@ Ikkuh; Ja, dat heb ik ook.. Voor de artsen lijkt het me ook niet erg smakelijk! hihi!! @ all; Vanmo naar het zkhuis geweest. Aan de ene kant lagen 3 eitjes, maar aan de andere kant lag er groot eiblaasje van 41 mm. De had er eigenlijk al weg moeten zijn. Nu heb ik bloed geprikt en ik wordt straks gebeld. ze wouden kijken wat de hormonale waarde in mijn bloed is.. Ik ga er vanuit dat ik moet wachten totdat het eiblaasje weg is.. Ik baal hier alweer van, maar goed we moeten niet op zaken vooruit lopen!
hallo dames... a.s dinsdag mag ik het weer op nieuw proberen... en dan gaan we het gewoon eventjes halen!! voel me sinds gisteren middag wel 'n btj belabberd... niet echt griep ofzo maar spierpijn en hoofdpijn en heel errug moe... lag gisterenavond om half 8 in me bedje en heb door geslapen tot dat vanochtend de wekker ging, heb mijn mannetje het bed uitgeschopt en ben toen weer in slaap gevallen tot kwart voor 12... dat is toch niet normaal... en het ging vanmiddag weer wat beter dus was ik eventjes lopend na de winkel gegaan, maar dat was toch te veel van het goede... ben nu weer kapot!! maar ach het zal wel door het weer komen... liefs
ff een egoberichtje! @ all; vanmo weer in het zkhuis geweest. Cyste zat er nog, moest ook nog ff bloed prikken. Ik heb ff gevraagd wat de kans was dat we toch gewoon mochten beginnen. De kans was erg klein. We moeten dan wachten totdat mijn volgende ongi begint en dan gaan ze kijken of de cyste weg is.. Dus ik ga daar maar vanuit.. Manlief zei; dat heeft je lichaam ook een maandje rust.. Ik denk dat dit ook wel goed is, maar ik wil zo graag zo snel mogelijk zwanger raken! Wordt rond de middag gebeld wat de plannen worden!
Ik wou trouwens even zeggen dat ik predictor clearblue en kruitvat had gehaald en alleen bij die van kv streepje was andere 2 spierwit en stond niet zwanger gisteren. Nu weer clearblue gedaan er staat zwanger! Dus misschien was je gewoon te vroeg zonnetje!
@ Sammy88; geweldig! Van harte gefeliciteerd! @ all; Ben inmiddels gebeld en wat we hadden verwacht is door gegaan.. Mag niet starten, de waarden waren weer verhoogd. Dus bij mijn volgende bloedverlies moet ik weer bellen en kijken we of de cyste weg is!
@ beginneling: balen dat je niet mag starten. Maar misschien maar goed ook. Je lichaam kan ff tot rust komen nu en dan op naar volgende maand. Hopelijk is de cyste dan ook weg. @ sammy: ja de testen van de kv 2 voor 5 zijn heel gevoelig. Al vanaf hcg 25 een streepje. Maar gefeliciteerd!!! En hoe gaat het met de andere dames met het spuiten en het wachten??
beginneling--> oh meid wat balen zeg... had het zo voor je gehoopt je bent als zo lang en zo vaak aan het wachten zit je ook echt niet mee... ik hoop dat de cyste met je volgende cyclus weg is en je dan ook echt een kans mag krijgen want word nu ook wel tijd voor jou. rietje--> ik hoop dat je je alweer wat beter voelt anders toch een aankomend griepje?? ik hoop het niet voor je. henrykim--> en voel je je al een beetje zwanger? krijg je al kwaaltjes? hoop dat het allemaal mee valt maar dat je wel voelt dat je zwanger bent
@ Ikkuh; wat lief! Ik vind dat het voor jullie ook tijd wordt! Samen zwanger zijn!! HenriKim; Ik denk dat het ook wel ff goed is, maar goed, we willen zo graag, dus dan ga je maar door! Hoe is het met jou, besef je 't al een beetje! @ all; Hier alles goed, eigenlijk ook wel lekker een maandje niet hoeven spuiten. Volgend weekend gaan we samen met een ander stel een weekendje naar Duitsland, ze hadden ons mee gevraagd! Dus ff lekker weg! Heb ik wel zin in! Straks nog weer ff werken (lang leve de zorg)..!! Geniet allemaal van het zonnige weekend!
Lieve meiden!! Ik heb gister 2 keer positief getest en vandaag 3 keer ..woow wat een cadeau!!!wij zijn zoo ontzettend blij en hoorn zo dat dit kindje bij ons mag blijven en we binnenkort een kloppend hartje zien!! Ben niet heel actief op dit forum geweest, merk dat ik toch erg verknocht ben aan mijn oude vertrouwde forum vriendinnetjes maar lees jullie berichten wel altijd hoor!!'. Beginneling wat balen dat je moet wachten, hopelijk gaat deze maand snel voorbij!!! Rietje..balen van je theorie,succes deze week komt vast goed!!!henrykim al wat symptomen??wanneer echo? Ook nog zo blij??ikkuh hou je het wachten nog uit???en wie is ook alweer midden in de poging??? Hoe gaat dat??? Kusje voof sllemaal
@ beginneling, balen zeg voor jullie. Ik hoop voor jullie dat het nu echt de volgende keer goed gaat! @ sammy gefeliciteerd @ liev, jeetje jij ook al!. Laat de rest maar snel volgen....!! Ik ben hier ff niet te vinde, ga op vakantie en hopelijk mag ik daarna beginnen met spuiten.
Dank jullie wel!! Lief!! Mikky fijne vakantie!!! En hopelijk snel starten daarna!! Beginneling jij bent wel een echte bikkel hoor, men wat heb jij al veel moeten doorstaan!!!weg met die cyste en op naar een positieve test!!!zoen
@ liev: helemaal super. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Onwerkelijk allemaal of niet? Hier gaat het goed. Niet echt last van kwaaltjes. Wat gevoeligere borsten en soms wat misselijk maar het valt mee. 5 oktober 1e echo. Kan niet wachten. Vind het nog zo spannend allemaal en wil gewoon een hartje zien, dat stelt me gerust. @ mikky: fijne vakantie. Geniet ervan.
liev--> wauw meid wat super gefeliciteerd!!! geniet er lekker van en ik hoop ook voor je dat deze goed blijft zitten mikky--> fijne vakantie meid geniet ervan en laad goed op kan je wel gebruiken zodra je gaat beginnen hier gaat alles zijn gangetje bekijk alles positief met het wachten en dat het niet gelukt was denk vooral aan geen gedoe met oppas zoeken met de bruiloft en geen zwangerschapskilootjes die er heel snel af moeten tegen die tijd... tsja maken der gewoon een positieve draai van he dat we volgend jaar weer verder gaan willen vanaf eind maart/ begin april net wanneer me ongi is weer beginnen en dat is al over 6 maandjes oftewel bij mij waarschijnlijk over 4 cyclussen ofzo gaat sneller dan ik denk hopen/denken we dan maar. in die tussentijd hoop ik wel dat jullie allemaal al met een bolle toeter lopen hoor ik sukkel er later achteraan haha
@Liev... wauw wat super... van harte gefeliciteerd!!! geniet er lekker van. @ all, ik ben afgelopen weekend flink grieperig geweest, geen buikgriep maar wel flink verkouden, moe moe moe... overal spierpijn... gewoonweg lamlendig... maar ik heb ook goed nieuws, want moest gisteren opnieuw op voor mijn theorie examen en ik ben GESLAAGD!!!!! dus mijn week kan niet meer stuk!! hoe is het verder met iedereen??? X x x
rietje--> wat super gefeliciteerd!!! echt helemaal leuk en nu op naar praktijkexamen. volgens mij heerst de griep ook wel hoor jeetje hoor niets anders en me vriend is ook alweer grieperig aan het worden bah wij zijn vandaag weer naar het zh geweest voor en gesprek hoe het verder gaat en vandaag officieel de knoop doorgehakt om rond maart/april weer verder te gaan en vind het ook wel even goed merk ik want we zitten nu alweer een jaar in het traject en is best hectisch met al die teleurstellingen iedere ronde dus even een paar maanden rust zal ons wel goed doen kunnen we even opladen me eitjes zijn ingevroren dus waarschijnlijk word er tegen die tijd 1tje ontdooid maar dat ging ze nog allemaal na vragen aan de embryoloog of ze niet allemaal gewoon ontdooid worden als er voldoende zaad is... maarja dat is iets tegen die tijd. dan hoop ik dat jullie allemaal lekker zwanger zijn al hoor dan kom ik er achteraan krabbelen
@ Rietje; Gefeliciteerd! Nu nog ff de praktijk en dan lekker rondsjezen!! @ Ikkuh; Mooi dat jullie een "goede" beslissing hebben genomen.. Nu even tijd voor elkaar.. de mmm vergt ook heel veel van je! Zou mooi zijn als je je eitjes dan kan ontdooien.. Scheelt weer wat hormonen spuiten! @ all; hier gaat het lekker..! Geniet lekker van het zonnnetje en ben druk met van alles.. Van het weekend gaan we nog ff weg naar Duitsland.. We zijn meegevraagd.. Maar omdat we eerst met de punctie zaten wisten we niet of we mee konden.. maar nu we toch moeten wachten, gaan we gezellig mee! En het weer is ook nog goed van het weekend! Dus lekker terrasjes pakken!!
beginneling--> geniet er lekker van en met dit weer helemaal natuurlijk ook voor jullie wel even lekker met al het gedoe om er even tussen uit te gaan zo`n weekendje doet heel wat dan he
@ Ikkuh; ben er weer en we hebben heerlijk genoten van het lekkere weer! Lekker op terasje, wat dingen bekeken..! Dus we zijn helemaal bijgekomen en kunnen alles weer aan! hihi!!
beginneling--> super dan kunnen jullie hopelijk weer heeeeeel snel verder met de behandeling opgeladen en wel wat zo`n weekendje al niet kan doen he heerlijk toch...