Ik ga niet eerder testen. Soms wil ik het wel hoor, maar man vind dat ik maar gewoon geduld moet hebben. Is gelukkig maar 12 dagen wachten na een tp, dus valt nog mee. En als het niet gelukt is, word ik nog ongi voor de testdatum, omdat ik een tp in eigen cyclus doe zonder medicijnen. Hier weten veel mensen het als we bezig zijn, omdat ik daarna dus best veel last van mijn buik heb. Komt zelden voor schijnt, maar ik werk deze dagen dus niet of minimaal (werk in de zorg dus veel tillen en bukken) en doe rustig aan. Geen wandelingen van een uur wat ik normaal wel af en toe doe. Hierdoor is het traject nog een stukje zwaarder merk ik. En hier geen idee of het wel of niet gelukt is, maar is ook pas 2e dag na tp. Had gisteravond wel ineens flinke steken in rechterzij, maar ja, weet ook dat het niks hoeft te zeggen.
Wie, wat, waar: Adventure: 2008 pilstop, sinds september 2010 in de MMM en nu IVF1 gestart in augustus. Djuuzie: April 2010 pil stop, april 2011 mmm, slecht zaad. ICSI gelderse vallei ede ism UMC radboud. Elize84: mei 2010 pilstop, april 2011 mm; slecht zaad. Start 1e ICSI september 2011, Isala Zwolle Joekie: 2006 pilstop, 6xIUI 2007, 1x ICSI zonder TP. Na pauze nieuwe start in AMC! Josefien: aug 2010 pilstop, oktober eerste icsi UMC Utrecht Kaaat: Kinderwens vanaf 2008, begin mmm 01-2010, eerste ICSI nov 2010, nu 2e ICSI, OLVG/AMC, Amsterdam karinikke87: juni 2010 pilstop, april 2011 mm; slecht zaad. Start 1e ICSI augustus/september 2011, Deventer/Zwolle Loesie1982: Mrt 2008 pilstop, na 3x ICSI zoontje gekregen op 28/10/10, in sept tp voor een broertje of zusje. Loontje85: 2008 pilstoep, sinds maart 2009 in de MMM, nu cryo tp uit de 3e ICSI poging, Amsterdam/VUmc Nataik: 2009 pilstop, slecht zaad, 2x IUI lucas zkh, sept. ICSI mnc UMCG Natjuh026: 2007 pilstop, 5x iui 2010/2011, start met ivf, Rijnstate/UMC Ons wondertje:Okt 2005 pilstop, na 1 mk zoontje gekregen 12-2010. Nu 2e ronde voor brusje Sammy88: 2009 pilstop, sinds september 2010 mmm. april eerste ICSI poging afgebroken groeide niks. eind juni opnieuw, 1 eitje bevrucht, Niet zwanger!.. Eind aug ICSI 2 begonnen. 1 teruggeplaats 7 in de vriezer. Zonnetje1980: 2007 pilstop, half jaar medicijnen van uroloog, 6xiui, 1x icsipunctie met 4 mislukte tp's. Nog 2 cryo's in de vriezer. Nu een tp van een blastula gehad Startdatum: Nataik: Wachten op menstruatie dan starten verwachting 18 september. Djuuzie: Eind oktober start Deca. Josefien: begonnen met pil 9 sept, 22 sept start Deca, 6 okt Gonal-F Echo/FM afspraken: Joekie: 16 september 3e fm Heros: 20 september echo voor cryotp Loontje85: 21 september echo voor cryotp Elize84: 30 september uitgangsecho Josefien: 13 oktober eerste fm Punctie: Joekie: 18/19 september Elize84: 14 oktober Josefien: 19 oktober (bij goede fm-resultaten) Terugplaatsing: Testen: Nelly1:19 september Loesie1982: 22 september Adventure: 24 september Ons wondertje: 25 september Sammy88: 25 september Zonnetje1980: 26 september Zwanger: Niet zwanger: Delia Zo, ik heb de lijst even opgezocht. Dan weten we weer wanneer iedereen moet.
Zonnetje ook in de zorg, ik ook.. Hier weet ook iedereen ervan af want probeer er toch wel zoveel mogelijk rekening mee te houden, maar aan de andere kant door thuis te zitten worden de ww wel nog zwaarder ja.. Valeria ja wachten Sucks, met een hoofdletter..
Gewoon lieve meiden geen goed gevoel erover. Merk het wel aankomende week ( hoe raar dit ook alweer klinkt hahah) als ik de utrogestan weer moeilijker naar binnenkrijg is het raak. En anders is het mis Is ook wat zelfbescherming
Snap je zelfbescherming wel hoor.. En ja een gevoel is een gevoel, maar ik duim net als Loon nog even door.. Je lichaam en je gevoel kan je wel eens verrassen.. Duimerderduimerderduim.! Voor alle wachtenden he..
Ach ja we zullen het wel zien. Het is niet zoals voor ons zoontje dan voel je de druk nog veel meer. Was vorige maand ( dom haha) wel erg teleurgesteld aangezien ik erg vruchtbaar was bij elke poging ( mk 2ling dan wel en 1 mislukte poging van de cryo) maar ons zoontje was het de eerste iui raak. Terwijl ik het toen niet verwachtte en nu op een of andere manier wel gek heh
Het is afwachten ons wondertje, alleen helaas kloppen gevoelens meestal wel. Maar je weet het nooit. Is hier meer verplichting dat ik thuis ben, bm is supergevoelig en als ik dus teveel doe dan krijg ik last van krampen in buik/bm. Had ik bij de iui ook al. En destijds dat ik een uitstijkje had heb ik ook 5 dagen last gehad van mijn buik. Het is dus gewoon dat het niet gaat om te werken. Ga volgende week wel even wat administratie doen. Maar ook winkelen, boodschappen en huishoudelijke taken zitten er minimaal in. Gisteravond wel zelf gekookt en als ik dan gegeten heb moet ik echt weer even rust nemen. Gelukkig hebben de meeste dames niet zo last, maar is weinig aan te doen. Gyn zegt dat het geen kwaad kan en het gewoon een gevoelige bm is.
Heb ik idd gelukkig geen last van. Maar idd dan goed je rust nemen hoor! En je lichaam voelt wel aan wat je wel of niet kan.
Jeetje. Zondag terug komen voor de 4e fm.... Er waren 8 follikels te zien tussen 10 en 19 mm geloof ik. Vind het lang duren.. had verwacht dan wel de punctie te hebben...
Ik heb bij de icsi poging voor mijn zoontje ook 4 fm's gehad, vond het idd ook lang duren maar ja ze zullen genoeg follikels volgroeid willen hebben.
OW Ach ja we zitten gek in elkaar he.. Zonnetje, wat vervelend zeg.! Lijkt me heel pijnlijk en irritant..:S Joekie, oow no.! Nog een FM, duurt idd wel lang..! 8 Follies is dan wel weer goed..
OW even hoor.. Je hebt eerst IUI gedaan en daar is je zoontje uitgekomen en nu doe je ICSI of nu weer IUI.? Ik snap hem niet helemaal..
Wat een gezellige drukte hier. Lees over FM, puncties, wachtweken.............Geduld wordt zeker op de proef gesteld in de mmm. Iedereen heel veel succes met wachten. We helpen elkaar er wel doorheen. Ik ben gisteren ongi geworden. Hopelijk de op een na laatste voor we met spuiten beginnen........ Fijn weekend allemaal!