:xhallo dames, srry dat ik nu pas weer wat laat horen... druk weekje gehad... maandag is maastricht gweest, pff lang moeten wachten, had om half 11 de afspraak, en om 10 over 11 mochten we na binnen... formulieren besproken, allemaal onderzoekjes gehad, ook het mannetje moest er dit x aan geloven, bloedtest gedaan, bij mijn mannetje konden ze geen ader vinden... 3 okt. terug en dan krijgen we meer info en de uitslagen van de onderzoeken... wat ik wel heel frustrerend vond was dat heerlen de gegevens nog niet had doorgestuurd... grrr... wat we nu wel al zeker weten is dat het ivf/icsi word i.v.m de verminderde vruchtbaarheid bij manlief... gelukkig waren we door 'n vriend gebracht en gehaald, maar we waren uiteindelijk om half 2 thuis... dus alle energie was uit me gezogen... verder zijn we in de tuin aan het verbouwen, zijn tuinmuur aan het maken, tussendoor nog even stenen halen, dinsdag rijles gehad... woensdag na de kapper... hmm ff uurtje ontspanning... haha... genieten jullie daar ook zo van??? gisteren afpraak gehad bij de psychiater... heb anderhalf uur bij die vent binnen gezeten... pff wat is dat vermoeiend zeg... moest weer mijn verhaal over het hoe en waarom ik 'ziek' ben geworden doen, vroeg na het verlies van mijn kleine broertje... en hij wilde me aan de medicatie zetten...:x... werd btj boos toen en heb em gezegd dat als ie nog 'n x begon over medicatie, dat ik em die de strot af zou duwen... btj grof misschien, maar schijnbaar willen ze niet luisteren als je netjes en beleefd blijf... a.s dinsdag theorie examen voor de auto, dus flink leren nu. hoe is het verder met iedereen?? @ liev, geef de moed niet op meis!! ik denk aan je!! @ henrykim, oeh wat spannend... ben benieuwd na de uitslag... @ wtj, hoe was het bij jou in maastricht?? Liefs Rietje
henrykim--> spannend hoor ben benieuwd naar je uitslag ik hoop het voor je rietje--> jeetje zeg wat heftig allemaal word spannend allemaal voor je. heel veel succes dinsdag met je theorie examen voor ik het tegen die tijd vergeet... en ook met je rijlessen dat je maar snel je rijbewijs mag hebben heeft allemaal voordelen zal zeker ontspannen zijn bij de kapper even een uurtje vinden genoeg mensen behalve ik haha ben zelf kapster en heb totaal geen geduld om me haar te laten doen wtje--> spannend meid de intake voor ivf nu ging je dan voor de eerste keer voor ivf? beginneling--> hoe is het nu met jou? gaat het allemaal zijn gangetje? nou bij ons hier gaat alles rustig weer verder ik heb het nu wel verwerkt en denk vooral op moeilijke momenten maar even aan wat voordelen die ik maar voor mezelf gemaakt heb wat voor mij wel goed werkt. me vriend heeft nu wel echt zijn momenten dat ie het k*t vind aangezien die echt het gevoel heeft van dat het zijn schuld is maar heb hem duidelijk gezegd dat het niet zo is... maarja de maanden gaan vast en zeker snel dus dat is fijn dan is het sneller rond april hoop dat jullie allemaal dan wel allemaal al een babytje in je buik hebt zitten hier beetje een druk weekend dus ben er even niet zo veel druk bezig met de badkamer verbouwen en me tante heb ik te logeren dus wel gezellig
@ Ikkuh; Hier gaat het heel goed! Gaat lekker tussen manlief en mij, we genieten samen van leuke dingen! Ons huis wordt nu geschilderd, dus lekker wat volk om ons heen.. Ben nog wel in afwachting van mijn ongi.. Kent iemand dufhaston, ben wel benieuwd hoe lang het duurt voordat ik ongi wordt.. Heb de laatste dagen wel elke keer wat krampjes, maar goed! Tis altijd beter, dan nu nog een maand aan de pil te moeten! We gaan dan ook vol vertrouwen en goede moed ervoor zorgen dat we nu weer eindelijk een punctie krijgen!! Fijn dat je het een beetje naast je neer hebt gelegd, idd, toch zijn er soms moeilijke momenten..!! Het belangrijkste is dat het tussen jullie goed zit en dat zit het helemaal!! Geniet van je drukke weekend!! @ Rietje; meid, wat balen..!! Hopen dat jullie snel aan de beurt kunnen!! Enne, heel veel succes met je theorie! Hoop dat je 't haalt, kun je verder voor de praktijk gaan!! Kom op!! @ Henrykim; Ik ben heel erg benieuwd! Je houdt ons wel in spanning!! hihi!!
WE ZIJN ZWANGER! Gisteren toch maar een test gedaan voordat we bloed gingen prikken en deze gaf al positief aan voordat de controlestreep verscheen! HCG laten prikken, was 148. Dat is goed voor een zwangerschap zo pril zei de gyn. Helemaal blij dus. Wel erg onwerkelijk dat we na de 1e ICSI en 1e TP meteen zwanger zijn. Al realiseren we ons heel goed dat er nog van alles kan gebeuren, maar nu even genieten. Dinsdag kan ik mijn behandelend ziekenhuis bellen voor een echo 2 weken later. Spannend, dan weten we ook of het er 1 of misschien 2 zijn! Iedereen succes!
Henry en Kim!!!!wat geweldig!!!!!!!!wauw!!!!!!ooo nu krijg ik ook weer hoop!!ik moet nog 1 week wachten en vind deze onzekerheid echt zwaar!hoop zo dat het bij ons ook raak mag zijn, wij hebben geen cryo's en zie dit op korte termijn niet weer zitten...please please please!!!! Merkte jij al ergens aan dat het raak kon zijn?wij hebben 1 Emmy 8 cellig met elke cellen ongeveer even groot, dus wel een goede kwaliteit!!!ben benieuwd naar jullie!!! Wauw genieten hoor!!!!!zoen
@ Henrykim; Wat ee super goed nieuws!! Dat geeft ons idd weer goede moed! Spannend! Hoop voor jullie dat alles goed mag blijven gaan!! Geniet ervan meid! @ Liev; Meid, jij moet dus nog ff een weekje wachten.. Lastig he! Ik hoop ook dat jullie goed nieuws krijgen!! M'n duimen draaien voor je!! @ all; Hier nog geen ongi gespot. Ik hoop dat het wel een van deze dagen gaat komen. Heb wel zin om weer te beginnen! Gek he! Het ene moment ben je er helemaal zat van, het andere moment kun je niet wachten om te beginnen!!
Nou ik moet zeggen ik had niet echt ergens last van dus had ook niet gedacht dat ik positief zou testen. Wij hebben 2 embryo`s terug geplaatst gekregen omdat ze niet van al te goede kwaliteit waren, maar dat wil dus niets zeggen. Dus allemaal hou hoop het kan!! Veel succes met de behandeling! Hier een van de test van vanmorgen, wd 14!! Bekijk bijlage 183867
beginneling--> gelukkig gaat het goed met jullie en genieten jullie ook van elkaar is ook heel belangrijk allemaal henrykim--> gefeliciteerd meid!!! super hoor na de eerste ronde meteen... ben wel heel benieuwd nu of het er 2 zijn echt helemaal geweldig. liev--> spannend meid!! ik hoop voor je dat het raak voor je is zou super zijn!!
Whaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben ff een paar dagen niet hier geweest en opeens iemand zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Henrykim van harte gefeliciteerd meid. Dat er maar velen van ons mogen volgen. hier nog niet begonnen met behandeling, mag bellen als ik ongi ben geworden en dan maar hopen dat ik snel mag beginnen met spuiten. Ik hoop op 2e week oktober.
@ Mikky; Zou mooi zijn als je dan kunt beginnen!! Wachten op je ongi.. Dom he! Ik had ook ooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ik ben ook aan het wachten...!!
@ henrykim... wauw wat super... van harte gefeliciteerd... @ all, ik ben vandaag gezakt :x voor mijn theorie examen... daar baal ik echt als een stekker van, en dan nog niet eens vanwege het feit dat ik gezakt ben, maar vooral vanwege het feit dat ik gezakt ben met 1 fout teveel... grr... en ik wist verdorie ook nog dat ik em fout had... maar was te laat om hem te corrigeren... grr die stomme tijd balk ook... verder gaat het allemaal wel rustig hiero... vandaag zaad ingeleverd in maastricht... en nu wachten tot 3 okt. btw, ben mijn nod inmiddels alweer 'n week voorbij, maar hoe wijzig ik mijn banner ?? @liev, geef de hoop niet op hé meis, wnnr kun je testen?? hoe gaat het verder met iedereen?? liefs
rietje--> ahhh jammer van je theorie en dan wat je zegt met 1 fout nog wel daar kon ik ook altijd heel slecht tegen dacht altijd laat me er dan maar 5 teveel fout hebben ofzo
@ Rietje; balen meid! Ga je gauw weer?? @ all; Ik ben vanmo ongi geweest.. Moet morgenvroeg ff voor een echo naar het zkhuis toe! Ben blij dat we weer van start gaan!
@ rietje dat is balen, wanneer ga je het weer opnieuw proberen? @ liev, wanneer weet jij meer??? @ beginneling, jij mag dus gaan beginnen nu! Spannend weer. Krijg je morgen een echo terwijl je ongi bent En mag je dan gelijk beginnen?
@ rietje, Op banner klikken boven in de balk. Daar kan je een nieuwe maken. Dan kopieeren en bij gebruikersinstelling/ handtekening de oude banner verwijderen met del- knop en dan de nieuwe plakken.
@ Mikky; Ja, vind het wel zelf ook niet zo fris.. Waarschijnlijk moet ik donderdag en vrijdag beginnen met spuiten., Heb het korte schema weer, dus dan zal volgende week een xtje de punctie (als alles goed gaat plaatsvinden)
beginneling--> oeh spannend hoor veel succes morgen. fijn is dat zeg je voelt je vaak al niet zo fris met een ongi... tenminste dat heb ik altijd gewoon het idee he.