beginneling--> nou meid mooie beslissing is er nu genomen dan zal je vast en zeker de goede hebben genomen voor je gevoel dan hoop ik dat bij de eerst volgende poging dat je dan gewoon allemaal perfecte eitjes zal krijgen nou morgen weer een echo ben heel benieuwd wat eruit zal komen weer
@mikky...we waren tegelijk aan het typen...wat ontzettend lief van je mannetje...en samen op vakantie ook een top idee...dan is de maand zo weer voorbij!!!pfff wel echt klote hoor!!! zet em op!!! xxx
hee ikkuh..jij ook aan het typen haha..met zn drieen tegelijk!!hou je het nog wat vol?? wanneer weer de echo? slaap je al wat beter? xx
mikky--> dat is echt heel lief van je mannetje 2 bosjes bloemen kan me voorstellen dat je echt teleurgesteld was ik zou echt woest zijn... nah lekker om dan even met zijn 2tjes op vakantie te gaan toch vooral in die tijd ga je ver weg? of nl? liev--> wij prikken er 2 puregon en decapeptyl gaat hele goed het prikken me buikje is niet beurs gelukkig maar ik doe dus ook eerst een koud ijsje op de plek waar we de prikken zetten en dan valt het helemaal mee dus misschien een idee om te doen of ik last heb van de hormonen?? haha me vriend zegt van wel... maarja kan ie alvast eventueel oefenen ermee om te gaan wat ik wel nu echt begin te hebben sinds gisteren is echt steken en kramp aan de rechterkant en daar zijn me eitjes ook echt goed aan het groeien en laten ze voelen ook dus ben heel benieuwd morgen moet ik dus weer en slapen... dat is echt een draaaaaaama zo slecht. heb jij al last ergens van? en je buikje? wat sporten betreft kan je dat gewoon doen alleen kwa alcohol weet ik het niet ik drink zowiezo nooit dus hoefde dat ook nooit te vragen mannen met zwak zaad moeten dat alleen niet doen dat weet ik wel dus me vriend heeft een paar maanden geleden zijn laatste drankje gedronken
Hoi allemaal Behandeling IVM is experimenteel nog en wordt maar op 3 plaatsen in NL gedaan. Is eigenlijk voor de vrouwen die kans hebben op overstimulatie en waarbij het 'probleem' vooral bij de man ligt. Ik moet 3 dagen spuiten, en dan puncteren ze onrijpe eicellen op dag 8/9 ongeveer, die laten ze doorrijpen in een broedkas en als er dan nog over zijn worden ze berucht en terug geplaatst (hopelijk). Kans op slagen is kleiner dan bij IVF of ICSI maar omdat het experimenteel is gaat het niet van je verzekeringskansen af.....in onze ogen is t een extra kans dus....anders gaan we over naar icsi. Wel spannend, vandaag spuiten en zondag echo/fm om punctie datum te bepalen. @mikkie; wat een drama zeg, ongelofelijk dat je dan eindelijk mag starten en je gewoon een maand weer vooruit wordt geschoven. Ik denk dat dit soort momenten echt 'killing' zijn in dit traject. Hou je sterk! @beginneling; en? hoe was de fm?? @josefien; welkom, ook een nieuweling! spannend allemaal hoor. lfs
@ Josefien; Eerst was het ff k*t, maar ik heb gezegd waar ik het beste gevoel bij heb en dat gaan we nu doen! We hebben idd een leuk weekend! Gisteren tentfeestje in de buurt, vanaaf hebben buurtbbq, is ook altijd beregezellig. Ik moest dit weekend eigenlijk werken, maar op het werk zeiden ze, kom deze dagen maar ff lekker tot rust.. Dus ik ga maandag weer lekker werken! @ Mikky; de medicijnen die ik nu weer ga gebruiken, heb ik al eerder gebruikt.. Toen was het resultaat goed, maar dat wil nu natuurlijk niets zeggen! Wat heb jij trouwens een lieve vent! En ik geef je groot gelijk, lekker samen ff weg! Fijne vakantie!!
@ Liev; ik heb een lage amh waarde (o,2), dus ik kom vervroegd in de overgang, en heb dus niet zoveel eitjes meer op voorraad. En dat terwijl ik nog maar 26 ben.Tis erg klote, maar we kunnen er verder niets aan doen! Ik voel me nu wel weer goed, donderdag had ik ff een jankdag! Ik hoop dat je het prikken een beetje vind meevallen! Tis voor een goed doel!! @ Ikkuh; met deze beslissing kan ik meeleven! Het voelt toch beter, dan een punctie met maar 1 eitje! Idd hopen dat er de volgende keer meer zit. Er lagen wel wat kleine eitjes, dus hopen dat die de aankomende keer goed groeien!! Hoe was de fm bij jou.?? Groeien ze goed? Ben erg benieuwd?! @ all; we gaan nu lekker genieten van het mooie weer en ons vrije weekend! Iedereen heel veel succes en ik hoop dat er gauw wat roze nieuws mag verschijnen!
hey meiden!! beginneling--> die kleine eitjes van nu zeg maar laten die niet los met een eisprong? ik hoop voor je dat ze allemaal echt heel snel gaan groeien en lekker groot worden en dat je dan heel snel een geslaagde terugplaatsing zal krijgen. gaan ze er nu bij jou 2 terugplaatsen of gewoon 1tje? smullie--> spannend allemaal voor je hoor helemaal als experiment maarja wat je zegt is gewoon een extra kans toch altijd leuk meegenomen nou bij mij is vandaag weer een echo gedaan en zag er echt heel goed uit aan de rechterkant heb ik 6 eitjes tussen de 12 en 18 mm. en de kleinste was 10 mm en links had ik 1 van 13mm en de rest was nog klein... moet nu maandag weer terug komen en ze zei vandaag dat als het er maandag nog beter uitziet ik woensdag of donderdag de punctie zal krijgen dus ben erg blij
Ikkuh!!wat geweldig zeg!gast allemaal voorspoedig bij jou of niet?eerste keer toch?super hoor!ik maandag echo ben benieuwd..vandaag voor het eerst soms wat lichte vage buikpijn!hopelijk groeit het bij mij ook goed ondanks lage dosering! Beginneling...wat erg zeg zo jong en dan zo'n lage amh... Ga heel hard duimen voof jou dat volgende poging meer eitjes oplevert!! Andere meiden sorry geen persoonlijk berichtje..typ vanaf mobiel is irri!! Dikke zoen voor allemaal!!
liev--> alles gaat goed bij mij ja is de eerste keer dus dus wel fijn dat het helemaal goed gaat. ik ga voor je duimen voor maandag en ik hoop dat je dan ook snel de punctie zal krijgen
@ All: ik wilde me hier nog ff bijvoegen. Wij zijn ook aangewezen op ICSI. Ik heb afgelopen donderdag 1/9 de punctie gehad. 14 eitjes gevonden. Vanmorgen gebeld dat er 7 bevrucht zijn en dat er vanmiddag 2 teruggeplaatst worden. Spannend. Allemaal veel succes met de behandeling.
henrykim--> wauw wat super heel veel succes vanmiddag is dit je eerste icsi? hoe was je punctie gegaan? ben wel heel benieuwd en nieuwsgierig
@HenryKim: wow!! Dat klinkt als een superscore! Nu maar hopen dat er minstens 1 blijft plakken! De duimen gaan alvast draaien voor je..
@ liev: nee, ik ben nog niet begonnen met prikken: eerst ongi afwachten, dan pil en dan op 22 september mijn eerste prik Decapeptyl. Ik heb wel eerst 15 sep prikles..
hey meiden, @ Mikky, jezus meid wat is dat k*t voor je... ik begrijp heel goed dat je pisst was, kvind ook vet lullig als je bijwijze van spreken van die loze beloftes maken... wel lief van je mannetje hoor... geniet van je vakantie. @ All, druk weekje gehad hiero... heb net ff alles bij gelezen...henrykim welkom hier... wauw wat 'n record... hihi kzal voor je duimen... pfff morgen heb ik druk dagje op de planning, maar morgen krijg ik de uitslag van de laatste testen... dus heel spannend... begin nu wel btj kriebels te krijgen, want wie weet mag ik me snel aansluiten op het wachtbankje... zodra ik morgen de uitslagen heb, en een plan hoe het nu verder gaat, laat ik het jullie weten liefs
@ikkuh1985: ja is onze 1e ICSI. Spannend dus allemaal. Ik moet zeggen het zetten van de spuiten deca, gonal-F en de pregnyll viel reuze mee. Tja mijn punctie is een verhaal apart. En ik wil niemand ontmoedigen. Maar het was een hel. Terwijl ik een paar maanden geleden met een vriendin mee ben gegaan (haar man was bang om flauw te vallen) en toen dacht ik dat komt helemaal goed. Geen krimp gaf ze. Ik had wel een infuus met pijnstilling en een tabletje vooraf maar het hielp gewoon niet. Er werd daarna ook meteen gezegd dat het niet normaal is dat het zo lang duurt (1uur en 10min) en zo pijn doet. Dus mocht er een 2e punctie nodig zijn in de toekomst, ga ik lekker slapen. En wat ze ook al bij de echo al gezien hadden, mijn linkereierstok (met 8 hele mooie follikels) lag echt heel hoog. Ze hadden gehoopt dat deze zou zakken met het groeien van de follikels, maar helaas. Achteraf dacht ik als het nu maar niet zo is dat er geen eitjes zijn, maar gelukkig waren er 14. Dus dat zorgde dat ik me iets beter voelde. Iedereen succes met de behandeling en op naar veel positieve testen.
@ Henryenkim; Welkom!! Gatsie meid! Je hebt echt geen geluk gehad.. Fijn dat als je in de toekomst nog eens n punctie moet ondergaan, dat het onder narcose mag! Mijn punctie viel mij heel erg mee.. Dom he dat het zo verschillend kan zijn!! Sterkte meid met de wachtweken!!
henrykim--> spannend nu hoor voor je nu 2 weken wachten?? heftig dat het zo`n pijn deed de punctie. beginne;ling--> gelukkig viel de punctie bij jou dan wel mee geeft me toch net iets meer moed haha ach ik denk maar zo mensen doen het vaker dan 1 keer dus het moet allemaal wel te doen zijn hoop ik...
Welkom henrykim wat vervelend dat de puncie zo pijn deed nou maar hopen dat er 1 blijft plakken dan is het niet voor niks geweest Hier vrijdag weer een echo om te zien of er wat groeit ben heel benieuwd hoop het maar
hey meiden, was vandaag dus weer geweest voor de echo en moet nu nog 2 dgn. spuiten want had er nu pas 2 die goed waren dus dan moeten we nog heel even en krijg vanmiddag te horen hoe laat ik dan donderdag moet voor de punctie want dat gaat donderdag dus gebeuren dus de overige eitjes hebben nog 2 dagen om goed te groeien