan als je het hartje gehoord hebt en het weet.

beginneling--> heerlijk hoor bijna lekker vakantie en geniet daar lekker van want jullie verdienen het genoeg moeilijke tijden gehad en wie weet weer spannende tijd op komst dan kan je het helemaal wel even gebruiken.
    denk er goed over na over al je beslissingen maar laat het niet je vakantie beheersen hoor...
    ben heel benieuwd wat jullie beslissing word.

we hebben heerlijke genoten van ons huwelijksreis gingen dus naar rome was tussen de 35 en 40 graden overdag haha dus heeeeerlijk was een stuk beter dan nederland :D

2. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Ikkuh; goed om te horen, dat jullie een mooie huwelijksreis hebben gehad..!! En gaan jullie nu al verder.. En wat zal 't dan worden..!!

Ja, ik moet nog 5 dagen werken, de volgende dag gaan we direct weg.. Ja, wat de keuze zal worden.. Ik weet het niet.. Ik zie in beide keuze's voor- en nadelen.. Maar goed.. we kijken nog wel ff! Ik ga er ook niet elke keer over hebben. Wat je zegt; we moeten ook genieten van de vakantie!!

3. rietje89

rietje89 Lid

9 aug 2011
    61
    0
    0
    op dit moment huisvrouw
    limburg
    Hallo...

@ikkuh, hoe is het met jullie, hebben jullie de intake al gehad??
    en niet te vergeten hoe bevalt het getrouwde leven???

@beginneling, weet niet of ik je nog 'spreek' voordat je op vakantie gaat, dus bij deze wens ik alvast een top vakantie toe... Geniet er lekker van want jullie hebben het verdient!!

Hier weer even een korte update van mij...
    Vanochtend bij de gyn op controle geweest, heb de laatste weken heel veel overgegeven en daar nu tabletjes voor. En ondanks al het overgeven was ik toch nog 0,5 kg bijgekomen in 4wkn tijd. Stoppen met roken gaat me helaas minder goed af... heb het geprobeerd en 4dgn volgehouden, daarna toch maar weer begonnen :(. Maar goed, was ik dus aan de beurt vanochtend, kon die mijn gegevens er niet bij pakken want het computersysteem lag eruit wahahaha was best wel grappig, zegt ie ik ben al oud dus ik kan niet zoveel meer onthouden, dus moest ik em maar even 'verslag' doen van de vorige afspraak. Zo gezegd, zo gedaan. En ik dacht dat hij vandaag alleen even naar het hartje zou luisteren en thats it... maar nee hij had andere plannen... we gingen even kijken of alles intact was. Dus heb vanochtend een echo gehad, die hij helaas niet kon printen, maar alles was intact en heb deze X het hartje ook daadwerkelijk zien kloppen, en wat een verschil in 4wkn tijd joh... van de 2 witte puntjes die ik 4wkn geleden nog zag, naar een hoofdje met 'n wipneusje en alles erop en eraan voor zover te zien was. Nu heb ik over 2wkn de 12 wkn echo en over 6wkn heb ik de volgende controle... maar ben nu wel onwijs happy :D

srry voor dit ego berichie

Liefs Rietje

4. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Hey meiden

Ik hoop dat beginneling en leuke vakantie heeft ben heel benieuwd hoop daar ze lekker ervan uitgerust is.

Rietje. Heerlijk dat je weer en echo heb gehad altijd fijn om even te kunnen kijken
    Hier gaat het wel... Heb me moment bereikt dat ik er helemaal doorheen zit en heb er eergisteren aan toegegeven en die nacht meteen goed geslapen weer een keer maarja ik merk wel dat ik in de middag dus gewoon weer kapot ben en mee energie op is maarja we gaan nu weer vooruit en lekker de positieve kant op maarja... Me vriend is vandaag weer geweest voor een zaadtest dus over 2 weken de uitslag dus weer wachten en dat is dus het probleem wat mij op breekt want ik heb totaal geen geduld ik wil altijd alles meteen weten en doen niks wachten gewoon hoppa en door gaan

5. rietje89

rietje89 Lid

9 aug 2011
    61
    0
    0
    op dit moment huisvrouw
    limburg
    @ikkuh,
    dat kan ik heel goed begrijpen meis, en geduld is ook niet mijn sterkste kans... toen ik de 1e icsi had kon ik ook niet tegen het wachten, vooral die 2wkn in onzekerheid zitten is dan het vervelendst vond ik iig. Maar aan de andere kan toch ook wel goed van je dat je eraan hebt toegegeven. Ik weet ook hoe moeilijk dat is... altijd maar door gaan, en doen alsof alles goed gaat terwijl je van binnen helemaal kapot en gebroken bent...

Maar goed hier gaat alles wel z'n gangetje, alleen gisteren crematie gehad van de opa van mijn mannetje... en dat was best dubbel, want we werden gecondoleerd en ook gefeliciteerd. En gisterenavond nog de verjaardag van mijn pa gehad... dus was behoorlijk vermoeiend dagje...

Liefs Rietje

6. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Hoi meiden,

Ja!! Heb een heerlijke vakantie gehad, met een klein randje! Vrijdags zijn we vertrokken, zondagmo werden we gebeld dat mijn oma was overleden (onverwachts), dus wel ff slikken. We zijn 1 dagje eerder weer gekomen voor de begrafenis! Nu hebben we nog 2 weken vakantie, dus alleen maar leuke dingen doen!

Wat fijn rietje dat alles goed gaat! Nog gecondoleerd.. Bizar he, hoe leven en dood met elkaar zijn verweven! Kun je een beetje genieten van je zwangerschap! Voor je het weet heb je je kleintje in je armen!

Ikkuh, dus jullie hebben weer een zaadtest laten doen.. Dom he, dat je zolang moet wachten, alsof ze pas over een week het zaad gaan onderzoeken! Hoop dat je een beetje door de wachtweken kunt komen! Enne, met wat voor behandeling gaan jullie dan ws weer van start?? Ben het ff kwijt! Sorry!

Manlief en ik hebben tijdens de vakantie over het zkhuisgebeuren gehad.. Ik zit op dit moment al een poosje niet helemaal lekker in mijn vel! Dus afgesproken dat ik eerst weer ff lekker moet voelen, dat we dan gaan kijken of we nog een 4e poging gaan ondernemen! Want dat gaat natuurlijk veel van ons vergen! Verder afgesproken dat we gezonder proberen te gaan leven qua alcohol en roken! Ik rook, drink weinig. Manlief drinkt elke dag wel een biertje en rookt ook nog. Dus ik ga na onze vakantie proberen te stoppen met roken. Ik wel eens eerder zomaar gestopt, dit toen een jaar volgehouden, manlief wil doorde weeks niet meer drinken...! Dus we hebben goede voornemens! Wie weet helpt het, misschien ook niet, maar goed, gezonder leven is altijd goed!!

7. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Hey meiden,
    Gecondoleerd alle 2 erg k*t altijd zijn geen fijne momenten Balen dat je je terug moest komen van je vakantie beginneling

Ja ik vind het nergens op slaan dat wachten de uitslag kunnen ze de volgende dag ook wel weten ze weten het toch ook meteen als je en behandeling hebt maarja
    Tsja wat er nu verder gaat gebeuren weet ik niet ben de weg nu echt kwijt we gaan van het kastje naar de muur

8. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Ik ben benieuwd hoe het met henrykim en der meisje gaat...

9. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ ikkuh; gatsie, vervelend is dat als je niet weet waar je aan toe bent..! Hoop dat je gauw duidelijk krijgt!

10. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Wat is het hier rustig..!!

11. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Het is hier zeker heel rustig he...
    In ieder geval mijnupdate weet je al he :)
    Hoe gaat het verder met jou? Lekker van je vakantie genoten en uitgerust?

12. rietje89

rietje89 Lid

9 aug 2011
    61
    0
    0
    op dit moment huisvrouw
    limburg
    Hallo dames...

Het is idd rustig hier...

Even korte update van hiero...
    Alles gaat goed, heb 2wkn geleden de 12 wkn echo gehad en alles was in orde... Met de kwaaltjes gaat het iets minder... heb veel last van misselijkheid en een nogal lage bloeddruk, en daardoor ben ik zo afentoe erg ligt in mijn hoofd en heb ik vage vlekken voor de ogen... Maar goed, het is hoe dan ook een groot wonder, dat het spontaan is dat ik voor mijn gevoel het recht niet echt heb om te klagen, dus we moeten gewoon lekker rustig aan doen.

6 sept. heb ik de volgende controle en dan laat ik jullie wat weten.

Liefs Rietje

13. rietje89

rietje89 Lid

9 aug 2011
    61
    0
    0
    op dit moment huisvrouw
    limburg
    hey hey

hier weer even 'n korte update van mij...

vandaag controle gehad en alles was goed, op mijn gewicht na, want ben in totaal pas 2,5 kg bijgekomen, dus dat wilt de gyn nu xtra in de gaten gaan houden. Maar het hartje klopt en dat is het belangrijkste, en op 26 sept. heb ik de 20wkn echo en dan hopen we erachter te komen wat het word...
    kortom ik ben weer helemaal happy.

maar hier blijft het erg rustig...

hoe is het met jullie???

liefs Rietje

14. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey meiden!

rietjes--> gelukkig gaat alles goed bij je! en je gewicht... even door eten dan moet dat goed komen :D

het is hier zeker rustig...
    bij mij gaat alles wel zijn gangetje we hebben dinsdag een afspraak bij de verpleegkundige want we mogen weer verder er was weer zaad gevonden... ik weet alleen niet wat dinsdag de bedoeling is...
    ik ben deze ronde weer gaan temperaturen ik dacht is misschien wel handig nu en ik kan al vanaf afgelopen vrijdag me eisprong krijgen alleen heb die nog niet gehad dus ik hoop dat dat snel zal komen :D

15. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey meiden even een update:
    vandaag naar het amc geweest niet aankomende cyclus maar die erop (oktober/november) mogen we beginnen :D

16. rietje89

rietje89 Lid

9 aug 2011
    61
    0
    0
    op dit moment huisvrouw
    limburg
    ikkuh ------> wat een goed nieuws... nu hopen dat het allemaal goed komt meis... en denk eraan de wonderen zijn de wereld nog niet uit hé... kijk maar naar mij :p
    Ik zal iig voor je duimen.

17. HenryKim1980

HenryKim1980 Actief lid

7 apr 2011
    137
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ ikkuh: goed nieuws dus. Ik ga heel hard duimen voor jullie. En wat rietje ook al zegt. Wonderen bestaan.
    @ rietje: fijn dat alles goed gaat. En dat gewicht komt vanzelf. Bij mij kwam het ook echt pas vanaf 18 weken dat ik goed aankwam....... Hoe was de 20wkn echo? Weten jullie wat het wordt?

Hier alles goed. A.s. zondag is de kleine meid alweer 4 maanden. En heel cliche, maar het gaat echt snel. Vorige week ook weer mijn eerste werkdag gehad.... maar wel weer fijn. Wat anders en zo. En het maakt het extra leuk als je dan `s avonds thuis komt en je krijgt een grote smile.

18. rietje89

rietje89 Lid

9 aug 2011
    61
    0
    0
    op dit moment huisvrouw
    limburg
    ey lieverds...

gisteren de 20 wkn echo gehad, was nu toch al 2 kg bij gekomen dus ze was tevreden, met kleintje is alles in orde, ligt al een week voor op schema... en ja we weten wat het word... want HIJ deed al meteen de beentjes uit elkaar... dus wij zijn super trots en gelukkig...

liefs Rietje

19. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    henrykim--> wel weer lekker om te werken? gaat snel he je meisje groeit waarschijnlijk wel lekker snel :) voor je het weet is ze 1 jaar haha

rietje--> wat leuk zeg! een jongetje gefeliciteerd!!! geniet er lekker van!

Deel Deze Pagina