Wie ook in september beginnen met 1e icsi?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mikky1982, 18 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Ikkuh!spannend!!hier snelle mail werken!ook echo gehad 18 blaasjes en 7 daarvan boven 12 mm!ws vrijdag zatedag of maandag punctie...wordt straks weer door Duitsland gebeld! X x x

2. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Ikkuh; Donderdag!! Spannend!! Hoop dat de andere eitjes nog ff goed doorgroeien!!

@ Liev; Wat een super aantal! Dus volgend weekend!! Spannend joh! Heel veel succes!!

3. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    liev--> wauw wat een hoop :D spannend hoor ben benieuwd wanneer je moet

ik ben net gebeld heb donderdag om 9 uur de afspraak voor de punctie :D en dan word ik vrijdag gebeld of het ontwikkeld is en dan eventueel zondag de terugplaatsing :D
    ooohhh vind het nu echt heel spannend worden

4. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    hoi meiden, zo ben ff afwezig en heb gelijk een hoop bij te lezen. hihi

@ ikkhuh, waaaaaa dat ziet er goed uit zeg. donderdag je punctie. Jeetje dat gaat opeens snel. Nou ik ben heel benieuwd hoor. Zal aan je denken donderdag.

@ liev, ook goed nieuws voo jou!! Laten die lijn voortzetten en vanaf nu allemaal goed nieuws bregen :D

@ rietje, heb je de uitslagen binnen?

Hoe is het met de rest????????

5. rietje89

rietje89 Lid

9 aug 2011
    61
    0
    0
    op dit moment huisvrouw
    limburg
    hallo dames....

jippie, heb de uitslagen binnen... mijn fsh was te hoog ofzoiets...:(, moet normaal rond de 9 zijn en bij mij was het 10.4, maar bij manlief was zijn zaad vooruit gegaan... vorig jaar was de uitslag 9mlj en 14% bewegend... en tadatada dit x was het 14mlj en 19% bewegend, :$ helaas is het alsnog te weinig voor iui... moest afspraak maken voor intake in Maastricht en die is volgende week maandag om half 11... dus daarna horen we meer...

X x x

6. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Hoi dames

Spannende weken komen er aan hoor ik allemaal puncties en tp spannend hoor

Ik heb steeds allemaal steken onder in mijn buik zouden dat de eitjes zijn die aan het groeien zijn ik hoop het zo vrijdag de echo dan weten we het.

7. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Karinneke zou kunnen dat dat het groeien is v eitjes en uitrekken v eierstokken....ik vage buikpijn zoiets als ongi en wat misselijk zou dat ook normaal zijn?gister eerste keer cetrotide gezet die was vervelend!vind het nu wel Sven zwaar allemaal naast m'n werk!en jullie???liegs

8. rietje89

rietje89 Lid

9 aug 2011
    61
    0
    0
    op dit moment huisvrouw
    limburg
    #108 rietje89, 6 sep 2011
    Laatst bewerkt: 6 sep 2011
    @ liev, Ik kan me er wel wat bij voorstellen, maar ik ben op dit moment niet aan het werk, al heb ik wel andere problemen... waardoor ik het soms ook erg moeilijk heb.

@ all, Ik heb trouwens ook vaak het idee dat mijn omgeving het totaal niet snapt... grrr frusterend vind ik dat... de meeste doen er allemaal zo luchtig over, en andere vinden het maar onzin en dan word er weer gezegd, je bent toch nog jong bla bla bla... en dan heb je de mensen nog die je bellen of er al iets nieuws is... en dan heb ik soms echt wel dagen erbij dat ik zoiets heb van pfff LAAT ME MET RUST... snappen jullie dat?? of overdrijf ik daar in???

ow ja en het is ook niet 100% zeker dat we volgende week idd na maastricht kunnen voor de intake, want mijn lief heeft verlof aangevraagd maar de kans dat ze het weigeren is erg groot... en ik zou het toch wel heel fijn vinden als ie er bij is... moest van de gyn trouwens oowk... maar het idee alleen al dat z'n verlof geweigerd word... grr :( word er gewoon helemaal wild van... want nu hebben we het geluk dat we zo snel terecht kunnen, en dat word dan misschien weer verziekt door zo'n hoge pief die het verlof kan weigeren, maar hoe dan ook ik houd de moed erin, en blijf ik positief denken, en hopen en bidden dat zijn verlof word goedgekeurd...

srry voor dit gefrustreerde ego berichtje...

hoe is het verder met iedereen???

X x x

9. rietje89

rietje89 Lid

9 aug 2011
    61
    0
    0
    op dit moment huisvrouw
    limburg
    ey ey...

ik krijg zojuist de verlossende sms van mijn lief, hij heeft a.s maandag vrij :D:D:D:D:D:D... en oooooooh wat ben ik blij, had vanochtend en vanmiddag echt even zo'n dip... maar die is nu weer voorbij, dus nu is het afwachten, vind het wel echt heel spannend worden nu.

liefs

10. sweetskilly

sweetskilly Actief lid

12 mei 2011
    196
    0
    0
    utrecht
    @rietje ik snap helemaal wat jij bedoeld ik heb het zelf ook in mijn omgeving er is zelfs een x gezegd moet je een andere vriend nemen:$ waar ze de lef vandaan halen maar goed ik neem aan dat men niet snapt hoe het is als alles niet vanzelf gaat

@ ikkeh veel succes donderdag;) ben benieuwd hoe je het gaat ervaren

de rest die ik vergeten ben sorry niet persoonlijk ben tijdje niet op pagina geweest wilde ff rust

@all ik mag donderdag met de decapeptyl beginnen spannend:cool: weet iemand ook of je dit wel mag gebruiken wanneer er een kleine kans bestaat als je miss zwanger bent wij hebben namelijk niet beschermd geknutseld ;) ons is daar namelijk niks over gezegd je hoort het namelijk wel vaker als je de hoop helemaal opgeeft dat er dan wel eens een wonder zou kunnen gebeuren hihi

11. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    mikky--> hoe is het met jou nu verder?

rietje--> balen van je uitslag maar wat super van je man zeg is toch altijd wel positief dan weer he :)
    gelukkig dat je vriend zijn baas niet moeilijk doet jeetje zeg... zijn ze niet verplicht om je vrij te geven? want je moet ook vrij krijgen voor de dokter dus neem aan voor zoiets ook??

karinikke--> jaaa die steekjes zijn groeiende eitjes :D heb ik ook

liev--> kan me voorstellen is ook best zwaar hoor ik vind het zelf heel vermoeiend ik slaap erdoor wat slechter.

sweetskilly--> spannend meid beginnen met de deca :) ik zou niet weten hoe dat zit met een eventuele zwangerschap ik moest beginnen ermee op de dag van me ongie...

nou de laatste deca is hier geprikt net :) om 10 uur de pregnyl en dan is het prikken afgelopen zowiezo de eerste maanden en maar hopen voor de eerst aankomende paar jaar en dan zien we wel.

weten jullie eigenlijk of je een 2de kindje zou willen?
    me vriend en ik hoopte altijd op 2 kindjes maar nu met dit hele gedoe heb ik zoiets van ik zie het allemaal wel hoe het verloopt ben al blij als we er 1tje mogen krijgen :D

12. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    rietje--> is heel naar wat je zegt al die mensen die erom vragen alsmaar er weten nu een paar mensen dat we in dit traject zitten maar er zijn er maar een paar die weten dat we nu echt begonnen zijn en die vragen gelukkig niet :)
    mijn basin die vraagt het soms alleen heeft die dus alle begrip ervoor en snapt alles ook gevoelsmatig dus dat vind ik opzich ook niet zo erg dan.
    maarja sommigen snappen het echt niet die kunnen erop los kweken tot ze erbij neervallen zo oneerlijk

13. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Rietje; Wat fijn dat je man maandag vrij is! Gelukkig doen onze bazen niet moeilijk. Manlief mag de uren apart opschrijven en dan wordt er een aantal uur kwijt gescholden. De ziekenhuisuren van vorig jaar zijn allemaal kwijt gescholden, dus dat is erg fijn.. Bij mij op het werk, doen ze niet moeilijk, als ik niet kan ruil ik of mag ik vrij.. Krijg zelfs een bos bloemen bij een nare uitslag! Erg fijn dus!!

ikkuh, spannend meid, dus wordt het serieus.. Ik zou graag wel 2 of 3 kindjes willen. Ik heb het er wel voor over. Maar laten we maar eerst ´ns zorgen dat we 1 kindje krijgen!

Liev, dikke knuffel! Tis ook zwaar!

14. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    @ rietje89, maandag spannede dagje dus voor jullie! Ik ben benieuwd hoor.

@ sweetskilly, donderdag beginnen zie ik. Dat is mooi. Ons is nooit iets gezegt over wel of niet veilig vrijen? Ik moet straks ook met decapeptyl beginnen na mijn eisprong mmmmm:( maar een kans op een spontane zwangerschap zit er bij ons toch niet in.

@ ikkuh1985, ja hier wel weer wat beter. Zoals ik al zei gaan we maar eenvakantie boeken. Morgen ben ik vrij dus op naar het reisbureau. Ik probeer het positief te bekijken. Als ik de volgende ronde wel mag beginnen weet ik begin dec of ik zwanger ben. Dat lijkt me nog eens een kerstcadeautje!
    Wij gaan voor 1 kindje, of twee tegelijk :)

@ hier, ik herken het heel goed dat mensen geen idee hebben wat je doormaakt! Ze zeggen de raarste dingen. Op mijn werk leven ze erg mee maar ondertussen gaat het de hele dag over baby`s, borstvoeding, kleertjes, en vliegen de pakken met luiers om de oren. ( ik werk met 30 vrouwen ). En ze hebben geen idee.... ook al weten ze dat je er mee bezig bent. Ze kunnen zich er totaal niet in verplaatsen. En dan nog maar niet te spreken over mensen in mijn omgeving ppppppppffffffff kinderen is ook niet alles zeggen ze dan!!! Nou voor mij wel!! Hun hebben er zelf al 3!!!

15. rietje89

rietje89 Lid

9 aug 2011
    61
    0
    0
    op dit moment huisvrouw
    limburg
    @ all, het is niet zo dat zijn baas er moeilijk over doet maar er was nog iemand die verlof had aangevraagd voor de zelfde datum, en voor het werk wat mijn lief doet zijn er maar 2 andere die het kunnen overnemen dus vandaar... en wat je zegt dat je maar 'n andere vriend moest zoeken, tja daar heb ik ervaring mee, maar bij mij gingen ze nog 'n stapje verder... tegen mij zeiden ze zelfs dat hij zich eerst nog maar 'ns moest bewijzen:$... nou ik kan je zeggen dat toen ik dat hoorde... ik echt uit mijn slof schoot... heb toen ook echt boos gereageerd door tegen de persoon in kwestie te zeggen... dat mijn lief zich niet meer hoefde te bewijzen, want hij had n.l wel 'n baan en hij kan mij en ons 'gezinnetje' (hopen dat het lukt)onderhouden, en dat kon ik van haar vriend niet zeggen, want hij is gewoonweg te lui om te gaan werken... tja hij heeft gewerkt, 4 mnd lang en dat was voor hem al een hele prestatie... want daarna nam die onstlag, en nu komt het erop neer dat hij thuis zit, terwijl zij naar stage en school gaat...
    maar goed ze heeft uiteindelijk wel haar excuses aangeboden maar toch... heb haar ook heel duidelijk gemaakt dat ze de volgende x moest nadenken voordat ze wat zei.

wat betreft de rest... ik ben nu bezig met rijlessen, en hard aan het leren voor me theorie examen... en eind september ga ik beginnen met deeltijd behandeling... dus de komende tijd gaat errug druk en spannend worden...

maar nu heb ik ff 'n vraagje over de hoogte van de fsh... weet iemand of dat erg is als het te hoog is??? want ik snap er de ballen van...

verder wens ik diegene wat op vakantie gaat... een hele fijne en ontspannende vakantie toe... en voor diegene wat mogen beginnen... ik duim voor jullie!!

X x x

16. rietje89

rietje89 Lid

9 aug 2011
    61
    0
    0
    op dit moment huisvrouw
    limburg
    @ ikkuh, ja het klopt idd dat je ook verlof krijgt voor doktor en tandarts en etc... maar dat ik maar 2u geloof ik... en omdat we met openbaar vervoer reizen moeten wij het s'ochtends om 9u vertrekken om, om 10u in het zkh te zijn... vervolgens hebben we om 10.30u de afspraak, duurt ong. 45min. om dan weer 'n uur terug te reizen naar huis, dus met 'n btj geluk zijn we dan tegen 13.00u weer thuis. dus vandaar dat hij voor de hele dag verlof heeft aangevraagd.

17. HenryKim1980

HenryKim1980 Actief lid

7 apr 2011
    137
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ ikkuh: en hoe is de punctie gegaan? Hopelijk hebben ze veel eitjes gevonden.
    @ rietje: fijn dat je vriend verlof heeft gekregen voor maandag. Spannend in ieder geval. Veel succes in Maastricht.
    @ Karinnike: die steken is echt van de stimulatie van je eierstokken. Had ik ook, is heel normaal. Spannend morgen weeer echo, ben benieuwd hoeveel follikels!
    @ Liev: een goed aantal zeg. Weet je al wanneer punctie is? Spannend. Veel sterkte met de punctie.

@ All: veel succes met de behandeling. Op naar veel positieve testen!

18. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey meiden,
    met de punctie is gelukkig alles goed gegaan voelde er niets van :)
    me vriend moest zaad inleveren en helaas hebben ze niets kunnen vinden op wat ontstekingen na :(
    ze vroegen of hij ziek is geweest in afgelopen 3 maanden maar we dachten van niet alleen achteraf misschien toch wel heel misschien dat ie een hele kleine longontsteking gehad heeft hebben zijn ouders ook gehad en me vriend heeft in ieder geval ontzettend lopen hoesten enzo een paar weekjes geleden dus misschien een kleintje gehad ofzo...
    dus in ieder geval is dit echt k*t ben er zo verdrietig over wou niet huilen maar de tranen blijven stromen ik kan ze niet meer tegenhouden ik vind het zo rot om alsmaar te huilen tegenover me vriend...

19. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    ach lieve lieve lieve ikkuh toch! wat ongelofelijk klote zeg!!heb zo met je te doen...al die weken prikken en de punctie en dan eindelijk komt het leukere gedeelte en dan is er geen zaad...wat verschrikkelijk..kan me voorstellen dat je niet kunt stoppen met huilen..vast ook alle spanning die eruit komt..en oo wat is dat een diep diep verdriet wat niet uit te drukken is in woorden..leef erg met je mee! Hebben ze dan nu de eitjes voor jullie ingevroren? zodat ze wel later bevrucht kunnen worden of moet je dan weer helemaal opnieuw? en hoeveel eitjes waren het?? heb zo met je te doen!!wel heel fijn dat je er niks van voelde!

@all..wij hebben morgen om 10.30 de punctie..zo spannend..ben best bang moet onder narcose en dat ben ik nog nooit geweest...bang om dood te gaan (ik weet het, niet heel reeel hihi)..ook ik was wat teleurgesteld..waren maar 4 follikels groot genoeg terwijl er wel 18 aan het groeien waren..dus hebben niet veel kansen en dat terwijl ons zaad ook schaars is want we hebben een tese gehad...pff moeilijk allemaal..ook om dan te vertrouwen dat de arts de goede keuze heeft gemaakt om de punctie wel door te laten gaan en niet nog een dagje langer door te gaan met stimuleren....hopelijk kan ik wat slapen vannacht..ben echt een mietje eerste klas met medische dingen!

henry en kim..welkom! op het wachtbankje toch? hoelang nog? oo wat spannend..

karinneke hoe gaat het met jou? hoe is het prikken tot nu toe? en hoest met je geestelijke gesteldheid? ik vond het best heftig, ook om er bij te werken en me daarop te concentreren...zoo spannend allemaal!

mikky..jij op vakantie..hopelijk gaat de tijd snel!!dan mag je ook eindelijk..joepie...afzien man!

Rietje..fijn dat de afspraak doorgaat en ook heel spannend...en wat ga je doen qua deeltijdbehandeling? en hoe hoog is je fsh of gaat dat over je mannetje?

sweetskilly..hoe gaat het met prikken..ook echt begonnen toch? spannend zeg..

beginneling..sorry vergeet steeds wanneer jullie beginnen..??

nu iedereen gehad toch? anders sorry!!

ik zat er de laatste daagjes wat doorheen..vond het erg zwaar allemaal en met prikken kreeg ik steeds bloed en vond dat wat beangstigend...maargoed..we houden moed..ook met 4 eitjes kan er een bevruchting en zwangerschap onstaan!!

veel liefs voor iedereen..vooral ook voor ikkuh!!!

20. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    liev--> bedankt voor je lieve berichtje :) ik heb 6 eitjes en die gaan ze invriezen ja gelukkig alleen hebben ze wel al aangegeven dat ook daar de kwaliteit waarschijnlijk minder van is de volgende ronde, dan dat ze vers zijn...
    heel spannend morgen voor jou!! ik zal aan je denken meid en het komt allemaal wel goed met je:) ik vertrouw erop.

we hebben zowiezo hier samen goed nagedacht en gaan dus ong. volgend jaar april weer verder en hopen dat dan alles goed zal komen bij ons ook :)
    ik blijf jullie gewoon allemaal volgen hoor meiden want ik ben nog steeds gigantisch nieuwsgierig hoe het bij jullie allemaal zal verlopen en wie weet hebben jullie snel een babytje in je buik :D

Deel Deze Pagina