Wie ook in september beginnen met 1e icsi?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mikky1982, 18 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    @ikkuh...wat geweldig toch 6 mooie eitjes!!!hopelijk worden die in april dan allemaal bevrucht en gaat het helemaal goed komen. eerder was er toch niks aan de hand met het zaad van je man? ik vind het wel knap dat jullie zo lang kunnen wachten...want stel dat je man over 3 maanden zaad zal inleveren (dan is het weer normaal toch na 3 maanden) dan zou je niet het hele circus hoeven en toch een tp kunnen hebben..eerder dan april? of is dat allemaal eventjes teveel van het goede? begrijp ook heel goed dat je rust wilt en bedoel het absoluut niet bagitaliserend hoor..gewoon benieuwd..

hier koud en rilliger..zou dat van de pregnyl komen..soms voelt het haast alsof ik lichte koorts heb...zal wel wat warmer zijn qua lichaamstemp door de hormonen...ook sinds vandaag mn buik van binnen gevoelig(niet van het prikken)..echt de eierstokken zelf ofzo..en heb ook sinds het prikken weinig eetlust...hadden jullie dat ook?

dikke zoen voor allemaal

2. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    liev--> ik had zelf geen bijwerkingen van de pregnyl lichamelijk dus ik zou er niet over kunnen oordelen

me vriend had heel zwak zaad de eerste keer waren er 3 gevonden en daarna wel steeds wat meer alleen vandaag dus weer niet. we zouden wel gewoon weer verder kunnen na een volkedige cyclus maar we gaan volgend jaar in juli trouwen en ik wil liever niet met een gigantisch zwangere buik trouwen dus vandaar dat we dan in april weer willen proberen omdat als het dan lukt ik dan nog maar 3 maandjes zwanger zou zijn en ik dan dus niet zo`n buik heb.
    maar ik blijf hier gewoon buurten hoor ben heel benieuwd naar jullie allemaal hoe het allemaal gaat.

3. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Liev; Wat spannend!! Waarom ga je onder narcose?? Is het al een keertje eerder niet prettig gegaan.. Miss heb je het wel gezegd, maar vergeet nog wel eens wat! Heel veel sterkte en succes morgen!

@ Ikkuh; wat een kloten bericht. Wel fijn dat ze je eitjes kunnen invriezen, dan hoef je denk ik niet weer te spuiten! Ik kan me goed voorstellen dat je erg verdrietig en "boos" bent! Wil je heel veel sterkte wensen. Blijf er goed over praten, dat lucht op! (bij mij, hoop bij jou ook). Ben idd ook wel benieuwd waarom jullie in april verder gaan.. Heel hele dikke digitale knuffel!!

4. rietje89

rietje89 Lid

9 aug 2011
    61
    0
    0
    op dit moment huisvrouw
    limburg
    @ Liev, "Rietje..fijn dat de afspraak doorgaat en ook heel spannend...en wat ga je doen qua deeltijdbehandeling? en hoe hoog is je fsh of gaat dat over je mannetje?"

mijn fsh was idd te hoog, zat geloof ik op 10.4, terwijl ze zei dat het normaal rond de 9 zat... maar goed ik ben dus gisteren nog eventjes gaan surfen naar info... en toen las ik dus dat als mijn fsh te hoog is, er dan geen ivf kan plaats vinden... maar goed... ik wacht het gesprek maandag af en dan zie we wel verder. Wat betreft deeltijdbehandeling weten we nog niet helemaal zeker, wat wel zeker is, is dat het 4 dagen in de week zijn... en dan krijg ik sociotherapie (sociale vaardigheden), creative therapie... (knutselen en zoeken na een hobby), arbeidstherapie ( daar gaan ze kijken waar ik goed in ben om vervolgens na mijn behandeling te kijken of ik 'n baan kan vinden in de keuze wat ik het leukst vind ofzoiets) en tot slot hebben we nog sporttherapie ( en dat is gewoon sporten)... alleen klein puntje is wel, dat ik al 'ondergewicht' heb en dus absoluut geen kilo kwijt mag raken... hihihi... ben n.l 1.50m en 43kg:p.

@ Ikkuh, meis wat 'n klote bericht zeg... jeetje vind dit echt vervelend voor je... leef met je mee... wel goed van je dat jullie er samen over hebben gepraat en ook samen hebben besloten dat jullie in april weer willen gaan proberen!! sterkte meis...

X x x

5. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    ego bericht..manliev heeft aandacht nodig!!!morgen meer...:

weer terug uit DD..heb de punctie overleefd en waren 10 eicellen gevonden ipv 4!!wooww...zo onwerkelijk..wat een cadeau zeg..morgen bellen of er bevruchtingen hebben plaats gevonden..zo spannend allemaal..nu opgeblazen buikje, zolang ik stil zit niks aan de hand..anders wel wat gevoelig..vlak voor de punctie wilde ik het liefste weer in de auto stappen en dacht ik dat ik toch maar voor adoptie zou gaan...maar het viel allemaal mee haha...

nu hopen en bidden op bevruchtingen morgen!

zoen

6. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    liev--> wow meid!!! wat goed zeg:D ik ben heel benieuwd morgen of er bevruchting heeft plaats gevonden ik hoop het zo erg voor je!!

7. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Liev; Wat een super aantal! Hoop voor je dat er veel bevruchtingen zijn zodat er wat in de diepvries kunnen! Ik ben heel erg benieuwd!

8. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Helaas maar 1 bevruchting ...erg verdrietig de hoop kwam net weet een beetje en is ons weer afgepakt...ook nog buikpijn..zolang ik zit gaat prima....verdrietig v onzekerheid..zouden we ooit een linke mogen krijgen...x

9. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    @ikkuh, wat erg! Dit is nou waar ik ook zo bang voor ben. Het je echt al die ellende van spuiten en punctie ondergaan en dan heb je geen zaad. Wat erg voor jullie zeg. Bij ons zit er maar 1 buisje in de vriezer en er is ons al verteld dat ze daar niet veel van verwachten. Waarschijnlijk moet mijn man terplekke een pesa of tese ondergaan op het moment dat er bij mij eicellen worden gevonden. Was dit bij jullie gen optie??
    Nogmaals ik leef heel erg met je mee. Hopelijk in het voorjaar een babytjes voor jullie!!

@liev, 1 is een kans toch. Het is wel heel erg balen zeg van de 10 maar 1 bevrucht. Maar die wordt nu toch wel teruggeplaatst als die goed gaat delen?

Wie was er nog meer aan het spuiten????

10. sweetskilly

sweetskilly Actief lid

12 mei 2011
    196
    0
    0
    utrecht
    jaaa herken ik helemaal ik heb zelfs zere boobs ervan en een hele opgezwollen buik echt zwangerschap verschijnselen:( heel vervelend

11. sweetskilly

sweetskilly Actief lid

12 mei 2011
    196
    0
    0
    utrecht
    @ikkuh wat rottig zeg maar wel goed van jullie dat je zon beslissing neemt om de kinderwens even te laten wachten geniet ervan na jullie huwelijk er weer fris ertegen aan;):D

liev k#t zeg maar 1 bevruchting maar er is er maar 1 nodig he dus geef de moed nog nie op meis:D

all ik ben afgelopen donderdag begonnen met deca te spuiten en wat dacht je heb ik zelf gedaan hihi ben zo trots op me zelf ik had zon enorme angst voor spuiten dat ik een paar keer flauw viel :) en kijk mij nu eens nu doe ik het zelf :$ het valt me tot nu toe allemaal wel mee heb alleen snachts dat ik niet lekker in slaap kan komen en heb warm en koud gevoel

12. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    liev--> ah shit meid vind het echt heel erg voor je... echt kut zeg. ik hoop dat deze gewoon een heel mooi prachtig kindje oplevert voor jullie zowiezo is dit al een sterke :)

mikky--> ook naar he als je dat dan al van te voren te horen krijgt dat je 1 buisje hebt en dat nog maar de vraag is...
    ik hoop gewoon dat het raak zal zijn met dat buisje.
    bij ons is er geen tese of pesa besproken weet niet of ze dat doen als me vriend wel wat heeft... alleen nu hebben ze ontstekings zien zitten dus dat heeft het zowiezo veroorzaakt van wat ie nog zou hebben dat dat dus ook niet meer leeft.

sweetskilly--> wow super hoor al zelf spuiten ik kon dat echt niet met de deca ik vind die best bot...

gisteren goed met me vriend gesproken eindelijk begon die te praten met me... hij denk nu alleen dat hij er niet alles voor gedaan heeft maarja ik vind dat ie echt heeeeeeel veel gedaan heeft hij is echt tot het uiterste gegaan om er alles voor te doen...
    we hebben wel echt besloten om in april verder te gaan we trouwen 6 juli dus als het in april raak zou zijn dan ben ik nog niet zo heel ver met de bruiloft :)

13. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    @ sweetskilly, oooo jij dus nu begonnen met spuiten. En wat goed dat je het zelf doet!

@ ikkuh1985, jullie zijn sterk samen! Lekker aftellen naar jullie bruiloft en daar heel erg van genieten!!

14. HenryKim1980

HenryKim1980 Actief lid

7 apr 2011
    137
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi Dames,
    ik moet ff mijn ei kwijt. Voor het eerst sinds de TP wordt ik helemaal gek. Vandaag wd 8 en sinds gisteren ontzettend emotioneel en een erg rommelend gevoel met af en toe steken in mijn buik. Dit herken ik helemaal niet van een naderende ongi of zo. Dus ben nu helemaal van de kaart.....aaaaaaaaaach. En het duurt nog lang voordat het zondag is!!!
    Morgen voor het eerst weer werken na 4 weken vakantie. Meteen ff vragen of ik niet donderdag een bloedtest kan krijgen. Spannend.

Weet iemand van jullie na hoeveel dagen de pregnyll 10000IE die ik 2 dagen voor de punctie (dus 30augustus) heb gespoten uit je lijf is??

@ Liev: heb je de TP al gehad of niet? Echt zwaar klote dat er van de 10 eitjes maar 1 bevrucht was. Maar je moet positief blijven denken, je hebt maar 1 eitje nodig.
    @ Rietje: hoe is jullie gesprek in AZM gegaan? Weet je al wat meer, of eerst nog allerlei onderzoeken?
    @ Ikkuh: samen praten en sterkt zijn dat is heel belangrijk. En groot gelijk dat jullie nu even rustig doen en pas weer in april verder gaan. Op naar jullie bruiloft, hopelijk ben je dan zwanger!!
    @ Sweetskilly: helemaal super dat je zelf de deca spuit. Ik ben ook panisch van spuiten en het het toch ook zelf gedaan. Is echt een goede overwinning voor jezelf.
    @ Mikky: zijn jullie al gestart met de behandeling of niet? Sorry misschien heb ik er over heen gelezen.

Alle andere dames succes met de behandeling en op naar veel positieve testen.

15. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    henrykim--> spannend meid! een hele week moeten wachten kan me voorstellen dat het erg lang zal duren vooral druk hebben deze week maar ook weer niet te zwaar he net goed genoeg zodat de dagen voorbij vliegen

16. sweetskilly

sweetskilly Actief lid

12 mei 2011
    196
    0
    0
    utrecht
    @henrykim volgens mij is de pregnyl na 14 dagen uit je lichaam die dosis wat jij gebruikt ik had altijd 1500 en die was na 10 dagen uit je lichaam
    wachten is het ergste altijd van allemaal en spannend probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken meis

@mikky ja eindelijk begonnen kon voor mij niet snel genoeg gaan hihihi en nu ik zelf spuit valt alles helemaal mee

@ikkuh je de naald is wel bod maar toch voel ik vrij weinig van het prikken vind zelf als de vloeistof erin gaat erger beetje branderig
    en natuurlijk doen jullie er alles aan om je wens te vervullen en dat je vriend twijfelt is toch heel normaal en man eigen ook hij ziet bij jou elke keer de teleurstelling en wat je allemaal moet mee maken mannen zijn nu op dit moment machteloos wat ook wel logisch is toch want eenmaal in de mmm draait alles om de vrouw operaties puncties injecties noem maar op en de man hoeft alleen maar ff zaad in te leveren en het afstaan aan de dokters en maar hopen dat het nu wel goed komt geef hem een dikke knuffel en verheug jullie nu eerst lekker op de grote dag;)

17. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    hoi meiden,

sorry dat ik zolang niet ben geweest!
    Moest ff me hoofd op een rijtje zetten laatste paar dagen ha dik het wat moeilijk!

Vandaag intake ivf gehad!
    Veel bloedprikken en zaad inleveren.. over 3 weken trg!

Henrykim: spannend, nog maar ff!
    Ik had 5000prenyl en bij was het pas na 13 dagen ongeveer uit me lichaam, ik teste de 13de dag niet meer posi..

hoe gaat het met alle andere?

xxx

18. sweetskilly

sweetskilly Actief lid

12 mei 2011
    196
    0
    0
    utrecht
    this enorm rustig hier zeg

19. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Hoi Liev, Wou je even een hart onder de riem steken!..
    Ik had bij de eerste punctie maar 3 folikels en toch besloten een punctie te doen en kwam ook maar 1 bevruchting uit. Er kwam na mij een meisje.. die had 20 folikels en ook maar 1 bevruchting dus het zegt niets.. BEn nou voor de 2e keer voor een punctie geweest en nu had ik 13 folikels en 8 bevruchtingen.. 1 teruggeplaatst en 7 in de vriezer! dus heb gewoon een beetje hoop dat deze blijft plakken.. en zo niet op naar de volgende poging. Laat de moed niet zakken meid!.. Voor alle andere meiden heeel veel succes!!!!:D

20. HenryKim1980

HenryKim1980 Actief lid

7 apr 2011
    137
    0
    0
    Noord-Brabant
    En dames hoe gaat het hier??
    Bij mij beginnen de zenuwen nog meer toe te slaan. Morgen mag ik bloed laten prikken... wd12! Niet in mijn behandelend ziekenhuis, maar het ziekenhuis waar ik zelf werk. Is het voordeel van zelf in een ziekenhuis werken. Ben zo benieuwd en vind het ontzettend spannend.
    Ik wilde eigenlijk morgenvroeg een testje doen, maar weet niet of het durf. Jullie horen van mij!!!

Iedereen succes.

Deel Deze Pagina